SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 20-03-2020 06:11:19 ]![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tripo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter te vroeg dan niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lockdown. loldown.
mensen in rijen bij de Sligro. Hou toch op zeg. Is gewoon een gezellig uitje voor ze. Normaal had je een pasje nodig.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik ben live sets van Bob Sinclair aan het luisteren/kijken.Wat een geweldige vent is dat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opa van 75 doet expres stront eigenwijs, houdt zich nergens aan want daar krijgt hij aandacht mee.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Kon dat zonder pas dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Lockdown. loldown.
mensen in rijen bij de Sligro. Hou toch op zeg. Is gewoon een gezellig uitje voor ze. Normaal had je een pasje nodig.![]()
Ben ik heel hard als ik dan denk 'Dan mag je het van mij oplopen ook'?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Yep.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Ben ik heel hard als ik dan denk 'Dan mag je het van mij oplopen ook'?![]()
![]()
mijn zus en ik hebben uiteindelijk gisteren mijn ouders 80-85 kunnen overtuigen thuis te blijven en geen bezoek meer te ontvangen.![]()
Als je het expres op gaat zoeken ...quote:
Dan maar hard. Als ze maar uit mijn buurt blijven. En dat lukt wel als je hard bent.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Boodschappen wordt voor ze gedaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:00 schreef aKboR het volgende:
mijn zus en ik hebben uiteindelijk gisteren mijn ouders 80-85 kunnen overtuigen thuis te blijven en geen bezoek meer te ontvangen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nah, het is ook het niet meer willen/ kunnen aanpassen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:02 schreef aKboR het volgende:
oudjes hebben al veel meegemaakt en denken dit ook wel eventjes te doorstaan..
En 'snotneuzen' moeten niet denken dat ze het beter weten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, het is ook het niet meer willen/ kunnen aanpassen.
En 'snotneuzen' moeten niet denken dat ze het beter weten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Boodschappen wordt voor ze gedaan?![]()
Top!quote:
Eigenwijze opa wil dat zelf doen, want anders komt 'ie de deur niet meer uit.
Ja duh. Eikel, dat is nu juist de bedoeling.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zijn van de oude stempel hé..
Zelfs zonder boodschappen kunnen zij een maand vooruit met de voorraadkast.![]()
Dat is op zich niet eens verkeerd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier zouden we een week krap aan kunnen redden denk ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh herenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
GM skeet.![]()
Heb jij een gevulde voorraadkast?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, niet echt. hoezo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja twee weken eten heb ik wel. Ik heb voor nood altijd een paar blikken staan. EN wat verse groente in de vriezer. Ik zou ook 14 dagen verder kunnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat dusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:18 schreef Dotteke het volgende:
Ja twee weken eten heb ik wel. Ik heb voor nood altijd een paar blikken staan. EN wat verse groente in de vriezer. Ik zou ook 14 dagen verder kunnen.![]()
Ouch.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:19 schreef aKboR het volgende:
[..]
omdat oudjes en kwetsbaren thuis moeten blijven...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Noem je nou Dot een oudje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi koffieskattiequote:
Hoi maatjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
GM skeet.![]()
Heb jij een gevulde voorraadkast?
Hey mop, lekker geslapenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geslapen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi koffieskattie
[..]
Hoi maatje
[..]
Hey mop, lekker geslapen![]()
![]()
J ik zit al een paar dagen in quarantaine, helaas.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:19 schreef aKboR het volgende:
[..]
omdat oudjes en kwetsbaren thuis moeten blijven...
Ik hoorde gisteren trouwens dat de ouderen wel een rondje mogen lopen buiten.
Ze zijn ook zo lekker duidelijk wat nu wel of niet mag
Het zijn voorals nog allemaal adviezen werd er grezegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lieffie toch, niets zo erg als niet kunnen slapen. Ja die komt vast zo nog wel ff gezellig binnen wippen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:21 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga wel zo slapen maarja straks loop ik @:limoentjuh net misWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij durft wel hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan wel slapen hoor, maar gewoon nog niet gedaanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lieffie toch, niets zo erg als niet kunnen slapen. Ja die komt vast zo nog wel ff gezellig binnen wippen.
jij wel wat beter geslapen?![]()
O dan is het je eigen schuld![]()
Ik heb van 23.30 tot 3.15 goed geslapen, daarna een half uur woelen en draaien en toen tot 5 uur nog doorgeslapen. Dus voor mijn doen wel lekker geslapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is zeker netjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:27 schreef Dotteke het volgende:
O dan is het je eigen schuld![]()
Ik heb van 23.30 tot 3.15 goed geslapen, daarna een half uur woelen en draaien en toen tot 5 uur nog doorgeslapen. Dus voor mijn doen wel lekker geslapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar alleen en niet in groepen e.d. Sociale onthouding..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J ik zit al een paar dagen in quarantaine, helaas.
Ik hoorde gisteren trouwens dat de ouderen wel een rondje mogen lopen buiten.
Ze zijn ook zo lekker duidelijk wat nu wel of niet mag
Het zijn voorals nog allemaal adviezen werd er grezegd
Maar oudjes kleppen nou eenmaal graag met elkaar als ze elkaar tegenkomen![]()
![]()
Ja wel lekker hoor voor een keer.
Het gekke is dat ik dan vermoeider opsta dan dat ik er vroeg uit ben. Zo gek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Ach jij mag dat, hou er wel van als jonge mannen oudje tegen mij zeggen
Terug naar bed? Je kan het altijd even proberen ( als dat is wat je bedoeld)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:31 schreef aKboR het volgende:
Ik zou nog wel even terug willen maar voel al dat het geen zin heeft.
Te actief of zo..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
yep dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Terug naar bed? Je kan het altijd even proberen ( als dat is wat je bedoeld)
Maar om voor jan doedel in bed te gaan liggen heb ik geen zin an..
Ik ben te actief (en mijn maag ook) om te gaan slapen.![]()
O dan heeft het inderdaad geen zin.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
yep dat bedoel ik.
Maar om voor jan doedel in bed te gaan liggen heb ik geen zin an..
Ik ben te actief (en mijn maag ook) om te gaan slapen.
Is je maag onrustig omdat je honger hebt, of omdat je nog niet helemaal beter bent?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd om te syncroniseren zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik op sta..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heeft het inderdaad geen zin.
Is je maag onrustig omdat je honger hebt, of omdat je nog niet helemaal beter bent?
Bakkie thee en ontbijtje (vandaag twee boterhammen met banaan en een paar snoep paprika's.)
Maag/darmen zijn aan het rommelen..![]()
![]()
Haags.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boterham met banaan. dat is lang geleden dat ik dat gehad heb, lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:38 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als ik op sta..
Bakkie thee en ontbijtje (vandaag twee boterhammen met banaan en een paar snoep paprika's.)
Maag/darmen zijn aan het rommelen..![]()
Ben vergeten fruit te halen zit zonder.Hey Haags. Hoe is het met de kleine meid?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed. Ligt nog lekker te slapen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boterham met banaan. dat is lang geleden dat ik dat gehad heb, lekker
Ben vergeten fruit te halen zit zonder.
[..]
Hey Haags. Hoe is het met de kleine meid?Zonder wrijving geen glans![]()
Is al deze ellende toch nog ergens goed voor. Je komt helemaal tot rust.quote:
Heb je gisteren om 19.30 uur RTL 4 nieuws gezien toevallig. En dan die man over die mondkapjes die zei dat men in Nederland de ramen pas dicht heeft gedaan toen de storm was gaan liggen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, wat dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al deze ellende toch nog ergens goed voor. Je komt helemaal tot rust.
Heb je gisteren om 19.30 uur RTL 4 nieuws gezien toevallig. En dan die man over die mondkapjes die zei dat men in Nederland de ramen pas dicht heeft gedaan toen de storm was gaan liggen?Zonder wrijving geen glans![]()
NIet echt iets bijzonders hoor, maar dat was mijn neef die ook die cursussen geeft.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh echtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet echt iets bijzonders hoor, maar dat was mijn neef die ook die cursussen geeft.
Zonder wrijving geen glans![]()
Had nog geen nieuws gezien vandaag, nog geen krant gelezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Loopt daar echt zwaar uit de klauwen.Dat heb ik dan weer niet gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vond dat verhaal over Italië wel duidelijk.Bedoel je moemoe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mario noemt haar kuhmuhquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had nog geen nieuws gezien vandaag, nog geen krant gelezen.
[..]
Dat heb ik dan weer niet gezien.
[..]
Bedoel je moemoe?![]()
Zal vast nog wel keer on de herhaling gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had nog geen nieuws gezien vandaag, nog geen krant gelezen.
[..]
Dat heb ik dan weer niet gezien.
[..]
Bedoel je moemoe?Zonder wrijving geen glans![]()
Wie had de downtime? Mag ik uit de reactie van Mario opmaken dat moemoe die had?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koemoequote:
nee devzeroquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
Wie had de downtime? Mag ik uit de reactie van Mario opmaken dat moemoe die had?![]()
Okquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:46 schreef mario390 het volgende:
ze zingen bij de spel elke lied
oops i did it again,i will always love...
in the shallow...Zonder wrijving geen glans![]()
brittney spears?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is wel een mooi nummer trouwens.![]()
O mooi, die gun ik het ook welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het maakt geen reet uit of je hem pakt. Niemand gaat meer winnen buiten degene die al sinds begin op 1 staat.Zonder wrijving geen glans![]()
plym kan hem nog wel halenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het maakt geen reet uit of je hem pakt. Niemand gaat meer winnen buiten degene die al sinds begin op 1 staat.![]()
O dit lijkt mij niet fijn, je hebt corona en je krijgt een kind, wat een angst zal die vrouw gehad hebben.
Fijn dat het toch allemaal goed is gekomen
https://www.telegraaf.nl/(...)rland-baby-is-gezondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan, maar gaat niet gebeuren![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja heftigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:52 schreef Dotteke het volgende:
O dit lijkt mij niet fijn, je hebt corona en je krijgt een kind, wat een angst zal die vrouw gehad hebben.
Fijn dat het toch allemaal goed is gekomen
https://www.telegraaf.nl/(...)rland-baby-is-gezond![]()
44 is best nog jong.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
He verdorie ik ben ontmaskerdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dan staat het vrkeerd op je profiel
Ik heb ook geen rode neusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt mij al eng om nu een kind te krijgen. Laat staan als je zelf corona hebt.quote:
Kennis van mij heeft de 15 een babytje gekregen. NIemand mag er bij. Ze is zelf arts, en gelukkig niet gewerkt in de Corona tijd omdat ze zwangerschaps verlof had.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben vaak te gast bij RTL boulevard en veel mensen vinden mij zuigenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
geef eens een hint hoe je echt heetZonder wrijving geen glans![]()
Harryquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
geef eens een hint hoe je echt heet![]()
Gerardquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben vaak te gast bij RTL boulevard en veel mensen vinden mij zuigen![]()
Patty.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben vaak te gast bij RTL boulevard en veel mensen vinden mij zuigen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was nieuwsgierig en ging ook ff kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar staat ook dat Haags 2 zoons en een dochter heeft?
wij worden voor de gek gehouden
kom we pakken mquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig en ging ook ff kijken
Daar staat ook dat Haags 2 zoons en een dochter heeft?
wij worden voor de gek gehouden
![]()
Bridget.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorryquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:01 schreef aKboR het volgende:
mijn vertrouwen in de mensheid is nu weg..
Fake profiel moet verboden zijn..
Ik weet het: Fred.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zij hangen niet.. zij staanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:02 schreef mario390 het volgende:
ze hangen bij het spel al bijna 4 uren, en 9 hangen nog dat gaat nog uren duren
[ afbeelding ]![]()
Van Leer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O mijn hemel, je zou toch duizelig worden als je constant rondjes draaitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:02 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit ziet er echt bijzonder spannend uitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:02 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Als ze eraf vallen moeten ze dan iedere keer 1 kledingstuk uitdoen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:06 schreef mario390 het volgende:
het zijn 8 meiden en nur en jong
uitgevallen zijn en jong, en meisje , en 1 babuZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mijn hemel, je zou toch duizelig worden als je constant rondjes draait
Dat is Haags.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waaromquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga trouwens stoppen met ALLAHU AKBOR![]()
Nou je zou er maar staan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:06 schreef mario390 het volgende:
het zijn 8 meiden en nur en jong
uitgevallen zijn en jong, en meisje , en 1 babuKlote weerquote:
Of
klote weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik woon in een best wel nette buurt maar ik had gister het raam open en schreeuwde het iets te enthousiast. Half uur later meteen de AIVD voor mijn deur.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon in een best wel nette buurt maar ik had gister het raam open en schreeuwde het iets te enthousiast. Half uur later meteen de AIVD voor mijn deur.mafklappert
Te koud.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou je zou er maar staan.
[..]
Klote weer
Of
klote weer
Ik dacht het weekend maar even een Corona vaartochtje te gaan doen.. maar als het onder de 12 graden is, is het te fris voor lekker zeilen.![]()
Wat wil je nog meer zien dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zie ik alleen tekst
(sorry ik vond je grapje niet zo heel grappig)
![]()
Dit stelt mij teleur.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer zien dan?
Nee ik zag de afbeelding niet, nu welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer zien dan?
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het stelt mij teleur dat limoentjuh er nog niet is.
k ga maar slapenZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon in een best wel nette buurt maar ik had gister het raam open en schreeuwde het iets te enthousiast. Half uur later meteen de AIVD voor mijn deur.![]()
![]()
![]()
O, dat is vervelend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:10 schreef aKboR het volgende:
[..]
Te koud.
Ik dacht het weekend maar even een Corona vaartochtje te gaan doen.. maar als het onder de 12 graden is, is het te fris voor lekker zeilen.
Op het water ben je volgens mij lekker veilig voor Corona niemand komt dichter bij dan 1.5 meter.
Maar de goede tijd gaat er aan komen aK dan kan je lekker gaan varenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Robbiequote:
Vetjequote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja, dat heeft helaas een trieste reden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:13 schreef mario390 het volgende:
itale zijn zoveel gestorven, meer nog als in china
Andere vetklepquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat weet ik toch wel beter dan jij mario
wij hebben 2460
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
ja maar vanaf vandaag had ik dit weekend weg gekund.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is vervelend.
Op het water ben je volgens mij lekker veilig voor Corona niemand komt dichter bij dan 1.5 meter.
Maar de goede tijd gaat er aan komen aK dan kan je lekker gaan varen
De volgende twee weekenden niet.![]()
Meneer akborquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
ja maar vanaf vandaag had ik dit weekend weg gekund.
De volgende twee weekenden niet.![]()
![]()
het is in duitsland zo en
dome jeukend man man
en zo en gangstajong zei
"ich haben kein angst van corona
ich geh zu freunde![]()
![]()
![]()
Als je deze in de gaten houdt Mario ben je altijd op de hoogte waar en hoeveel mensen slachtoffer zijn van dit klotuh virusquote:
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countriesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Skaaaaai highquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wij hebben 2460![]()
![]()
![]()
eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:14 schreef mario390 het volgende:
het is in duitsland zo en
dome jeukend man man
en zo en gangstajong zei
"ich haben kein angst van corona
ich geh zu freunde![]()
![]()
Moentjuhquote:![]()
Keiharde porno!![]()
Morguh DudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen dotquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je deze in de gaten houdt Mario ben je altijd op de hoogte waar en hoeveel mensen slachtoffer zijn van dit klotuh virus
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries![]()
![]()
Niemand gelooft ditquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Jammer dat ik niet op mobiel ben dan kon ik nu een boks naar je sturenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat mijn vriendje met rust
maat![]()
dat gevt het niet woensdag zijn nog 1900 geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wij hebben 2460![]()
Ja van die van jou hoef je het niet te hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog even moens ochtendvrolijkheid meemakenZonder wrijving geen glans![]()
Goedemorgen Limoentjuh en dud0r.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel prima hoor. Wel een beetje aan gewend ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het ?? Al gewend aan al het thuiswerken?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat mijn vriendje met rust
Keiharde porno!![]()
Toen was ik wakker maar tv aan het kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik had je 2 uur geleden al hoopvol getagged![]()
Nachtbraker, slaap je weleens in de nacht of is het alleen overdag?![]()
O ja je 24 uurs dienst natuurlijk..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
ja maar vanaf vandaag had ik dit weekend weg gekund.
De volgende twee weekenden niet.
Vervelend ,maar er komen best wel mooie weekende dat je wel kan gaan
Het was dus een dubbele klote weer
Halts maul arschlogquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja van die van jou hoef je het niet te hebben.![]()
Zullen we aardig doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel prima hoor. Wel een beetje aan gewend ja.
[..]Zonder wrijving geen glans![]()
Morguh Limoenquote:
Hoe voel je je vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed. Dankjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Limoen
Hoe voel je je vandaag?Zonder wrijving geen glans![]()
Zoals nu is het wel een uitzondering omdat ik echt NIETS te doen heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Toen was ik wakker maar tv aan het kijken![]()
Nachtbraker, slaap je weleens in de nacht of is het alleen overdag?
Normaal slaap ik ook wel eens snachts ja haha![]()
Lik m'n ballen maar om aardig te doenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Je zei het nog vanmorgen. Nou fijn dat je haar nog treft heeft het wachten toch zin gehad mien skaapiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een ochtendhumeurquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog even moens ochtendvrolijkheid meemakenwat nou vrolijkheid
![]()
![]()
![]()
![]()
RUSTAAGGGGGquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb een ochtendhumeurwat nou vrolijkheid
![]()
Zo goed als beter, dank je welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Limoen
Hoe voel je je vandaag?Heeeeeeel klein beetje nog hoesten maar denk morgen weer tiptop
![]()
En hoe gaat het met jou ?![]()
Zijn ze wel geschoren?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Niet zo zuur doen je bent geen citroenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
Keiharde porno!![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
HALLO
![]()
WAKKER WORDEN
ZAL IK EE NKOPJE KOFFIE INSCHENKEN![]()
Gisteren nog gedaanquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dat likt wel fijn .quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmm... dat kan ik me niet herinnerenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoals nu is het wel een uitzondering omdat ik echt NIETS te doen heb.
Normaal slaap ik ook wel eens snachts ja hahaVolgens mij was jij altijd snachts online.
Tijd om een normaal ritme te krijgenVannacht zal ik online komen en dan wil ik je hier niet treffen. Kom jij maar eens rond 6-7 uur online
![]()
![]()
O dar is fijn Limoen gelukkig niet al te ernstig ppffffffquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo goed als beter, dank je welHeeeeeeel klein beetje nog hoesten maar denk morgen weer tiptop
![]()
En hoe gaat het met jou ?
Ja hier ook wel goed hoor. Gisteren vrijwel klachten vrij en vanmorgen stond ik op weer mis.
NIet ernstig mis, maar wel snotterig en keelpijn. Het blijft maar hangen. Wel al vanad half dec dus ben niet bang voor corona of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je .... je.... jequote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmm... dat kan ik me niet herinnerenVolgens mij was jij altijd snachts online.
Tijd om een normaal ritme te krijgenVannacht zal ik online komen en dan wil ik je hier niet treffen. Kom jij maar eens rond 6-7 uur online
je wil me niet treffen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar meestal niet tot zo laat in de ochtendquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed zo Limoen pak darteltje maar eens goed aanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef aKboR het volgende:
Ik ga maar wat nuttigs doen denk ik..
Laterslaters aKboR
Daarom. Geen haartjes in de mond.quote:Succesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef aKboR het volgende:
Laters
Keiharde porno!![]()
doeeeeegquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef aKboR het volgende:
Laters![]()
Lijkt me idd beter. Ook al was er geen Corona dan nog lijkt het me beterquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:18 schreef skysherrif het volgende:
Zelfs gisteravond klein huisfeestje ging niet door
maarja misschien ook wel verstandig![]()
Student dus jij zou vast teveel hebben gedronken, en dan slaap je heel de ochtend en halve middag door. En dan zou ik je niet gesproken hebben![]()
![]()
![]()
Wel! Maar niet snachts, als je normaal ging slapen dan werd je nou ook net wakker en was je hier de hele ochtendquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je .... je.... je
je wil me niet treffen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu zal je vast zo gaan slapen omdat je dat nog niet gedaan hebt![]()
![]()
Ongezond hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel! Maar niet snachts, als je normaal ging slapen dan werd je nou ook net wakker en was je hier de hele ochtend![]()
Maar nu zal je vast zo gaan slapen omdat je dat nog niet gedaan hebtZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke Haaggggggs, alleen omdat jij het zegt!
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Niet zo zuur doen je bent geen citroensorry; ik liet me even gaan
![]()
Ik zal ht morgen eens proberen! Omdat jij het vraagtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel! Maar niet snachts, als je normaal ging slapen dan werd je nou ook net wakker en was je hier de hele ochtend![]()
Maar nu zal je vast zo gaan slapen omdat je dat nog niet gedaan hebt![]()
![]()
Dank je.quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Zijn er wel meer die dat doen hoor Limoenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar nu zal je vast zo gaan slapen omdat je dat nog niet gedaan hebt
Knap dat ze het volhouden, maar gezond is andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netjesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb van 22.00 tot 06.30 geslapenEn hoe voel je je ?
De Haags van een jaar geleden zou zoiets nooit kunnen![]()
![]()
Fijn dat ze dit doen, moeten ze eigenvolk wat nu hier komt winkelen ook aanspreken
https://www.gelderlander.(...)fde-worden~ad16388e/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje hoofdpijn maar dat komt denk ik van een te vaste slaap. Heb ik vakerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NetjesEn hoe voel je je ?
De Haags van een jaar geleden zou zoiets nooit kunnenZonder wrijving geen glans![]()
Liever thee als je dat ook hebtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HALLO
![]()
WAKKER WORDEN
ZAL IK EE NKOPJE KOFFIE INSCHENKEN![]()
![]()
Ik geef ze groot gelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
Fijn dat ze dit doen, moeten ze eigenvolk wat nu hier komt winkelen ook aanspreken
https://www.gelderlander.(...)fde-worden~ad16388e/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik van 2300 tot 0717quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb van 22.00 tot 06.30 geslapen
quote:
Keiharde porno!![]()
Jij hebt best vaak hoofdpijn, vervelend is datquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje hoofdpijn maar dat komt denk ik van een te vaste slaap. Heb ik vakerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt opzich wel mee. Vorige week was alleen vervelend. Die kon ik niet verklaren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt best vaak hoofdpijn, vervelend is datZonder wrijving geen glans![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-03-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1106 / 6730
2. PlymouthFury / 835 / 5134
3. devzero / 643 / 2595
4. FreshFruit / 512 / 4089
5. skysherrif / 503 / 4367
6. Dr.Mikey / 462 / 3105
7. aKboR / 446 / 2647
8. dud0r / 445 / 3312
9. engine / 398 / 2416
10. Nizno / 368 / 4343
11. Jippie68 / 357 / 3394
12. mario390 / 286 / 2626
13. Mrsloveable / 231 / 1939
14. madam-april / 212 / 2852
15. Mickytjuh / 164 / 1778
16. PoezeligDing / 162 / 1180
17. 88-4 / 161 / 1534
18. Filosoofert / 104 / 898
19. SoS87 / 96 / 393
20. Pumpalov / 84 / 654SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ow vervelend dot. Als dat corona gedoe nou niet gaande was dan was het prima, maar nou moet je het toch een beetje in de gaten houden. Maar las dat er misschien ook een griep epidemie heerst wat niks met Corona te maken heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dar is fijn Limoen gelukkig niet al te ernstig ppffffff
Ja hier ook wel goed hoor. Gisteren vrijwel klachten vrij en vanmorgen stond ik op weer mis.
NIet ernstig mis, maar wel snotterig en keelpijn. Het blijft maar hangen. Wel al vanad half dec dus ben niet bang voor corona of zo.
Beterschap in ieder geval![]()
![]()
Robbie is me weer voorbij
Keiharde porno!![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-03-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1106 / 6730
2. PlymouthFury / 835 / 5134
3. devzero / 643 / 2595
4. FreshFruit / 512 / 4089
5. skysherrif / 503 / 4367
6. Dr.Mikey / 462 / 3105
7. aKboR / 446 / 2647
8. dud0r / 445 / 3312
9. engine / 398 / 2416
10. Nizno / 368 / 4343
11. Jippie68 / 357 / 3394
12. mario390 / 286 / 2626
13. Mrsloveable / 231 / 1939
14. madam-april / 212 / 2852
15. Mickytjuh / 164 / 1778
16. PoezeligDing / 162 / 1180
17. 88-4 / 161 / 1534
18. Filosoofert / 104 / 898
19. SoS87 / 96 / 393
20. Pumpalov / 84 / 654Mooi lijstje,tige betige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat komt door al die mensen die denken nu corona te hebben, dat melden bij hun huisarts en voila...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow vervelend dot. Als dat corona gedoe nou niet gaande was dan was het prima, maar nou moet je het toch een beetje in de gaten houden. Maar las dat er misschien ook een griep epidemie heerst wat niks met Corona te maken heeft.
Beterschap in ieder gevalZonder wrijving geen glans![]()
Ja klopt, normaal zouden ze er nooit voor naar de huisarts gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat komt door al die mensen die denken nu corona te hebben, dat melden bij hun huisarts en voila...![]()
Die van laserboy waren pas erg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Hij valt wel mee toch. Die van @:murp waren pas erg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Citroen graagquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Wat voor kopje thee wilt uDrink je ook een kopje mee?
![]()
Ja ook irriquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Hij valt wel mee toch. Die van @:murp waren pas ergZonder wrijving geen glans![]()
Preciesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja klopt, normaal zouden ze er nooit voor naar de huisarts gaanZonder wrijving geen glans![]()
Met gember?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Citroen graagDrink je ook een kopje mee?
Keiharde porno!![]()
Nee dat gaat te ver.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Smeer hem eens een nachtban aanDat zijn account van 00:00 tot 06:00 op slot zit
Dank jequote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow vervelend dot. Als dat corona gedoe nou niet gaande was dan was het prima, maar nou moet je het toch een beetje in de gaten houden. Maar las dat er misschien ook een griep epidemie heerst wat niks met Corona te maken heeft.
Beterschap in ieder geval
Ik denk ook dat laatste hoor.
Maar we moeten er mee doen het is niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maatregelen moeten er getroffen wordenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Heb dat eens gehad maar proefde de gember helemaal niet. Misschien omdat het als een schijfje erin zat.quote:
Jij raspt het normaal ?![]()
Neejohquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maatregelen moeten er getroffen wordenZonder wrijving geen glans![]()
Jahoor, ik neem een kopje zoethout thee voor mezelfquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Citroen graagDrink je ook een kopje mee?
En een croissantje![]()
![]()
Nee schijfjes. Maar wel hele stapelsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb dat eens gehad maar proefde de gember helemaal niet. Misschien omdat het als een schijfje erin zat.
Jij raspt het normaal ?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: