Door op maandagavond voor het eerst in 40 jaar het land toe te spreken, daar een strategie aan te kondigen die vervolgens op woensdagochtend door de directeur van het RIVM alweer tegen gesproken is?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Als je deze mensen zo hoort besef je weer hoe sterk Rutte is
dat hadden ze kunnen doen jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin. Partijen die een lockdown willen zoals de PVV en FvD kunnen nu vragen stellen over het kabinetsbeleid.
Gister kreeg ik een GET request data ipv de standaard foutmelding:quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze die website niet in zo'n achterlijk scripttaaltje hebben gebouwd
quote:Request Method: GET
Request URL: https://infectieradar.nl/
Django Version: 1.3.3
Exception Type: OperationalError
Exception Value:
FATAL: remaining connection slots are reserved for non-replication superuser connections
Exception Location: /home/hoestnu/web_nl/local/lib/python2.7/site-packages/psycopg2/__init__.py in connect, line 126
Python Executable: /home/hoestnu/web_nl/bin/uwsgi
Python Version: 2.7.16
Python Path:
['.',
'',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7/plat-x86_64-linux-gnu',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7/lib-tk',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7/lib-old',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7/lib-dynload',
'/usr/lib/python2.7',
'/usr/lib/python2.7/plat-x86_64-linux-gnu',
'/usr/lib/python2.7/lib-tk',
'/home/hoestnu/web_nl/local/lib/python2.7/site-packages',
'/home/hoestnu/web_nl/local/lib/python2.7/site-packages/epidb_client-0.1.7-py2.7.egg',
'/home/hoestnu/web_nl/src/django-nani',
'/home/hoestnu/web_nl/src/django-piston',
'/home/hoestnu/web_nl/src/django-registration',
'/home/hoestnu/web_nl/src/django-influenzanet',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7/site-packages',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7/site-packages/epidb_client-0.1.7-py2.7.egg',
'/usr/local/lib/python2.7/site-packages',
'/usr/local/lib/python2.7/dist-packages',
'/usr/lib/python2.7/dist-packages',
'/home/hoestnu/web_nl/local/lib/python2.7/site-packages/epidb_client-0.1.7-py2.7.egg',
'/home/hoestnu/web_nl',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7/site-packages/epidb_client-0.1.7-py2.7.egg']
Server time: Tue, 17 Mar 2020 19:11:09 +0100
Mooi dat ik de database naam weet en userquote:settings_dict
{'ENGINE': 'django.db.backends.postgresql_psycopg2',
'HOST': '',
'NAME': 'hoestnu',
'OPTIONS': {},
'PASSWORD': '',
'PORT': '',
'TEST_CHARSET': None,
'TEST_COLLATION': None,
'TEST_MIRROR': None,
'TEST_NAME': None,
'TIME_ZONE': 'Europe/Amsterdam',
'USER': 'hoestnu'}
Oneens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Door op maandagavond voor het eerst in 40 jaar het land toe te spreken, daar een strategie aan te kondigen die vervolgens op woensdagochtend door de directeur van het RIVM alweer tegen gesproken is?
Ja, sterk man
Ja dat stuk van Kuzu was wel tenenkrommend ja. De AH (en overige supermarkten) zijn juist vrij inventief bezig sinds de start van de crisis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:45 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het kabinet aangedreven door de zorgorganisaties, vindt het kennelijk nog geen tijd voor die zo gewenste stringente maatregelen.Nergens sluit de regering een (full) lock-down uit, dat wordt één en alleen bepaald door de capaciteit. Waarom je nu, NU volgens bepaalde f(r)acties volop in een lock-down moet is volstrekt onduidelijk.
Vervolgens gaat een politicus zich uitlaten hoever kassa´s uiteen moeten liggen. Kan hier boos over worden dat de politiek een gezocht dagelijkse voorbeeldje gaat gebruiken om haar punten politiek kracht bij te zetten. Hierbij vergeten dat bv een AH nu al inventief werkt met afscherming bij kassa's.
Ik vind het een vorm van landverraad, zo laat 'ingrijpen'.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Door op maandagavond voor het eerst in 40 jaar het land toe te spreken, daar een strategie aan te kondigen die vervolgens op woensdagochtend door de directeur van het RIVM alweer tegen gesproken is?
Ja, sterk man
Het is niet aan hun... maar vragen kan altijd!quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin. Partijen die een lockdown willen zoals de PVV en FvD kunnen nu vragen stellen over het kabinetsbeleid.
Dan zou de speech drie keer zo lang hebben geduurd met zijn gestotter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Als ze deze vent de toespraak hadden laten doen, was er nu echt paniek geweest in Nederland
Het zit diepquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, sterk man
Naast dat dit vaak wat schermen is zonder echt nut, worden zo vragen ingediend aan de regering die die gaan beantwoorden.quote:
django wagnerquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gister kreeg ik een GET request data ipv de standaard foutmelding:
[..]
[..]
Mooi dat ik de database naam weet en user
Ja, ik heb genoeg kritiek op hem, maar hij komt iig beter over als deze verzameling dorpsidioten bij mekaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Als je deze mensen zo hoort besef je weer hoe sterk Rutte is
Hij bedoelt juist dat er niet genoeg rekening met de maatregelen wordt gehouden in supermarkten. Ik snap ook niet waarom er niks gebeurt met oog op de medewerkers daar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef Shreyas het volgende:
Kuzu geeft een sneer aan supermarktpersoneel die nu overuren maakt om de problemen naar aanleiding van het hamstergedrag op te lossen. Triest
Hoestnuquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
[..]
Achter de schermen zijn ze keohard aan het werk. Verwachting is nu dat vrijdag meer duidelijkheid hierover komt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:38 schreef Sfancta het volgende:
Bijgaand ontvangt u, ondanks het feit dat vanwege de Corona-crisis de opvang t/m 6 april 2020 gesloten is (met uitzondering van kinderen van wie ouders in de vitale beroepen werkzaam zijn) de factuur met betrekking tot de maand april 2020. Wij volgen in deze de richtlijnen van de overheid. Het kabinet roept ouders op om voor nu alles te laten zoals het is, dus contracten in stand te houden en facturen te betalen. Wij blijven in contact met de branchevereniging.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ook fijn......
leuke naam welquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo is de relatie tussen kamer en kabinet toch altijd met alles?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het is niet aan hun... maar vragen kan altijd!
De website lijkt zo oud, en werkt erg slecht op een mobiele telefoon. Waarom is dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze die website niet in zo'n achterlijk scripttaaltje hebben gebouwd
Pythonquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik ben reuze benieuwd, in de interrupties was het niet veelquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Baudet is nog niet eens aan het woord geweest met spreektijd.
Ook weer waar...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo is de relatie tussen kamer en kabinet toch altijd met alles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |