We doen veel te weinig!! mensen open je ogen!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk even op FB en ben er alweer klaar mee. En ik volg niet eens rare groepen.
Dat heb ik inmiddels zo dichtgetimmerd dat ik bijna van niemand meer updates zie, ik heb het echt alleen nog maar om evt contact te houden met mensen. Maar wat ze te melden hebben boeit me, paar uitzonderingen na, totaal nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk even op FB en ben er alweer klaar mee. En ik volg niet eens rare groepen.
Dat is ook zo. Alleen moet de werkgever nu zorgen dat je dan thuis kunt werken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:12 schreef Scary_Mary het volgende:
De arbo belt ziekmeldingen na. Supergezellig en efficiënt. Je bent ziek en je mag niet op je werk komen, maar ja de arbo heeft nu eenmaal richtlijnen dus u kunt gewoon werken hoor!
Had gekund als ze die laptop verstuurd haddenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Alleen moet de werkgever nu zorgen dat je dan thuis kunt werken.
En als dat niet kan is het ondernemersrisico.
Nergens goed voor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had gekund als ze die laptop verstuurd hadden
Gelijk afschieten dat soort lui.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:27 schreef HeatWave het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-mensen-respectloos
Mooie samenleving hebben we.
Jammer dat het virus niet zo selectief is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Zonder waarschuwing, prima manier om het virus te stoppen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelijk afschieten dat soort lui.
Kinderen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder waarschuwing, prima manier om het virus te stoppen.
Je kunt er op blijven slaan.quote:
Preventief ruimenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Maar dan moet je er weer te kort bij gaan staan. Nee, laat ze elkaar maar afmaken. De Ziggodome en Arena zijn nu toch leeg, daar kan een best aantal in. Lekker die gesubsidieerde kickbokslessen laten zien enzo en het volk heeft gelijk ook vermaak.quote:
in china zouden ze opgeruimd worden en weggeschreven als slachtoffers van de corona crisisquote:
bij speerwerpen of boogschieten doe je nog een beetje aan sport en hou je ook afstand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar dan moet je er weer te kort bij gaan staan. Nee, laat ze elkaar maar afmaken. De Ziggodome en Arena zijn nu toch leeg, daar kan een best aantal in. Lekker die gesubsidieerde kickbokslessen laten zien enzo en het volk heeft gelijk ook vermaak.
Komt hun sociaal krediet systeem toch nog goed van pas.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in china zouden ze opgeruimd worden en weggeschreven als slachtoffers van de corona crisis
Boogschietenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij speerwerpen of boogschieten doe je nog een beetje aan sport en hou je ook afstand.
Airsoft kan ook wel, maar oops, ik was vergeten dat ik mijn minder dan 7,5 joule wapens moet gebruiken bij competitiesquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij speerwerpen of boogschieten doe je nog een beetje aan sport en hou je ook afstand.
speerwerpen lijkt me anders ook wel stoer om goed te kunnen.quote:
Nog nooit gedaan geloof ik, maar goed punt. Het moet wel leuk blijven natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
speerwerpen lijkt me anders ook wel stoer om goed te kunnen.
best zwaar ook.
Dat het zwaar is bedoel ik. Sorry, ik ben niet helemaal helderquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan geloof ik, maar goed punt. Het moet wel leuk blijven natuurlijk
een goede punt is ook belangrijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan geloof ik, maar goed punt. Het moet wel leuk blijven natuurlijk
Misschien nu ook maar invoeren hier.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Komt hun sociaal krediet systeem toch nog goed van pas.
altijd blijven lachenquote:
Just a matter of time.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien nu ook maar invoeren hier.
ach, de hoop om knap te worden heb ik al lang opgegeven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van huilen worden we niet knapper inderdaad..
Daar moet ik het ook al niet van hebben. Probeer mijn inkomen beetje op te krikken om toch nog interessant te blijven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, de hoop om knap te worden heb ik al lang opgegeven.
tegenwoordig vertrouw ik meer op mijn sprankelende persoonlijkheid
Het is goed om alternatieven te hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, de hoop om knap te worden heb ik al lang opgegeven.
tegenwoordig vertrouw ik meer op mijn sprankelende persoonlijkheid
die hoop is sinds een paar uur ook vervlogen voor de korte termijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet ik het ook al niet van hebben. Probeer mijn inkomen beetje op te krikken om toch nog interessant te blijven.
Aldus de numero uno op de scdames whishlistquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet ik het ook al niet van hebben. Probeer mijn inkomen beetje op te krikken om toch nog interessant te blijven.
Zeg je nu eigenlijk dat de scdames stiekem allemaal golddiggers zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aldus de numero uno op de scdames whishlist
Vergeet je hond niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, dat ze ook op uiterlijk vallen en dat hij vast wel een leuke boy zal zijn gezien zijn populariteitquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat de scdames allemaal golddiggers zijn?
Hoezo stiekem? Ze komen er toch eerlijk voor uit?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat de scdames stiekem allemaal golddiggers zijn?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo stiekem? Ze komen er toch eerlijk voor uit?.
Aldus de hardwarehofleverancier van de scquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo stiekem? Ze komen er toch eerlijk voor uit?.
Ik zie het dan ook niet als iets negatiefsquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aldus de hardwarehofleverancier van de sc
Wel de lusten, maar niet de lasten jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het dan ook niet als iets negatiefs.
Echt he.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
"Als je denkt dat binnenzitten helpt dan ben je echt dom! Denk na mensen en doe je eigen onderzoek! Geloof die media popaganda niet!!"
Ik word echt serieus bloedagressief van dit soort mensen. Heel heel erg.
En dat is (helaas) de reden waarom we in lockdown moeten. Als iedereen het nou gewoon serieus nam, altijd en overal voorzichtig zou zijn en social distancing zou aanhouden zou het niet hoeven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
"Als je denkt dat binnenzitten helpt dan ben je echt dom! Denk na mensen en doe je eigen onderzoek! Geloof die media popaganda niet!!"
Hou je toch niet tegen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is (helaas) de reden waarom we in lockdown moeten. Als iedereen het nou gewoon serieus nam, altijd en overal voorzichtig zou zijn en social distancing zou aanhouden zou het niet hoeven.
Maar je hebt altijd deze dwazen, om over de "jongeren" in mijn vorige post nog maar te zwijgen.
Klopt gewoon hoor. Geen contact met anderen mensen is wat helpt, of dat nu buiten of binnen is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Nee, maar het is een stok achter de deur tegen de ontkenners, nu word je als gek verklaard als je afstand houdt of een masker draagt. Jij bent nu "fout" als je maatregelen neemt.quote:
Misschien had ie die research een jaar of 8 geleden moeten doen en viroloog moeten worden. Als t allemaal zo makkelijk via google was, dan was ie nu rijk geweest met een dikke bana als arts ergerns en DAN had ie recht van spreken. Voor nu moet ie met z'n kutkop gewoon in huis gaan zitten en z'n bek houden.quote:
Is wel zo, deels dan. Maar als er teveel mensen zich er niet aan houden, dan gaan ze jou ook niet ontwijken, dus ben je alsnog de lul.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Klopt gewoon hoor. Geen contact met anderen mensen is wat helpt, of dat nu buiten of binnen is.
lol whutquote:Bezoekers van de website kunnen vibrators en seksspeeltjes op afstand besturen en vrouwen die achter een webcam zitten trillingen toedienen.
Vanmorgen bij de supermarkt hield iedereen goed afstand van elkaar toen de Appie pas een paar minuten na 8 u open ging.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het is een stok achter de deur tegen de ontkenners, nu word je als gek verklaard als je afstand houdt of een masker draagt. Jij bent nu "fout" als je maatregelen neemt.
Is er een officieel verbod zijn zij per definitie fout en dat maakt al een hoop verschil in de mindset bij mensen.
Waren blijkbaar vanochtend 2 collega's op 1 afdeling binnen, expres op afstand gaan zitten. Komen er anderen, die normala ook daar zitten. Wilden ze op verzoek van die 2 niet eens ergens anders gaan zittenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het is een stok achter de deur tegen de ontkenners, nu word je als gek verklaard als je afstand houdt of een masker draagt. Jij bent nu "fout" als je maatregelen neemt.
Is er een officieel verbod zijn zij per definitie fout en dat maakt al een hoop verschil in de mindset bij mensen.
Een vriendin van me is eerder teruggekomen van ski vakantie op haar verzoek, waar ze met van die heerlijk vrijgevochten hippies heen was. Die deden er lekker ruimdenkend en vrij en knuffelig over. Mijn vriendin wilde nara huis en zij dachten "Ach we zijn allemaal vrije mensen, we hebben geen baan. Of ik nou daar vast zit of nier, liefde en party!" .............. Uiteindelijk toch teruggekomen Nu gezellig allemaal samen zitten lekker in een park met een sigaret, want liefde liefde liefde. En maar knuffelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is (helaas) de reden waarom we in lockdown moeten. Als iedereen het nou gewoon serieus nam, altijd en overal voorzichtig zou zijn en social distancing zou aanhouden zou het niet hoeven.
Maar je hebt altijd deze dwazen, om over de "jongeren" in mijn vorige post nog maar te zwijgen.
Nu nog het kan, sommige supermarkten zijn op dat tijdstip alleen geopend voor 65-plussersquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef Elvi het volgende:
Net in de supermarkt hielden mensen ook geen 1,5 meter afstand ondanks de gezellige tape op de grond.
Morgen mag ik er weer heen voor de wekelijkse boodschappen. Ik ga mooi om 8 uur sochtends.
Ik bedoel maar, het is maar een griepje, is het andere virus dat nog heerstquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waren blijkbaar vanochtend 2 collega's op 1 afdeling binnen, expres op afstand gaan zitten. Komen er anderen, die normala ook daar zitten. Wilden ze op verzoek van die 2 niet eens ergens anders gaan zitten. Kansloos.
"Hou je toch niet tegen" is niet de reden om het dan maar zelf te doen.quote:
People suck. And not in a good wayquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een vriendin van me is eerder teruggekomen van ski vakantie op haar verzoek, waar ze met van die heerlijk vrijgevochten hippies heen was. Die deden er lekker ruimdenkend en vrij en knuffelig over. Mijn vriendin wilde nara huis en zij dachten "Ach we zijn allemaal vrije mensen, we hebben geen baan. Of ik nou daar vast zit of nier, liefde en party!" .............. Uiteindelijk toch teruggekomen Nu gezellig allemaal samen zitten lekker in een park met een sigaret, want liefde liefde liefde. En maar knuffelen.
Ga gvd je huis en en hou afstand, vrije geitenwollen sokkenkut.
Leuke mentaliteit, en natuurlijk mogen we af en toe best iets meer van die mentaliteit hebben ipv dat gestress.
But now is NOT THE TIME!!!
Dat kun je ook van klimaatmaatregelen zeggen. Altijd hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Hou je toch niet tegen" is niet de reden om het dan maar zelf te doen.
Alle beetjes helpen om de grootste druk van de zorg af te halen.
"Hou je toch niet tegen" is de grootste KUOL reden om het dan zelf ook maar niet te doen.
"Ja maar zij...."
dit bestaat al langerquote:
Gister in de apotheek, was leeg binnen, bij de ingang moet je dan een nummertje trekken huehue. Persoon voor me wist niet of hij door mocht lopen want er hing overal tape. Ik blijf netjes op afstand tot ik een nummer kan trekken, maar meneer loopt naar me toe en begint aan me te vragen waar we nu moeten wachten, terwijl ik met m'n pols die knop indruk. Persoon drie komt eraan. Staan we daar met z'n drieën op elkaar. Jongens. Afstand. Ik heb de linten gevolgd naar de wachtkamer, die kerels erachteraan. De een kwam naast me staan, de derde ging languit op die bank hangen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waren blijkbaar vanochtend 2 collega's op 1 afdeling binnen, expres op afstand gaan zitten. Komen er anderen, die normala ook daar zitten. Wilden ze op verzoek van die 2 niet eens ergens anders gaan zitten. Kansloos.
Ik ga een stok maken van meer dan 1,5 meter, want persoonlijk op de bek slaan is nu ff sociaal contactquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef rival het volgende:
Jongeren die voor de grap richting mensen kuchen op straat
Hier ook niet iedereen nee. Ondanks t bord bij de deur buiten, en t bord bij de ingang in twee talen. Hoe moeilijk kan t zijn? Dat t er soms doorheen glipt omdat je er aan moet wennen, soite. Snap ik. Zelfde als met t automatisch een hand geven. Maar sommigen zie je er gewoon duidelijk geen ene RUK om geven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef Elvi het volgende:
Net in de supermarkt hielden mensen ook geen 1,5 meter afstand ondanks de gezellige tape op de grond.
Morgen mag ik er weer heen voor de wekelijkse boodschappen. Ik ga mooi om 8 uur sochtends.
Mijn moeder is 65+quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Nu nog het kan, sommige supermarkten zijn op dat tijdstip alleen geopend voor 65-plussers
Mes aan het uiteinde.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga een stok maken van meer dan 1,5 meter, want persoonlijk op de bek slaan is nu ff sociaal contact
Jij hebt je niche al gevonden zie ik. Daar kun je vast goed geld mee verdienen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zou de website heten waarbij je mensen zo kunt martelen?
Maar niet als de persoon die gemarteld wordt dan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt je niche al gevonden zie ik. Daar kun je vast goed geld mee verdienen.
we wilden hier op het werk al stalen hoepels gaan walsen. Maar ja, dan kom je zelf ook niet maar aan het rek in de supermarktquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga een stok maken van meer dan 1,5 meter, want persoonlijk op de bek slaan is nu ff sociaal contact
Ik werk in de streaming video branch; daar hebben ze nu echt topdagen. Bepaalde adult-video sites die delen ook best veel data over trends en die zijn tijdens Corona-virus ook wel bijzondere pieken.quote:
Voorlopig gebruik ik vooral dequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wilt er geld voor betalen dus. Interessant.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet als de persoon die gemarteld wordt dan.
Mensenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister in de apotheek, was leeg binnen, bij de ingang moet je dan een nummertje trekken huehue. Persoon voor me wist niet of hij door mocht lopen want er hing overal tape. Ik blijf netjes op afstand tot ik een nummer kan trekken, maar meneer loopt naar me toe en begint aan me te vragen waar we nu moeten wachten, terwijl ik met m'n pols die knop indruk. Persoon drie komt eraan. Staan we daar met z'n drieën op elkaar. Jongens. Afstand. Ik heb de linten gevolgd naar de wachtkamer, die kerels erachteraan. De een kwam naast me staan, de derde ging languit op die bank hangen.
AFSTAND
Ik dacht daarvan eerst "goed initiatief", maar als je al die zwakkeren allemaal op een hoop gooit in een uur tijd en er gebeurd DAN iets, dan heb je toch ook gelijk de poppen aan t linedancen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Nu nog het kan, sommige supermarkten zijn op dat tijdstip alleen geopend voor 65-plussers
Waar wordt nu het meest naar gezocht dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik werk in de streaming video branch; daar hebben ze nu echt topdagen. Bepaalde adult-video sites die delen ook best veel data over trends en die zijn tijdens Corona-virus ook wel bijzondere pieken.
Moet straks boodschappen doen en na bijna een week zonder zou ik best wel weer een kipfiletje tegen willen komenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet straks ook weer even naar buiten toe, weinig zin in
Haha, met van die vuilnis opraap grijpertjes misschien?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we wilden hier op het werk al stalen hoepels gaan walsen. Maar ja, dan kom je zelf ook niet maar aan het rek in de supermarkt
Succes.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Moet straks boodschappen doen en na bijna een week zonder zou ik best wel weer een kipfiletje tegen willen komen
Ze hebben een soort van insights pagina; nu eentje speciaal voor Corona-virus. Alles in de spoiler is SFW.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waar wordt nu het meest naar gezocht dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ook een beetje dubbel gevoel bijquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht daarvan eerst "goed initiatief", maar als je al die zwakkeren allemaal op een hoop gooit in een uur tijd en er gebeurd DAN iets, dan heb je toch ook gelijk de poppen aan t linedancen?
en nog vol op verkrijgbaarquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:33 schreef Debsterr het volgende:
Wij gebruiken dit juist als periode om eens meer vega te eten! Lekker goedkoop ook.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben een soort van insights pagina; nu eentje speciaal voor Corona-virus. Alles in de spoiler is SFW.Er gaat echt iets niet goed in Italië.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
Ze hebben een soort van insights pagina; nu eentje speciaal voor Corona-virus. Alles in de spoiler is SFW.Volgend jaar deze grafieken naast die van de geboortes over +- 9 maanden leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eet ook weer dingen die ik normaal niet zoveel eet; en ben ook weer wat meer dingen in aan het vriezen. Ga ik toch nog ooit verstandig worden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:33 schreef Debsterr het volgende:
Wij gebruiken dit juist als periode om eens meer vega te eten! Lekker goedkoop ook.
Ja ik heb net ook vega gekocht (want er was geen kip te bekennen!).quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze hebben een soort van insights pagina; nu eentje speciaal voor Corona-virus. Alles in de spoiler is SFW.Wanneer ik naar pornhub zou gaan, zou ik daar niet zoeken op corona eigenlijk. Dat zou wel het laatste zijn....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Past toch prima in jouw straatje zou je denken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb net ook vega gekocht (want er was geen kip te bekennen!).
Maar goed, die ik wel vaker. Deze week al notenballetjes gehad 2 dagen (meh, niet zo boeiend).
Wij hadden in een pubquiz bij iemand thuis de vraag: welke zoektermen zijn het meest gebruikt in combinatie met alien in 2019 (i.v.m. area 51). Dat is ook niet echt iets wat je verwacht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer ik naar pornhub zou gaan, zou ik daar niet zoeken op corona eigenlijk. Dat zou wel het laatste zijn....
Komt natuurlijk precies overeen met de lock-down in Italië; in Frankrijk heb je eenzelfde trend na de lock-down.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gaat echt iets niet goed in Italië.
Dat was deze inderdaad: https://www.pornhub.com/insights/alien-insightsquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij hadden in een pubquiz bij iemand thuis de vraag: welke zoektermen zijn het meest gebruikt in combinatie met alien in 2019 (i.v.m. area 51). Dat is ook niet echt iets wat je verwacht.
Die melding kreeg ik vanmorgen ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Ik krijg een melding van fok dat ik een adblocker op m'n mobiel heb en dat ze daardoor geen gratis diensten aan kunnen bieden. Ik heb geen adblocker op m'n mobiel.
Die ene piek zal zijn omdat pornhub daar nu gratis isquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gaat echt iets niet goed in Italië.
[..]
Ze hebben een soort van insights pagina; nu eentje speciaal voor Corona-virus. Alles in de spoiler is SFW.Er is dus ook.. corona porn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er past een hoop in mijn straatje, maar dan moet t wel lekker zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Past toch prima in jouw straatje zou je denken.
Vage shit is vaag.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die melding kreeg ik vanmorgen ook.
In ieder geval mensen die daarna zoeken. Zo zijn er ook statistieken over wat er gebeurd als er een nieuwe Avengers film uitkomt.quote:
Zeker vaag.quote:
Dit gaat ook echt om dataverkeer in die periodes. Alle bedrijven waar we voor werken hebben nu aparte acties voor klanten. In de meeste gevallen gratis kinderzenders; gratis Film1; gratis HBO/Disney voor een maand. Dat vergt ook wel wat van netwerken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene piek zal zijn omdat pornhub daar nu gratis is
Iedereen meteen inloggen. Daarna toch weer de inetersse verliezen.
Pathe nu ook. Ipv mijn pathe unlimited pas krijg ik tegoed voor Pathe thuis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit gaat ook echt om dataverkeer in die periodes. Alle bedrijven waar we voor werken hebben nu aparte acties voor klanten. In de meeste gevallen gratis kinderzenders; gratis Film1; gratis HBO/Disney voor een maand. Dat vergt ook wel wat van netwerken.
De persconferentie van Rutte die werd ook echt extreem goed bekeken op het begin; alsof Nederland in de finale van het WK staat.
Invriezen heb ik ook weer gedaan ja. Doe ik sowieso vaak en ik had de vriezer leeg. Pan tomatenmeuk gemaakt, 5 bakjes in de vriezer. Soeppakket gehaald, 3 bakken in de vriezer. Zak friet en pakje frikandellen erbij en je hebt voor bijna 2 weken voer in huisquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik eet ook weer dingen die ik normaal niet zoveel eet; en ben ook weer wat meer dingen in aan het vriezen. Ga ik toch nog ooit verstandig worden.
En thepiratebay doet helemaal niets extra's voor mequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pathe nu ook. Ipv mijn pathe unlimited pas krijg ik tegoed voor Pathe thuis.
Het het klopt dat 30-40% het niet krijgt, dan wil ik best 1 van die groep zijnquote:
Ik zet m'n abonnement op pauze.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pathe nu ook. Ipv mijn pathe unlimited pas krijg ik tegoed voor Pathe thuis.
Potdosie!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En thepiratebay doet helemaal niets extra's voor me.
Ik ben niet getest hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef STING het volgende:
Laatste stand: 0,014% van alle Nederlanders positief getest.
Staat dit onder je CTRL-V of zo?quote:
Wilde ik ook doen, maar ik acht:quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet m'n abonnement op pauze.
Ja, het valt tot nu toe allemaal nog mee. Overheid kan nu veel strenger optreden tegen menigtes en dergelijke, mogelijk worden boetes uitgedeeld in de toekomst bij overtredingen. Maar we worden nog niet opgesloten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoe is het met jullie noodtoestand? Er zou nog een en ander verduidelijkt gaan worden?
Dan hoop je maar dat t boodschappen online kopen weer een beetje meewerktquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
2 collega's en hun gezin ook niet. Mogen 2 weken hun huis niet uit
Gelukkig dat het meevalt en ze menigtes zo kunnen voorkomen enzo. Kan iedereen wel een beetje aan boodschappen komen enzo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, het valt tot nu toe allemaal nog mee. Overheid kan nu veel strenger optreden tegen menigtes en dergelijke, mogelijk worden boetes uitgedeeld in de toekomst bij overtredingen. Maar we worden nog niet opgesloten.
Onze bazin doet hun boodschappenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hoop je maar dat t boodschappen online kopen weer een beetje meewerkt
Dan moet je ineens vertrouwen op bekenden die al dan niet iets voor je kunnen betekenen. In Eindhoven heb ik wel een aantal mensen waar ik op kan rekenen gelukkig. Als je toch sociaal gezien al niet zo goed zit dan is het ineens lastig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hoop je maar dat t boodschappen online kopen weer een beetje meewerkt
Nog niks gehoord over tekorten, alhoewel dat panic shopping ook hier gebeurt natuurlijk waardoor sommige schappen leeg zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gelukkig dat het meevalt en ze menigtes zo kunnen voorkomen enzo. Kan iedereen wel een beetje aan boodschappen komen enzo?
Ah dat lijkt me wel handig ja. Tenminste, ik ga er even van uit dat wij in NL logistiek beter kunnen inspringen op zulke vraag dan daar..quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog niks gehoord over tekorten, alhoewel dat panic shopping ook hier gebeurt natuurlijk waardoor sommige schappen leeg zijn.
Maar dat gaat aan banden gelegd worden, men mag nu van overheidswege een max afdwingen voor bepaalde producten.
Ja het zou me zo wel lukken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je ineens vertrouwen op bekenden die al dan niet iets voor je kunnen betekenen. In Eindhoven heb ik wel een aantal mensen waar ik op kan rekenen gelukkig. Als je toch sociaal gezien al niet zo goed zit dan is het ineens lastig.
Dat laatste is de arrogantie waar veel Nederlanders aan lijken te lijden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah dat lijkt me wel handig ja. Tenminste, ik ga er even van uit dat wij in NL logistiek beter kunnen inspringen op zulke vraag dan daar..
Logistiek werkt prima hier hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah dat lijkt me wel handig ja. Tenminste, ik ga er even van uit dat wij in NL logistiek beter kunnen inspringen op zulke vraag dan daar..
quote:
Ik dacht het meer omdat we hier nu eenmaal ook heul veul produceren en im/exporteren..quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste is de arrogantie waar veel Nederlanders aan lijken te lijden.
Maar goed, net zoals ik dacht dat onze zorg echt wel beter zou zijn dan die van noord Italie.
Blijken ze daar 1 van de beste zorg in Europa te hebvben
Geen enkel zorgstelsel kan zo'n epidemie handelen natuurlijk. Maar wat ik wel echt kwalijk vind is dat er ondanks, SARS, MERS en tussendoor de Mexicaanse griep er al voor de eerste patiënt was gevonden bleek dat we te weinig beschermingsmiddelen hadden. Mondkapjes, beschermende kleding, ontsmettingsmiddelen. Daar moet gewoon een crisisvoorraad van zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste is de arrogantie waar veel Nederlanders aan lijken te lijden.
Maar goed, net zoals ik dacht dat onze zorg echt wel beter zou zijn dan die van noord Italie.
Blijken ze daar 1 van de beste zorg in Europa te hebvben
Beetje universeel helaas, het moet eerst flink fout gaan, voordat belangrijke mensen en insituten in beweging komen. En zelfs dan ebt het na een tijdje weer weg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen enkel zorgstelsel kan zo'n epidemie handelen natuurlijk. Maar wat ik wel echt kwalijk vind is dat er ondanks, SARS, MERS en tussendoor de Mexicaanse griep er al voor de eerste patiënt was gevonden bleek dat we te weinig beschermingsmiddelen hadden. Mondkapjes, beschermende kleding, ontsmettingsmiddelen. Daar moet gewoon een crisisvoorraad van zijn.
Dat die er niet is of iig volstrekt onvoldoende blijkt is gewoon pure incompetentie.
Slechtste scenario is een overschot aan zuivel, vlees en typische Nederlandse groenten en een tekort aan producten die uit de zuidelijke landen komen, van koffie tot sinaasappel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik dacht het meer omdat we hier nu eenmaal ook heul veul produceren en im/exporteren..
Kost geld he?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen enkel zorgstelsel kan zo'n epidemie handelen natuurlijk. Maar wat ik wel echt kwalijk vind is dat er ondanks, SARS, MERS en tussendoor de Mexicaanse griep er al voor de eerste patiënt was gevonden bleek dat we te weinig beschermingsmiddelen hadden. Mondkapjes, beschermende kleding, ontsmettingsmiddelen. Daar moet gewoon een crisisvoorraad van zijn.
Dat die er niet is of iig volstrekt onvoldoende blijkt is gewoon pure incompetentie.
Kunnen de vega's en vegans in het kader van duurzaamheid het principieel weer gaan etenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Slechtste scenario is een overschot aan zuivel, vlees en typische Nederlandse groenten en een tekort aan producten die uit de zuidelijke landen komen, van koffie tot sinaasappel.
Ik woon vlakbij Douro wijnvallei, kom maar op met dat exportverbodquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Slechtste scenario is een overschot aan zuivel, vlees en typische Nederlandse groenten en een tekort aan producten die uit de zuidelijke landen komen, van koffie tot sinaasappel.
daarom snap ik ook niet dat mensen dingen als aardappelen hamsteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Wij hebben onze crisis voorraad opgestuurd naar China.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heleboel hamstermeuk slaat nergens op. Zag gisteren iemand echt kilo's aan verse groenten inslaan. De helft is bedorven tenzij hij zou koken voor 30 man. Zinloos.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom snap ik ook niet dat mensen dingen als aardappelen hamsteren.
daar hebben we nog loodsen vol mee liggen.
SARS, MERS en de Mexicaanse griep zijn alle drie recente geschiedenis. Waarbij we drie keer door het oog van de naald kropen. Dat daar niks van geleerd is vind ik echt onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:20 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje universeel helaas, het moet eerst flink fout gaan, voordat belangrijke mensen en insituten in beweging komen. En zelfs dan ebt het na een tijdje weer weg.
Nee, maar het moet er gewoon zijn zo'n voorraad. Maar ik zie het wel gebeuren dat er na deze crisis weer heel laconiek over gedaan wordtquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij hebben onze crisis voorraad opgestuurd naar China.
En vanuit daar komen ze nu weer terug.
En ook hierin helpen de hamsteraars niet mee.
Had ik vanochtend alquote:
Het veroorzaakte in de Westerse wereld verder geen issues, dus niemand die daardoor wakker geschud was.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
SARS, MERS en de Mexicaanse griep zijn alle drie recente geschiedenis. Waarbij we drie keer door het oog van de naald kropen. Dat daar niks van geleerd is vind ik echt onbegrijpelijk.
Vast wel, maar degene die de besluiten nemen en het geld hebben, die gaan dan eerder voor dingen waar ze mee kunnen scoren / meer prestige bieden, even cynisch gezegd.quote:Er zijn genoeg mensen die zich bezig houden met het opstellen van crisisplannen. Daar moet er toch eentje tussen hebben gezeten die gezegd heeft:"Jongens en meisjes, we moeten van bepaalde basale hulpmiddelen zorgen dat we een noodvoorraad hebben, in tijden van crisis kan je niet zomaar bulkorders plaatsen en verwachten dat die de volgende dag geleverd worden.".
Ik heb afgelopen week al meerdere malen op rij gezien dat de verse groenteschappen vol lagen en dezelfde dag weer helemaal leeg raakten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heleboel hamstermeuk slaat nergens op. Zag gisteren iemand echt kilo's aan verse groenten inslaan. De helft is bedorven tenzij hij zou koken voor 30 man. Zinloos.
ik las vanmorgen iets dat er nog ruim voldoende mondkapjes zijn, maar dat ze in vrachtwagens zitten die nu ergens bij een dichte grens staanquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar het moet er gewoon zijn zo'n voorraad. Maar ik zie het wel gebeuren dat er na deze crisis weer heel laconiek over gedaan wordt
Ik ga ook niet meer uiteten; of andere leuke dingen doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:30 schreef STING het volgende:
Door het thuiswerken leef ik wel een stuk zuiniger, niet meer elke dag naar de broodjeszaak en koffie bar
Dit vooral jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meer uiteten; of andere leuke dingen doen.
Anders had ik je natuurlijk meegenomen naar een museum, weekendje weg of ergens uiteten, maar je begrijpt vast dat het nu niet kan.quote:
Suurequote:Op donderdag 19 maart 2020 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders had ik je natuurlijk meegenomen naar een museum, weekendje weg of ergens uiteten, maar je begrijpt vast dat het nu niet kan.
Ik begrijp hetquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders had ik je natuurlijk meegenomen naar een museum, weekendje weg of ergens uiteten, maar je begrijpt vast dat het nu niet kan.
Sowieso heb ik nauwelijks tijd voor leuke dingen op het momentquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal slappe excuses zijn?quote:
Daarom moet je die dus ook gewoon op een locatie in NL hebben liggen. Dat is gewoon gezond verstand. Maar ja, voorraden, die kosten geld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las vanmorgen iets dat er nog ruim voldoende mondkapjes zijn, maar dat ze in vrachtwagens zitten die nu ergens bij een dichte grens staan
de corona grenscontroles zorgen voor enorme files
Weet je hoeveel je er dan op voorraad moet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar het moet er gewoon zijn zo'n voorraad. Maar ik zie het wel gebeuren dat er na deze crisis weer heel laconiek over gedaan wordt
Neem aan dat je Yvie ook verteld hebt dat je verrassingsreservering bij De Librije nu in het water valt.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal slappe excuses zijn?![]()
Regering gooit wel meer geld over de balk; dan vallen deze kosten in verhouding nog wel mee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom moet je die dus ook gewoon op een locatie in NL hebben liggen. Dat is gewoon gezond verstand. Maar ja, voorraden, die kosten geld.
Ben nu al helemaal gedoken in alle bezorg opties van de lekkere restaurants hierquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen naar Afrika, zodat de local warlord weer een Rolls Royce kan kopenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Regering gooit wel meer geld over de balk; dan vallen deze kosten in verhouding nog wel mee.
Véél. En dat ze een beperkt shelf life hebben snap ik. Maar goed, beter dan het alternatief.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je hoeveel je er dan op voorraad moet?
je moet die krengen zo vaak verversen.
Ik snoep me echt helemaal rond deze dagenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Met thuiswerken misschien wel iets meer, maar niet zo extreem.
Ieder IT of infrastructuur project dat het dubbele kost, etc. etc.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen naar Afrika, zodat de local warlord weer een Rolls Royce kan kopen.
Ik was al rond maar dat de sportschool dicht is helpt niet mee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik snoep me echt helemaal rond deze dagen
Ambtenaren op training voor gevoelige mensenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ieder IT of infrastructuur project dat het dubbele kost, etc. etc.
Ons koningshuisquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ambtenaren op training voor gevoelige mensen.
Ik kan thuis met allerlei opties. Staat voor 17.00 op de planningquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was al rond maar dat de sportschool dicht is helpt niet mee.
Eens.quote:
Ik mis de toestellen. Maar goed, zal ook eens wat in gaan plannen voor thuis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik kan thuis met allerlei opties. Staat voor 17.00 op de planning
Hey, je bent er weerquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik kan thuis met allerlei opties. Staat voor 17.00 op de planning
ja ik deed sowieso groepslessen. Even kijken of ik man mee krijg dan voelt het nog wat serieuzerquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik mis de toestellen. Maar goed, zal ook eens wat in gaan plannen voor thuis.
Ik heb ook jodiumtabletten liggen voor het geval dat er iets gebeurd met de kernreactor in Borssele. Die zijn ook verstrekt door de overheid. Dus het zou kunnen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom moet je die dus ook gewoon op een locatie in NL hebben liggen. Dat is gewoon gezond verstand. Maar ja, voorraden, die kosten geld.
Mandarijntjesquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Laat maar weten als C-E boodschappen voor je moet doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef Californium het volgende:
Ik denk dat ik straks maar soep ga eten
Heb ik nog in huis
"even"quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef Allures het volgende:
[..]
alleen even tijdens de corona hoor
Ik heb goeie motivatie. Was net iemand aan het daten die veel te heet voor me isquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat ik ooit zou zeggen dat ik de sportschool mis trouwens![]()
![]()
Ga er ook altijd met frisse tegenzin naar toe, wel altijd blij als ik weer geweest ben
Een flinke kernramp en we moeten half NL evacueren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook jodiumtabletten liggen voor het geval dat er iets gebeurd met de kernreactor in Borssele. Die zijn ook verstrekt door de overheid. Dus het zou kunnen.
Ik denk dat je wel meer dan 3 weken krijgtquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb goeie motivatie. Was net iemand aan het daten die veel te heet voor me is
Dus kan niet over 3 weken mijn huis uit rollen zo van tadaaaa
dan sneak ik er gewoon even heen hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel meer dan 3 weken krijgt
Watvoor soep?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:45 schreef Californium het volgende:
Ik denk dat ik straks maar soep ga eten
Heb ik nog in huis
Succes, in italie krijg je dan aan poging tot doodslag aan je broek.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:48 schreef Allures het volgende:
[..]
dan sneak ik er gewoon even heen hoor
Dat heb ik ook eigenlijk wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat ik ooit zou zeggen dat ik de sportschool mis trouwens![]()
![]()
Ga er ook altijd met frisse tegenzin naar toe, wel altijd blij als ik weer geweest ben
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een flinke kernramp en we moeten half NL evacueren.
Welke is dat?quote:
gelukkig woont ie niet daar hequote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Succes, in italie krijg je dan aan poging tot doodslag aan je broek.
It's somethingquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef Allures het volgende:
[..]
alleen even tijdens de corona hoor
Oh hbo, die heb ik hier niet.quote:
Oh noes, hoe moet je het nu kijken?!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh hbo, die heb ik hier niet.
Geen Ziggo en Vodafone? Tss.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh hbo, die heb ik hier niet.
Niet, ben ik bang.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh noes, hoe moet je het nu kijken?!.
Chernobyl.COMPLETE.Season.1.S01.1080p.AMZN.WEB-DL.x265-HETeamquote:
Precies Zeeland. Delta heeft hier het alleenrecht zo'n beetje. In ieder geval kan je Ziggo hier niet afnemen, geloof ik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:54 schreef STING het volgende:
[..]
Geen Ziggo en Vodafone? Tss.
Oh ja, Zeeland.
Not great not terrible.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Chernobyl.COMPLETE.Season.1.S01.1080p.AMZN.WEB-DL.x265-HETeam
Idd, onmogelijk, nu nog 32%.
Ik ken de quote, heb de serie nog niet gezienquote:
Ik ben onlangs van mijn vaste private tracker afgeflikkerd vanwege inactiviteit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh noes, hoe moet je het nu kijken?!.
Valt mij nog mee. En elke dag lekker verse lunchquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Hij heeft het allang aangebodenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Laat maar weten als C-E boodschappen voor je moet doen
Heb nog tomatensoep je staanquote:
Zo enorm ben ik er ook niet mee bezig hoor, ik ben ook maar een casual downloader, opzich, thepiratebay en eztv is voor mij meer dan zat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben onlangs van mijn vaste private tracker afgeflikkerd vanwege inactiviteit.
Gewone of Chinese?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij heeft het allang aangeboden
[..]
Heb nog tomatensoep je staan
Ik dus ook niet meer sinds ik Netflix voor 3,50 per maand kijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo enorm ben ik er ook niet mee bezig hoor, ik ben ook maar een casual downloader, opzich, thepiratebay en eztv is voor mij meer dan zat.
Chineze, anders ben je een Rrrrrrraaaasissst!quote:
Stay strong Allures!quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef Allures het volgende:
Ik ga weer serieuze dingen doen
Het was vreselijk gezellig!
Tot over een paar dagen als ik dan nog leef
Al maanden geleden weer opgezegd, voegt niets toequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dus ook niet meer sinds ik Netflix voor 3,50 per maand kijk![]()
Maar loop nu tegen de grenzen van het Netflix-aanbod aan
Gewonequote:
Heb het idee dat het het laatste jaar echt steeds minder wordt. Of ik vind gewoon niet de juiste dingen leuk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al maanden geleden weer opgezegd, voegt niets toe.
Is toch gewoon zo? Voorheen waren ze de enige, nu is het op HBO, of disney+, of of of...quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb het idee dat het het laatste jaar echt steeds minder wordt. Of ik vind gewoon niet de juiste dingen leuk.
Laat het maar aan de contentindustrie over om piraterij de meest aantrekkelijke optie te maken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo? Voorheen waren ze de enige, nu is het op HBO, of disney+, of of of...
Dus ik hou het bij 1 "aanbieder" wel zo overzichtelijk.
Knap toch? Geen app nodig, geen login, gewoon een lijst, 1 klik en qBittorrent begint, paar min later (redelijk snelle verbinding, niet eens de snelste) paar min wachten, klaar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laat het maar aan de contentindustrie over om piraterij de meest aantrekkelijke optie te maken.![]()
![]()
Ik sport nu meer dan wanneer de sportschool open isquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was al rond maar dat de sportschool dicht is helpt niet mee.
Jaartje uitstellen. Ik was nog net op tijd met mijn verjaardagsfeestje. Maar dat ga ik nu de komende vier jaar ook niet meer doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef Faxie het volgende:
Zucht, wilde dit jaar verjaardagsfeestje geven, maar kan het beter niet doen nu denk ik
We kunnen wel Facetimen met zijn allen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef Faxie het volgende:
Zucht, wilde dit jaar verjaardagsfeestje geven, maar kan het beter niet doen nu denk ik
Liever facialtimenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen wel Facetimen met zijn allen?
TinyChat weeer afstoffen zoals vanouds..quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen wel Facetimen met zijn allen?
Ik was net te laatquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jaartje uitstellen. Ik was nog net op tijd met mijn verjaardagsfeestje. Maar dat ga ik nu de komende vier jaar ook niet meer doen.
Niet op hun terrein nee. Parkeerplaats van de bouwmarkt oid zal geen probleem zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Raaaarrr mag wel eten afhalen bij de MC maar niet opeten in de auto op een lege mega parkeerplaats
Nope ik heb nog geen boetequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet op hun terrein nee. Parkeerplaats van de bouwmarkt oid zal geen probleem zijn.
Precies, zoals normaal dus. En als je klaar bent die zak naar buiten flikkeren en met een vies gevoel naar huis rijden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet op hun terrein nee. Parkeerplaats van de bouwmarkt oid zal geen probleem zijn.
Nu heb ik zin in een BigMac.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Precies, zoals normaal dus. En als je klaar bent die zak naar buiten flikkeren en met een vies gevoel naar huis rijden.
Je kent het gevoelquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Precies, zoals normaal dus. En als je klaar bent die zak naar buiten flikkeren en met een vies gevoel naar huis rijden.
Quarterpounderquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een BigMac.
@Faxie is dit ook iets voor jou als je vrouwen uitnodigt thuis?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een luchtbevochtiger gekocht en moest echt wat eten anders zouden er Bruins achtige toestanden kunnen ontstaan..
Wil je soms beweren dat het hier anders droog is?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Faxie is dit ook iets voor jou als je vrouwen uitnodigt thuis?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Faxie is dit ook iets voor jou als je vrouwen uitnodigt thuis?
Altijd zonde achterafquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een BigMac.
Ik zit het met vochtige ogen te lezenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje droge humor.
Ik voelde al nattigheid en het was niet bij Faxie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit het met vochtige ogen te lezen.
Faxie is een vochtslurpertje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik voelde al nattigheid en het was niet bij Faxie.
Daar loopt het altijd beetje stroef.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik voelde al nattigheid en het was niet bij Faxie.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje droge humor.
De Sahara gaat bij hem op cursus?quote:
Droog je traantjes, je zal echt niet nat gaan hier...quote:
Ja mijn grapjes staan ook op laag water.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Valt me tegen hoeveel nat/droog grappen ik weet te verzinnen, je zou kunnen zeggen, dat ik droog sta.
Ba-du.. ach, zoek het uit.
Waar is dat potje dan wel voorquote:"Ik ontvang nog 70 procent van de inkomsten die ik normaal zou hebben gemaakt. Dat is meer dan veel van mijn collega's in de branche maar het is wel heftig. Natuurlijk ben ik er als zzp'er op voorbereid en heb ik een potje. Maar dat potje is niet voor dit soort momenten, ik zou willen dat daar in Den Haag bij stilgestaan wordt. Ik wil niet zielig doen, want er zijn mensen ziek en mensen gaan dood en dat is nog veel erger. Maar ik vind ook dat er stilgestaan moet worden bij iedereen die hierdoor geraakt wordt. En ik heb het idee dat dat nu onvoldoende is."
Vakantie natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:27 schreef Scary_Mary het volgende:
Dragan Bakema
[..]
Waar is dat potje dan wel voor
Hij is acteur en staat nu in een musical, juist in dat wereldje..quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vakantie natuurlijk![]()
Maar dit soort dingen zijn zo onverwacht qua maatregelen. Daar is niemand echt op voorbereid.
Muh supsiedie!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij is acteur en staat nu in een musical, juist in dat wereldje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |