SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 20-03-2020 06:11:19 ]![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tripo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter te vroeg dan niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lockdown. loldown.
mensen in rijen bij de Sligro. Hou toch op zeg. Is gewoon een gezellig uitje voor ze. Normaal had je een pasje nodig.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik ben live sets van Bob Sinclair aan het luisteren/kijken.Wat een geweldige vent is dat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opa van 75 doet expres stront eigenwijs, houdt zich nergens aan want daar krijgt hij aandacht mee.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Kon dat zonder pas dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Lockdown. loldown.
mensen in rijen bij de Sligro. Hou toch op zeg. Is gewoon een gezellig uitje voor ze. Normaal had je een pasje nodig.![]()
Ben ik heel hard als ik dan denk 'Dan mag je het van mij oplopen ook'?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Yep.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Ben ik heel hard als ik dan denk 'Dan mag je het van mij oplopen ook'?![]()
![]()
mijn zus en ik hebben uiteindelijk gisteren mijn ouders 80-85 kunnen overtuigen thuis te blijven en geen bezoek meer te ontvangen.![]()
Als je het expres op gaat zoeken ...quote:
Dan maar hard. Als ze maar uit mijn buurt blijven. En dat lukt wel als je hard bent.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Boodschappen wordt voor ze gedaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:00 schreef aKboR het volgende:
mijn zus en ik hebben uiteindelijk gisteren mijn ouders 80-85 kunnen overtuigen thuis te blijven en geen bezoek meer te ontvangen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nah, het is ook het niet meer willen/ kunnen aanpassen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:02 schreef aKboR het volgende:
oudjes hebben al veel meegemaakt en denken dit ook wel eventjes te doorstaan..
En 'snotneuzen' moeten niet denken dat ze het beter weten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, het is ook het niet meer willen/ kunnen aanpassen.
En 'snotneuzen' moeten niet denken dat ze het beter weten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Boodschappen wordt voor ze gedaan?![]()
Top!quote:
Eigenwijze opa wil dat zelf doen, want anders komt 'ie de deur niet meer uit.
Ja duh. Eikel, dat is nu juist de bedoeling.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zijn van de oude stempel hé..
Zelfs zonder boodschappen kunnen zij een maand vooruit met de voorraadkast.![]()
Dat is op zich niet eens verkeerd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier zouden we een week krap aan kunnen redden denk ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh herenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
GM skeet.![]()
Heb jij een gevulde voorraadkast?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, niet echt. hoezo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja twee weken eten heb ik wel. Ik heb voor nood altijd een paar blikken staan. EN wat verse groente in de vriezer. Ik zou ook 14 dagen verder kunnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat dusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:18 schreef Dotteke het volgende:
Ja twee weken eten heb ik wel. Ik heb voor nood altijd een paar blikken staan. EN wat verse groente in de vriezer. Ik zou ook 14 dagen verder kunnen.![]()
Ouch.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:19 schreef aKboR het volgende:
[..]
omdat oudjes en kwetsbaren thuis moeten blijven...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Noem je nou Dot een oudje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi koffieskattiequote:
Hoi maatjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
GM skeet.![]()
Heb jij een gevulde voorraadkast?
Hey mop, lekker geslapenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geslapen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi koffieskattie
[..]
Hoi maatje
[..]
Hey mop, lekker geslapen![]()
![]()
J ik zit al een paar dagen in quarantaine, helaas.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:19 schreef aKboR het volgende:
[..]
omdat oudjes en kwetsbaren thuis moeten blijven...
Ik hoorde gisteren trouwens dat de ouderen wel een rondje mogen lopen buiten.
Ze zijn ook zo lekker duidelijk wat nu wel of niet mag
Het zijn voorals nog allemaal adviezen werd er grezegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lieffie toch, niets zo erg als niet kunnen slapen. Ja die komt vast zo nog wel ff gezellig binnen wippen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:21 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga wel zo slapen maarja straks loop ik @:limoentjuh net misWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij durft wel hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan wel slapen hoor, maar gewoon nog niet gedaanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lieffie toch, niets zo erg als niet kunnen slapen. Ja die komt vast zo nog wel ff gezellig binnen wippen.
jij wel wat beter geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |