Niet gezien dus kan ik niet over oordelen, andere zaken moeten natuurlijk ook gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eerder mijn pijlen richten, als je het over nutteloze zaken hebt, op die vrouw van die dieren partij door meerdere malen nutteloze vragen te stellen die niet eens direct verband hadden met het virus.
Zie griepverschijnselen, minus snotteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie een link naar een site waar de juiste symptomen staan?
Gelukkig gaan mensen gewoon hun leven steeds meer oppakken. Was vanochtend ook al veel drukker op NS station. Top, economie moet blijven door draaien! Nederland👌👌👌quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:59 schreef Scrapyard het volgende:
Aardig druk alweer op ring A10, net geen filevorming
Plus kortademigheid.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie griepverschijnselen, minus snotteren.
dus geen snotneus? of niezen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie griepverschijnselen, minus snotteren.
Hoe wil je dat onderzoeken, in Nederland hebben we H5N1 dodelijker gemaakt, probeer dat maar eens vast te stellen dat de mens dat heeft gedaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het vermoeden bestond idd dat het virus man made was, maar uit meerdere onderzoeken is gebleken dat dat niet het geval was.
De bron is hier gisteren, in een van de vel voorgaande delen, ergens gepost.
Hooikoorts?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wat bij kortademig en snotneus?
Yeaaah!quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:10 schreef DustPuppy het volgende:
Net eindelijk na 3 dagen toiletpapier kunnen scoren bij de Appie.
Daarom zijn verdere maatregelen ook goed. Het duurt 3 dagen en dan zijn mensen het zat. En het eerste weekend zonder horeca moet nog komen.. Dan zitten straks de parken alsnog even vol als normaal de terrassen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:10 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Gelukkig gaan mensen gewoon hun leven steeds meer oppakken. Was vanochtend ook al veel drukker op NS station. Top, economie moet blijven door draaien! Nederland👌👌👌
Alleen Amerikaanse journalisten toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:11 schreef Maikuuul het volgende:
Journalisten die China moeten verlaten. Zullen nog genoeg te verbergen hebben.
https://www.nytimes.com/2(...)can-journalists.html
Ik moet zeggen dat ze ook wel echt doseren, want alleen de bovenste 2 schappen lagen vol, terwijl normaal onderop ook alles vol ligt.quote:
Dat heb ik wel. Iemand bij wie de blijvende schade van de situatie tijdens behandeling op de IC zo evident was dat het reden was om tijdens reanimatie te zeggen dat het geen zin meer had (de situatie was zo snel uit de klauwen gelopen dat die vraag 24 eerder niet eens relevant leek).quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar (gelukkig) nog nooit een sterfgeval in de laatste fase van dichtbij meegemaakt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alleen Amerikaanse journalisten toch?
mondkapje op plsquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee?
Ik hoest, snotneuskortademig maar das wel al een kleine 2 weken ah en ik nies
Ben jij mal. We moeten vanaf nu juist meer vrijheden krijgen. Of per 6 april. Gooi scholen weer open zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom zijn verdere maatregelen ook goed. Het duurt 3 dagen en dan zijn mensen het zat. En het eerste weekend zonder horeca moet nog komen.. Dan zitten straks de parken alsnog even vol als normaal de terrassen.
Nee. Ik gok op 23 doden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:06 schreef Zeroku het volgende:
Vandaag officieel begin van de lentemeteen dalingen ook te zien vandaag?
Ik vrees dat sowieso Italië, Spanje en Frankrijk gezamenlijk dat al gaan halen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
1000 doden nog tot de 10.000. Het zou best kunnen dat we dat vandaag gaan aantikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |