SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Telespeculatiequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:20 schreef Elan het volgende:
Telegraaf kopt met dat er mogelijk in de zomer al een vaccin is .![]()
Het is ook onzettend flauw om iemand daar 3/4 weken later nog op te pakken. Dat was een ongelukkige uitspraak, zegt geen ene kloot of de man verstand van z'n vak heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:16 schreef bdd8 het volgende:
[..]
"Carnaval vier in je in kleine groepjes", zei deze man ook.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Begint er voor Nederland naar uit te zien dat het gewoon een door de staat betaalde vakantie begint te worden. Zelfs voor de ZZP'er."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Beetje ontwijkend antwoord, je blijft hangen in de Jaap van Dissel is kut en het internet weet het beter modusquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mensen die het wel goed voorspeld hebben, en dat zijn er genoeg.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Sars hadden ze ook redelijk vlot een (prototype) vaccin. Omdat dit op SARS lijkt zou het zomaar kunnen. Bovendien duikt de hele wetenschap er nu op met alles wat ze kunnen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:20 schreef Confetti het volgende: [..] Doet me denken aan de accu-doorbraak artikelen. Elke paar uur is er weer een orgaan in een of ander land dat het vaccin binnen handbereik heeft.
blablablabla![]()
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
vraag het nog een keer
De winkels die nu dicht zijn gegaan. was dat overdreven van ze ?![]()
Wellicht, maar dat weet je nooit bij preventiequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
vraag het nog een keer
De winkels die nu dicht zijn gegaan. was dat overdreven van ze ?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Denk dat hij heel veel verstand heeft van zijn vak, maar niet veel van de samenleving snapt. Daarnaast heeft het RIVM gewoon meerdere malen verkeerde en onvolledige aannames gedaan. Altijd de kant van het glas is half vol gekozen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is ook onzettend flauw om iemand daar 3/4 weken later nog op te pakken. Dat was een ongelukkige uitspraak, zegt geen ene kloot of de man verstand van z'n vak heeft.![]()
Vaccin had er al jaren geweest als de interesse in een vaccin voor SARS niet compleet weggezakt was.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Sars hadden ze ook redelijk vlot een (prototype) vaccin. Omdat dit op SARS lijkt zou het zomaar kunnen. Bovendien duikt de hele wetenschap er nu op met alles wat ze kunnen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat is meer om deeltijd WW voor hun personeel te kunnen aanvragen denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
vraag het nog een keer
De winkels die nu dicht zijn gegaan. was dat overdreven van ze ?blablablabla![]()
Evenstar
![]()
Nee, hij zei zelfs dat eventueel strengere maatregelen genomen kunnen worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
vraag het nog een keer
Daar zal ongetwijfeld een financieeël rekensommetje gemaakt zijn. Reken maar dat het aantal klanten niet meer genoeg zou zijn om geld te verdienen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
vraag het nog een keer
De winkels die nu dicht zijn gegaan. was dat overdreven van ze ?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Precies. Het is niet uit goodwill of de volksgezondheid dat ze toevallig allemaal gisteravond sloten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is meer om deeltijd WW voor hun personeel te kunnen aanvragen denk ik.![]()
Niet echt. Binnen het WHO zitten ook genoeg experts.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Beetje ontwijkend antwoord, je blijft hangen in de Jaap van Dissel is kut en het internet weet het beter modus
Dat jij dat vertaalt naar 'het internet'....tja."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Mwoah, de T-Mobile winkel lijkt me toch wat overdreven uit preventieoogpuntquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, hij zei zelfs dat eventueel strengere maatregelen genomen kunnen worden.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Heb al een paar keer aangegeven dat het goed zou zijn als supermarkten, bouwmarkten e.d. als maatregel nemen dat kinderen niet worden toegelaten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:10 schreef Jano9 het volgende:
Gisteren in de supermarkt ook hier de oudjes met de kleinkinderen in de supermarkt. Rennen en vliegen door de winkel.
In geval van grootouders doet één van de twee de boodschappen, of de kinderen brengen dat mee na werktijd, als ze hun kinderen weer ophalen.
Tweeverdieners, waarvan er één thuis is, kunnen in de avond boodschappen doen voor de volgende dagen.![]()
okequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, hij zei zelfs dat eventueel strengere maatregelen genomen kunnen worden.![]()
Dan gaan we zo gewoon door en hou ik gepaste afstand van iedereen :p![]()
Tja op enig moment stel je prioriteiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vaccin had er al jaren geweest als de interesse in een vaccin voor SARS niet compleet weggezakt was.
Kankeronderzoek bijvoorbeeld.blablablabla![]()
Iedereen hoopt dat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:20 schreef Elan het volgende:
Telegraaf kopt met dat er mogelijk in de zomer al een vaccin is .
Alle bigpharma met hun giga r&d afdelingen zitten hierop natuurlijk. Wees eerlijk, hier zijn miljarden te verdienen.
Ik zeg, als het dieptepunt op de beurzen is bereikt, mijn tip: de vaccin producenten en aanhangende in de supply chain'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Geef me dan gewoon een naam van iemand die jij geschikter had, in plaats van blijven zwemmen in algemeenhedenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niet echt. Binnen het WHO zitten ook genoeg experts.
Dat jij dat vertaalt naar 'het internet'....tja.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Waarbij ze met die aannames ook nog eens regelrecht ingingen op wat de WHO zei.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat hij heel veel verstand heeft van zijn vak, maar niet veel van de samenleving snapt. Daarnaast heeft het RIVM gewoon meerdere malen verkeerde en onvolledige aannames gedaan. Altijd de kant van het glas is half vol gekozen."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Absoluut.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
vraag het nog een keer
Ja het WHO vond de aanpak van Nederland ook niet helemaal top, toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niet echt. Binnen het WHO zitten ook genoeg experts.
Dat jij dat vertaalt naar 'het internet'....tja.
Er moest meer getest en geïsoleerd worden?
Ik kan dit van die Jaap nu helaas ff niet kijken.![]()
Andere mensen binnen het RIVM weten waarschijnlijk meer van sociale dynamiek en gedrag. Jaap kan niet overal expert in zijn. Ieder zijn vak.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat hij heel veel verstand heeft van zijn vak, maar niet veel van de samenleving snapt. Daarnaast heeft het RIVM gewoon meerdere malen verkeerde en onvolledige aannames gedaan. Altijd de kant van het glas is half vol gekozen.![]()
RIVM Van Dissel: 'We hebben een schaarste aan testen en we willen de testen inzetten voor de risico groepen'
AMATEURS!!!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Evenstar
![]()
Eens, maar bedoelde meer vanuit maatregelen van overheid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mwoah, de T-Mobile winkel lijkt me toch wat overdreven uit preventieoogpunt
De winkels die zeld besluiten te sluiten doen het vooral om economische redenen.![]()
Goede vraag, maar slecht antwoord.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef Red_85 het volgende:
'We hebben een schaarste aan testen en we willen de testen inzetten voor de risico groepen'
AMATEURS!!!![]()
Evenstar
![]()
Daar laten ze dan weinig van merken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Andere mensen binnen het RIVM weten waarschijnlijk meer van sociale dynamiek en gedrag. Jaap kan niet overal expert in zijn. Ieder zijn vak.![]()
Spanje alweer +1900 cases, sinds gisteravond.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik vraag me wel af hoe de Staat al die deeltijd-ww uitkeringen in hemelsnaam gaat betalen. Er zijn zeker bedrijven getroffen, maar ze springen er als een stel hyena's op. 78.000 individuele aanvragen, maar dat zijn dus bedrijven en niet het aantal werknemers. Je zit letterlijk zo aan heel Nederland dat deeltijd-ww aanvraagt, waarbij maar liefst 90% wordt gecompenseerd.
Die 90 miljard gaat het kwartaal niet uithouden.![]()
ah ook logisch jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens, maar bedoelde meer vanuit maatregelen van overheid.
De winkels die zeld besluiten te sluiten doen het vooral om economische redenen.En misschien ook wel maatschappelijke druk ofzo?
![]()
En zo blijf je het complete RIVM maar goed praten, terwijl er best kritiek op mag zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Andere mensen binnen het RIVM weten waarschijnlijk meer van sociale dynamiek en gedrag. Jaap kan niet overal expert in zijn. Ieder zijn vak.
Schiet toch niet zo in de kramp als er kritiek op is, en dat gaat ook op voor mensen als ik; niet in de kramp schieten als er wat positiefs over te melden is.![]()
Hoeveel mensen zitten wel niet met hun tengels aan die showmodeltelefoons?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mwoah, de T-Mobile winkel lijkt me toch wat overdreven uit preventieoogpunt![]()
Ik luister net een schuin oor.
Wat ik hoor zijn heldere antwoorden. Op goede vragen.
Mooi transparant dit.My friends all drive horses![]()
Evenstar
![]()
Zal ook wel meespelen ja, maar denk toch vooral het eerste.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ook logisch jaEn misschien ook wel maatschappelijke druk ofzo?
![]()
Zolang zijn team bij het RIVM hem daar in aanvult hoeft dat natuurlijk geen probleem te zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat hij heel veel verstand heeft van zijn vak, maar niet veel van de samenleving snapt. Daarnaast heeft het RIVM gewoon meerdere malen verkeerde en onvolledige aannames gedaan. Altijd de kant van het glas is half vol gekozen.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Was het maar zo zwart/wit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En zo blijf je het complete RIVM maar goed praten, terwijl er best kritiek op mag zijn.
Schiet toch niet zo in de kramp als er kritiek op is, en dat gaat ook op voor mensen als ik; niet in de kramp schieten als er wat positiefs over te melden is.![]()
Klopt, maar je hebt ook niets aan faillissementen en mensen massaal in de schuldhulpverlening.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef Confetti het volgende:
Ik vraag me wel af hoe de Staat al die deeltijd-ww uitkeringen in hemelsnaam gaat betalen. Er zijn zeker bedrijven getroffen, maar ze springen er als een stel hyena's op. 78.000 individuele aanvragen, maar dat zijn dus bedrijven en niet het aantal werknemers. Je zit letterlijk zo aan heel Nederland dat deeltijd-ww aanvraagt, waarbij maar liefst 90% wordt gecompenseerd.
Die 90 miljard gaat het kwartaal niet uithouden.
Linksom or rechtsom gaat dat geld dan uiteindelijk toch uitgegeven worden.
Het zal zeker weer een kabinetsperiode duren om deze schade in te lopen.![]()
Huizenmarkt-crash incoming en mijn huis staat pas volgende week in de verkoopquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef _I het volgende:
Juni/juli is 'rode curve', alle aanpassingen laten het langer duren.
Maanden dus!!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Wat luister je precies?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik luister net een schuin oor.
Wat ik hoor zijn heldere antwoorden. Op goede vragen.
Mooi transparant dit.blablablabla![]()
Volgens mij zit het meer in de communicatie naar buiten waar in eerder stadium wat dingen ongelukkig zijn geweest. Dit zijn wel de mensen die hiervoor gestudeerd hebben. En hun krijgen ook adviezen van meerdere medische instanties in Nederland.quote:![]()
Blij dat Bulgarije het voorzichtiger aanpakt. Heb namelijk gezien waar het in Italië toe kan leiden.
Laat Nederland dan maar de testcase zijn
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef _I het volgende:
Juni/juli is 'rode curve', alle aanpassingen laten het langer duren.
Maanden dus!Love is in the air!![]()
Oh, woon jij in Bulgarije joh?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:30 schreef Pumpalov het volgende:
Blij dat Bulgarije het voorzichtiger aanpakt. Heb namelijk gezien waar het in Italië toe kan leiden.
Laat Nederland dan maar de testcase zijnVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De WHO is niet goed genoeg...?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Geef me dan gewoon een naam van iemand die jij geschikter had, in plaats van blijven zwemmen in algemeenheden
Okay...."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Alhoewel de maatregelen eigenlijk best overeenkomen alhoewel ze hier iets meer strikt worden gehandhaafd door de autoriteiten en opgevolgd door de bevolking."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Expats als jijquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:30 schreef Pumpalov het volgende:
Laat Nederland dan maar de testcase zijn![]()
![]()
![]()
Pleur op met je dure kutwoorden. Ben gewoon een immigrantquote:Tevens gerapporteerd wegens SC, net als de zinloze opmerking van caland.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Met een beetje geluk zit je in september in Thailand.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
had stiekem kleine hoop dat in juni wel weer voorbij zou zijn ;P"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die werden hier flink gebasht toen de uitbraak alleen nog maar in China was. Iets met gesponsord door China enzo. Nu ze vertellen wat jij wil horen zijn ze ineens wel goed genoeg?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
De WHO is niet goed genoeg...?
Okay....![]()
TR komt binnen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Pleur op met je dure kutwoorden. Ben gewoon een immigrantTevens gerapporteerd wegens SC, net als de zinloze opmerking van caland.
Verworpen.![]()
Thierry zit weer vol op de snats zo te zien
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
CITO toetsen
Voorbode voor een verlenging van de maatregelen omtrent dichthouden scholen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Kan je nog van je nieuwe af, of is dat al helemaal rond?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Huizenmarkt-crash incoming en mijn huis staat pas volgende week in de verkoop!!!!
Zuigt wel flink!![]()
is dat realitisch? nee toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zit je in september in Thailand.![]()
Als het meevalt, scheelt het je maar enkele tienduizenden euro'squote:Op woensdag 18 maart 2020 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Huizenmarkt-crash incoming en mijn huis staat pas volgende week in de verkoop!!!!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Geen idee. Weet jij het?quote:
Dat heb ik nooit gezegd, dus dat hoef je mij niet aan te rekenen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:32 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die werden hier flink gebasht toen de uitbraak alleen nog maar in China was. Iets met gesponsord door China enzo. Nu ze vertellen wat jij wil horen zijn ze ineens wel goed genoeg?
Het enige wat ik de WHO daarin verwijt is dat ze de cijfers van Taiwan bij China telden."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Dat is vooral het probleem. Niet de maatregelen, maar juist hoe men het hier opvat en aanpakt. Net een moeder die met 6 kinderen de supermarkt in liep. Dan heb je het dus echt niet begrepem.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:30 schreef Pumpalov het volgende:
Alhoewel de maatregelen eigenlijk best overeenkomen alhoewel ze hier iets meer strikt worden gehandhaafd door de autoriteiten en opgevolgd door de bevolking.
En daarom zouden strengere maatregelen goed zijn.![]()
nee die zijn ook niet heiligquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
De WHO is niet goed genoeg...?
Okay....
We hebben het SARS team van 2003 nodig en ze ook de vrijheden van free speech geven zoals toen en niet zoals nu dat ze individueel allemaal hun kennis op twitter noodgedwongen moeten delen. Hoe kunnen ze dan uberhaupt de koppen bij elkaar steken, niet. Ergens is er iets veranderd en dat is schokkend. En dat spreken sommige virologen ook uit op twitter.![]()
Alleen als ik 2 financierders heb die zeggen het niet te kunnen financieren. De aanvraag bij de eerste loopt nog. Heb nog 4 weken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:32 schreef _I het volgende:
[..]
Kan je nog van je nieuwe af, of is dat al helemaal rond?
Zuigt wel flink!
Maargoed, een paar procentjes minder verkopen levert ook niet direct een probleem op verder, alleen minder winst.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Sterk antwoord van van Dissel op Baudet.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Zoals gezegd, het leeuwendeel van de bevolking ziet het als een door de staat gesponsorde vakantie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is vooral het probleem. Niet de maatregelen, maar juist hoe men het hier opvat en aanpakt. Net een moeder die met 6 kinderen de supermarkt in liep. Dan heb je het dus echt niet begrepem.
En daarom zouden strengere maatregelen goed zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Evenstar
![]()
Zal ook wel meespelen ja, maar denk toch vooral het eerste.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ook logisch jaEn misschien ook wel maatschappelijke druk ofzo?
Eens, gewoon objectief blijven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En zo blijf je het complete RIVM maar goed praten, terwijl er best kritiek op mag zijn.
Schiet toch niet zo in de kramp als er kritiek op is, en dat gaat ook op voor mensen als ik; niet in de kramp schieten als er wat positiefs over te melden is.
Ik zeg ook bijvoorbeeld dat gekozen beleid, wat mij betreft, echt wel de enige juiste optie is, maar blijf wel kritisch over andere dingen.
Ze hebben zich niet goed voorbereid, doen verkeerde aannames, informeren echt slecht etc.
Als je de briefings niet volgt heb je echt weinig informatie. Hoeveel burgers weten wat een technische briefing is of waar ze die kunnen volgen?![]()
We missen het belangrijkere stuk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:33 schreef ijs_beer het volgende:
Sterk antwoord van van Dissel op Baudet.![]()
Oh godquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:30 schreef Pumpalov het volgende:
Laat Nederland dan maar de testcase zijn![]()
Lekker makkelijk lullen weer zeg.blablablabla![]()
Het grote misverstand van het RIVM is dat ze stellen dat de Nederlandse maatschappij niet geschikt is voor een lockdown. Nood breekt wet. En zelfs daar hebben we eigenlijk wetten voor.
Als je hard handhaaft zal de bevolking het wel moeten slikken. Of we het nou willen of niet.![]()
Haha baudet is aan het woord en NOS breekt het af. Klasse
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Ben niet aan het kijken, maar terecht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:34 schreef satecl het volgende:
Haha baudet is aan het woord en NOS breekt het af. KlasseVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja, ongelofelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:34 schreef julius123 het volgende:
[..]
Precies wanneer het interessant werd![]()
Mwah. Ze zien het dus wel optie, maar liever niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:34 schreef Confetti het volgende:
Het grote misverstand van het RIVM is dat ze stellen dat de Nederlandse maatschappij niet geschikt is voor een lockdown. Nood breekt wet. En zelfs daar hebben we eigenlijk wetten voor.
Als je hard handhaaft zal de bevolking het wel moeten slikken. Of we het nou willen of niet.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Want? Situaties in bijvoorbeeld Spanje en Italië lopen niet volledig uit de klauwen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh god
Lekker makkelijk lullen weer zeg."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Spreek haar aan, misschien snapt ze het niet aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is vooral het probleem. Niet de maatregelen, maar juist hoe men het hier opvat en aanpakt. Net een moeder die met 6 kinderen de supermarkt in liep. Dan heb je het dus echt niet begrepem.
En daarom zouden strengere maatregelen goed zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: