de L en de S strain zijn er alquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:48 schreef _I het volgende:
[..]
Nog steeds een aanname en niet bewezen! Je blijft het roepen, maar er is geen wetenschappelijke basis voor. Kan, hoeft niet.
De theorie van groepsimmuniteit wordt maar heel beperkt besproken omdat het een gevolg is van de strategie, geen doel op zich.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:48 schreef Mijk het volgende:
Is er al gevraagd hoe de herd-immunity gaat werken als mensen ook voor een 2e keer besmet kunnen raken?
Er is geen ruimte voor vragen volgens mij. Dit is puur een briefing.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:48 schreef Mijk het volgende:
Is er al gevraagd hoe de herd-immunity gaat werken als mensen ook voor een 2e keer besmet kunnen raken?
Het is tot op heden een monoloogquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:48 schreef Mijk het volgende:
Wordt er bij jullie erg veel getest? Bij jullie is men heel snel drastisch gaan ingrijpen toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:46 schreef Pumpalov het volgende:
Wat is de huidige testcapaciteit in Nederland momenteel?
Niet als die wordt opgeheven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:48 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Bij een lockdown kom je juist minder snel in aanraking met mensen uit het buitenland.
Hier blijf ik ook mee zitten.. hoe 'anders' zijn we nu eigenlijk dan alle omringende landen door niet voor een (grotendeelse) lockdown te kiezen? Zijn al die andere landen gedoemd of te stom in hun eigen onderzoek? Dit irriteert me het meeste, wat zal nu straks de juiste tactiek blijken te zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:47 schreef Sfancta het volgende:
Leuk en wel, maar als de omringende landen wel in lockdown zijn en die naslag krijgen, krijgen we die hier gewoon toch ook als grenzen open zijn en alles?
in vrijwel geen enkel land,behalve die landen die geheel onder controle staan van de overheidquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze gaan uit dat Nederlanders hun eigen verantwoordelijkheid nemen om de kwetsbare groepen te beschermen.
Dat moet opgelegd worden anders gaat het niet werken in Nederland.
Nog niet....quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:48 schreef Mijk het volgende:
En dat zegt verder niets. Sample size was te klein voor conclusies en er is nergens vastgesteld dat het een ander virus is.quote:
Ik weet niet hoor, maar voor mij was dat OVERduidelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:46 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Het zou mij geruststellen als de communicatie hier open en transparant over is. Maar dat zal wel niet gebeuren uit angst om paniek te zaaien.
Nederlanders zijn recalcitrant, opleggingen helpen niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze gaan uit dat Nederlanders hun eigen verantwoordelijkheid nemen om de kwetsbare groepen te beschermen.
Mee eens. Ik denk dat het plan nu is dat er strengere maatregelen komen omdat Nederlanders er zich nu onvoldoende aan houden. Dit met als oogpunt om Nederlanders zelf verantwoordelijkheid te geven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Men wordt eerst op influenza getest. Indien negatief op corona. Meen circa een 250 testen per dag ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:48 schreef Tris het volgende:
[..]
Wordt er bij jullie erg veel getest? Bij jullie is men heel snel drastisch gaan ingrijpen toch?
https://nos.nl/artikel/23(...)t-vaker-krijgen.htmlquote:
quote:Daarnaast is het zeldzaam dat een virus na mutatie aanzienlijk dodelijker wordt.
erg aag 200 per dag en dan worden alleen ziekenzorgers en doctoren getest,voor het grote deelquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:46 schreef Pumpalov het volgende:
Wat is de huidige testcapaciteit in Nederland momenteel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |