Ik zou eigenhandig de 1e week van April inhouden!quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:38 schreef Sfancta het volgende:
Bijgaand ontvangt u, ondanks het feit dat vanwege de Corona-crisis de opvang t/m 6 april 2020 gesloten is (met uitzondering van kinderen van wie ouders in de vitale beroepen werkzaam zijn) de factuur met betrekking tot de maand april 2020. Wij volgen in deze de richtlijnen van de overheid. Het kabinet roept ouders op om voor nu alles te laten zoals het is, dus contracten in stand te houden en facturen te betalen. Wij blijven in contact met de branchevereniging.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ook fijn......
Kuzu's achterban zouden het geweldig vindenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:40 schreef Adames het volgende:
Gewoon overmaken
Achteraf controleren
Kan niet misgaan
Blowers hadden dan ook niet massaal in de rij moeten gaan staan. Er waren al richtlijnen voor het bewaren van afstand en dan ga je met je hasjhoofd doodleuk in een drukke rij staan, terwijl de overheid je met klem afraadt dat te doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er was gewoon niet nagedacht over het effect van de maatregel op zo'n korte termijn (extreem kort want het kabinet liep wéér achter de feiten aan), of er was wel over nagedacht maar dan door de warriors on drugs zoals Grapperhaus, Blokhuis en eigenlijk de hele VVD, CDA en CU.
Als je zeg lockdown, alle afhaaltenten dicht dan is dat prima en vallen coffeeshops er ook onder. Maar dit was van tweeen niks en heeft dus alleen maar geleid tot een vergroot besmettingsrisico door de van overheidswege gecreeerde rijen.
En waar lees jij het aantal ziekenhuisopnames? Volgens mij heeft het alleen zin om absolute getallen te vergelijken om een beter beeld te krijgen waar we nu staan in het pandemie verhaalquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat
[..]
Dat gebeurt wel denk ik ? 15 patiënten zijn sinds de vorige update voor het RIVM overleden aan COVID-19. In totaal zijn er nu 58 mensen overleden aan de ziekte. De leeftijd van de overledenen ligt tussen 63 en 95 jaar. In totaal zijn 408 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:37:46We will be, by mutual consent, temporarily closing our Northern Border with Canada to non-essential traffic. Trade will not be affected. Details to follow! reageer retweet
15 dood valt mee?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Dus 15 extra doden en 100 ziekenhuisopnames* extra in 24 uur? Valt mij best mee.
Pas wanneer het veel te laat is natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:41 schreef Richestorags het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer er strengere maatregelen komen.
Ik denk dat de daadwerkelijke experts in deze materie hoofdschuddend naar deze mongolen aan het kijken zijn hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, ik vroeg me al af hoe ze dat gecontroleerd wilden laten rondgaan dan.
Dat kun je helemaal niet zo afbakenen.
Oh ja dan kan het wel in overlegquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:41 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:37:46We will be, by mutual consent, temporarily closing our Northern Border with Canada to non-essential traffic. Trade will not be affected. Details to follow! reageer retweet
Op 17 miljoen mensen? Ja. Zeker als er meer dan 20.000 besmettingen zijn.quote:
Verbaast me niks. Die kunnen nog geen 30 cm afstand houden van elkaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
New york meer dan 1000 erbij vannacht. Wow..
https://abc7ny.com/health(...)-ny-16-dead/5989875/
Echt hequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het kan een stuk erger: Mensen die het over 'K' in plaats van duizend hebben.
Eens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Op 17 miljoen mensen? Ja. Zeker als er meer dan 20.000 besmettingen zijn.
twitter:omroepbrabant twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:42:25RIVM haalt infectieradar na een dag alweer offline vanwege verouderde website https://t.co/DFKgtVaPqW reageer retweet
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:42:25RIVM haalt infectieradar na een dag alweer offline vanwege verouderde website https://t.co/DFKgtVaPqW reageer retweet
Hoe komen die aan zo veel tests? #dtvquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
New york meer dan 1000 erbij vannacht. Wow..
https://abc7ny.com/health(...)-ny-16-dead/5989875/
Mooi moment om ze als regering over te nemenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ziekenhuizen zijn privaat en gaan zelf failliet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |