SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat JaapGOD hier stiekem meeleest.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
dat duurde lang,
maar die vergelijking met huren en kopen is mij even niet duidelijkEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ik heb een hekel aan mensen die informatie zo lelijk verdraaien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:32 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet meer dan een griepje. Ouderen en mensen die al slechte gezondheid hebben gaan dood.
😀👍👍👌![]()
Wow die curves, gedurft. Ben benieuwd hoe Jaap die verdedigt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
je bent samen en je hebt kinderen,dan is het idd moeilijk, twee verdienen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
nou, als mijn man thuis is dan kan ik wel de hele dag werken,maar dat is maar 2dagen pw. Mijn manheeft hetzelfde probleem dus! ook niet de uren kunnen draaien. Hele volksstammen zullen dit probleem nu hebben. Familie heb ik maar woont ver weg, buren en vrienden hebben we maar die hebben a. ook dit probleem en b. je moet niet gaan samenhokken in deze tijd. Dan hebben alle maatregelen geen zin.
you can'y have it all, nu de oppascentrale dicht is![]()
Die lijn zal ook wel arbitrair zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:36 schreef Arts-assistent het volgende:
Kan ik dit straks ergens terugkijken? Nu aan het werk...
Deze link kun je later terugkijken.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar hij zit er in ieder geval niet onder. Detail, maar wel belangrijk!quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die lijn zal ook wel arbitrair zijn.![]()
Jaap van Dissel zou de perfecte minister van volksgezondheid zijn. Bruno Bruins kan nog flink wat leren van zijn presentatieskills.![]()
RIVM beweert dus eigenlijk dat lock-down niets uitmaakt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Prima verhaal vooralsnog. Dat rare geframe alsof groepsimmuniteit een doel op zich zou zijn de afgelopen dagen was nogal vreemd om te zien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:35 schreef Zeroku het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat JaapGOD hier stiekem meeleest.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Hij heeft het letterlijk een paar kaar gezegd. Ouderen zijn risicogroep en mensen die al slechte gezondheid hebben. Ik ga de straat weer op😀😀😀quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die informatie zo lelijk verdraaien.![]()
dat zie jij .. begrijp jijquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef _I het volgende:
[..]
Maar hij zit er in ieder geval niet onder. Detail, maar wel belangrijk!
99 % niet![]()
Precies.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef SamCooke het volgende:
RIVM beweert dus eigenlijk dat lock-down niets uitmaakt.![]()
Dat het heel erg korte termijn denken is kon je zelf toch ook wel bedenken?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef SamCooke het volgende:
RIVM beweert dus eigenlijk dat lock-down niets uitmaakt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Geen lockdown.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef SunZomer het volgende:
Hoogtepunten van wat er gezegd is, iemand? ik ben aan het werk tussendoorOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben de eerste die zegt dat er in de afgelopen weken onvolledige informatie is gegeven en er dingen gezegd zijn die totaal de plank mis sloegen, maar deze presentatie is erg strak en helder!![]()
Nee, hij zegt dat het geen nut heeft om een virus te bestrijden. Aangezien een lockdown per definitie eindig is en dat je dan weer opnieuw kunt beginnen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef SamCooke het volgende:
RIVM beweert dus eigenlijk dat lock-down niets uitmaakt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
China & South Korea don't agree.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat het heel erg korte termijn denken is kon je zelf toch ook wel bedenken?"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Wie weet zeker dat deze curves 100% zo verlopen? Allerlei landen zijn toch bezig met vaccins, de berichten errond zijn nu wel hevig, uit DE, IT en CN. Ook sneltesten komen eraan. Dus ik weet niet of die latere opflakkering er zal komen.
Maar er zullen wss wel 3 "golven" komen als we geen andere mitigerende maatregelen nemen. Dus er mag niet gerust worden als het aantal gevallen daalt in deze periode, het kan idd terug komen zoals Van Dissel zegt maar zo hevig, dat is een andere kwestie.![]()
Er komt ook steeds meer kennis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef Coelho het volgende:
Ik ben de eerste die zegt dat er in de afgelopen weken onvolledige informatie is gegeven en er dingen gezegd zijn die totaal de plank mis sloegen, maar deze presentatie is erg strak en helder!Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Prima, veel plezier.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hij heeft het letterlijk een paar kaar gezegd. Ouderen zijn risicogroep en mensen die al slechte gezondheid hebben. Ik ga de straat weer op😀😀😀![]()
groepsimmuniteit is een mooie bijkomstigheid bij het proberen te reduceren van het aantal casesquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Prima verhaal vooralsnog. Dat rare geframe alsof groepsimmuniteit een doel op zich zou zijn de afgelopen dagen was nogal vreemd om te zien.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zie jij .. begrijp jij
99 % niet![]()
![]()
Dit is wel genieten ja. Lekker terug in de collegebanken. Helder verhaal, leuke plaatjes. Zo hoort het.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Na dit college van Jaap kan COR wel op slot.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geeft je wel de tijd om te hergroeperen, organiseren, leren en vooral voorzorgsmaatregelen te nemen in de ziekenhuizen aangezien in Nederland stockeren blijkbaar een vies woord is en er geen handgel of maskertjes meer te vinden zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat het geen nut heeft om een virus te bestrijden. Aangezien een lockdown per definitie eindig is en dat je dan weer opnieuw kunt beginnen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, de curves tussen alternatief 1 en 3 waren nagenoeg gelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat het geen nut heeft om een virus te bestrijden. Aangezien een lockdown per definitie eindig is en dat je dan weer opnieuw kunt beginnen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Hij geeft al aan dat de assen volstrekt arbitrair waren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:40 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nu met time-frame erbij... maanden / jaren/ wekenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, zoals iedereen met een klein beetje verstand ook had begrepen. Prettig dat hij dat specifiek zo nog even aanstipte.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
groepsimmuniteit is een mooie bijkomstigheid bij het proberen te reduceren van het aantal cases“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Daarmee loop je het risico dat je over een x aantal maanden met hetzelfde probleem zit opgescheept omdat de helft van de bevolking niet in aanraking is geweest met en derhalve geen weerstand heeft tegen het virus. Dan kun je nog een keer in lockdown.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Lockdown verplaatst je piek. Voorlopig werken ze met het idee dat ze het beheersen en nog ruimte hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef SunZomer het volgende:
Hoogtepunten van wat er gezegd is, iemand? ik ben aan het werk tussendoor
Verder een hoop plaatjes die hier ook gedeeld worden en rustig uitgelegd worden.![]()
Daarom. Weer lekker naar buiten gaan allemaal. Behalve de oudjes👍👌quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:39 schreef Remco het volgende:
[ afbeelding ]
Ofterwel 4 patienten opgenomen onder de 45. De horrorverhalen kunnen iets worden genuanceerd.![]()
De experts en geleerden van het RIVM wisten al die tijd waar ze mee bezig waren. Wie had dat gedacht?Put these foolish ambitions to rest.![]()
twitter:YesimCandan twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 22:22:43Alleen in Turkije. De man vertelt: we geven nu brood op een hygiënische manier aan mensen. Kijk dan wat zijn collega doet 🙈🙈🙈 https://t.co/mNIyOXI9yd reageer retweet
![]()
Alleen bij alternatief 1 heb je de curve eenmalig, bij 3 blijft die terugkomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:40 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee, de curves tussen alternatief 1 en 3 waren nagenoeg gelijk.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een josti ben jij. Heb je geluisterd naar die man of praat je nu gewoon onzin?...quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:41 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Daarom. Weer lekker naar buiten gaan allemaal. Behalve de oudjes👍👌![]()
Die beweerden ook dat het virus hier niet kwam.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef SamCooke het volgende:
RIVM beweert dus eigenlijk dat lock-down niets uitmaakt.As above, so below.![]()
Ja, dat zou kunnen. Maar dat wordt hier door Jaap als gegeven gesteld, niet als mogelijkheid. DAT is het cruciale punt waar Nederland niet op één lijn zit met who etc.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daarmee loop je het risico dat je over een x aantal maanden met hetzelfde probleem zit opgescheept omdat de helft van de bevolking niet in aanraking is geweest met en derhalve geen weerstand heeft tegen het virus. Dan kun je nog een keer in lockdown."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Dat is nooit gezegd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:42 schreef Mijk het volgende:
[..]
Die beweerden ook dat het virus hier niet kwam.Put these foolish ambitions to rest.![]()
webcare team RIVMquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waarnaar refereerde hij als bron?
nee kan ik er niet uit opmaken, lijkt eigen onderzoekEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ik denk dat hij uit angst juist gaat trollen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat een josti ben jij. Heb je geluisterd naar die man of praat je nu gewoon onzin?...![]()
Hoewel niet foutloos, een uitstekende uitleg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
De experts en geleerden van het RIVM wisten al die tijd waar ze mee bezig waren. Wie had dat gedacht?
Jaap veegt de vloer aan met het internet.![]()
Een lockdown valt wel onder het scenario maximale controle. Eentje zoals nu, horeca dicht, scholen dicht.quote:
Allemaal een maand binnen zitten en hopen dat het overwaait gaat idd die blauwe lijn opleveren.![]()
Leuk, filmpjes uit 1990.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:41 schreef Dutchguy het volgende:
twitter:YesimCandan twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 22:22:43Alleen in Turkije. De man vertelt: we geven nu brood op een hygiënische manier aan mensen. Kijk dan wat zijn collega doet 🙈🙈🙈 https://t.co/mNIyOXI9yd reageer retweet
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij had het over een of andere blad van vorige week donderdag, maar verstond het nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
webcare team RIVM
nee kan ik er niet uit opmaken, lijkt eigen onderzoek![]()
![]()
Zijn praatje is niet slecht maar het heeft wel een wc-eend gehalte. Zaken die niet passen in zijn plaatje worden gewoon weggelaten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:42 schreef Mijk het volgende:
Die beweerden ook dat het virus hier niet kwam.
De groepsimmuniteit zal wss het enige antwoord zijn en het aantal doden wat weggemoffeld.![]()
Over 9 maanden worden heel veel kinderen geboren. Ik voorspel heel veel Jaap's die er aan gaan komen, als vernoeming naar deze baas![]()
Bij de blauwe pijl noemde hij de arbitraire tijdslijn juli/augustusquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:40 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nu met time-frame erbij... maanden / jaren/ weken![]()
Dat is onjuist. Daar zit ook het misleidende in: curves zijn gelijk. Maar bij 1 worden mensen wel resistent en bij 3 op een of andere magische wijze niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen bij alternatief 1 heb je de curve eenmalig, bij 3 blijft die terugkomen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
ik ben tussendoor ook nog aan het werk, kan het niet volledig volgenquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij had het over een of andere blad van vorige week donderdag, maar verstond het niet
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ben bang dat sommigen daadwerkelijk dit uit het verhaal halen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij uit angst juist gaat trollen.![]()
Mooi filmpje uit 1980. Erg relevant nu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:41 schreef Dutchguy het volgende:
![]()
quote:Dank!quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:41 schreef _I het volgende:
[..]
Lockdown verplaatst je piek. Voorlopig werken ze met het idee dat ze het beheersen en nog ruimte hebben.
Verder een hoop plaatjes die hier ook gedeeld worden en rustig uitgelegd worden.![]()
Ho ho. Dat neemt niet weg dat er enorme uitglijders zijn gemaakt en vastgelegd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
De experts en geleerden van het RIVM wisten al die tijd waar ze mee bezig waren. Wie had dat gedacht?
Je hoeft het niet op te nemen voor het RIVM. Het is geen kwetsbaar meisje van 12, het is een instituut in een democratisch land waaraan getwijfeld mag worden.![]()
In theorie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen bij alternatief 1 heb je de curve eenmalig, bij 3 blijft die terugkomen.![]()
Ja. Hij heeft 2 keer gemeld dat ouderen en mensen met slechte gezondheid de pineut kunnen zijn, de rest hoeft zich geen zorgen te maken. Zelfde als een griep dus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat een josti ben jij. Heb je geluisterd naar die man of praat je nu gewoon onzin?...![]()
Ja same, ik ga zo even googlen, misschien vind ik het.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:44 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik ben tussendoor ook nog aan het werk, kan het niet volledig volgen![]()
Nee, bij curve 3 kom je veel sneller in aanraking met mensen uit het buitenland waar het virus nog heerst.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:44 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Daar zit ook het misleidende in: curves zijn gelijk. Maar bij 1 worden mensen wel resistent en bij 3 op een of andere magische wijze niet.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is vrij duidelijk inderdaad. Gevolg van efficiënte zorg natuurlijk, dus met veel hogere jaarlijkse zorgkosten was dit waarschijnlijk anders geweest.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:44 schreef bdd8 het volgende:
Jaap geeft toe dat Nederland niet goed voorbereid is omdat we niet genoeg tests hebben ingekocht.![]()
Dit is toch geen nieuws? Dat is de hele achtergrond van het zeer beperkt testen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, andere landen hebben eerder gekocht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:44 schreef bdd8 het volgende:
Jaap geeft toe dat Nederland niet goed voorbereid is omdat we niet genoeg tests hebben ingekocht.![]()
![]()
Je zit nu met het China scenario. Lock-down hele land Cornona vrij maar alsnog komen er dagelijks cases bij doordat de rest van de wereld nog geeneens is begonnen met de bestrijding. Met het idee van een groepsimmuniteit had je dit niet gehad.![]()
Ja, allicht in theorie. De werkelijkheid kan anders blijken. Het is immers een model en je moet handelen met de beperkte kennis van nu.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Het zou mij geruststellen als de communicatie hier open en transparant over is. Maar dat zal wel niet gebeuren uit angst om paniek te zaaien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is vrij duidelijk inderdaad. Gevolg van efficiënte zorg natuurlijk, dus met veel hogere jaarlijkse zorgkosten was dit waarschijnlijk anders geweest.![]()
Ik volg het pas een weekje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit is toch geen nieuws? Dat is de hele achtergrond van het zeer beperkt testen.![]()
Dat heeft hij niet gemeld, wil je dat het herhaald wordt?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:45 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft 2 keer gemeld dat ouderen en mensen met slechte gezondheid de pineut kunnen zijn, de rest hoeft zich geen zorgen te maken. Zelfde als een griep dus.
Als je wil zorgen dat het loopt zoals het RIVM wenst, dan dien je je te houden aan de nu geldende maatregelen. Asociaal ben jij!![]()
Wat is de huidige testcapaciteit in Nederland momenteel?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
en als het virus muteert, wat al gebeurt is?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:46 schreef Remco het volgende:
Je zit nu met het China scenario. Lock-down hele land Cornona vrij maar alsnog komen er dagelijks cases bij doordat de rest van de wereld nog geeneens is begonnen met de bestrijding. Met het idee van een groepsimmuniteit had je dit niet gehad.![]()
Leuk en wel, maar als de omringende landen wel in lockdown zijn en die naslag krijgen, krijgen we die hier gewoon toch ook als grenzen open zijn en alles?![]()
Volgens mij wil GGD niet vermelden hoeveel tests ze doen, omdat ze dat niet relevant achten. Dit zeiden ze een paar dagen geleden in ieder geval.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:46 schreef Pumpalov het volgende:
Wat is de huidige testcapaciteit in Nederland momenteel?![]()
![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Virus kan niet muteren naar een zwaardere variant.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en als het virus muteert, wat al gebeurt is?![]()
Bron?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:47 schreef Remco het volgende:
[..]
Virus kan niet muteren naar een zwaardere variant.![]()
Nog steeds een aanname en niet bewezen! Je blijft het roepen, maar er is geen wetenschappelijke basis voor. Kan, hoeft niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en als het virus muteert, wat al gebeurt is?![]()
Daarom is deze optie 1 wat we nu doen dan ook de beste in mijn ogen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:46 schreef Remco het volgende:
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:47 schreef Remco het volgende:
[..]
Virus kan niet muteren naar een zwaardere variant.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Is er al gevraagd hoe de herd-immunity gaat werken als mensen ook voor een 2e keer besmet kunnen raken?As above, so below.![]()
Minder, omdat als je een grote groep hebt die (tijdelijk) immuun zijn de overdracht drastisch verlaagt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:47 schreef Sfancta het volgende:
Leuk en wel, maar als de omringende landen wel in lockdown zijn en die naslag krijgen, krijgen we die hier gewoon toch ook als grenzen open zijn en alles?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ze gaan uit dat Nederlanders hun eigen verantwoordelijkheid nemen om de kwetsbare groepen te beschermen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gemeld, wil je dat het herhaald wordt?
Als je wil zorgen dat het loopt zoals het RIVM wenst, dan dien je je te houden aan de nu geldende maatregelen. Asociaal ben jij!
Dat moet opgelegd worden anders gaat het niet werken in Nederland.![]()
Bij een lockdown kom je juist minder snel in aanraking met mensen uit het buitenland.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, bij curve 3 kom je veel sneller in aanraking met mensen uit het buitenland waar het virus nog heerst."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: