SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Alleen ingevlogen chinezen, daar bleken er wel een paar van besmet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:44 schreef BarryOSeven het volgende:
Geen nieuwe besmettingen in Wuhan volgens nu.nl. Echt of Chinese fakenews?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Laten we hopen dat het correct is. Zal zo mijn glazen bol even om inlichtingen vragenquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:44 schreef BarryOSeven het volgende:
Geen nieuwe besmettingen in Wuhan volgens nu.nl. Echt of Chinese fakenews?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Voornamelijk verantwoordelijk voor capaciteit in het ziekenhuis. Capaciteit in OK, bedden, IC-bedden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat voor een functie heb je eigenlijk?
Dus nu vooral bezig met instroom en uitstroom voorspellen zodat we kunnen bepalen hoeveel operaties we moeten afzeggen en eventueel andere maatregelen moeten nemen (inrichten cohortverpleging bijvoorbeeld).
Normaal ben ik meer bezig met bijvoorbeeld rondrekenen productiebegroting naar benodigde capaciteit. Dus hoeveel spreekuren, OK-tijd, etc.
Het is wat complexer dan dit, maar het geeft denk ik wel een beetje een beeld.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen ingevlogen chinezen, daar bleken er wel een paar van besmet.Dan is lockdown in elk geval "een" oplossing die werkt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het correct is. Zal zo mijn glazen bol even om inlichtingen vragen![]()
Ze zeggen fakenews omdat China niet goed meer test. Maar dat doen we zelf ook niet. Dus beetje raar om dat te concluderen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:44 schreef BarryOSeven het volgende:
Geen nieuwe besmettingen in Wuhan volgens nu.nl. Echt of Chinese fakenews?
Vast nog wel een paar nieuwe besmettingen, maar niet zo erg dat ze zijn opgenomen in het ziekenhuis.![]()
Als je zo'n minister gisteren letterlijk ziet omvallen denk ik laat de oppositie even voor wat het is... geen ellenlange debatten en wat al niet met clowns Wilders en Baudet die toch wel alles volledig afbranden, maar primair de focus op crisisbeheersing waar alle tijd en energie voor nodig is.
Of vinden jullie dat teveel tanen aan de democratie?blablablabla![]()
Maar iedereen zit nog opgesloten, dus ja als die allemaal weer buiten gaan spelen. Succesquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:44 schreef BarryOSeven het volgende:
Geen nieuwe besmettingen in Wuhan volgens nu.nl. Echt of Chinese fakenews?![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voornamelijk verantwoordelijk voor capaciteit in het ziekenhuis. Capaciteit in OK, bedden, IC-bedden.
Dus nu vooral bezig met instroom en uitstroom voorspellen zodat we kunnen bepalen hoeveel operaties we moeten afzeggen en eventueel andere maatregelen moeten nemen (inrichten cohortverpleging bijvoorbeeld).
Normaal ben ik meer bezig met bijvoorbeeld rondrekenen productiebegroting naar benodigde capaciteit. Dus hoeveel spreekuren, OK-tijd, etc.
Het is wat complexer dan dit, maar het geeft denk ik wel een beetje een beeld.![]()
Heel veel succes en sterkte voor wat komen gaat
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Kritisch zijn = afbranden? Okay.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:48 schreef Elan het volgende:
Als je zo'n minister gisteren letterlijk ziet omvallen denk ik laat de oppositie even voor wat het is... geen ellenlange debatten en wat al niet met clowns Wilders en Baudet die toch wel alles volledig afbranden, maar primair de focus op crisisbeheersing waar alle tijd en energie voor nodig is.
Of vinden jullie dat teveel tanen aan de democratie?![]()
Misschien dan toch iets bewust uit dat Wuhan lab laten ontsnappen om world domination te krijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:49 schreef bitterbal het volgende:
zou toch wat zijn als china er zo uitkomt maar kan het mij niet voorstellen![]()
Die rol moeten ze blijven uitvoeren. Houdt de regering ook scherp.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:48 schreef Elan het volgende:
Of vinden jullie dat teveel tanen aan de democratie?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het vooral de grootste flauwekul. Ontzettend erg voor minister Bruins, en hopelijk staat ie er vandaag weer, alle steun voor die man. Maar je zal altijd kritisch moeten kunnen blijven op wie dan ook, op wat voor manier dan ook (binnen de kaders van de wet).quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:48 schreef Elan het volgende:
Of vinden jullie dat teveel tanen aan de democratie?![]()
Mwa je weet toch dat die gasten alles wat het kabinet neemt aan maatregelen op voorhand afbranden. Niet alleen over Corona.quote:
Dat is ook het spel, de vraag is alleen of er tijd is voor zulke spelletjes.blablablabla![]()
Dat wel, maar steeds 3x opnieuw dezelfde vraag beantwoorden van dezelfde persoon... Prima in normale tijden, maar hou het nu even wat korter allemaal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die rol moeten ze blijven uitvoeren. Houdt de regering ook scherp.![]()
Het vermoeden bestond idd dat het virus man made was, maar uit meerdere onderzoeken is gebleken dat dat niet het geval was.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:50 schreef funnywell het volgende:
[..]
Misschien dan toch iets bewust uit dat Wuhan lab laten ontsnappen om world domination te krijgen.
De bron is hier gisteren, in een van de vel voorgaande delen, ergens gepost.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
maar diemarkt is inmiddels toch al ontkracht?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het vermoeden bestond idd dat het virus man made was, maar uit meerdere onderzoeken is gebleken dat dat niet het geval was.
De bron is hier gisteren, in een van de vel voorgaande delen, ergens gepost.![]()
Wij hadden deze week een dialoog met rijksvastgoed, 2 uur lang met 16 personen in een hok.
Nee moest doorgaan.Vakman pur sang![]()
Dit is een ernstige kwestie dus niets 'kort houden'.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wel, maar steeds 3x opnieuw dezelfde vraag beantwoorden van dezelfde persoon... Prima in normale tijden, maar hou het nu even wat korter allemaal.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
In deze tijden zou men inderdaad de onderlinge geschillen opzij moeten zetten en geen kostbare tijd verspillen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa je weet toch dat die gasten alles wat het kabinet neemt aan maatregelen op voorhand afbranden. Niet alleen over Corona.
Dat is ook het spel, de vraag is alleen of er tijd is voor zulke spelletjes.
Geldt mijns inziens zeker ook voor landen onderling.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Kan iemand mij uitleggen wat Nederlanders denken te weten over de lange termijn effecten van deze ziekte dat men nu al besluit om mensen niet op de IC te leggen omdat ze nooit meer normaal zullen kunnen leven?
Zie volkskrant.nl![]()
Kritisch moet je altijd blijven, de vraag is alleen met alles wat er aan de hand is en wat er geregeld moet worden je je tijd moet verkwanselen aan politieke spelletjes.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral de grootste flauwekul. Ontzettend erg voor minister Bruins, en hopelijk staat ie er vandaag weer, alle steun voor die man. Maar je zal altijd kritisch moeten kunnen blijven op wie dan ook, op wat voor manier dan ook (binnen de kaders van de wet).
Die tijd kun je zinvoller besteden door bijvoorbeeld met deskundigen aan een tafel te werken aan oplossingen,.dan een ellenlang debat met Wilders of Baudet waar van op voorhand al duidelijk is dat je het nimmer eens gaat zijn.blablablabla![]()
Het artikel is wel een stuk genuanceerder dan dat je hier nu roept.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:55 schreef HiZ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Nederlanders denken te weten over de lange termijn effecten van deze ziekte dat men nu al besluit om mensen niet op de IC te leggen omdat ze nooit meer normaal zullen kunnen leven?
Zie volkskrant.nl[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Wel grappig, zit beetje op Twitter te kijken naar wat er over die Ab Osterhaus gezegd is gisteravond, en het zijn dezelfde figuren die allemaal in koor met Rutte "We moeten luisteren naar de experts!" riepen, maar nu er een nouja, toch wel expert, roept dat een lockdown verstandig is dat toch wat anders ligt. Nu moet die viroloog zijn mond houden want 'we moeten zorgen voor eenheid in dit land!'.
Tja![]()
![]()
Omdat het die mensen zodanig verzwakt dat er hoogstwaarschijnlijk geen kwaliteit van leven meer overblijft. Toen mijn moeder ziek was hebben we precies hetzelfde besloten, ze kreeg er nog wat bovenop en wilde niet meer naar het ziekenhuis maar thuis sterven want het lichaam was gewoon volledig op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:55 schreef HiZ het volgende:
Zie volkskrant.nl
Oh ja het artikel waar naar verwezen wordt: https://www.volkskrant.nl(...)www.volkskrant.nl%2F![]()
Mensen met zoveel onderliggend lijden dat het toch al geen zin meer had?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:55 schreef HiZ het volgende:
Zie volkskrant.nlVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom die focus op Wilders en Baudet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Kritisch moet je altijd blijven, de vraag is alleen met alles wat er aan de hand is en wat er geregeld moet worden je je tijd moet verkwanselen aan politieke spelletjes.
Die tijd kun je zinvoller besteden door bijvoorbeeld met deskundigen aan een tafel te werken aan oplossingen,.dan een ellenlang debat met Wilders of Baudet waar van op voorhand al duidelijk is dat je het nimmer eens gaat zijn.![]()
En alles wat hun voorstellen wordt op voorhand tegengestemd hoe goed de voorstellen ook zijn!quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa je weet toch dat die gasten alles wat het kabinet neemt aan maatregelen op voorhand afbranden. Niet alleen over Corona.
Dat is ook het spel, de vraag is alleen of er tijd is voor zulke spelletjes.
Haal die balk eens uit je oog voordat je over een splinter gaat zeuren!![]()
Het zal wel, maar de strekking blijft hetzelfde; je ontzegt mensen behandeling op basis van prognoses over hun leven na herstel. Zelfs zonder dat de behandeling al schaars is. Dan wil ik wel weten welke toekomstige schade na herstel tot die conclusie leidt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:57 schreef D_A het volgende:
[..]
Het artikel is wel een stuk genuanceerder dan dat je hier nu roept.![]()
Omdat dat de twee grootste recalcitrantenquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom die focus op Wilders en Baudet?
zijn in het debat, die er niet voor schromen dezelfde vragen desnoods tien keer te herhalen als het antwoord ze niet aanstaat.
Normaal is dat gewoon het politieke spel natuurlijk, echter spelen er nu grotere belangen dan zieltjes winnen en individuele partijprogramma's.blablablabla![]()
Sommige mensen snappen het echt nog nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hadden deze week een dialoog met rijksvastgoed, 2 uur lang met 16 personen in een hok.
Nee moest doorgaan.![]()
Ab heeft bij h1n1 een dubieuze rol gespeeld dus kunnen we niet serieus nemen. Bedanktquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wel grappig, zit beetje op Twitter te kijken naar wat er over die Ab Osterhaus gezegd is gisteravond, en het zijn dezelfde figuren die allemaal in koor met Rutte "We moeten luisteren naar de experts!" riepen, maar nu er een nouja, toch wel expert, roept dat een lockdown verstandig is dat toch wat anders ligt. Nu moet die viroloog zijn mond houden want 'we moeten zorgen voor eenheid in dit land!'.
Tja![]()
Heb je het debat gister gezien?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat dat de twee grootste recalcitranten
zijn in het debat, die er niet voor schromen dezelfde vragen desnoods tien keer te herhalen als het antwoord ze niet aanstaat.
Normaal is dat gewoon het politieke spel natuurlijk, echter spelen er nu grotere belangen dan zieltjes winnen en individuele partijprogramma's.![]()
Oke man.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:03 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ab heeft bij h1n1 een dubieuze rol gespeeld dus kunnen we niet serieus nemen. Bedankt![]()
Correct.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:01 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
En alles wat hun voorstellen wordt op voorhand tegengestemd hoe goed de voorstellen ook zijn!
Haal die balk eens uit je oog voordat je over een splinter gaat zeuren!
Dan heeft het dus feitelijk heel weinig zin daar uren kostbare tijd in te steken.blablablabla![]()
Het kan toch niet zo zijn dat de noodzaak tot beademing je excuus voor euthanasie wordt? Het gaat toch niet om in een geïndiceerde coma voor jaren of zo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen met zoveel onderliggend lijden dat het toch al geen zin meer had?![]()
Alleen het vragenuurtje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heb je het debat gister gezien?blablablabla![]()
"‘Als de patiënt heel oud is, een slecht hart heeft en de afgelopen maanden al drie operaties heeft ondergaan, dan kan de arts soms in samenspraak met de familie besluiten dat het niet zinvol is om hem op de intensive care te gaan behandelen’"quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het zal wel, maar de strekking blijft hetzelfde; je ontzegt mensen behandeling op basis van prognoses over hun leven na herstel. Zelfs zonder dat de behandeling al schaars is. Dan wil ik wel weten welke toekomstige schade na herstel tot die conclusie leidt.
Het heeft niks met dit virus an sich te maken, het had bij die mensen net zo goed om een gewone longonsteking of iets anders kunnen gaan.![]()
Je hebt blijkbaar (gelukkig) nog nooit een sterfgeval in de laatste fase van dichtbij meegemaakt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:04 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat de noodzaak tot beademing je excuus voor euthanasie wordt? Het gaat toch niet om in een geïndiceerde coma voor jaren of zo?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan zou ik toch eerder mijn pijlen richten, als je het over nutteloze zaken hebt, op die vrouw van die dieren partij door meerdere malen nutteloze vragen te stellen die niet eens direct verband hadden met het virus.quote:![]()
Dit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar (gelukkig) nog nooit een sterfgeval in de laatste fase van dichtbij meegemaakt.![]()
Vandaag officieel begin van de lentemeteen dalingen ook te zien vandaag?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, maar ratten zijn ratten. Bij mooi weer of slecht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:01 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
En alles wat hun voorstellen wordt op voorhand tegengestemd hoe goed de voorstellen ook zijn!
Haal die balk eens uit je oog voordat je over een splinter gaat zeuren!
Ik heb die twee ook niet gehoord toen er over carnaval moest worden besloten.![]()
Esther Ouwehandquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerder mijn pijlen richten, als je het over nutteloze zaken hebt, op die vrouw van die dieren partij door meerdere malen nutteloze vragen te stellen die niet eens direct verband hadden met het virus.lekker iedereen vragen stellen over de veehouderij.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Luister eens naar wat ze zeggen misschien leer je ervan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
Sorry, maar ratten zijn ratten. Bij mooi weer of slecht.
Ik heb die twee ook niet gehoord toen er over carnaval moest worden besloten.![]()
Is ze van dat dierenpark?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Esther Ouwehandlekker iedereen vragen stellen over de veehouderij.
![]()
Niet gezien dus kan ik niet over oordelen, andere zaken moeten natuurlijk ook gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerder mijn pijlen richten, als je het over nutteloze zaken hebt, op die vrouw van die dieren partij door meerdere malen nutteloze vragen te stellen die niet eens direct verband hadden met het virus.
Maar je als minister urenlang moeten verdedigen aan mensen die helemaal niet geïnteresseerd zijn in wat je eigenlijk zegt, terwijl je waarschijnlijk dagen maakt van 20 uur lijkt me best uitputtend.
Anderzijds is dat natuurlijk het grondprincipe van de democratie dus ze zullen het er maar mee moeten doenLijkt me desondanks wel lastig.
blablablabla![]()
Zie griepverschijnselen, minus snotteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie een link naar een site waar de juiste symptomen staan?![]()
Gelukkig gaan mensen gewoon hun leven steeds meer oppakken. Was vanochtend ook al veel drukker op NS station. Top, economie moet blijven door draaien! Nederland👌👌👌quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:59 schreef Scrapyard het volgende:
Aardig druk alweer op ring A10, net geen filevorming![]()
Plus kortademigheid.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie griepverschijnselen, minus snotteren.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Net eindelijk na 3 dagen toiletpapier kunnen scoren bij de Appie.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
dus geen snotneus? of niezen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie griepverschijnselen, minus snotteren.![]()
Hoe wil je dat onderzoeken, in Nederland hebben we H5N1 dodelijker gemaakt, probeer dat maar eens vast te stellen dat de mens dat heeft gedaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het vermoeden bestond idd dat het virus man made was, maar uit meerdere onderzoeken is gebleken dat dat niet het geval was.
De bron is hier gisteren, in een van de vel voorgaande delen, ergens gepost.
https://www.sciencemag.or(...)-risky-poised-resume
Zo maar roepen dat t niet kan is kwats. Desnoods per ongeluk, lees dit document maar eens.
https://mbio.asm.org/content/6/3/e00815-15.full![]()
Journalisten die China moeten verlaten. Zullen nog genoeg te verbergen hebben.
https://www.nytimes.com/2(...)can-journalists.html[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
Hooikoorts?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wat bij kortademig en snotneus?![]()
![]()
Yeaaah!quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:10 schreef DustPuppy het volgende:
Net eindelijk na 3 dagen toiletpapier kunnen scoren bij de Appie.![]()
Daarom zijn verdere maatregelen ook goed. Het duurt 3 dagen en dan zijn mensen het zat. En het eerste weekend zonder horeca moet nog komen.. Dan zitten straks de parken alsnog even vol als normaal de terrassen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:10 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Gelukkig gaan mensen gewoon hun leven steeds meer oppakken. Was vanochtend ook al veel drukker op NS station. Top, economie moet blijven door draaien! Nederland👌👌👌![]()
Alleen Amerikaanse journalisten toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:11 schreef Maikuuul het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)can-journalists.htmlPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
Ik moet zeggen dat ze ook wel echt doseren, want alleen de bovenste 2 schappen lagen vol, terwijl normaal onderop ook alles vol ligt.quote:
Dus ongeveer 1/3 van wat er normaal ligt, ligt er nu."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Dat heb ik wel. Iemand bij wie de blijvende schade van de situatie tijdens behandeling op de IC zo evident was dat het reden was om tijdens reanimatie te zeggen dat het geen zin meer had (de situatie was zo snel uit de klauwen gelopen dat die vraag 24 eerder niet eens relevant leek).quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar (gelukkig) nog nooit een sterfgeval in de laatste fase van dichtbij meegemaakt.
Ik zie niets waaruit blijkt dat Covid-19 bij voorbaat de levenskwaliteit na herstel ernstig verminderd.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alleen Amerikaanse journalisten toch?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
mondkapje op plsquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee?
Ik hoest, snotneuskortademig maar das wel al een kleine 2 weken ah en ik nies
![]()
![]()
Ik zie het nog gebeuren dat iedereen net zoals bij een varkensstal, eerst door een ontsmettingsbad moet voordat het huis betreden mag worden. Omdat het buiten vol gevaarlijke virussen zit.![]()
De ECB gooit er 750 miljard tegenaan om de ecomonie te verstevigen.
https://www.telegraaf.nl/(...)t-tegen-coronacrisis![]()
Ben jij mal. We moeten vanaf nu juist meer vrijheden krijgen. Of per 6 april. Gooi scholen weer open zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom zijn verdere maatregelen ook goed. Het duurt 3 dagen en dan zijn mensen het zat. En het eerste weekend zonder horeca moet nog komen.. Dan zitten straks de parken alsnog even vol als normaal de terrassen.![]()
Nee. Ik gok op 23 doden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:06 schreef Zeroku het volgende:
Vandaag officieel begin van de lentemeteen dalingen ook te zien vandaag?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ik vrees dat sowieso Italië, Spanje en Frankrijk gezamenlijk dat al gaan halen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
1000 doden nog tot de 10.000. Het zou best kunnen dat we dat vandaag gaan aantikkenPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
Is beademing op zich zo schadelijk? Dan mag je dat er op zijn minst bijzetten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"‘Als de patiënt heel oud is, een slecht hart heeft en de afgelopen maanden al drie operaties heeft ondergaan, dan kan de arts soms in samenspraak met de familie besluiten dat het niet zinvol is om hem op de intensive care te gaan behandelen’"
Het heeft niks met dit virus an sich te maken, het had bij die mensen net zo goed om een gewone longonsteking of iets anders kunnen gaan.![]()
Dat dus. Ik word er al moe van alleen naar dat gezaag kijken, laat staan als je zulke lange dagen maakt en zo intensief met dat onderwerp bezig bent. Dan word je er toch schijtziek van.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wel, maar steeds 3x opnieuw dezelfde vraag beantwoorden van dezelfde persoon... Prima in normale tijden, maar hou het nu even wat korter allemaal.![]()
Dan schiet dat immuniseren ook niet echt op. Beter nu significant meer besmettingen en doden.quote:
Als je elke dag 300 besmettingen hebt kun je in maart 2060 met je rollator misschien weer een keer naar de kroeg.blablablabla![]()
Verontrustend hoe snel het lijkt te gaan met het tot stilstand komen van de (internationale) handel - hier op het werk zie ik dit niet nog 3-4 weken goed gaan
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Helemaal mee eens. Leven moet weer opgepakt worden vanaf nu.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:14 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ben jij mal. We moeten vanaf nu juist meer vrijheden krijgen. Of per 6 april. Gooi scholen weer open zou ik zeggen.![]()
Dan krijg je hier dus Bergamo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:16 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Leven moet weer opgepakt worden vanaf nu.blablablabla![]()
Europese journalisten mogen wel blijven zitten. Deze Amerikanen wordencterug gestuurd omdat Amerika ook maatregelen tegen Chinese staatsnieuws journalisten in Amerika genomen had.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:11 schreef Maikuuul het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)can-journalists.html![]()
Bij ons is er volgende week overleg met RVB via Teams.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee moest doorgaan.![]()
Bij ons mogen er niet eens twee mensen tegelijk in het printerhok komen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij ons is er volgende week overleg met RVB via Teams.![]()
twitter:jeroen8 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 01:07:53@LarsBoelen @steeph Statistieken uit de US laten hetzelfde zien. Percentage jongeren op ICU is even hoog als ouderen. Alleen hun dead rate is lager https://t.co/jqMwbARuO6 https://t.co/6InpgDr4ly reageer retweet
![]()
Beter laten deze landen hun geschillen (al dan niet tijdelijk) vallen en richten zij zich volledig op het virus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Europese journalisten mogen wel blijven zitten. Deze Amerikanen wordencterug gestuurd omdat Amerika ook maatregelen tegen Chinese staatsnieuws journalisten in Amerika genomen had.
Samenwerken is nu belangrijker dan ooit.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Lekker kasplantje worden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:21 schreef Momo het volgende:
twitter:jeroen8 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 01:07:53@:LarsBoelen @:steeph Statistieken uit de US laten hetzelfde zien. Percentage jongeren op ICU is even hoog als ouderen. Alleen hun dead rate is lager https://t.co/jqMwbARuO6 https://t.co/6InpgDr4ly reageer retweet
![]()
Hier gaan ook al allerlei geruchten rond op het werk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Verontrustend hoe snel het lijkt te gaan met het tot stilstand komen van de (internationale) handel - hier op het werk zie ik dit niet nog 3-4 weken goed gaanDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
waar trekken ze dat geld vandaan? dit wakkert toch alleen maar inflatie aan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:14 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
De ECB gooit er 750 miljard tegenaan om de ecomonie te verstevigen.
https://www.telegraaf.nl/(...)t-tegen-coronacrisisEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
2e dode in Turkije, 3e in Bulgarije (op 94 bekende gevallen totaal) en in Noord Macedonië is de noodtoestand inmiddels ook uitgeroepen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:21 schreef Momo het volgende:
twitter:jeroen8 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 01:07:53@:LarsBoelen @:steeph Statistieken uit de US laten hetzelfde zien. Percentage jongeren op ICU is even hoog als ouderen. Alleen hun dead rate is lager https://t.co/jqMwbARuO6 https://t.co/6InpgDr4ly reageer retweet
Plaatje. Voor de duidelijkheid.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bij ons vallen er nog wel wat orders, maar onze buitendienst is bijna nergens meer welkom.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier gaan ook al allerlei geruchten rond op het werk.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Beetje misleidend is het wel, 20-44 is nogal een ruim begrip. Benieuwd naar de 20-30 en 30-40 ratio.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje. Voor de duidelijkheid.blablablabla![]()
Dus? Je weet dat je ook kan overleggen via Teams terwijl iedereen thuis zit?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Bij ons mogen er niet eens twee mensen tegelijk in het printerhok komen.![]()
Mijn vader mag vanmiddag naar de huisarts (vreemd) want 'alle symptomen van corona', maar ze weten ook al dat ze niet gaan testen. Waarom dan wel laten komen?![]()
Viel me ook al op inderdaad. In Nederland is het in ieder geval zo dat het met name de mensen tussen de 40-50 zijn die veelal op worden genomen in deze groep.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje misleidend is het wel, 20-44 is nogal een ruim begrip. Benieuwd naar de 20-30 en 30-40 ratio.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sterkte iig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn vader mag vanmiddag naar de huisarts (vreemd) want 'alle symptomen van corona', maar ze weten ook al dat ze niet gaan testen. Waarom dan wel laten komen?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |