SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit wg
Slob Cito gekwek
Paar procent is niet erg. Maar maandenlang dubbele kosten is ook niet echt ideaal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Alleen als ik 2 financierders heb die zeggen het niet te kunnen financieren. De aanvraag bij de eerste loopt nog. Heb nog 4 weken.
Maargoed, een paar procentjes minder verkopen levert ook niet direct een probleem op verder, alleen minder winst.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:36 schreef SpaceOddity het volgende:
Heeft Jaap nog gereageerd op de opmerking van Baudet, dat ie de afgelopen tijd er steeds naast zat?
De NOS zapte even weg....
eindelijk eens goed nieuws denken vele , ach die van mij heb ik 40 jaar geleden al gehad :-)quote:
Zeker Jaap heeft Baudet kort gewiektquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:36 schreef SpaceOddity het volgende:
Heeft Jaap nog gereageerd op de opmerking van Baudet, dat ie de afgelopen tijd er steeds naast zat?
Jaap wist niet welke fouten hij bedoelde. Daarna niet meer aan bod gekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:36 schreef SpaceOddity het volgende:
Lokaal ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Want? Situaties in bijvoorbeeld Spanje en Italië lopen niet volledig uit de klauwen?
Ja ik schreeuw wel over straat de volgende keer dat ze een domme kut is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Spreek haar aan, misschien snapt ze het niet aan.
Gewoon in je voortuin met een halve liter Pit bier. 7quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:37 schreef KingRadler het volgende:
#lockdownholland is trending hoe moet het dan met de rest die niet in Holland leven zoals Brabant.
Wat een held zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:38 schreef SpaceOddity het volgende:
Baudet was is ook de enige die geen veren in de reet van Jaap steekt.
Iedereen begint met ''Ja, dank voor al het werk bla bla'', maar Baudet skipt dat gewoon.
Baudet is een hypocriete populist. Dus dat verbaast me niks. Zal ook niet zijn handen hebben gewassen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:37 schreef alors het volgende:
Baudet lekker steeds met z’n handen aan zijn gezicht.
We kriijgen pas 3 augustus de sleutel. Als financiering rond komt. Daar verwacht ik overigens geen problemen mee hoor. Dus we hebben nog wel ff voordat dubbele lasten aan de orde zijn. Plus we hebben gewoon een gezonde buffer. Dubbele lasten een half jaar betalen met geld wat er nu al is, is geen enkel issue. Ook komt er elke maand voldoende binnen om gewoon die dubbele lasten per maand te betalen. En er wordt nog gespaard voordat het zover is. Dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:36 schreef _I het volgende:
[..]
Paar procent is niet erg. Maar maandenlang dubbele kosten is ook niet echt ideaal.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:37 schreef alors het volgende:
Baudet lekker steeds met z’n handen aan zijn gezicht.
Al ruimschoots bewezen dat eentje genoeg is. Derhalve blij dat hier in de stad toeristen in principe niet meer welkom zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Lokaal ja.
In agglomeratie Madrid wonen waarschijnlijk net zoveel mensen als in heel Bulgarije.
Dat wil wel qua verspreiding.
Ik snap hier niets van. Iedereen loopt nu toch risico? En er is toch geen medicijn voor wat je krijgt als je positief test. Op deze manier hou je alleen maar het besmettingscijfer laag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef Red_85 het volgende:
RIVM Van Dissel: 'We hebben een schaarste aan testen en we willen de testen inzetten voor de risico groepen'
AMATEURS!!!
Ah, das wel nice. Gewoon geen zorgen maken en er op geloven dat het goed komt!quote:
daar zat ik ook al naar te kijken dacht wtf die zitten gewoon bij elkaar opschootquote:
Bedankt voor je mening.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:41 schreef alors het volgende:
Ik weet trouwens zeker dat als regering had gekozen voor totale lockdown, Baudet en zijn aanhang hier hadden gezegd dat het onzin en buitenproportioneel was etc, etc. Lekker anti establishment fappen met z’n allen.
Nou, wat een baas hoor, hij gaat straks het land redden. Als hij een mogelijke lockdown van zijn coke-toevoer zal overleven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:38 schreef SpaceOddity het volgende:
Baudet was is ook de enige die geen veren in de reet van Jaap steekt.
Iedereen begint met ''Ja, dank voor al het werk bla bla'', maar Baudet skipt dat gewoon.
niet voor mij hoor, kerstpiekdrukte bij de webshop waar ik voor werkquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:22 schreef Pumpalov het volgende:
Begint er voor Nederland naar uit te zien dat het gewoon een door de staat betaalde vakantie begint te worden. Zelfs voor de ZZP'er.
Zag van de week nog een vliegtuig vol Nederlanders die naar Bulgarije gingen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Al ruimschoots bewezen dat eentje genoeg is. Derhalve blij dat hier in de stad toeristen in principe niet meer welkom zijn.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar zat ik ook al naar te kijken dacht wtf die zitten gewoon bij elkaar opschoot
Echt he.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar zat ik ook al naar te kijken dacht wtf die zitten gewoon bij elkaar opschoot
Dat is wat ze willen en de doden als longontsteking wegschrijven. En dan kunnen we later allemaal zeggen het viel wel mee en dan bashen we op China.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap hier niets van. Iedereen loopt nu toch risico? En er is toch geen medicijn voor wat je krijgt als je positief test. Op deze manier hou je alleen maar het besmettingscijfer laag.
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 11:42:53BREAKING: Spain reports 1,890 new cases of coronavirus and 25 new deaths, raising total to 13,716 cases and 533 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Exact. Met wel grote economische gevolgen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:22 schreef Pumpalov het volgende:
Begint er voor Nederland naar uit te zien dat het gewoon een door de staat betaalde vakantie begint te worden. Zelfs voor de ZZP'er.
Dit geloven. En nu in het Nederlands.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
dan hadden we nu al in een lockdown gezeten vanaf januari en veel minder doden en besmette gehad
Maar dan was er nog geen pandemie, had je geen noodtoestand kunnen uitroepen, had je geen 90 mld tot je beschikking en stortte wel alles is. Terwijl er nog niets aan de hand is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
dan hadden we nu al in een lockdown gezeten vanaf januari en veel minder doden en besmette gehad
Vragenuurtje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:44 schreef Greys het volgende:
Hou het ajb even inhoudelijk, de posts, zeker tijdens zo'n debat (of hoe heet dit, dat nu is?) waarbij het allemaal nogal snel gaat. Politiek, SC etc gewoon maar even in andere topics. Dan blijft het voor iedereen leesbaar. Dank u.
technische briefingquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:44 schreef Greys het volgende:
Hou het ajb even inhoudelijk, de posts, zeker tijdens zo'n debat (of hoe heet dit, dat nu is?) waarbij het allemaal nogal snel gaat. Politiek, SC etc gewoon maar even in andere topics. Dan blijft het voor iedereen leesbaar. Dank u.
Ik vond het wel treffend dat men net even wegschakelde toen Baudet vroeg over verkeerde beslissingen van het RIVM naar een nietszeggend bericht dat de CITO toets van de baan is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, nu zijn we veel beter af.
Ga lekker ergens anders FVD afzeiken, gaat hier over corona.
Typisch he. Geven wat mensen aan dat ze de vragen van Baudet scherp vonden, komt die auto reflex weer uit de mouw.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, nu zijn we veel beter af.
Ga lekker ergens anders FVD afzeiken, gaat hier over corona.
Dat zou geen enkel rechts politicus kunnen goedpratenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Chaos? Gewoon lekker betaald vakantie ja toch
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Duidelijk verhaal van Japie. Ik sta volledig achter de mannschaft.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:45 schreef gniffie het volgende:
Geen presentatie. Scholen dicht en meneer denkt gelijk dat hij geen huiswerk hoeft te maken
Dit was inderdaad een duidelijk en goed verhaal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
'quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 11:42:53BREAKING: Spain reports 1,890 new cases of coronavirus and 25 new deaths, raising total to 13,716 cases and 533 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ah, weer zo'n hardliner.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:34 schreef Confetti het volgende:
Het grote misverstand van het RIVM is dat ze stellen dat de Nederlandse maatschappij niet geschikt is voor een lockdown. Nood breekt wet. En zelfs daar hebben we eigenlijk wetten voor.
Als je hard handhaaft zal de bevolking het wel moeten slikken. Of we het nou willen of niet.
Yes.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:46 schreef Landgeld het volgende:
Japie wel een held hoor. Overklast al die kamerleden even
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
'
Spanje heeft toch altijd ochtend en avond update?
Ik meen de hele dag door updates.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
'
Spanje heeft toch altijd ochtend en avond update?
Jaap brengt ons naar het beloofde land.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Belangrijke toevoeging is dat dit vaak in overleg met patient en directe familie gebeurd.quote:
Ik kijk niet, maar hier schrik ik ook van....?quote:
Precies, dan heeft een lockdown zin. Tot die tijd zo veel mogelijk vertragen om dat punt niet te bereiken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:45 schreef _I het volgende:
[..]
Maar dan was er nog geen pandemie, had je geen noodtoestand kunnen uitroepen, had je geen 90 mld tot je beschikking en stortte wel alles is. Terwijl er nog niets aan de hand is.
Die doden vallen sowieso, door de ziekte. Pas als er mensen dood gaan door het gebrek aan capaciteit had je zaken kunnen voorkomen, en dat punt hebben we nog niet bereikt,
Zal allemaal wel. Voorlopig kom je als Nederlander het land niet meer in zonder verblijfsvergunning en weren hotels hier in de stad actief groepen buitenlanders en daar ben ik absoluut niet ontevreden mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag van de week nog een vliegtuig vol Nederlanders die naar Bulgarije gingen.
Toen was Italië al in volledige lockdown.
Wees nou maar blij dat 'jouw' land relatief gespaard is gebleven vooralsnog.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jaap brengt ons naar het beloofde land.
Nope. 50 % op het IC in Italie is overleden volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:47 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Logisch toch - IC houdt je wel in leven
Lockdown is inderdaad vooral een harde rem op de curve, geen vol te houden statusquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:48 schreef -0- het volgende:
[..]
Precies, dan heeft een lockdown zin. Tot die tijd zo veel mogelijk vertragen om dat punt niet te bereiken.
Een lockdown is geen doel op zich. Bovendien moet er ook draagvlak zijn voor maatregelen.
Same here, pure ouderdom, dus geen behandelingquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Belangrijke toevoeging is dat dit vaak in overleg met patient en directe familie gebeurd.
Oftewel, met name ouderen die geen heroïsche ingrepen / intubatie meer wensen.
twitter:AFP twitterde op woensdag 18-03-2020 om 11:46:00A 103-year-old woman in Iran has recovered after being infected with the new #coronavirus, state media reported, despite overwhelming evidence the elderly are most at risk from the disease
https://t.co/dDPX2iSNDL reageer retweet
Mustafa Marghadi.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef Cronometer het volgende:
Wat was de twitter van die zeer fijne Marokkaan in Italië?
Dus nog een jaar thuis (werken)?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef SunZomer het volgende:
Kort gezegd blijven we in deze situatie (of met meer maatregelen) tot er een vaccin is. Zowel de mogelijkheid tot een vaccin als de eventuele groepsimmuniteit opbouwen kan 1 a max ? jaren duren..
Omdat het niet meer nodig was. Toen is het onderzoek gestopt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef SunZomer het volgende:
(Er is nog geen vaccin voor SARS/MERS en dat is 17() jaar terug. Men kan deze onderzoeken wellicht wel als ''basis'' gebruiken voor dit virus)
Anekdotisch bewijs.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Frutsel het volgende:
twitter:AFP twitterde op woensdag 18-03-2020 om 11:46:00A 103-year-old woman in Iran has recovered after being infected with the new #coronavirus, state media reported, despite overwhelming evidence the elderly are most at risk from the disease
https://t.co/dDPX2iSNDL reageer retweet
Wellicht niet, maar een jaar onder de IC grens blijven met dan geldende maatregelenquote:
Nee, hoe hij het bracht waren het mensen die bewust kozen voor geen verdere behandeling.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Markesh het volgende:
Sterven de meesten dan gewoon thuis?
Dat betekend dat er nu heel veel een afschuwelijke dood sterven
Dat heeft @Lenny_Leonard al bevestigd. (die werkt in een ziekenhuis)quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Greys het volgende:
Ik zou wel willen weten of er al mensen zijn die op de IC terecht kwamen en die daar inmiddels (levend..) af/uit zijn.
https://twitter.com/mousmar?s=09quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef Cronometer het volgende:
Wat was de twitter van die zeer fijne Marokkaan in Italië?
Nee, er zijn ook bedden zonder IC.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Markesh het volgende:
Waarschijnlijk verzorgingstehuizen. Mensen die al ziek en zwak waren, niet naar ziekenhuis, die al een behandelverbod hadden ingevuld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Markesh het volgende:
ik hoop het niet, zit nu een week thuis en ben het alweer zat eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar een jaar onder de IC grens blijven met dan geldende maatregelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |