Wel! Maar niet snachts, als je normaal ging slapen dan werd je nou ook net wakker en was je hier de hele ochtendquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je .... je.... je
je wil me niet treffen?
![]()
![]()
![]()

Ongezond hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel! Maar niet snachts, als je normaal ging slapen dan werd je nou ook net wakker en was je hier de hele ochtend![]()
Maar nu zal je vast zo gaan slapen omdat je dat nog niet gedaan hebt

quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke Haaggggggs, alleen omdat jij het zegt!

quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Niet zo zuur doen je bent geen citroen

Ik zal ht morgen eens proberen! Omdat jij het vraagtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel! Maar niet snachts, als je normaal ging slapen dan werd je nou ook net wakker en was je hier de hele ochtend![]()

Dank je.quote:

Zijn er wel meer die dat doen hoor Limoenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]

Netjesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb van 22.00 tot 06.30 geslapen

Beetje hoofdpijn maar dat komt denk ik van een te vaste slaap. Heb ik vakerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NetjesEn hoe voel je je ?
De Haags van een jaar geleden zou zoiets nooit kunnen

Liever thee als je dat ook hebtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HALLO
![]()
WAKKER WORDEN
ZAL IK EE NKOPJE KOFFIE INSCHENKEN

Ik geef ze groot gelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
Fijn dat ze dit doen, moeten ze eigenvolk wat nu hier komt winkelen ook aanspreken
https://www.gelderlander.(...)fde-worden~ad16388e/

Ik van 2300 tot 0717quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb van 22.00 tot 06.30 geslapen
quote:

Jij hebt best vaak hoofdpijn, vervelend is datquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje hoofdpijn maar dat komt denk ik van een te vaste slaap. Heb ik vaker

Valt opzich wel mee. Vorige week was alleen vervelend. Die kon ik niet verklaren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt best vaak hoofdpijn, vervelend is dat

Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-03-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |