Pas wanneer het veel te laat is natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:41 schreef Richestorags het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer er strengere maatregelen komen.
Ik denk dat de daadwerkelijke experts in deze materie hoofdschuddend naar deze mongolen aan het kijken zijn hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, ik vroeg me al af hoe ze dat gecontroleerd wilden laten rondgaan dan.
Dat kun je helemaal niet zo afbakenen.
Oh ja dan kan het wel in overlegquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:41 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:37:46We will be, by mutual consent, temporarily closing our Northern Border with Canada to non-essential traffic. Trade will not be affected. Details to follow! reageer retweet
Op 17 miljoen mensen? Ja. Zeker als er meer dan 20.000 besmettingen zijn.quote:
Verbaast me niks. Die kunnen nog geen 30 cm afstand houden van elkaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
New york meer dan 1000 erbij vannacht. Wow..
https://abc7ny.com/health(...)-ny-16-dead/5989875/
Echt hequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het kan een stuk erger: Mensen die het over 'K' in plaats van duizend hebben.
Eens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Op 17 miljoen mensen? Ja. Zeker als er meer dan 20.000 besmettingen zijn.
twitter:omroepbrabant twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:42:25RIVM haalt infectieradar na een dag alweer offline vanwege verouderde website https://t.co/DFKgtVaPqW reageer retweet
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:42:25RIVM haalt infectieradar na een dag alweer offline vanwege verouderde website https://t.co/DFKgtVaPqW reageer retweet
Hoe komen die aan zo veel tests? #dtvquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
New york meer dan 1000 erbij vannacht. Wow..
https://abc7ny.com/health(...)-ny-16-dead/5989875/
Mooi moment om ze als regering over te nemenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ziekenhuizen zijn privaat en gaan zelf failliet.
gohquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Het risico op besmetting in de buitenlucht is minimaal. Momenteel is er weinig wind, maar toch nog zo'n 4 a 6 m/s, dan is de kans dat je iemand's virussen inademt erg klein.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er was gewoon niet nagedacht over het effect van de maatregel op zo'n korte termijn (extreem kort want het kabinet liep wéér achter de feiten aan), of er was wel over nagedacht maar dan door de warriors on drugs zoals Grapperhaus, Blokhuis en eigenlijk de hele VVD, CDA en CU.
Als je zeg lockdown, alle afhaaltenten dicht dan is dat prima en vallen coffeeshops er ook onder. Maar dit was van tweeen niks en heeft dus alleen maar geleid tot een vergroot besmettingsrisico door de van overheidswege gecreeerde rijen.
Als er nu een belastingbrief meteen na zou komen dat de kinderopvangtoeslag per heden stopt had je een probleem. Nu is het weer zeiken om te zeiken terwijl iedereen probeert hierdoor te komen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:38 schreef Sfancta het volgende:
Bijgaand ontvangt u, ondanks het feit dat vanwege de Corona-crisis de opvang t/m 6 april 2020 gesloten is (met uitzondering van kinderen van wie ouders in de vitale beroepen werkzaam zijn) de factuur met betrekking tot de maand april 2020. Wij volgen in deze de richtlijnen van de overheid. Het kabinet roept ouders op om voor nu alles te laten zoals het is, dus contracten in stand te houden en facturen te betalen. Wij blijven in contact met de branchevereniging.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ook fijn......
Jawel want het merendeel is al weer open, toch wel 18 uur gesloten geweest. Burger King is ook al weer open op Schipholquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Langer open laten blijven staat haaks op de door jou gewenste lockdown-aanpak.
Want het sluiten van shops is geen oproep om hasj te gaan hamsteren. De overheid sluit die zaken immers niet voor jan lul.
Omdat zelfs de VS dit serieuzer neemt dan wij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe komen die aan zo veel tests? #dtv
Ja dat verbaasde mij ook. Denk dat ze eindelijk echt zijn gaan testen nu in de VS. Op grote schaal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe komen die aan zo veel tests? #dtv
Python 2quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Fuck Kuzu. Dat gezegd te hebben ben ik het niet met je eens. Hij gaf een voorbeeld van hoe je beter de kassamedewerkers kan positioneren. Niks fout aan, gezien het besmettingsgevaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef Shreyas het volgende:
Kuzu geeft een sneer aan supermarktpersoneel die nu overuren maakt om de problemen naar aanleiding van het hamstergedrag op te lossen. Triest
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef Houtenbeen het volgende:
als is het alleen al de manier van hun praten dan besmet je al bijna de hele stadquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Die kunnen nog geen 30 cm afstand houden van elkaar.
Volgens mij werd mijn eerste reactie verwijdert, maar dit is een filmpje van 2012, wat heeft dit met corona te maken of de aanpak ervan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...
Zonde dat Sybje weg is sws, als hij sprak schoot ik altijd in de lach.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:44 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik vind dat die pipo van het CDA niet fatsoenlijk kan spreken.
Ik vind dit wel weer echt een knullige RIVM actie zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Voor de bühne laten zien hoe erg het is en dat we meeleven als politieke partij!quote:
Het kabinet aangedreven door de zorgorganisaties, vindt het kennelijk nog geen tijd voor die zo gewenste stringente maatregelen.Nergens sluit de regering een (full) lock-down uit, dat wordt één en alleen bepaald door de capaciteit. Waarom je nu, NU volgens bepaalde f(r)acties volop in een lock-down moet is volstrekt onduidelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk valt het nog mee, de IC's zijn nog niet overbelast. Dat gaat sowieso wél gebeuren en de overlevingskansen worden een stuk lager indien er geen strenge maatregelen genomen worden.
Eens dat dit geen debat is, maar dat is niet iets nieuwsquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Debatteren over kabinetsbeleid. Is de primaire taak van de Kamer.
Ik ben geen VVD-fan maar ben ook tevreden met Rutte.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Als je deze mensen zo hoort besef je weer hoe sterk Rutte is
Dit was meer niveau Frontpage.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze die website niet in zo'n achterlijk scripttaaltje hebben gebouwd
Help ze dan zelf eens met programmeren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind dit wel weer echt een knullige RIVM actie zeg.
Hij haspelt en stottert en is totaal niet fijn om naar te luisteren. Sorry dat ik het zeg, maar ik wil het bijna een spraakgebrek noemen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zonde dat Sybje weg is sws, als hij sprak schoot ik altijd in de lach.
Onzin. Partijen die een lockdown willen zoals de PVV en FvD kunnen nu vragen stellen over het kabinetsbeleid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Voor de bühne laten zien hoe erg het is en dat we meeleven als politieke partij!
Dit gebeurt praktisch overal al, het is onnodig om de nadruk te leggen op die ene supermarkt die dat in alle haast en stress even was vergeten. Hiermee ontstaat het beeld dat dit overal voortdurend gebeurt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Fuck Kuzu. Dat gezegd te hebben ben ik het niet met je eens. Hij gaf een voorbeeld van hoe je beter de kassamedewerkers kan positioneren. Niks fout aan, gezien het besmettingsgevaar.
Door op maandagavond voor het eerst in 40 jaar het land toe te spreken, daar een strategie aan te kondigen die vervolgens op woensdagochtend door de directeur van het RIVM alweer tegen gesproken is?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Als je deze mensen zo hoort besef je weer hoe sterk Rutte is
dat hadden ze kunnen doen jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin. Partijen die een lockdown willen zoals de PVV en FvD kunnen nu vragen stellen over het kabinetsbeleid.
Gister kreeg ik een GET request data ipv de standaard foutmelding:quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze die website niet in zo'n achterlijk scripttaaltje hebben gebouwd
quote:Request Method: GET
Request URL: https://infectieradar.nl/
Django Version: 1.3.3
Exception Type: OperationalError
Exception Value:
FATAL: remaining connection slots are reserved for non-replication superuser connections
Exception Location: /home/hoestnu/web_nl/local/lib/python2.7/site-packages/psycopg2/__init__.py in connect, line 126
Python Executable: /home/hoestnu/web_nl/bin/uwsgi
Python Version: 2.7.16
Python Path:
['.',
'',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7/plat-x86_64-linux-gnu',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7/lib-tk',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7/lib-old',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7/lib-dynload',
'/usr/lib/python2.7',
'/usr/lib/python2.7/plat-x86_64-linux-gnu',
'/usr/lib/python2.7/lib-tk',
'/home/hoestnu/web_nl/local/lib/python2.7/site-packages',
'/home/hoestnu/web_nl/local/lib/python2.7/site-packages/epidb_client-0.1.7-py2.7.egg',
'/home/hoestnu/web_nl/src/django-nani',
'/home/hoestnu/web_nl/src/django-piston',
'/home/hoestnu/web_nl/src/django-registration',
'/home/hoestnu/web_nl/src/django-influenzanet',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7/site-packages',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7/site-packages/epidb_client-0.1.7-py2.7.egg',
'/usr/local/lib/python2.7/site-packages',
'/usr/local/lib/python2.7/dist-packages',
'/usr/lib/python2.7/dist-packages',
'/home/hoestnu/web_nl/local/lib/python2.7/site-packages/epidb_client-0.1.7-py2.7.egg',
'/home/hoestnu/web_nl',
'/home/hoestnu/web_nl/lib/python2.7/site-packages/epidb_client-0.1.7-py2.7.egg']
Server time: Tue, 17 Mar 2020 19:11:09 +0100
Mooi dat ik de database naam weet en userquote:settings_dict
{'ENGINE': 'django.db.backends.postgresql_psycopg2',
'HOST': '',
'NAME': 'hoestnu',
'OPTIONS': {},
'PASSWORD': '',
'PORT': '',
'TEST_CHARSET': None,
'TEST_COLLATION': None,
'TEST_MIRROR': None,
'TEST_NAME': None,