Is al deze ellende toch nog ergens goed voor. Je komt helemaal tot rust.quote:

Nee, wat dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al deze ellende toch nog ergens goed voor. Je komt helemaal tot rust.
Heb je gisteren om 19.30 uur RTL 4 nieuws gezien toevallig. En dan die man over die mondkapjes die zei dat men in Nederland de ramen pas dicht heeft gedaan toen de storm was gaan liggen?

NIet echt iets bijzonders hoor, maar dat was mijn neef die ook die cursussen geeft.quote:

quote:

Oh echtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet echt iets bijzonders hoor, maar dat was mijn neef die ook die cursussen geeft.

Had nog geen nieuws gezien vandaag, nog geen krant gelezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Loopt daar echt zwaar uit de klauwen.
Dat heb ik dan weer niet gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vond dat verhaal over Italië wel duidelijk.
Bedoel je moemoe?quote:

mario noemt haar kuhmuhquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had nog geen nieuws gezien vandaag, nog geen krant gelezen.
[..]
Dat heb ik dan weer niet gezien.
[..]
Bedoel je moemoe?

Zal vast nog wel keer on de herhaling gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had nog geen nieuws gezien vandaag, nog geen krant gelezen.
[..]
Dat heb ik dan weer niet gezien.
[..]
Bedoel je moemoe?

Koemoequote:

nee devzeroquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
Wie had de downtime? Mag ik uit de reactie van Mario opmaken dat moemoe die had?

Okquote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:46 schreef mario390 het volgende:
ze zingen bij de spel elke lied
oops i did it again,i will always love...
in the shallow...

brittney spears?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is wel een mooi nummer trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |