Ja, ga even buitengewoon kritisch lopen doen in deze tijden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even opgezocht. Michella Kox is geen BN'er.
Als we een vaccin hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En wanneer stopt het dan met terug komen?
Straks mogen ze ook naar de legertrucks zwaaien met hun vader, moeder, opa, oma, tante, vriend, buurman wat dan ook erin.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Wanneer je eindelijk van deze discussie af bent is er altijd wel weer eentje die over griep begint.
Hoe mooi waren de dagen dat mensen hier kwamen verkondigen dat de speeltuinen vol zaten, het een nep virusje was en dat het zo lekker opruimde.
Item komt nog.quote:
Waar is hier?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:15 schreef Pumpalov het volgende:
Na eerste geval hier in de stad vanaf vandaag niet meer dan twee personen samen op straat.
Item komt nog. Meisje zit vast in een of ander land en krijgt ook geen AirBnB meer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zet het nu op. Wat heb ik gemist?
En is een naïef reismeisje omdat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:18 schreef asco het volgende:
[..]
Item komt nog. Meisje zit vast in een of ander land en krijgt ook geen AirBnB meer.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
INTERVIEW. Marc Van Ranst en Steven van Gucht geven toe: “We hadden scholen nooit mogen sluiten”
https://www.hln.be/de-kra(...)en-sluiten~a0f64930/
Wel premium weer... Maar in België spreken ze wel weer over groepsimmuniteit, terwijl die term in Nederland momenteel weer aan het afzwakken is?
Ik hoorde niet sinds wanneer ze daar zat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:24 schreef StateOfMind het volgende:
Als je recent, als in toen het virus al flink rondwaarde in Europa en zelfs Nederland, tóch naar het buitenland bent vertrokken voor vakantie, dan heb ik totaal geen medelijden met je.
Dan mag je het zelf lekker uitzoeken.
Jij maakt nooit een foutje?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:24 schreef StateOfMind het volgende:
Als je recent, als in toen het virus al flink rondwaarde in Europa en zelfs Nederland, tóch naar het buitenland bent vertrokken voor vakantie, dan heb ik totaal geen medelijden met je.
twitter:danajaybein twitterde op woensdag 18-03-2020 om 17:02:16I've lost my mind.
I wrote Coronavirus Rhapsody:
Is this a sore throat?
Is this just allergies?
Caught in a lockdown
No escape from reality. reageer retweet
Als ik men hier mag geloven hebben we te maken met een verschrikkelijk virus. Dat is wel iets meer dan op de blaren zitten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:26 schreef asco het volgende:
[..]
Die maakt iedereen en dan moet tevens iedereen meestal op de blaren zitten.
Maar volgens Chia is er helemaal niet aangegeven dat ze net vertrokken isquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:24 schreef StateOfMind het volgende:
Zit je lekker op dat hoge paard van je?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:24 schreef StateOfMind het volgende:
Raar ventje blijf je.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is wel het moment om te bekijken of je baan er toe doet.
Zit je al lang thuis te "werken" -> bullshit job.
Moet je nu gewoon op pad -> je bent direct belangrijk voor het draaien van NL.
Succes werkende mensen.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Zit je lekker op dat hoge paard van je?
Zoveel meer respect voor mensen die wel wat compassie hebben en wel een beetje letten op anderen. Ook al zijn mensen dom, daar mag gerust voor gezorgd worden. Dat hoge "STERF!" gehalte is zo tokkie.
Kan ook zijn dat ik dat gemist heb hoor, stond op de achtergrond aan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:28 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Maar volgens Chia is er helemaal niet aangegeven dat ze net vertrokken is
Mijn werk is wel degelijk belangrijk in het oplossen van een van de crises voor Corona, zodat we weer kunnen bouwen en zulks.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Succes werkende mensen.
Ik ga er stiekem dan ook al gewoon vanuit dat het een aanname is gebaseerd op een afkeer tegen een type mens dat iets anders in het leven staat. Terwijl er hele volksstammen aan het terugkeren zijn die al maanden in het buitenland zaten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik dat gemist heb hoor, stond op de achtergrond aan.
[..]
Mijn werk is wel degelijk belangrijk in het oplossen van een van de crises voor Corona, zodat we weer kunnen bouwen en zulks.
Jazeker, hoop ook dat jij en velen met ons gewoon doorgaan zodat we niet in een enorm gat vallen als alles weer opstart.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:31 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
Mijn werk is wel degelijk belangrijk in het oplossen van een van de crises voor Corona, zodat we weer kunnen bouwen en zulks.
Ik heb het ook gezien. Daar is niks over gezegd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:31 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
Ja precies, en DUS moet je niet gaan reizen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als ik men hier mag geloven hebben we te maken met een verschrikkelijk virus. Dat is wel iets meer dan op de blaren zitten.
Oh ja, zo simpel kun je dat onderscheid maken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Succes werkende mensen.
Stel dat ze eind januari is gegaan. Vind je het dan nog naïef? Zou je zelf je reis annuleren?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:33 schreef asco het volgende:
[..]
Ja precies, en DUS moet je niet gaan reizen.
En dat wisten de meesten hier al toen het subforum nog niet bestond.
Maar zelf nadenken lijkt in Nederland iets onvoorstelbaars te zijn geworden,.
Maar ik werk dus wel zelf thuis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jazeker, hoop ook dat jij en velen met ons gewoon doorgaan zodat we niet in een enorm gat vallen als alles weer opstart.
Denk zelfs dat deze bedrijven een voorsprongetje hebben.
Nee. Jij bent af.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:33 schreef asco het volgende:
[..]
Ja precies, en DUS moet je niet gaan reizen.
En dat wisten de meesten hier al toen het subforum nog niet bestond.
Sure
Niet helemaal, het is een steuntje in de rug voor:quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, zo simpel kun je dat onderscheid maken.
Kun jij een keer normaal posten? Nergens voor nodig om mensen elke keer persoonlijk lastig te vallen.quote:
Ik ben een zorgmedewerker en werk vandaag thuis. Erg verwarrend.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet helemaal, het is een steuntje in de rug voor:
Boeren, winkeliers, bankmedewerkers, proces operators in de civiele techniek, zorgmedewerkers, artsen, technici voor zorg, enz.
Het kan best krom voelen dat je weet dat 60% van NL thuiszit en jij gewoon doet wat je altijd moest doen.
Nee, dan niet. Maar vanaf half/eind februari zeker wel. Het feit dat het tijdstip niet genoemd is zegt mij wel genoeg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stel dat ze eind januari is gegaan. Vind je het dan nog naïef? Zou je zelf je reis annuleren?
Na de maatregelen om de zzp'ende barista's te financieren en de klm overeind te houden is er natuurlijk de komende jaren geen extra geld meer voor de beroepen die nu door buffelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vond dit dan ook wel een mooie tweet:twitter:EduardvanB twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:13:07Cruciale beroepen;
Zorg: zwaar op bezuinigd
Politie: zwaar op bezuinigd
Defensie: 20% vacatures, budget 40% te laag
Leraren: zwaar op bezuinigd, personeelstekort
OV: op bezuinigd
Media: moet zwaar bezuinigen
Zullen we afspreken dat we cruciale beroepen, cruciaal financieren? https://t.co/01OuSb3Fde reageer retweet
Heb ik zelf niet zoveel, maar gewoon met Teams en onderlinge afspraken toch telefonisch. Niet altijd ideaal in verband met kaarten en tekeningen, maar ja. Zullen we toch mee om moeten leren gaan, want het blijft niet bij die 3 weken.quote:
Stoppen met deze act.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun jij een keer normaal posten? Nergens voor nodig om mensen elke keer persoonlijk lastig te vallen.
Wat voor een functie heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben een zorgmedewerker en werk vandaag thuis. Erg verwarrend.
Boeren zijn wel een risicogroep ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet helemaal, het is een steuntje in de rug voor:
Boeren, winkeliers, bankmedewerkers, proces operators in de civiele techniek, zorgmedewerkers, artsen, technici voor zorg, enz.
Het kan best krom voelen dat je weet dat 60% van NL thuiszit en jij gewoon doet wat je altijd moest doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |