We doen veel te weinig!! mensen open je ogen!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk even op FB en ben er alweer klaar mee. En ik volg niet eens rare groepen.
Dat heb ik inmiddels zo dichtgetimmerd dat ik bijna van niemand meer updates zie, ik heb het echt alleen nog maar om evt contact te houden met mensen. Maar wat ze te melden hebben boeit me, paar uitzonderingen na, totaal nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk even op FB en ben er alweer klaar mee. En ik volg niet eens rare groepen.
Dat is ook zo. Alleen moet de werkgever nu zorgen dat je dan thuis kunt werken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:12 schreef Scary_Mary het volgende:
De arbo belt ziekmeldingen na. Supergezellig en efficiënt. Je bent ziek en je mag niet op je werk komen, maar ja de arbo heeft nu eenmaal richtlijnen dus u kunt gewoon werken hoor!
Had gekund als ze die laptop verstuurd haddenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Alleen moet de werkgever nu zorgen dat je dan thuis kunt werken.
En als dat niet kan is het ondernemersrisico.
Nergens goed voor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had gekund als ze die laptop verstuurd hadden
Gelijk afschieten dat soort lui.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:27 schreef HeatWave het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-mensen-respectloos
Mooie samenleving hebben we.
Jammer dat het virus niet zo selectief is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Zonder waarschuwing, prima manier om het virus te stoppen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelijk afschieten dat soort lui.
Kinderen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder waarschuwing, prima manier om het virus te stoppen.
Je kunt er op blijven slaan.quote:
Preventief ruimenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Maar dan moet je er weer te kort bij gaan staan. Nee, laat ze elkaar maar afmaken. De Ziggodome en Arena zijn nu toch leeg, daar kan een best aantal in. Lekker die gesubsidieerde kickbokslessen laten zien enzo en het volk heeft gelijk ook vermaak.quote:
in china zouden ze opgeruimd worden en weggeschreven als slachtoffers van de corona crisisquote:
bij speerwerpen of boogschieten doe je nog een beetje aan sport en hou je ook afstand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar dan moet je er weer te kort bij gaan staan. Nee, laat ze elkaar maar afmaken. De Ziggodome en Arena zijn nu toch leeg, daar kan een best aantal in. Lekker die gesubsidieerde kickbokslessen laten zien enzo en het volk heeft gelijk ook vermaak.
Komt hun sociaal krediet systeem toch nog goed van pas.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in china zouden ze opgeruimd worden en weggeschreven als slachtoffers van de corona crisis
Boogschietenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij speerwerpen of boogschieten doe je nog een beetje aan sport en hou je ook afstand.
Airsoft kan ook wel, maar oops, ik was vergeten dat ik mijn minder dan 7,5 joule wapens moet gebruiken bij competitiesquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij speerwerpen of boogschieten doe je nog een beetje aan sport en hou je ook afstand.
speerwerpen lijkt me anders ook wel stoer om goed te kunnen.quote:
Nog nooit gedaan geloof ik, maar goed punt. Het moet wel leuk blijven natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
speerwerpen lijkt me anders ook wel stoer om goed te kunnen.
best zwaar ook.
Dat het zwaar is bedoel ik. Sorry, ik ben niet helemaal helderquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan geloof ik, maar goed punt. Het moet wel leuk blijven natuurlijk
een goede punt is ook belangrijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan geloof ik, maar goed punt. Het moet wel leuk blijven natuurlijk
Misschien nu ook maar invoeren hier.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Komt hun sociaal krediet systeem toch nog goed van pas.
altijd blijven lachenquote:
Just a matter of time.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien nu ook maar invoeren hier.
ach, de hoop om knap te worden heb ik al lang opgegeven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van huilen worden we niet knapper inderdaad..
Daar moet ik het ook al niet van hebben. Probeer mijn inkomen beetje op te krikken om toch nog interessant te blijven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, de hoop om knap te worden heb ik al lang opgegeven.
tegenwoordig vertrouw ik meer op mijn sprankelende persoonlijkheid
Het is goed om alternatieven te hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, de hoop om knap te worden heb ik al lang opgegeven.
tegenwoordig vertrouw ik meer op mijn sprankelende persoonlijkheid
die hoop is sinds een paar uur ook vervlogen voor de korte termijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet ik het ook al niet van hebben. Probeer mijn inkomen beetje op te krikken om toch nog interessant te blijven.
Aldus de numero uno op de scdames whishlistquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet ik het ook al niet van hebben. Probeer mijn inkomen beetje op te krikken om toch nog interessant te blijven.
Zeg je nu eigenlijk dat de scdames stiekem allemaal golddiggers zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aldus de numero uno op de scdames whishlist
Vergeet je hond niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, dat ze ook op uiterlijk vallen en dat hij vast wel een leuke boy zal zijn gezien zijn populariteitquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat de scdames allemaal golddiggers zijn?
Hoezo stiekem? Ze komen er toch eerlijk voor uit?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat de scdames stiekem allemaal golddiggers zijn?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo stiekem? Ze komen er toch eerlijk voor uit?.
Aldus de hardwarehofleverancier van de scquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo stiekem? Ze komen er toch eerlijk voor uit?.
Ik zie het dan ook niet als iets negatiefsquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aldus de hardwarehofleverancier van de sc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |