SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Telespeculatiequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:20 schreef Elan het volgende:
Telegraaf kopt met dat er mogelijk in de zomer al een vaccin is .![]()
Het is ook onzettend flauw om iemand daar 3/4 weken later nog op te pakken. Dat was een ongelukkige uitspraak, zegt geen ene kloot of de man verstand van z'n vak heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:16 schreef bdd8 het volgende:
[..]
"Carnaval vier in je in kleine groepjes", zei deze man ook.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Begint er voor Nederland naar uit te zien dat het gewoon een door de staat betaalde vakantie begint te worden. Zelfs voor de ZZP'er."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Beetje ontwijkend antwoord, je blijft hangen in de Jaap van Dissel is kut en het internet weet het beter modusquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mensen die het wel goed voorspeld hebben, en dat zijn er genoeg.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Sars hadden ze ook redelijk vlot een (prototype) vaccin. Omdat dit op SARS lijkt zou het zomaar kunnen. Bovendien duikt de hele wetenschap er nu op met alles wat ze kunnen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:20 schreef Confetti het volgende: [..] Doet me denken aan de accu-doorbraak artikelen. Elke paar uur is er weer een orgaan in een of ander land dat het vaccin binnen handbereik heeft.
blablablabla![]()
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
vraag het nog een keer
De winkels die nu dicht zijn gegaan. was dat overdreven van ze ?![]()
Wellicht, maar dat weet je nooit bij preventiequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
vraag het nog een keer
De winkels die nu dicht zijn gegaan. was dat overdreven van ze ?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Denk dat hij heel veel verstand heeft van zijn vak, maar niet veel van de samenleving snapt. Daarnaast heeft het RIVM gewoon meerdere malen verkeerde en onvolledige aannames gedaan. Altijd de kant van het glas is half vol gekozen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is ook onzettend flauw om iemand daar 3/4 weken later nog op te pakken. Dat was een ongelukkige uitspraak, zegt geen ene kloot of de man verstand van z'n vak heeft.![]()
Vaccin had er al jaren geweest als de interesse in een vaccin voor SARS niet compleet weggezakt was.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Sars hadden ze ook redelijk vlot een (prototype) vaccin. Omdat dit op SARS lijkt zou het zomaar kunnen. Bovendien duikt de hele wetenschap er nu op met alles wat ze kunnen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat is meer om deeltijd WW voor hun personeel te kunnen aanvragen denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
vraag het nog een keer
De winkels die nu dicht zijn gegaan. was dat overdreven van ze ?blablablabla![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Nee, hij zei zelfs dat eventueel strengere maatregelen genomen kunnen worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
vraag het nog een keer
De winkels die nu dicht zijn gegaan. was dat overdreven van ze ?![]()
Daar zal ongetwijfeld een financieeël rekensommetje gemaakt zijn. Reken maar dat het aantal klanten niet meer genoeg zou zijn om geld te verdienen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
vraag het nog een keer
De winkels die nu dicht zijn gegaan. was dat overdreven van ze ?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Precies. Het is niet uit goodwill of de volksgezondheid dat ze toevallig allemaal gisteravond sloten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is meer om deeltijd WW voor hun personeel te kunnen aanvragen denk ik.![]()
Niet echt. Binnen het WHO zitten ook genoeg experts.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Beetje ontwijkend antwoord, je blijft hangen in de Jaap van Dissel is kut en het internet weet het beter modus
Dat jij dat vertaalt naar 'het internet'....tja."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Mwoah, de T-Mobile winkel lijkt me toch wat overdreven uit preventieoogpuntquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, hij zei zelfs dat eventueel strengere maatregelen genomen kunnen worden.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Heb al een paar keer aangegeven dat het goed zou zijn als supermarkten, bouwmarkten e.d. als maatregel nemen dat kinderen niet worden toegelaten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:10 schreef Jano9 het volgende:
Gisteren in de supermarkt ook hier de oudjes met de kleinkinderen in de supermarkt. Rennen en vliegen door de winkel.
In geval van grootouders doet één van de twee de boodschappen, of de kinderen brengen dat mee na werktijd, als ze hun kinderen weer ophalen.
Tweeverdieners, waarvan er één thuis is, kunnen in de avond boodschappen doen voor de volgende dagen.![]()
okequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, hij zei zelfs dat eventueel strengere maatregelen genomen kunnen worden.![]()
Dan gaan we zo gewoon door en hou ik gepaste afstand van iedereen :p![]()
Tja op enig moment stel je prioriteiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vaccin had er al jaren geweest als de interesse in een vaccin voor SARS niet compleet weggezakt was.
Kankeronderzoek bijvoorbeeld.blablablabla![]()
Iedereen hoopt dat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:20 schreef Elan het volgende:
Telegraaf kopt met dat er mogelijk in de zomer al een vaccin is .
Alle bigpharma met hun giga r&d afdelingen zitten hierop natuurlijk. Wees eerlijk, hier zijn miljarden te verdienen.
Ik zeg, als het dieptepunt op de beurzen is bereikt, mijn tip: de vaccin producenten en aanhangende in de supply chain'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Geef me dan gewoon een naam van iemand die jij geschikter had, in plaats van blijven zwemmen in algemeenhedenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niet echt. Binnen het WHO zitten ook genoeg experts.
Dat jij dat vertaalt naar 'het internet'....tja.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Waarbij ze met die aannames ook nog eens regelrecht ingingen op wat de WHO zei.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat hij heel veel verstand heeft van zijn vak, maar niet veel van de samenleving snapt. Daarnaast heeft het RIVM gewoon meerdere malen verkeerde en onvolledige aannames gedaan. Altijd de kant van het glas is half vol gekozen."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: