Al ruimschoots bewezen dat eentje genoeg is. Derhalve blij dat hier in de stad toeristen in principe niet meer welkom zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Lokaal ja.
In agglomeratie Madrid wonen waarschijnlijk net zoveel mensen als in heel Bulgarije.
Dat wil wel qua verspreiding.
Ik snap hier niets van. Iedereen loopt nu toch risico? En er is toch geen medicijn voor wat je krijgt als je positief test. Op deze manier hou je alleen maar het besmettingscijfer laag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef Red_85 het volgende:
RIVM Van Dissel: 'We hebben een schaarste aan testen en we willen de testen inzetten voor de risico groepen'
AMATEURS!!!
Ah, das wel nice. Gewoon geen zorgen maken en er op geloven dat het goed komt!quote:
daar zat ik ook al naar te kijken dacht wtf die zitten gewoon bij elkaar opschootquote:
Bedankt voor je mening.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:41 schreef alors het volgende:
Ik weet trouwens zeker dat als regering had gekozen voor totale lockdown, Baudet en zijn aanhang hier hadden gezegd dat het onzin en buitenproportioneel was etc, etc. Lekker anti establishment fappen met z’n allen.
Nou, wat een baas hoor, hij gaat straks het land redden. Als hij een mogelijke lockdown van zijn coke-toevoer zal overleven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:38 schreef SpaceOddity het volgende:
Baudet was is ook de enige die geen veren in de reet van Jaap steekt.
Iedereen begint met ''Ja, dank voor al het werk bla bla'', maar Baudet skipt dat gewoon.
niet voor mij hoor, kerstpiekdrukte bij de webshop waar ik voor werkquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:22 schreef Pumpalov het volgende:
Begint er voor Nederland naar uit te zien dat het gewoon een door de staat betaalde vakantie begint te worden. Zelfs voor de ZZP'er.
Zag van de week nog een vliegtuig vol Nederlanders die naar Bulgarije gingen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Al ruimschoots bewezen dat eentje genoeg is. Derhalve blij dat hier in de stad toeristen in principe niet meer welkom zijn.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar zat ik ook al naar te kijken dacht wtf die zitten gewoon bij elkaar opschoot
Echt he.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar zat ik ook al naar te kijken dacht wtf die zitten gewoon bij elkaar opschoot
Dat is wat ze willen en de doden als longontsteking wegschrijven. En dan kunnen we later allemaal zeggen het viel wel mee en dan bashen we op China.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap hier niets van. Iedereen loopt nu toch risico? En er is toch geen medicijn voor wat je krijgt als je positief test. Op deze manier hou je alleen maar het besmettingscijfer laag.
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 11:42:53BREAKING: Spain reports 1,890 new cases of coronavirus and 25 new deaths, raising total to 13,716 cases and 533 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Exact. Met wel grote economische gevolgen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:22 schreef Pumpalov het volgende:
Begint er voor Nederland naar uit te zien dat het gewoon een door de staat betaalde vakantie begint te worden. Zelfs voor de ZZP'er.
Dit geloven. En nu in het Nederlands.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
dan hadden we nu al in een lockdown gezeten vanaf januari en veel minder doden en besmette gehad
Maar dan was er nog geen pandemie, had je geen noodtoestand kunnen uitroepen, had je geen 90 mld tot je beschikking en stortte wel alles is. Terwijl er nog niets aan de hand is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
dan hadden we nu al in een lockdown gezeten vanaf januari en veel minder doden en besmette gehad
Vragenuurtje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:44 schreef Greys het volgende:
Hou het ajb even inhoudelijk, de posts, zeker tijdens zo'n debat (of hoe heet dit, dat nu is?) waarbij het allemaal nogal snel gaat. Politiek, SC etc gewoon maar even in andere topics. Dan blijft het voor iedereen leesbaar. Dank u.
technische briefingquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:44 schreef Greys het volgende:
Hou het ajb even inhoudelijk, de posts, zeker tijdens zo'n debat (of hoe heet dit, dat nu is?) waarbij het allemaal nogal snel gaat. Politiek, SC etc gewoon maar even in andere topics. Dan blijft het voor iedereen leesbaar. Dank u.
Ik vond het wel treffend dat men net even wegschakelde toen Baudet vroeg over verkeerde beslissingen van het RIVM naar een nietszeggend bericht dat de CITO toets van de baan is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, nu zijn we veel beter af.
Ga lekker ergens anders FVD afzeiken, gaat hier over corona.
Typisch he. Geven wat mensen aan dat ze de vragen van Baudet scherp vonden, komt die auto reflex weer uit de mouw.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, nu zijn we veel beter af.
Ga lekker ergens anders FVD afzeiken, gaat hier over corona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |