We doen veel te weinig!! mensen open je ogen!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk even op FB en ben er alweer klaar mee. En ik volg niet eens rare groepen.
Dat heb ik inmiddels zo dichtgetimmerd dat ik bijna van niemand meer updates zie, ik heb het echt alleen nog maar om evt contact te houden met mensen. Maar wat ze te melden hebben boeit me, paar uitzonderingen na, totaal nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk even op FB en ben er alweer klaar mee. En ik volg niet eens rare groepen.
Dat is ook zo. Alleen moet de werkgever nu zorgen dat je dan thuis kunt werken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:12 schreef Scary_Mary het volgende:
De arbo belt ziekmeldingen na. Supergezellig en efficiënt. Je bent ziek en je mag niet op je werk komen, maar ja de arbo heeft nu eenmaal richtlijnen dus u kunt gewoon werken hoor!
Had gekund als ze die laptop verstuurd haddenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Alleen moet de werkgever nu zorgen dat je dan thuis kunt werken.
En als dat niet kan is het ondernemersrisico.
Nergens goed voor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had gekund als ze die laptop verstuurd hadden
Gelijk afschieten dat soort lui.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:27 schreef HeatWave het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-mensen-respectloos
Mooie samenleving hebben we.
Jammer dat het virus niet zo selectief is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Zonder waarschuwing, prima manier om het virus te stoppen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelijk afschieten dat soort lui.
Kinderen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder waarschuwing, prima manier om het virus te stoppen.
Je kunt er op blijven slaan.quote:
Preventief ruimenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Maar dan moet je er weer te kort bij gaan staan. Nee, laat ze elkaar maar afmaken. De Ziggodome en Arena zijn nu toch leeg, daar kan een best aantal in. Lekker die gesubsidieerde kickbokslessen laten zien enzo en het volk heeft gelijk ook vermaak.quote:
in china zouden ze opgeruimd worden en weggeschreven als slachtoffers van de corona crisisquote:
bij speerwerpen of boogschieten doe je nog een beetje aan sport en hou je ook afstand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar dan moet je er weer te kort bij gaan staan. Nee, laat ze elkaar maar afmaken. De Ziggodome en Arena zijn nu toch leeg, daar kan een best aantal in. Lekker die gesubsidieerde kickbokslessen laten zien enzo en het volk heeft gelijk ook vermaak.
Komt hun sociaal krediet systeem toch nog goed van pas.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in china zouden ze opgeruimd worden en weggeschreven als slachtoffers van de corona crisis
Boogschietenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij speerwerpen of boogschieten doe je nog een beetje aan sport en hou je ook afstand.
Airsoft kan ook wel, maar oops, ik was vergeten dat ik mijn minder dan 7,5 joule wapens moet gebruiken bij competitiesquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij speerwerpen of boogschieten doe je nog een beetje aan sport en hou je ook afstand.
speerwerpen lijkt me anders ook wel stoer om goed te kunnen.quote:
Nog nooit gedaan geloof ik, maar goed punt. Het moet wel leuk blijven natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
speerwerpen lijkt me anders ook wel stoer om goed te kunnen.
best zwaar ook.
Dat het zwaar is bedoel ik. Sorry, ik ben niet helemaal helderquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan geloof ik, maar goed punt. Het moet wel leuk blijven natuurlijk
een goede punt is ook belangrijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan geloof ik, maar goed punt. Het moet wel leuk blijven natuurlijk
Misschien nu ook maar invoeren hier.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Komt hun sociaal krediet systeem toch nog goed van pas.
altijd blijven lachenquote:
Just a matter of time.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien nu ook maar invoeren hier.
ach, de hoop om knap te worden heb ik al lang opgegeven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van huilen worden we niet knapper inderdaad..
Daar moet ik het ook al niet van hebben. Probeer mijn inkomen beetje op te krikken om toch nog interessant te blijven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, de hoop om knap te worden heb ik al lang opgegeven.
tegenwoordig vertrouw ik meer op mijn sprankelende persoonlijkheid
Het is goed om alternatieven te hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, de hoop om knap te worden heb ik al lang opgegeven.
tegenwoordig vertrouw ik meer op mijn sprankelende persoonlijkheid
die hoop is sinds een paar uur ook vervlogen voor de korte termijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet ik het ook al niet van hebben. Probeer mijn inkomen beetje op te krikken om toch nog interessant te blijven.
Aldus de numero uno op de scdames whishlistquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet ik het ook al niet van hebben. Probeer mijn inkomen beetje op te krikken om toch nog interessant te blijven.
Zeg je nu eigenlijk dat de scdames stiekem allemaal golddiggers zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aldus de numero uno op de scdames whishlist
Vergeet je hond niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, dat ze ook op uiterlijk vallen en dat hij vast wel een leuke boy zal zijn gezien zijn populariteitquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat de scdames allemaal golddiggers zijn?
Hoezo stiekem? Ze komen er toch eerlijk voor uit?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat de scdames stiekem allemaal golddiggers zijn?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo stiekem? Ze komen er toch eerlijk voor uit?.
Aldus de hardwarehofleverancier van de scquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo stiekem? Ze komen er toch eerlijk voor uit?.
Ik zie het dan ook niet als iets negatiefsquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aldus de hardwarehofleverancier van de sc
Wel de lusten, maar niet de lasten jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het dan ook niet als iets negatiefs.
Echt he.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
"Als je denkt dat binnenzitten helpt dan ben je echt dom! Denk na mensen en doe je eigen onderzoek! Geloof die media popaganda niet!!"
Ik word echt serieus bloedagressief van dit soort mensen. Heel heel erg.
En dat is (helaas) de reden waarom we in lockdown moeten. Als iedereen het nou gewoon serieus nam, altijd en overal voorzichtig zou zijn en social distancing zou aanhouden zou het niet hoeven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
"Als je denkt dat binnenzitten helpt dan ben je echt dom! Denk na mensen en doe je eigen onderzoek! Geloof die media popaganda niet!!"
Hou je toch niet tegen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is (helaas) de reden waarom we in lockdown moeten. Als iedereen het nou gewoon serieus nam, altijd en overal voorzichtig zou zijn en social distancing zou aanhouden zou het niet hoeven.
Maar je hebt altijd deze dwazen, om over de "jongeren" in mijn vorige post nog maar te zwijgen.
Klopt gewoon hoor. Geen contact met anderen mensen is wat helpt, of dat nu buiten of binnen is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Nee, maar het is een stok achter de deur tegen de ontkenners, nu word je als gek verklaard als je afstand houdt of een masker draagt. Jij bent nu "fout" als je maatregelen neemt.quote:
Misschien had ie die research een jaar of 8 geleden moeten doen en viroloog moeten worden. Als t allemaal zo makkelijk via google was, dan was ie nu rijk geweest met een dikke bana als arts ergerns en DAN had ie recht van spreken. Voor nu moet ie met z'n kutkop gewoon in huis gaan zitten en z'n bek houden.quote:
Is wel zo, deels dan. Maar als er teveel mensen zich er niet aan houden, dan gaan ze jou ook niet ontwijken, dus ben je alsnog de lul.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Klopt gewoon hoor. Geen contact met anderen mensen is wat helpt, of dat nu buiten of binnen is.
lol whutquote:Bezoekers van de website kunnen vibrators en seksspeeltjes op afstand besturen en vrouwen die achter een webcam zitten trillingen toedienen.
Vanmorgen bij de supermarkt hield iedereen goed afstand van elkaar toen de Appie pas een paar minuten na 8 u open ging.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het is een stok achter de deur tegen de ontkenners, nu word je als gek verklaard als je afstand houdt of een masker draagt. Jij bent nu "fout" als je maatregelen neemt.
Is er een officieel verbod zijn zij per definitie fout en dat maakt al een hoop verschil in de mindset bij mensen.
Waren blijkbaar vanochtend 2 collega's op 1 afdeling binnen, expres op afstand gaan zitten. Komen er anderen, die normala ook daar zitten. Wilden ze op verzoek van die 2 niet eens ergens anders gaan zittenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het is een stok achter de deur tegen de ontkenners, nu word je als gek verklaard als je afstand houdt of een masker draagt. Jij bent nu "fout" als je maatregelen neemt.
Is er een officieel verbod zijn zij per definitie fout en dat maakt al een hoop verschil in de mindset bij mensen.
Een vriendin van me is eerder teruggekomen van ski vakantie op haar verzoek, waar ze met van die heerlijk vrijgevochten hippies heen was. Die deden er lekker ruimdenkend en vrij en knuffelig over. Mijn vriendin wilde nara huis en zij dachten "Ach we zijn allemaal vrije mensen, we hebben geen baan. Of ik nou daar vast zit of nier, liefde en party!" .............. Uiteindelijk toch teruggekomen Nu gezellig allemaal samen zitten lekker in een park met een sigaret, want liefde liefde liefde. En maar knuffelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is (helaas) de reden waarom we in lockdown moeten. Als iedereen het nou gewoon serieus nam, altijd en overal voorzichtig zou zijn en social distancing zou aanhouden zou het niet hoeven.
Maar je hebt altijd deze dwazen, om over de "jongeren" in mijn vorige post nog maar te zwijgen.
Nu nog het kan, sommige supermarkten zijn op dat tijdstip alleen geopend voor 65-plussersquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef Elvi het volgende:
Net in de supermarkt hielden mensen ook geen 1,5 meter afstand ondanks de gezellige tape op de grond.
Morgen mag ik er weer heen voor de wekelijkse boodschappen. Ik ga mooi om 8 uur sochtends.
Ik bedoel maar, het is maar een griepje, is het andere virus dat nog heerstquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waren blijkbaar vanochtend 2 collega's op 1 afdeling binnen, expres op afstand gaan zitten. Komen er anderen, die normala ook daar zitten. Wilden ze op verzoek van die 2 niet eens ergens anders gaan zitten. Kansloos.
"Hou je toch niet tegen" is niet de reden om het dan maar zelf te doen.quote:
People suck. And not in a good wayquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een vriendin van me is eerder teruggekomen van ski vakantie op haar verzoek, waar ze met van die heerlijk vrijgevochten hippies heen was. Die deden er lekker ruimdenkend en vrij en knuffelig over. Mijn vriendin wilde nara huis en zij dachten "Ach we zijn allemaal vrije mensen, we hebben geen baan. Of ik nou daar vast zit of nier, liefde en party!" .............. Uiteindelijk toch teruggekomen Nu gezellig allemaal samen zitten lekker in een park met een sigaret, want liefde liefde liefde. En maar knuffelen.
Ga gvd je huis en en hou afstand, vrije geitenwollen sokkenkut.
Leuke mentaliteit, en natuurlijk mogen we af en toe best iets meer van die mentaliteit hebben ipv dat gestress.
But now is NOT THE TIME!!!
Dat kun je ook van klimaatmaatregelen zeggen. Altijd hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Hou je toch niet tegen" is niet de reden om het dan maar zelf te doen.
Alle beetjes helpen om de grootste druk van de zorg af te halen.
"Hou je toch niet tegen" is de grootste KUOL reden om het dan zelf ook maar niet te doen.
"Ja maar zij...."
dit bestaat al langerquote:
Gister in de apotheek, was leeg binnen, bij de ingang moet je dan een nummertje trekken huehue. Persoon voor me wist niet of hij door mocht lopen want er hing overal tape. Ik blijf netjes op afstand tot ik een nummer kan trekken, maar meneer loopt naar me toe en begint aan me te vragen waar we nu moeten wachten, terwijl ik met m'n pols die knop indruk. Persoon drie komt eraan. Staan we daar met z'n drieën op elkaar. Jongens. Afstand. Ik heb de linten gevolgd naar de wachtkamer, die kerels erachteraan. De een kwam naast me staan, de derde ging languit op die bank hangen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waren blijkbaar vanochtend 2 collega's op 1 afdeling binnen, expres op afstand gaan zitten. Komen er anderen, die normala ook daar zitten. Wilden ze op verzoek van die 2 niet eens ergens anders gaan zitten. Kansloos.
Ik ga een stok maken van meer dan 1,5 meter, want persoonlijk op de bek slaan is nu ff sociaal contactquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef rival het volgende:
Jongeren die voor de grap richting mensen kuchen op straat
Hier ook niet iedereen nee. Ondanks t bord bij de deur buiten, en t bord bij de ingang in twee talen. Hoe moeilijk kan t zijn? Dat t er soms doorheen glipt omdat je er aan moet wennen, soite. Snap ik. Zelfde als met t automatisch een hand geven. Maar sommigen zie je er gewoon duidelijk geen ene RUK om geven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef Elvi het volgende:
Net in de supermarkt hielden mensen ook geen 1,5 meter afstand ondanks de gezellige tape op de grond.
Morgen mag ik er weer heen voor de wekelijkse boodschappen. Ik ga mooi om 8 uur sochtends.
Mijn moeder is 65+quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Nu nog het kan, sommige supermarkten zijn op dat tijdstip alleen geopend voor 65-plussers
Mes aan het uiteinde.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga een stok maken van meer dan 1,5 meter, want persoonlijk op de bek slaan is nu ff sociaal contact
Jij hebt je niche al gevonden zie ik. Daar kun je vast goed geld mee verdienen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zou de website heten waarbij je mensen zo kunt martelen?
Maar niet als de persoon die gemarteld wordt dan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt je niche al gevonden zie ik. Daar kun je vast goed geld mee verdienen.
we wilden hier op het werk al stalen hoepels gaan walsen. Maar ja, dan kom je zelf ook niet maar aan het rek in de supermarktquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga een stok maken van meer dan 1,5 meter, want persoonlijk op de bek slaan is nu ff sociaal contact
Ik werk in de streaming video branch; daar hebben ze nu echt topdagen. Bepaalde adult-video sites die delen ook best veel data over trends en die zijn tijdens Corona-virus ook wel bijzondere pieken.quote:
Voorlopig gebruik ik vooral dequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wilt er geld voor betalen dus. Interessant.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet als de persoon die gemarteld wordt dan.
Mensenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister in de apotheek, was leeg binnen, bij de ingang moet je dan een nummertje trekken huehue. Persoon voor me wist niet of hij door mocht lopen want er hing overal tape. Ik blijf netjes op afstand tot ik een nummer kan trekken, maar meneer loopt naar me toe en begint aan me te vragen waar we nu moeten wachten, terwijl ik met m'n pols die knop indruk. Persoon drie komt eraan. Staan we daar met z'n drieën op elkaar. Jongens. Afstand. Ik heb de linten gevolgd naar de wachtkamer, die kerels erachteraan. De een kwam naast me staan, de derde ging languit op die bank hangen.
AFSTAND
Ik dacht daarvan eerst "goed initiatief", maar als je al die zwakkeren allemaal op een hoop gooit in een uur tijd en er gebeurd DAN iets, dan heb je toch ook gelijk de poppen aan t linedancen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Nu nog het kan, sommige supermarkten zijn op dat tijdstip alleen geopend voor 65-plussers
Waar wordt nu het meest naar gezocht dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik werk in de streaming video branch; daar hebben ze nu echt topdagen. Bepaalde adult-video sites die delen ook best veel data over trends en die zijn tijdens Corona-virus ook wel bijzondere pieken.
Moet straks boodschappen doen en na bijna een week zonder zou ik best wel weer een kipfiletje tegen willen komenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet straks ook weer even naar buiten toe, weinig zin in
Haha, met van die vuilnis opraap grijpertjes misschien?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we wilden hier op het werk al stalen hoepels gaan walsen. Maar ja, dan kom je zelf ook niet maar aan het rek in de supermarkt
Succes.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Moet straks boodschappen doen en na bijna een week zonder zou ik best wel weer een kipfiletje tegen willen komen
Ze hebben een soort van insights pagina; nu eentje speciaal voor Corona-virus. Alles in de spoiler is SFW.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waar wordt nu het meest naar gezocht dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |