Lik m'n ballen maar om aardig te doenquote:

Je zei het nog vanmorgen. Nou fijn dat je haar nog treft heeft het wachten toch zin gehad mien skaapiequote:

Ik heb een ochtendhumeurquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog even moens ochtendvrolijkheid meemaken

RUSTAAGGGGGquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb een ochtendhumeurwat nou vrolijkheid
![]()
![]()

Zo goed als beter, dank je welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Limoen
Hoe voel je je vandaag?

Zijn ze wel geschoren?quote:

quote:
Niet zo zuur doen je bent geen citroenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()

quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()

Gisteren nog gedaanquote:

Dat likt wel fijn .quote:

Hmm... dat kan ik me niet herinnerenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoals nu is het wel een uitzondering omdat ik echt NIETS te doen heb.
Normaal slaap ik ook wel eens snachts ja haha

O dar is fijn Limoen gelukkig niet al te ernstig ppffffffquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo goed als beter, dank je welHeeeeeeel klein beetje nog hoesten maar denk morgen weer tiptop
![]()
En hoe gaat het met jou ?

Je .... je.... jequote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmm... dat kan ik me niet herinnerenVolgens mij was jij altijd snachts online.
Tijd om een normaal ritme te krijgenVannacht zal ik online komen en dan wil ik je hier niet treffen. Kom jij maar eens rond 6-7 uur online

Maar meestal niet tot zo laat in de ochtendquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tijd om een normaal ritme te krijgenVannacht zal ik online komen en dan wil ik je hier niet treffen. Kom jij maar eens rond 6-7 uur online

Goed zo Limoen pak darteltje maar eens goed aanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef aKboR het volgende:
Ik ga maar wat nuttigs doen denk ik..
Laters

Daarom. Geen haartjes in de mond.quote:
Succesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef aKboR het volgende:
Laters

doeeeeegquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:22 schreef aKboR het volgende:
Laters

Lijkt me idd beter. Ook al was er geen Corona dan nog lijkt het me beterquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:18 schreef skysherrif het volgende:
Zelfs gisteravond klein huisfeestje ging niet door
maarja misschien ook wel verstandig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |