Dat van die narcose weet ik. Maar zag gisteravond dat filmpje uit Italie, waar de verpleegkundige zei dat niemand er levend uit kwam, dat zette mij wel aan het denken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Je ligt dan onder narcose dus daar krijg je niet zo veel van mee lijkt me. Ik zou altijd kiezen voor proberen.
Dat zag je in China ook binnen een dag was t klaar voor sommige. En dit zag je tijdens de spaanse griep ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren volgens mij ook best wat oudere mensen in een verzorgingshuis die de ene dag de bevestiging kregen dat ze het virus hadden en de volgende dag al waren overleden. Dus sommigen halen de IC niet eens of amper, ben ik bang.
In Nederland is er vaak ook een open gesprek over het wel of niet behandelen, zie ook de hele kwestie rondom euthanasie. Dat is sowieso een heel verschil met landen als Italië en China waar dat gesprek überhaupt niet wordt gevoerd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren volgens mij ook best wat oudere mensen in een verzorgingshuis die de ene dag de bevestiging kregen dat ze het virus hadden en de volgende dag al waren overleden. Dus sommigen halen de IC niet eens of amper, ben ik bang.
Dan moet je kappen met het pretentieuze gelul dat ze het daar zogenaamd allemaal zoveel beter voor elkaar hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die vermoeiende act mag je best voor andere topics bewaren hoor.
Hij lijkt eerlijk antwoord te geven, ook op de lastige vragen en benadrukt de ernst voor de zorg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:55 schreef Zeroku het volgende:
Gommers wel lekker kritisch op de Kamer.
Dit is een heel andere reactie dan 'niemand geeft een neuk om Bulgarije.' Dus zeg dit soort iets meer inhoudelijke dingen voortaan dan ajb gewoon meteen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je kappen met het pretentieuze gelul dat ze het daar zogenaamd allemaal zoveel beter voor elkaar hebben.
Totaal onvergelijkbaar, Nederland is een internationale zakeneconomie en Schiphol een van de grootste logistieke hubs qua vliegbewegingen. Dus ja, natuurlijk zijn wij kwetsbaarder en uit dat zich in slachtoffers. Een land als Nederland of een stad als Madrid flikker je niet zomaar even volledig op slot. I.t.t. Bulgarije.
Als je pas opgehaald wordt zodra je niet meer zelfstandig kan ademen kan het ontzettend hard gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg maar gerust vaarwel tegen vrijwel de gehele zomer.quote:
verstandige dingen, net als van Dissel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef Kyran het volgende:
Wat zegt Gommers trouwens, kan nu even niet meer volgen.
Buiten zijn bijzondere manier van praten ook een fijne man om naar te luisteren. Geeft prima antwoorden inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Hij lijkt eerlijk antwoord te geven, ook op de lastige vragen en benadrukt de ernst voor de zorg.
Is overigens een festival 24-28 Juni normaliter.quote:
Het wordt een heel ándere zomer waarschijnlijk idd. Veel tuin en balkon.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust vaarwel tegen vrijwel de gehele zomer.
Komt op precies hetzelfde neer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is een heel andere reactie dan 'niemand geeft een neuk om Bulgarije.' Dus zeg dit soort iets meer inhoudelijke dingen voortaan dan ajb gewoon meteen.
Ik stel nergens dat men het hier allemaal beter voor elkaar heeft. Wel dat ik persoonlijk blij ben met bepaalde keuzes die worden gemaakt en men het op bepaalde vlakken inderdaad VEEL BETER voor elkaar heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je kappen met het pretentieuze gelul dat ze het daar zogenaamd allemaal zoveel beter voor elkaar hebben.
Ah, het is gewoon het gebruikelijke Bulgarije-afbekuurtje van je, zoals ik al een jaar of vijf van je gewend ben. Vermoeiend zeg.quote:Totaal onvergelijkbaar, Nederland is een internationale zakeneconomie en Schiphol een van de grootste logistieke hubs qua vliegbewegingen. Dus ja, natuurlijk zijn wij kwetsbaarder en uit dat zich in slachtoffers. Een land als Nederland of een stad als Madrid flikker je niet zomaar even volledig op slot. I.t.t. Bulgarije.
Maar ook eerlijk over frustratie over dat die kapjes maar niet komen en dat de extra 80 stuks beademingsapparatuur nog steeds in service hangen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:05 schreef butz0rs het volgende:
[..]
verstandige dingen, net als van Dissel.
We kunnen het aan, genoeg capaciteit, zijn bezig met meer apparaten, rede ipv emotie.
Idd. Ik heb gelukkig een tuin, al is die maar net groot genoeg om voldoende afstand te houden. Als je tenminste precies in het midden gaat zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt een heel ándere zomer waarschijnlijk idd. Veel tuin en balkon.
Is een act van desbetreffende user. Doet hij al vele jaren over ieder forum dat FOK! rijk isquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is een heel andere reactie dan 'niemand geeft een neuk om Bulgarije.' Dus zeg dit soort iets meer inhoudelijke dingen voortaan dan ajb gewoon meteen.
We gaan over twee weken de resultaten van de maatregelen zien. De groei van nu kunnen we aan. Resultaat maatregelen gaat ons over twee weken helpen. Opschalen IC bedden tot 2000, plan ligt klaartquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef Kyran het volgende:
Wat zegt Gommers trouwens, kan nu even niet meer volgen.
Vraag je je toch af waarom Paaspop bijvoorbeeld nog niet afgeblazen is..quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:05 schreef D_A het volgende:
[..]
Is overigens een festival 24-28 Juni normaliter.
Mooie reactie ook op de vraag van Baudet:quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:05 schreef butz0rs het volgende:
[..]
verstandige dingen, net als van Dissel.
We kunnen het aan, genoeg capaciteit, zijn bezig met meer apparaten, rede ipv emotie.
Mooi nog op tijd nu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Huizenmarkt-crash incoming en mijn huis staat pas volgende week in de verkoop!!!!
Voor jou misschien, voor de vele meelezers is het één qua onderbouwing toch echt beter dan 'niemand geeft een neuk'.quote:
Heb ik me daar het hele jaar het rotlazerus voor gesport. Eindelijk een goddelijk, gespierd afgetraind lichaam, kun je het niet showen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt een heel ándere zomer waarschijnlijk idd. Veel tuin en balkon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. openstaande vakantieweken. Man man man.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Iedereen snapt wel dat die niet door gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vraag je je toch af waarom Paaspop bijvoorbeeld nog niet afgeblazen is..
Mocht het niet uit de klauwen lopen dan vermoed ik dat het één van de fijnste zomers ooit gaat worden zonder extreme drukte.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust vaarwel tegen vrijwel de gehele zomer.
Op 3 april gaat men loten voor de Vierdaagse, ik verwacht voor die tijd een definitieve NEE vanwege de logistieke rompslomp.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoe staat het met de Vierdaagse. Is daar al een besluit over genomen? Dat is internationaal en bij die feesten komen ook genoeg bezoekers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |