quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef roos94 het volgende:
Daalt het aantal.besmetten per dag in NL al?
helemaal eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...
Maar dan ben je te laat. Je moet rekening houden 2-4 weken lead time.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het gewoon gestuurd is? Ze hebben gewoon gezegd, we gaan tot deze bezettingsgraad van de IC's en zodra we dat punt bereikt hebben gaan we over op lockdown. Zo gek is dat toch niet?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...
Wie zegt dat je het hele land Weken lang in lockdown moet houden.. Het gaat mij nu om het stabiliseren van de situatie, zorg ervoor dat je over 2 weken dingen onder controle hebt. Ik zie ook andere webcams waar nog genoeg mensen buiten lopen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het gros van het volk is dom en de rest van de Eu zijn dat ook met hun lockdowns, man, man, we krijgen het ze ook nooit aan het verstand
Waar haal je het idee vandaan dat besmettingen dalen??quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef roos94 het volgende:
Daalt het aantal.besmetten per dag in NL al?
Er was gewoon niet nagedacht over het effect van de maatregel op zo'n korte termijn (extreem kort want het kabinet liep wéér achter de feiten aan), of er was wel over nagedacht maar dan door de warriors on drugs zoals Grapperhaus, Blokhuis en eigenlijk de hele VVD, CDA en CU.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Langer open laten blijven staat haaks op de door jou gewenste lockdown-aanpak.
Want het sluiten van shops is geen oproep om hasj te gaan hamsteren. De overheid sluit die zaken immers niet voor jan lul.
Belgie volgt Frankrijkquote:
Precies, ik vroeg me al af hoe ze dat gecontroleerd wilden laten rondgaan dan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:34 schreef Ryan3 het volgende:
Je laat een virus niet rondgaan, dat virus gaat vanzelf rond, je kunt hoogstens een risicogroep extra bescherming bieden zodat het daar minder rondgaat....
Het kan een stuk erger: Mensen die het over 'K' in plaats van duizend hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:31 schreef Vasilevski het volgende:
2020 uitspreken als twintig-twintig.
ik volg ook liever Duitsland dan Belgiequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belgie volgt Frankrijk
Nederland volgt Duitsland
Al zijn Duitsers wel een stuk meer ordergezind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |