Ik heb steeds begrepen dat dat komt omdat de ziekte verdween en doorontwikkeling dus niet zinvol meer was. Werd er nu iets anders gezegd?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef SunZomer het volgende:
Kort gezegd blijven we in deze situatie (of met meer maatregelen) tot er een vaccin is. Zowel de mogelijkheid tot een vaccin als de eventuele groepsimmuniteit opbouwen kan 1 a max ? jaren duren..
(Er is nog geen vaccin voor SARS/MERS en dat is 17() jaar terug. Men kan deze onderzoeken wellicht wel als ''basis'' gebruiken voor dit virus)
Ze sterven in het ziekenhuis, maar niet op de IC.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Markesh het volgende:
Sterven de meesten dan gewoon thuis?
Dat betekend dat er nu heel veel een afschuwelijke dood sterven
Ik vind het lastig al die getallen bij te houden, maar hoe verhoudt zich dit met gisteren? Mijn gevoel zegt dat het een afname is van de groei.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 11:42:53BREAKING: Spain reports 1,890 new cases of coronavirus and 25 new deaths, raising total to 13,716 cases and 533 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Nee, dat is niet ter sprake gekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb steeds begrepen dat dat komt omdat de ziekte verdween en doorontwikkeling dus niet zinvol meer was. Werd er nu iets anders gezegd?
Precies. Niemand wil in deze tijden naar die shithole.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan daar ook alleen omdat niemand verder ene neuk geeft om Bulgarije.
Eigenlijk zijn wij het toch best vaak eens, behalve dat ik soms wat harder uithaal naar het RIVM, maar volgens mij zeggen wij verder wel redelijk hetzelfde.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lockdown is inderdaad vooral een harde rem op de curve, geen vol te houden status
Lijkt me wel zoals t in CHina ook ging/gaatquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Markesh het volgende:
Sterven de meesten dan gewoon thuis?
Dat betekend dat er nu heel veel een afschuwelijke dood sterven
Het was duidelijk aangegeven door de voorzitter dat er geen ruimte was voor inleidende teksten, meteen naar de vraag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef SpaceOddity het volgende:
Gommers word door niemand bedankt......
Zie OP voor betere statistieken per dag enzo (Worldinfometers vooral per country interessant). Cijfers zijn voor vandaag ook niet volledig, Spanje geeft meerdere keren per dag updates.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vind het lastig al die getallen bij te houden, maar hoe verhoudt zich dit met gisteren? Mijn gevoel zegt dat het een afname is van de groei.
Zijn er ergens trendlijnen die elke dag ververst worden?
Oh dat had ik gemist, sorry, dat vind ik serieus enigszins geruststellend. Dank je. Want ik las gisteren dat ze in Italië op de IC riepen 'we zien hier niemand herstellen' en daar werden ze nogal wanhopig van, begrijpelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft @:lenny_leonard al bevestigd. (die werkt in een ziekenhuis)
Toch wel vriendelijk van Brabant dat ze proefkonijn willen zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef Zeroku het volgende:
Beperkte spreiding van het virus leidt dus tot betere voorbereiding in de rest van Nederland.
Daar begrijp ik dus echt niets van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, hoe hij het bracht waren het mensen die bewust kozen voor geen verdere behandeling.
Wiki is ook gewoon prima hierin: https://en.wikipedia.org/wiki/2020_coronavirus_pandemic_in_Spainquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vind het lastig al die getallen bij te houden, maar hoe verhoudt zich dit met gisteren? Mijn gevoel zegt dat het een afname is van de groei.
Zijn er ergens trendlijnen die elke dag ververst worden?
Ja, op feitelijke inhoud zeker. Op de invalshoek wat minder inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn wij het toch best vaak eens, behalve dat ik soms wat harder uithaal naar het RIVM, maar volgens mij zeggen wij verder wel redelijk hetzelfde.
Dat wil ik ook graag weten. Vanochtend met mijn man over gehad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Greys het volgende:
Ik zou wel willen weten of er al mensen zijn die op de IC terecht kwamen en die daar inmiddels (levend..) af/uit zijn.
Geen dank!quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wel vriendelijk van Brabant dat ze proefkonijn willen zijn.
Het gaat om (met name) mensen met onderliggend lijden die overlijden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef Markesh het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dus echt niets van.
Ik kan mij niet voorstellen dat zoveel mensen Geen behandeling willen. Ik denk dat het eerder gewoon heel erg snel is gegaan bij die mensen aangezien je nu niet wordt opgehaald zolang je zelfstandig kan ademen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |