quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Duidelijk verhaal van Japie. Ik sta volledig achter de mannschaft.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:45 schreef gniffie het volgende:
Geen presentatie. Scholen dicht en meneer denkt gelijk dat hij geen huiswerk hoeft te maken
Dit was inderdaad een duidelijk en goed verhaal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
'quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 11:42:53BREAKING: Spain reports 1,890 new cases of coronavirus and 25 new deaths, raising total to 13,716 cases and 533 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ah, weer zo'n hardliner.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:34 schreef Confetti het volgende:
Het grote misverstand van het RIVM is dat ze stellen dat de Nederlandse maatschappij niet geschikt is voor een lockdown. Nood breekt wet. En zelfs daar hebben we eigenlijk wetten voor.
Als je hard handhaaft zal de bevolking het wel moeten slikken. Of we het nou willen of niet.
Yes.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:46 schreef Landgeld het volgende:
Japie wel een held hoor. Overklast al die kamerleden even
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
'
Spanje heeft toch altijd ochtend en avond update?
Ik meen de hele dag door updates.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
'
Spanje heeft toch altijd ochtend en avond update?
Jaap brengt ons naar het beloofde land.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Belangrijke toevoeging is dat dit vaak in overleg met patient en directe familie gebeurd.quote:
Ik kijk niet, maar hier schrik ik ook van....?quote:
Precies, dan heeft een lockdown zin. Tot die tijd zo veel mogelijk vertragen om dat punt niet te bereiken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:45 schreef _I het volgende:
[..]
Maar dan was er nog geen pandemie, had je geen noodtoestand kunnen uitroepen, had je geen 90 mld tot je beschikking en stortte wel alles is. Terwijl er nog niets aan de hand is.
Die doden vallen sowieso, door de ziekte. Pas als er mensen dood gaan door het gebrek aan capaciteit had je zaken kunnen voorkomen, en dat punt hebben we nog niet bereikt,
Zal allemaal wel. Voorlopig kom je als Nederlander het land niet meer in zonder verblijfsvergunning en weren hotels hier in de stad actief groepen buitenlanders en daar ben ik absoluut niet ontevreden mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag van de week nog een vliegtuig vol Nederlanders die naar Bulgarije gingen.
Toen was Italië al in volledige lockdown.
Wees nou maar blij dat 'jouw' land relatief gespaard is gebleven vooralsnog.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jaap brengt ons naar het beloofde land.
Nope. 50 % op het IC in Italie is overleden volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:47 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Logisch toch - IC houdt je wel in leven
Lockdown is inderdaad vooral een harde rem op de curve, geen vol te houden statusquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:48 schreef -0- het volgende:
[..]
Precies, dan heeft een lockdown zin. Tot die tijd zo veel mogelijk vertragen om dat punt niet te bereiken.
Een lockdown is geen doel op zich. Bovendien moet er ook draagvlak zijn voor maatregelen.
Same here, pure ouderdom, dus geen behandelingquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Belangrijke toevoeging is dat dit vaak in overleg met patient en directe familie gebeurd.
Oftewel, met name ouderen die geen heroïsche ingrepen / intubatie meer wensen.
twitter:AFP twitterde op woensdag 18-03-2020 om 11:46:00A 103-year-old woman in Iran has recovered after being infected with the new #coronavirus, state media reported, despite overwhelming evidence the elderly are most at risk from the disease
https://t.co/dDPX2iSNDL reageer retweet
Mustafa Marghadi.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef Cronometer het volgende:
Wat was de twitter van die zeer fijne Marokkaan in Italië?
Dus nog een jaar thuis (werken)?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef SunZomer het volgende:
Kort gezegd blijven we in deze situatie (of met meer maatregelen) tot er een vaccin is. Zowel de mogelijkheid tot een vaccin als de eventuele groepsimmuniteit opbouwen kan 1 a max ? jaren duren..
Omdat het niet meer nodig was. Toen is het onderzoek gestopt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef SunZomer het volgende:
(Er is nog geen vaccin voor SARS/MERS en dat is 17() jaar terug. Men kan deze onderzoeken wellicht wel als ''basis'' gebruiken voor dit virus)
Anekdotisch bewijs.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Frutsel het volgende:
twitter:AFP twitterde op woensdag 18-03-2020 om 11:46:00A 103-year-old woman in Iran has recovered after being infected with the new #coronavirus, state media reported, despite overwhelming evidence the elderly are most at risk from the disease
https://t.co/dDPX2iSNDL reageer retweet
Wellicht niet, maar een jaar onder de IC grens blijven met dan geldende maatregelenquote:
Nee, hoe hij het bracht waren het mensen die bewust kozen voor geen verdere behandeling.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Markesh het volgende:
Sterven de meesten dan gewoon thuis?
Dat betekend dat er nu heel veel een afschuwelijke dood sterven
Dat heeft @Lenny_Leonard al bevestigd. (die werkt in een ziekenhuis)quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Greys het volgende:
Ik zou wel willen weten of er al mensen zijn die op de IC terecht kwamen en die daar inmiddels (levend..) af/uit zijn.
https://twitter.com/mousmar?s=09quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef Cronometer het volgende:
Wat was de twitter van die zeer fijne Marokkaan in Italië?
Nee, er zijn ook bedden zonder IC.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Markesh het volgende:
Waarschijnlijk verzorgingstehuizen. Mensen die al ziek en zwak waren, niet naar ziekenhuis, die al een behandelverbod hadden ingevuld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Markesh het volgende:
ik hoop het niet, zit nu een week thuis en ben het alweer zat eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar een jaar onder de IC grens blijven met dan geldende maatregelen
Ik heb steeds begrepen dat dat komt omdat de ziekte verdween en doorontwikkeling dus niet zinvol meer was. Werd er nu iets anders gezegd?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef SunZomer het volgende:
Kort gezegd blijven we in deze situatie (of met meer maatregelen) tot er een vaccin is. Zowel de mogelijkheid tot een vaccin als de eventuele groepsimmuniteit opbouwen kan 1 a max ? jaren duren..
(Er is nog geen vaccin voor SARS/MERS en dat is 17() jaar terug. Men kan deze onderzoeken wellicht wel als ''basis'' gebruiken voor dit virus)
Ze sterven in het ziekenhuis, maar niet op de IC.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Markesh het volgende:
Ik vind het lastig al die getallen bij te houden, maar hoe verhoudt zich dit met gisteren? Mijn gevoel zegt dat het een afname is van de groei.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 11:42:53BREAKING: Spain reports 1,890 new cases of coronavirus and 25 new deaths, raising total to 13,716 cases and 533 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Nee, dat is niet ter sprake gekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb steeds begrepen dat dat komt omdat de ziekte verdween en doorontwikkeling dus niet zinvol meer was. Werd er nu iets anders gezegd?
Precies. Niemand wil in deze tijden naar die shithole.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan daar ook alleen omdat niemand verder ene neuk geeft om Bulgarije.
Eigenlijk zijn wij het toch best vaak eens, behalve dat ik soms wat harder uithaal naar het RIVM, maar volgens mij zeggen wij verder wel redelijk hetzelfde.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lockdown is inderdaad vooral een harde rem op de curve, geen vol te houden status
Lijkt me wel zoals t in CHina ook ging/gaatquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Markesh het volgende:
Het was duidelijk aangegeven door de voorzitter dat er geen ruimte was voor inleidende teksten, meteen naar de vraag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef SpaceOddity het volgende:
Gommers word door niemand bedankt......
Zie OP voor betere statistieken per dag enzo (Worldinfometers vooral per country interessant). Cijfers zijn voor vandaag ook niet volledig, Spanje geeft meerdere keren per dag updates.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vind het lastig al die getallen bij te houden, maar hoe verhoudt zich dit met gisteren? Mijn gevoel zegt dat het een afname is van de groei.
Zijn er ergens trendlijnen die elke dag ververst worden?
Oh dat had ik gemist, sorry, dat vind ik serieus enigszins geruststellend. Dank je. Want ik las gisteren dat ze in Italië op de IC riepen 'we zien hier niemand herstellen' en daar werden ze nogal wanhopig van, begrijpelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft @:lenny_leonard al bevestigd. (die werkt in een ziekenhuis)
Toch wel vriendelijk van Brabant dat ze proefkonijn willen zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef Zeroku het volgende:
Beperkte spreiding van het virus leidt dus tot betere voorbereiding in de rest van Nederland.
Daar begrijp ik dus echt niets van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, hoe hij het bracht waren het mensen die bewust kozen voor geen verdere behandeling.
Wiki is ook gewoon prima hierin: https://en.wikipedia.org/wiki/2020_coronavirus_pandemic_in_Spainquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vind het lastig al die getallen bij te houden, maar hoe verhoudt zich dit met gisteren? Mijn gevoel zegt dat het een afname is van de groei.
Ja, op feitelijke inhoud zeker. Op de invalshoek wat minder inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn wij het toch best vaak eens, behalve dat ik soms wat harder uithaal naar het RIVM, maar volgens mij zeggen wij verder wel redelijk hetzelfde.
Dat wil ik ook graag weten. Vanochtend met mijn man over gehad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Greys het volgende:
Ik zou wel willen weten of er al mensen zijn die op de IC terecht kwamen en die daar inmiddels (levend..) af/uit zijn.
Geen dank!quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wel vriendelijk van Brabant dat ze proefkonijn willen zijn.
Het gaat om (met name) mensen met onderliggend lijden die overlijden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef Markesh het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dus echt niets van.
Ik kan mij niet voorstellen dat zoveel mensen Geen behandeling willen. Ik denk dat het eerder gewoon heel erg snel is gegaan bij die mensen aangezien je nu niet wordt opgehaald zolang je zelfstandig kan ademen.
Ja, daar zijn nu net niet zo veel resources op gezet als op covid nu. Zeker nemen ze de aanverwante dingen mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef SunZomer het volgende:
So, reality check inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag weten. Vanochtend met mijn man over gehad.
Mocht het zover komen, wil ik eerst graag weten hoe je kansen zijn.
Anders maar de behandeling (humaan) stoppen.
Die vermoeiende act mag je best voor andere topics bewaren hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens! Maar goed, we hebben natuurlijk 17.000.000 virologen in ons landquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dus die zo bewierrookte lockdown zorgt voor:
a) Een nóg grotere economische crisis dan we al hebben. Dit kunnen mensen op dit moment niet overzien, daarom roepen ze om een lockdown, maar de nakende economische crisis gaat verschroeiend zijn en indirect ook doden tot gevolg hebben. Zelfs als GroenLinkser vind ik dat dit best een argument mag zijn.
b) Méér medische problemen op de lange termijn, omdat je gevoelig blijft voor herbesmettingen.
Uitstekende keuze om de IC-capaciteit te monitoren, te voorspellen wanneer die overbelast raakt, en daaraan voorafgaand maatregelen bij te stellen. Knap dat ze dit beleid volhouden, ondanks de gigantische maatschappelijke druk voor het uitvoeren van paniekreacties.
Ik heb altijd geleerd dat dat in China begonquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:56 schreef heywoodu het volgende:
Eerste geval in Djibouti en de eerste drie in Kirgizië, COVID-19 is eindelijk gearriveerd waar de Zwarte Dood ooit begon.
https://tass.com/world/1131599
Je ligt dan onder narcose dus daar krijg je niet zo veel van mee lijkt me. Ik zou altijd kiezen voor proberen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag weten. Vanochtend met mijn man over gehad.
Mocht het zover komen, wil ik eerst graag weten hoe je kansen zijn.
Anders maar de behandeling (humaan) stoppen.
Doe dit nou niet joh. Niet nodig. Ajb.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Min of meer gelijk aantal als gisteren. Dodenaantal is vreemd, sinds verreweg het laagste sinds 10 maart.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Er is geen behandeling, er is alleen ondersteuning zoals beademing. Verder niks en moet je lichaam t zelf doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat zoveel mensen Geen behandeling willen. Ik denk dat het eerder gewoon heel erg snel is gegaan bij die mensen aangezien je nu niet wordt opgehaald zolang je zelfstandig kan ademen.
Zeker een andere kijk op dit gebeuren is welkom!quote:
Wie zegt dat de helft van de patiënten een onderliggend lijden en een zeer hoge leeftijd had?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het gaat om (met name) mensen met onderliggend lijden die overlijden.
Als jij in het eindstadium kanker zit en 85 bent, zit je er echt niet op te wachten om geïntubeerd te worden met alleen maar uitstel van overlijden.
Het is vermoedelijk bij dit meer begonnen, daar stond een nederzetting/handelsplaats op de zijderoute.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat dat in China begon
ik vind het allemaal maar vergezocht met new world order en Soros etcquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:59 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Zeker een andere kijk op dit gebeuren is welkom!
Normaal mag ik Jensen niet zo maar hier heeft hij wel een goed punt!
Iedereen even ( drie kwarrtier..) de film kijken aub.
Dat bedoel ik ook, ondersteunde behandeling. Infuus, zuurstof en beademingquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:58 schreef funnywell het volgende:
[..]
Er is geen behandeling, er is alleen ondersteuning zoals beademing. Verder niks en moet je lichaam t zelf doen.
Je ligt niet aan narcose, morphine of andere pijnstillers en die krijg je gedoseerd. Wat ze meestal doen als het klaar is gewoon de morphine omhoog en dan vertrek je zeer vreedzaam. Maar of dat mag, op de NICU wel, spreek uit ervaring helaas, maar op de ICU geen idee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Je ligt dan onder narcose dus daar krijg je niet zo veel van mee lijkt me. Ik zou altijd kiezen voor proberen.
Er waren volgens mij ook best wat oudere mensen in een verzorgingshuis die de ene dag de bevestiging kregen dat ze het virus hadden en de volgende dag al waren overleden. Dus sommigen halen de IC niet eens of amper, ben ik bang.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dat van die narcose weet ik. Maar zag gisteravond dat filmpje uit Italie, waar de verpleegkundige zei dat niemand er levend uit kwam, dat zette mij wel aan het denken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Je ligt dan onder narcose dus daar krijg je niet zo veel van mee lijkt me. Ik zou altijd kiezen voor proberen.
Dat zag je in China ook binnen een dag was t klaar voor sommige. En dit zag je tijdens de spaanse griep ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren volgens mij ook best wat oudere mensen in een verzorgingshuis die de ene dag de bevestiging kregen dat ze het virus hadden en de volgende dag al waren overleden. Dus sommigen halen de IC niet eens of amper, ben ik bang.
In Nederland is er vaak ook een open gesprek over het wel of niet behandelen, zie ook de hele kwestie rondom euthanasie. Dat is sowieso een heel verschil met landen als Italië en China waar dat gesprek überhaupt niet wordt gevoerd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren volgens mij ook best wat oudere mensen in een verzorgingshuis die de ene dag de bevestiging kregen dat ze het virus hadden en de volgende dag al waren overleden. Dus sommigen halen de IC niet eens of amper, ben ik bang.
Dan moet je kappen met het pretentieuze gelul dat ze het daar zogenaamd allemaal zoveel beter voor elkaar hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die vermoeiende act mag je best voor andere topics bewaren hoor.
Hij lijkt eerlijk antwoord te geven, ook op de lastige vragen en benadrukt de ernst voor de zorg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:55 schreef Zeroku het volgende:
Gommers wel lekker kritisch op de Kamer.
Dit is een heel andere reactie dan 'niemand geeft een neuk om Bulgarije.' Dus zeg dit soort iets meer inhoudelijke dingen voortaan dan ajb gewoon meteen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je kappen met het pretentieuze gelul dat ze het daar zogenaamd allemaal zoveel beter voor elkaar hebben.
Totaal onvergelijkbaar, Nederland is een internationale zakeneconomie en Schiphol een van de grootste logistieke hubs qua vliegbewegingen. Dus ja, natuurlijk zijn wij kwetsbaarder en uit dat zich in slachtoffers. Een land als Nederland of een stad als Madrid flikker je niet zomaar even volledig op slot. I.t.t. Bulgarije.
Als je pas opgehaald wordt zodra je niet meer zelfstandig kan ademen kan het ontzettend hard gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg maar gerust vaarwel tegen vrijwel de gehele zomer.quote:
verstandige dingen, net als van Dissel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef Kyran het volgende:
Wat zegt Gommers trouwens, kan nu even niet meer volgen.
Buiten zijn bijzondere manier van praten ook een fijne man om naar te luisteren. Geeft prima antwoorden inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Hij lijkt eerlijk antwoord te geven, ook op de lastige vragen en benadrukt de ernst voor de zorg.
Is overigens een festival 24-28 Juni normaliter.quote:
Het wordt een heel ándere zomer waarschijnlijk idd. Veel tuin en balkon.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust vaarwel tegen vrijwel de gehele zomer.
Komt op precies hetzelfde neer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is een heel andere reactie dan 'niemand geeft een neuk om Bulgarije.' Dus zeg dit soort iets meer inhoudelijke dingen voortaan dan ajb gewoon meteen.
Ik stel nergens dat men het hier allemaal beter voor elkaar heeft. Wel dat ik persoonlijk blij ben met bepaalde keuzes die worden gemaakt en men het op bepaalde vlakken inderdaad VEEL BETER voor elkaar heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je kappen met het pretentieuze gelul dat ze het daar zogenaamd allemaal zoveel beter voor elkaar hebben.
Ah, het is gewoon het gebruikelijke Bulgarije-afbekuurtje van je, zoals ik al een jaar of vijf van je gewend ben. Vermoeiend zeg.quote:Totaal onvergelijkbaar, Nederland is een internationale zakeneconomie en Schiphol een van de grootste logistieke hubs qua vliegbewegingen. Dus ja, natuurlijk zijn wij kwetsbaarder en uit dat zich in slachtoffers. Een land als Nederland of een stad als Madrid flikker je niet zomaar even volledig op slot. I.t.t. Bulgarije.
Maar ook eerlijk over frustratie over dat die kapjes maar niet komen en dat de extra 80 stuks beademingsapparatuur nog steeds in service hangen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:05 schreef butz0rs het volgende:
[..]
verstandige dingen, net als van Dissel.
We kunnen het aan, genoeg capaciteit, zijn bezig met meer apparaten, rede ipv emotie.
Idd. Ik heb gelukkig een tuin, al is die maar net groot genoeg om voldoende afstand te houden. Als je tenminste precies in het midden gaat zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt een heel ándere zomer waarschijnlijk idd. Veel tuin en balkon.
Is een act van desbetreffende user. Doet hij al vele jaren over ieder forum dat FOK! rijk isquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is een heel andere reactie dan 'niemand geeft een neuk om Bulgarije.' Dus zeg dit soort iets meer inhoudelijke dingen voortaan dan ajb gewoon meteen.
We gaan over twee weken de resultaten van de maatregelen zien. De groei van nu kunnen we aan. Resultaat maatregelen gaat ons over twee weken helpen. Opschalen IC bedden tot 2000, plan ligt klaartquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef Kyran het volgende:
Wat zegt Gommers trouwens, kan nu even niet meer volgen.
Vraag je je toch af waarom Paaspop bijvoorbeeld nog niet afgeblazen is..quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:05 schreef D_A het volgende:
[..]
Is overigens een festival 24-28 Juni normaliter.
Mooie reactie ook op de vraag van Baudet:quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:05 schreef butz0rs het volgende:
[..]
verstandige dingen, net als van Dissel.
We kunnen het aan, genoeg capaciteit, zijn bezig met meer apparaten, rede ipv emotie.
Mooi nog op tijd nu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Huizenmarkt-crash incoming en mijn huis staat pas volgende week in de verkoop!!!!
Voor jou misschien, voor de vele meelezers is het één qua onderbouwing toch echt beter dan 'niemand geeft een neuk'.quote:
Heb ik me daar het hele jaar het rotlazerus voor gesport. Eindelijk een goddelijk, gespierd afgetraind lichaam, kun je het niet showen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt een heel ándere zomer waarschijnlijk idd. Veel tuin en balkon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. openstaande vakantieweken. Man man man.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Iedereen snapt wel dat die niet door gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vraag je je toch af waarom Paaspop bijvoorbeeld nog niet afgeblazen is..
Mocht het niet uit de klauwen lopen dan vermoed ik dat het één van de fijnste zomers ooit gaat worden zonder extreme drukte.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust vaarwel tegen vrijwel de gehele zomer.
Op 3 april gaat men loten voor de Vierdaagse, ik verwacht voor die tijd een definitieve NEE vanwege de logistieke rompslomp.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoe staat het met de Vierdaagse. Is daar al een besluit over genomen? Dat is internationaal en bij die feesten komen ook genoeg bezoekers.
Verzekering. De overheid heeft tot 6 april aangeven en zij vallen daar buiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geweldig hoe dit soort hoogleraren die Kamerleden helemaal klem lullen (niet alleen Baudet) wanneer nodig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mooie reactie ook op de vraag van Baudet:
"Mooi en vooral spannende vraag..."
Omdat die waarschijnlijk pas verzekeringsgeld krijgen als ze niet zelf afgelasten maar gedwongen wordenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk dat de Vierdaagse vele malen makkelijker op het laatste moment af te blazen is dan enkele andere voorbeelden die reeds afgeblazen zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoe staat het met de Vierdaagse. Is daar al een besluit over genomen? Dat is internationaal en bij die feesten komen ook genoeg bezoekers.
twitter:jeremycyoung twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 19:03:35We can now read the Imperial College report on COVID-19 that led to the extreme measures we've seen in the US this week. Read it; it's terrifying. I'll offer a summary in this thread; please correct me if I've gotten it wrong.
https://t.co/AwE2cHIbeJ reageer retweet
Haal er in deze tijden je schouders even wat vaker over op. Van die onderlinge dingetjes tussen twee users zijn echt knetter-irritant in een reeks als deze. Dank alvast.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Is een act van desbetreffende user. Doet hij al vele jaren over ieder forum dat FOK! rijk is
Ja want de Vierdaagse is slechts het grootste evenement dat Nederland rijk is.. denk even na johquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat de Vierdaagse vele malen makkelijker op het laatste moment af te blazen is dan enkele andere voorbeelden die reeds afgeblazen zijn.
Je trekt zoals wel vaker een op een de vergelijking met Nederland, en dat is en blijft appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat men het hier allemaal beter voor elkaar heeft. Wel dat ik persoonlijk blij ben met bepaalde keuzes die worden gemaakt en men het op bepaalde vlakken inderdaad VEEL BETER voor elkaar heeft.
[..]
Ah, het is gewoon het gebruikelijke Bulgarije-afbekuurtje van je, zoals ik al een jaar of vijf van je gewend ben. Vermoeiend zeg.
Het zal niet helemaal plat gaan omdat enorm veel mensen dan reeds besmet en genezen zullen zijn en de meeste mensen onder de 45 kunnen blijven werken. Het zal voornamelijk voor de ouderen/zieken naar(der) worden ivm complete isolatie of besmettingquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Generationalpha het volgende:
Ontwikkeling van een vaccin duurt nog een jaar. Probleem is vooral dat een complete wereldeconomie die plat ligt veel abstracter is en minder tot de verbeelding spreekt dan filmpjes van huilende verpleegsters in ziekenhuizen, maar dat de gevolgen van een jaar platgelegde wereldeconomie waarschijnlijk veel en veel groter gaan zijn.
Nou, als het weer een extreem warme zomer wordt ben je niet blij als je geen tuin hebt en een snikheet appartement..quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:08 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mocht het niet uit de klauwen lopen dan vermoed ik dat het één van de fijnste zomers ooit gaat worden zonder extreme drukte.
Glastonbury is nog wel iets andere koek qua organisatie in vergelijking met paaspop. Die zullen het wel willen bezien tot zo ongeveer het laatste moment. Al duurt dat niet erg lang meer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De man hoeft zich ook niet anders voor te doen. Is een autoriteit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Buiten zijn bijzondere manier van praten ook een fijne man om naar te luisteren. Geeft prima antwoorden inderdaad.
https://www.bd.nl/meierij(...)t-afblaast~a3137c30/quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Iedereen snapt wel dat die niet door gaat.
Daarom heb ik er ook gewoon een normaal antwoord op proberen te geven, tot het duidelijk was dat meneer zijn act weer aan het spelen is. Derhalve negeer ik hem weer gewoonquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Haal er in deze tijden je schouders even wat vaker over op. Van die onderlinge dingetjes tussen twee users zijn echt knetter-irritant in een reeks als deze. Dank alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |