SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 20-03-2020 06:11:19 ]![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tripo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter te vroeg dan niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lockdown. loldown.
mensen in rijen bij de Sligro. Hou toch op zeg. Is gewoon een gezellig uitje voor ze. Normaal had je een pasje nodig.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik ben live sets van Bob Sinclair aan het luisteren/kijken.Wat een geweldige vent is dat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opa van 75 doet expres stront eigenwijs, houdt zich nergens aan want daar krijgt hij aandacht mee.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Kon dat zonder pas dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Lockdown. loldown.
mensen in rijen bij de Sligro. Hou toch op zeg. Is gewoon een gezellig uitje voor ze. Normaal had je een pasje nodig.![]()
Ben ik heel hard als ik dan denk 'Dan mag je het van mij oplopen ook'?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Yep.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Ben ik heel hard als ik dan denk 'Dan mag je het van mij oplopen ook'?![]()
![]()
mijn zus en ik hebben uiteindelijk gisteren mijn ouders 80-85 kunnen overtuigen thuis te blijven en geen bezoek meer te ontvangen.![]()
Als je het expres op gaat zoeken ...quote:
Dan maar hard. Als ze maar uit mijn buurt blijven. En dat lukt wel als je hard bent.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Boodschappen wordt voor ze gedaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:00 schreef aKboR het volgende:
mijn zus en ik hebben uiteindelijk gisteren mijn ouders 80-85 kunnen overtuigen thuis te blijven en geen bezoek meer te ontvangen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nah, het is ook het niet meer willen/ kunnen aanpassen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:02 schreef aKboR het volgende:
oudjes hebben al veel meegemaakt en denken dit ook wel eventjes te doorstaan..
En 'snotneuzen' moeten niet denken dat ze het beter weten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, het is ook het niet meer willen/ kunnen aanpassen.
En 'snotneuzen' moeten niet denken dat ze het beter weten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Boodschappen wordt voor ze gedaan?![]()
Top!quote:
Eigenwijze opa wil dat zelf doen, want anders komt 'ie de deur niet meer uit.
Ja duh. Eikel, dat is nu juist de bedoeling.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |