Ja, ga even buitengewoon kritisch lopen doen in deze tijden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even opgezocht. Michella Kox is geen BN'er.
Als we een vaccin hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En wanneer stopt het dan met terug komen?
Straks mogen ze ook naar de legertrucks zwaaien met hun vader, moeder, opa, oma, tante, vriend, buurman wat dan ook erin.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Wanneer je eindelijk van deze discussie af bent is er altijd wel weer eentje die over griep begint.
Hoe mooi waren de dagen dat mensen hier kwamen verkondigen dat de speeltuinen vol zaten, het een nep virusje was en dat het zo lekker opruimde.
Item komt nog.quote:
Waar is hier?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:15 schreef Pumpalov het volgende:
Na eerste geval hier in de stad vanaf vandaag niet meer dan twee personen samen op straat.
Item komt nog. Meisje zit vast in een of ander land en krijgt ook geen AirBnB meer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zet het nu op. Wat heb ik gemist?
En is een naïef reismeisje omdat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:18 schreef asco het volgende:
[..]
Item komt nog. Meisje zit vast in een of ander land en krijgt ook geen AirBnB meer.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
INTERVIEW. Marc Van Ranst en Steven van Gucht geven toe: “We hadden scholen nooit mogen sluiten”
https://www.hln.be/de-kra(...)en-sluiten~a0f64930/
Wel premium weer... Maar in België spreken ze wel weer over groepsimmuniteit, terwijl die term in Nederland momenteel weer aan het afzwakken is?
Ik hoorde niet sinds wanneer ze daar zat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:24 schreef StateOfMind het volgende:
Als je recent, als in toen het virus al flink rondwaarde in Europa en zelfs Nederland, tóch naar het buitenland bent vertrokken voor vakantie, dan heb ik totaal geen medelijden met je.
Dan mag je het zelf lekker uitzoeken.
Jij maakt nooit een foutje?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:24 schreef StateOfMind het volgende:
Als je recent, als in toen het virus al flink rondwaarde in Europa en zelfs Nederland, tóch naar het buitenland bent vertrokken voor vakantie, dan heb ik totaal geen medelijden met je.
twitter:danajaybein twitterde op woensdag 18-03-2020 om 17:02:16I've lost my mind.
I wrote Coronavirus Rhapsody:
Is this a sore throat?
Is this just allergies?
Caught in a lockdown
No escape from reality. reageer retweet
Als ik men hier mag geloven hebben we te maken met een verschrikkelijk virus. Dat is wel iets meer dan op de blaren zitten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:26 schreef asco het volgende:
[..]
Die maakt iedereen en dan moet tevens iedereen meestal op de blaren zitten.
Maar volgens Chia is er helemaal niet aangegeven dat ze net vertrokken isquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:24 schreef StateOfMind het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |