SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-het is hier ook geen vbl-sc
-je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Zal mijn moeder even naar haar werk in het ziekenhuis brengen. Wens me sterkte.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
twitter:ldeangelisphys twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:20:31For 10 days I have been sharing graphs showing how #Netherlands was evolving towards the same #COVID19 situation as #Italy. We just had about 10 days extra time. @MinPres yesterday announces that #LockdownHolland is possible, but not needed yet. Why do we have to wait?
#StayHome https://t.co/rGsB8wgTTr reageer retweet![]()
HIHAHOquote:Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Omdat het gewoon gestuurd is? Ze hebben gewoon gezegd, we gaan tot deze bezettingsgraad van de IC's en zodra we dat punt bereikt hebben gaan we over op lockdown. Zo gek is dat toch niet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:29 schreef weetjewel5 het volgende:
twitter:ldeangelisphys twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:20:31For 10 days I have been sharing graphs showing how #Netherlands was evolving towards the same #COVID19 situation as #Italy. We just had about 10 days extra time. @:MinPres yesterday announces that #LockdownHolland is possible, but not needed yet. Why do we have to wait?
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.quote:
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...![]()
WaPoquote:Many European countries have imposed drastic restrictions to limit the coronavirus outbreak, forcing people to remain at home and to venture out only for the most essential shopping and doctor’s trips.
But it turns out that what’s “essential” can vary from country to country. Amsterdam’s marijuana-supplying coffee shops remain open. Belgium’s french-fry stands are still serving up doses of greasy potatoes. Parisian wine shops — bien sûr — can still be paid a visit.
Here’s a look at what European countries view as essential.
FRANCE: The country closed most shops and markets Monday. But the government swiftly published about 40 categories of exceptions. Most French staples are still available in their often-tiny shops: bakeries, butcher shops, wine shops, tobacco shops and fine grocers all remain open. The French lockdown will last until at least April 16.
BELGIUM: The country’s iconic friteries, or french-fry stands, remain open for business. Closing them would have dealt a major psychological blow to citizens, authorities reasoned. Since the stands are open-air, Belgian policymakers say the risks are minimal, so long as they eat the food elsewhere.
“The purpose is not to starve the population,” Belgian Health Minister Maggie de Block said.
Bookstores also remain open in Belgium, allowing anxious citizens an opportunity to pick up some light pandemic reading. And hairdressers are also open, though they can take only one client at a time.
THE NETHERLANDS: In the Netherlands, after the government announced Sunday it planned to close most shops later in the day, lines began to appear in the country’s famous marijuana-selling coffee shops. Dutch residents and tourists were rushing to get cannabis-related products. Authorities later backtracked, allowing the cannabis coffee shops to reopen. But clients cannot smoke drugs inside the shops.
Amsterdam’s iconic Red Light district, apparently, is nonessential, or at least a good place to spread the virus, and it will remain closed until at least April 6.
GERMANY: Germany is less locked down than some of its neighbors, and each German state has the ability to decide for itself what will remain open. In Berlin, authorities have included bike shops on the list of essential services — a perhaps understandable measure at a time when people are being urged to avoid public transportation.
ITALY: Italy remains the European country hardest-hit by the coronavirus, and there are few exceptions to its near-total shutdown. But newsstands remain open, a quaint and sweet measure that allows older residents a chance to read the papers. A small number of bread shops and bakeries have decided to stay open for takeaway service or delivery. And there is at least one Roman gelateria doing deliveries.are we infinite or am I alone![]()
quote:![]()
![]()
Dat is echt iets waar je je op dit moment in dit subforum druk om moet maken inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:31 schreef Vasilevski het volgende:
2020 uitspreken als twintig-twintig.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Welke gerenommeerde wetenschapper is dit?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:31 schreef weetjewel5 het volgende:
twitter:ldeangelisphys twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:20:31For 10 days I have been sharing graphs showing how #Netherlands was evolving towards the same #COVID19 situation as #Italy. We just had about 10 days extra time. @:MinPres yesterday announces that #LockdownHolland is possible, but not needed yet. Why do we have to wait?
Nee, daarvoor moeten we nog even wat minder testen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef roos94 het volgende:
Daalt het aantal.besmetten per dag in NL al?![]()
dit blijft natuurlijk tekenend. ik hoop dat we gaan zien dat de maatregelen die we nu hebben gaan werken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:31 schreef weetjewel5 het volgende:
#StayHome https://t.co/rGsB8wgTTr reageer retweetEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Gisteren 20,5% meer gevallen erbij t.o.v. de dag ervoor, vandaag weer 20,5%.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:30 schreef roos94 het volgende:
Maar is het aantal.besmettingen in nl per dag nu minder aant worden of niet![]()
Dus 15 extra doden en 100 ziekenhuisopnames* extra in 24 uur? Valt mij best mee.En altijd het laatste woord.![]()
Nee, 346 erbij dat is +-50 meer dan gisteren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef roos94 het volgende:
Daalt het aantal.besmetten per dag in NL al?![]()
Dit heeft helemaal niets met leiderschap te maken en alles met realisme hoe je een op je afstormende trein probeert gecontroleerd schade laat maken. En idd sommige lieden kijken naar deze ramp om hun politiek mening te strelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Iedereen ophouden met nadenken en de grote leider Rutte bewonderen.
En de coalitie maar schermen met het RIVM maar het RIVM zegt zelf dat het een politieke keuze is die Rutte heeft gemaakt.
Vertel mij maar onderbouwd waar het RIVM dan zo ontzettend mis zit met deze groepsimmuniteit strategie. Die immuniteit is geen virale bescherming maar vooral om te zorgen dat mensen die het kunnen hebben, ziek worden en daarmee capaciteit overhouden om kwetsbaren te kunnen opvangen.
Het is idd heel erg schrikken dat je hoort dat je ziek zult gaan worden..... dat is, blijft en wordt het ook wanneer je het thuis gaat afwachten."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Wtfquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee, 346 erbij dat is +-50 meer dan gisteren.![]()
de huidige cijfers staan toch nog los van de huidig getroffen maatregelen?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Je ziet de wereld graag branden? Jezelf ook of je ouders?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:29 schreef Dagoduck het volgende: [..] Neejoh, was geen serieuze opmerking. Maar daarnaast zie ik de wereld wel graag branden ja.
![]()
346 erbij he.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Dus 15 extra doden en 100 besmettingen extra in 24 uur? Valt mij best mee.![]()
Maar we testen nauwelijks, dus je hebt geen idee hoeveel mensen het nu al hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het gewoon gestuurd is? Ze hebben gewoon gezegd, we gaan tot deze bezettingsgraad van de IC's en zodra we dat punt bereikt hebben gaan we over op lockdown. Zo gek is dat toch niet?
Dus wat nou als die piek er morgen opeens is?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef roos94 het volgende:
Daalt het aantal.besmetten per dag in NL al?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
helemaal eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...![]()
Maar dan ben je te laat. Je moet rekening houden 2-4 weken lead time.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het gewoon gestuurd is? Ze hebben gewoon gezegd, we gaan tot deze bezettingsgraad van de IC's en zodra we dat punt bereikt hebben gaan we over op lockdown. Zo gek is dat toch niet?"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.
![]()
Je laat een virus niet rondgaan, dat virus gaat vanzelf rond, je kunt hoogstens een risicogroep extra bescherming bieden zodat het daar minder rondgaat....I´m back.![]()
Wie zegt dat je het hele land Weken lang in lockdown moet houden.. Het gaat mij nu om het stabiliseren van de situatie, zorg ervoor dat je over 2 weken dingen onder controle hebt. Ik zie ook andere webcams waar nog genoeg mensen buiten lopen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het gros van het volk is dom en de rest van de Eu zijn dat ook met hun lockdowns, man, man, we krijgen het ze ook nooit aan het verstand
Dat je dan als dom wordt uitgemaakt is uiterst naief. Kijk aub naar de situatie in Italie en Spanje...![]()
Waar haal je het idee vandaan dat besmettingen dalen??quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef roos94 het volgende:
Daalt het aantal.besmetten per dag in NL al?
Het virus is pas sinds een korte tijd in Europa en er is nog geen medicijn.
Jezus.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Er was gewoon niet nagedacht over het effect van de maatregel op zo'n korte termijn (extreem kort want het kabinet liep wéér achter de feiten aan), of er was wel over nagedacht maar dan door de warriors on drugs zoals Grapperhaus, Blokhuis en eigenlijk de hele VVD, CDA en CU.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Langer open laten blijven staat haaks op de door jou gewenste lockdown-aanpak.
Want het sluiten van shops is geen oproep om hasj te gaan hamsteren. De overheid sluit die zaken immers niet voor jan lul.
Als je zeg lockdown, alle afhaaltenten dicht dan is dat prima en vallen coffeeshops er ook onder. Maar dit was van tweeen niks en heeft dus alleen maar geleid tot een vergroot besmettingsrisico door de van overheidswege gecreeerde rijen.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Belgie volgt Frankrijkquote:
Nederland volgt Duitsland
Al zijn Duitsers wel een stuk meer ordergezind.![]()
Precies, ik vroeg me al af hoe ze dat gecontroleerd wilden laten rondgaan dan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:34 schreef Ryan3 het volgende:
Je laat een virus niet rondgaan, dat virus gaat vanzelf rond, je kunt hoogstens een risicogroep extra bescherming bieden zodat het daar minder rondgaat....
Dat kun je helemaal niet zo afbakenen.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Rutte heeft gewoon iets in zijn toespraak gemeld wat niet de strategie is. Daar komt het gewoon op neer na de briefing van Van Dissel vanochtend.![]()
Het kan een stuk erger: Mensen die het over 'K' in plaats van duizend hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:31 schreef Vasilevski het volgende:
2020 uitspreken als twintig-twintig.![]()
![]()
Zijn die vragenstellers aan de interruptiemicrofoon nou zo dom, of is het gewoon 5 minutes of fame en hopen dat ze een quoteje in het 8uur journaal krijgen?![]()
ik volg ook liever Duitsland dan Belgiequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belgie volgt Frankrijk
Nederland volgt Duitsland
Al zijn Duitsers wel een stuk meer ordergezind.![]()
Juistquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:33 schreef Schakeltopia het volgende:
de huidige cijfers staan toch nog los van de huidig getroffen maatregelen?![]()
Soms het eerste, vaak het tweede.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:36 schreef butz0rs het volgende:
Zijn die vragenstellers aan de interruptiemicrofoon nou zo dom, of is het gewoon 5 minutes of fame en hopen dat ze een quoteje in het 8uur journaal krijgen?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
En terecht!quote:
Ik wil Jetten slaan!
Kan mij niet indenken dat ik de enige Nederlander ben! Je zou maar getrouwd zijn met die man...NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Je kan wel degelijk de verspreidingssnelheid controleren. Variërend door mensen geen restricties op te leggen en mensen thuis te houden. Het kabinet kiest er voor om de kraan open-dicht te draaien al naar gelang de momentele capaciteit van de IC, Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, ik vroeg me al af hoe ze dat gecontroleerd wilden laten rondgaan dan.
Dat kun je helemaal niet zo afbakenen.
Dat je besmet kunt worden.... wat sws een zekerheid zal gaan zijn."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Natuurlijk valt het nog mee, de IC's zijn nog niet overbelast. Dat gaat sowieso wél gebeuren en de overlevingskansen worden een stuk lager indien er geen strenge maatregelen genomen worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Dus 15 extra doden en 100 ziekenhuisopnames* extra in 24 uur? Valt mij best mee.![]()
net zo een die net belde dat ze geen Tv verbinding had .. Lol de halve wereld ligt op het IC en dat mens gaat uit haar stekker omdat ze geen tv kan kijkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is echt iets waar je je op dit moment in dit subforum druk om moet maken inderdaad![]()
![]()
![]()
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Vergeet het effect zien momenteel gewoon even. Dat zal voor de laatste week van maart zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die zetten zo'n virus gewoon in een kamp.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Duitsers hebben meer ervaring met uitroeien.![]()
Klopt.. als de ziekenhuizen vol zijn wordt het janken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk valt het nog mee, de IC's zijn nog niet overbelast. Dat gaat sowieso wél gebeuren en de overlevingskansen worden een stuk lager indien er geen strenge maatregelen genomen worden.En altijd het laatste woord.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zetten zo'n virus gewoon in een kamp.
En altijd het laatste woord.![]()
Bijgaand ontvangt u, ondanks het feit dat vanwege de Corona-crisis de opvang t/m 6 april 2020 gesloten is (met uitzondering van kinderen van wie ouders in de vitale beroepen werkzaam zijn) de factuur met betrekking tot de maand april 2020. Wij volgen in deze de richtlijnen van de overheid. Het kabinet roept ouders op om voor nu alles te laten zoals het is, dus contracten in stand te houden en facturen te betalen. Wij blijven in contact met de branchevereniging.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ook fijn......![]()
Dit is wel interessant.quote:FRANCE: The country closed most shops and markets Monday. But the government swiftly published about 40 categories of exceptions. Most French staples are still available in their often-tiny shops: bakeries, butcher shops, wine shops, tobacco shops and fine grocers all remain open. The French lockdown will last until at least April 16.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Doe nou effe normaal man.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom zit deze uitgeprocedeerde turk uberhaupt in de Nederlandse politiek?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kuzu de PVVérIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Gaan de ziekenhuizen die Rutte eerder heeft gesloten weer open?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.![]()
Ik heb geen tv (meer) Wat nu WAAAHAAAATTTTT NUUUUUquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
net zo een die net belde dat ze geen Tv verbinding had .. Lol de halve wereld ligt op het IC en dat mens gaat uit haar stekker omdat ze geen tv kan kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet die positief getesten nou... het is geen absoluut getal
Veel beter zou het zijn de ziekenhuisopnames en de doden te noemen. Begrijp ook niet echt waarom dat niet gebeurt.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Naar de samenleving luisteren in tijden als ditMen kan niet eens normaal boodschappen doen, maar we gaan wel luisteren naar de paniekzaaiers als het gaat om virus bestrijding? Flikker op
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Kuzu was nota bene bij de briefing van vanochtend. Mijn hemel, wat een leugenaar.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Jullie kunnen ook niet betalen allemaal. Is er over drie weken alleen helemaal geen KDV meer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:38 schreef Sfancta het volgende:
Bijgaand ontvangt u, ondanks het feit dat vanwege de Corona-crisis de opvang t/m 6 april 2020 gesloten is (met uitzondering van kinderen van wie ouders in de vitale beroepen werkzaam zijn) de factuur met betrekking tot de maand april 2020. Wij volgen in deze de richtlijnen van de overheid. Het kabinet roept ouders op om voor nu alles te laten zoals het is, dus contracten in stand te houden en facturen te betalen. Wij blijven in contact met de branchevereniging.
Ook fijn......![]()
Zelfs Kuzu heeft een beter verhaal dan Jette en die gast van d666
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Afgehaakt nadat hij een Belg als autoriteit gebruiktequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom zit deze uitgeprocedeerde turk uberhaupt in de Nederlandse politiek?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Brief met adviezen ontvangen van UMCG (Medische Oncologie)
1 persoon op bezoek op de afdeling
Geen begeleiding bij dagbehandeling
Max 1 begeleider bij polibezoek.
Verder nog info voor mensen die behandelingen krijgen of hebben ondergaan.
Bezoekers buiten Groningen Drenthe en Friesland mogen niet komen.![]()
Ziekenhuizen zijn privaat en gaan zelf failliet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Gaan de ziekenhuizen die Rutte eerder heeft gesloten weer open?![]()
Hoeveel momenteel op IC? Cijfer niet voorbij zien komen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
Kuzu was nota bene bij de briefing van vanochtend. Mijn hemel, wat een leugenaar.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Hoe dan ze hebben geen personeel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Gaan de ziekenhuizen die Rutte eerder heeft gesloten weer open?![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom zit deze uitgeprocedeerde turk uberhaupt in de Nederlandse politiek?
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Er zijn natuurlijk altijd wel de nodige beroepsazijnzeikers die van alles beter menen te weten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Klaver prees de woorden van de premier als precies wat Nederland nodig had, maar het veroorzaakt wel onrust. Dus onrust was wat Nederland nodig had?![]()
Tuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ziekenhuizen zijn privaat en gaan zelf failliet.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.![]()
Jette en nóg één van D66? Jeetje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:39 schreef Ali_boo het volgende:
Zelfs Kuzu heeft een beter verhaal dan Jette en die gast van d666Dit, dus.![]()
Dat gebeurt wel denk ik ? 15 patiënten zijn sinds de vorige update voor het RIVM overleden aan COVID-19. In totaal zijn er nu 58 mensen overleden aan de ziekte. De leeftijd van de overledenen ligt tussen 63 en 95 jaar. In totaal zijn 408 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:39 schreef ondeugend het volgende:
Vergeet die positief getesten nou... het is geen absoluut getal
Veel beter zou het zijn de ziekenhuisopnames en de doden te noemen. Begrijp ook niet echt waarom dat niet gebeurt.En altijd het laatste woord.![]()
Opzeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:38 schreef Sfancta het volgende:
Ook fijn......"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik zou eigenhandig de 1e week van April inhouden!quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:38 schreef Sfancta het volgende:
Ook fijn......
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Zo'n vraag/antwoord regie zoals bij de technische briefing is toch veel effectiever dan dit gebeuren.![]()
![]()
Kuzu's achterban zouden het geweldig vindenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:40 schreef Adames het volgende:
Gewoon overmaken
Achteraf controleren
Kan niet misgaan
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Blowers hadden dan ook niet massaal in de rij moeten gaan staan. Er waren al richtlijnen voor het bewaren van afstand en dan ga je met je hasjhoofd doodleuk in een drukke rij staan, terwijl de overheid je met klem afraadt dat te doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er was gewoon niet nagedacht over het effect van de maatregel op zo'n korte termijn (extreem kort want het kabinet liep wéér achter de feiten aan), of er was wel over nagedacht maar dan door de warriors on drugs zoals Grapperhaus, Blokhuis en eigenlijk de hele VVD, CDA en CU.
Als je zeg lockdown, alle afhaaltenten dicht dan is dat prima en vallen coffeeshops er ook onder. Maar dit was van tweeen niks en heeft dus alleen maar geleid tot een vergroot besmettingsrisico door de van overheidswege gecreeerde rijen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
En waar lees jij het aantal ziekenhuisopnames? Volgens mij heeft het alleen zin om absolute getallen te vergelijken om een beter beeld te krijgen waar we nu staan in het pandemie verhaalquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat
[..]
Dat gebeurt wel denk ik ? 15 patiënten zijn sinds de vorige update voor het RIVM overleden aan COVID-19. In totaal zijn er nu 58 mensen overleden aan de ziekte. De leeftijd van de overledenen ligt tussen 63 en 95 jaar. In totaal zijn 408 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:37:46We will be, by mutual consent, temporarily closing our Northern Border with Canada to non-essential traffic. Trade will not be affected. Details to follow! reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: