SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat JaapGOD hier stiekem meeleest.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
dat duurde lang,
maar die vergelijking met huren en kopen is mij even niet duidelijkEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ik heb een hekel aan mensen die informatie zo lelijk verdraaien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:32 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet meer dan een griepje. Ouderen en mensen die al slechte gezondheid hebben gaan dood.
😀👍👍👌![]()
Wow die curves, gedurft. Ben benieuwd hoe Jaap die verdedigt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
je bent samen en je hebt kinderen,dan is het idd moeilijk, twee verdienen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
nou, als mijn man thuis is dan kan ik wel de hele dag werken,maar dat is maar 2dagen pw. Mijn manheeft hetzelfde probleem dus! ook niet de uren kunnen draaien. Hele volksstammen zullen dit probleem nu hebben. Familie heb ik maar woont ver weg, buren en vrienden hebben we maar die hebben a. ook dit probleem en b. je moet niet gaan samenhokken in deze tijd. Dan hebben alle maatregelen geen zin.
you can'y have it all, nu de oppascentrale dicht is![]()
Die lijn zal ook wel arbitrair zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:36 schreef Arts-assistent het volgende:
Kan ik dit straks ergens terugkijken? Nu aan het werk...
Deze link kun je later terugkijken.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar hij zit er in ieder geval niet onder. Detail, maar wel belangrijk!quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die lijn zal ook wel arbitrair zijn.![]()
Jaap van Dissel zou de perfecte minister van volksgezondheid zijn. Bruno Bruins kan nog flink wat leren van zijn presentatieskills.![]()
RIVM beweert dus eigenlijk dat lock-down niets uitmaakt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Prima verhaal vooralsnog. Dat rare geframe alsof groepsimmuniteit een doel op zich zou zijn de afgelopen dagen was nogal vreemd om te zien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:35 schreef Zeroku het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat JaapGOD hier stiekem meeleest.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Hij heeft het letterlijk een paar kaar gezegd. Ouderen zijn risicogroep en mensen die al slechte gezondheid hebben. Ik ga de straat weer op😀😀😀quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die informatie zo lelijk verdraaien.![]()
dat zie jij .. begrijp jijquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef _I het volgende:
[..]
Maar hij zit er in ieder geval niet onder. Detail, maar wel belangrijk!
99 % niet![]()
Precies.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef SamCooke het volgende:
RIVM beweert dus eigenlijk dat lock-down niets uitmaakt.![]()
Dat het heel erg korte termijn denken is kon je zelf toch ook wel bedenken?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef SamCooke het volgende:
RIVM beweert dus eigenlijk dat lock-down niets uitmaakt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Geen lockdown.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef SunZomer het volgende:
Hoogtepunten van wat er gezegd is, iemand? ik ben aan het werk tussendoorOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben de eerste die zegt dat er in de afgelopen weken onvolledige informatie is gegeven en er dingen gezegd zijn die totaal de plank mis sloegen, maar deze presentatie is erg strak en helder!![]()
Nee, hij zegt dat het geen nut heeft om een virus te bestrijden. Aangezien een lockdown per definitie eindig is en dat je dan weer opnieuw kunt beginnen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef SamCooke het volgende:
RIVM beweert dus eigenlijk dat lock-down niets uitmaakt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
China & South Korea don't agree.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat het heel erg korte termijn denken is kon je zelf toch ook wel bedenken?"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Wie weet zeker dat deze curves 100% zo verlopen? Allerlei landen zijn toch bezig met vaccins, de berichten errond zijn nu wel hevig, uit DE, IT en CN. Ook sneltesten komen eraan. Dus ik weet niet of die latere opflakkering er zal komen.
Maar er zullen wss wel 3 "golven" komen als we geen andere mitigerende maatregelen nemen. Dus er mag niet gerust worden als het aantal gevallen daalt in deze periode, het kan idd terug komen zoals Van Dissel zegt maar zo hevig, dat is een andere kwestie.![]()
Er komt ook steeds meer kennis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef Coelho het volgende:
Ik ben de eerste die zegt dat er in de afgelopen weken onvolledige informatie is gegeven en er dingen gezegd zijn die totaal de plank mis sloegen, maar deze presentatie is erg strak en helder!Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Prima, veel plezier.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hij heeft het letterlijk een paar kaar gezegd. Ouderen zijn risicogroep en mensen die al slechte gezondheid hebben. Ik ga de straat weer op😀😀😀![]()
groepsimmuniteit is een mooie bijkomstigheid bij het proberen te reduceren van het aantal casesquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Prima verhaal vooralsnog. Dat rare geframe alsof groepsimmuniteit een doel op zich zou zijn de afgelopen dagen was nogal vreemd om te zien.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zie jij .. begrijp jij
99 % niet![]()
![]()
Dit is wel genieten ja. Lekker terug in de collegebanken. Helder verhaal, leuke plaatjes. Zo hoort het.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Na dit college van Jaap kan COR wel op slot.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geeft je wel de tijd om te hergroeperen, organiseren, leren en vooral voorzorgsmaatregelen te nemen in de ziekenhuizen aangezien in Nederland stockeren blijkbaar een vies woord is en er geen handgel of maskertjes meer te vinden zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat het geen nut heeft om een virus te bestrijden. Aangezien een lockdown per definitie eindig is en dat je dan weer opnieuw kunt beginnen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, de curves tussen alternatief 1 en 3 waren nagenoeg gelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat het geen nut heeft om een virus te bestrijden. Aangezien een lockdown per definitie eindig is en dat je dan weer opnieuw kunt beginnen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Hij geeft al aan dat de assen volstrekt arbitrair waren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:40 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nu met time-frame erbij... maanden / jaren/ wekenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, zoals iedereen met een klein beetje verstand ook had begrepen. Prettig dat hij dat specifiek zo nog even aanstipte.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
groepsimmuniteit is een mooie bijkomstigheid bij het proberen te reduceren van het aantal cases“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Daarmee loop je het risico dat je over een x aantal maanden met hetzelfde probleem zit opgescheept omdat de helft van de bevolking niet in aanraking is geweest met en derhalve geen weerstand heeft tegen het virus. Dan kun je nog een keer in lockdown.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Lockdown verplaatst je piek. Voorlopig werken ze met het idee dat ze het beheersen en nog ruimte hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef SunZomer het volgende:
Hoogtepunten van wat er gezegd is, iemand? ik ben aan het werk tussendoor
Verder een hoop plaatjes die hier ook gedeeld worden en rustig uitgelegd worden.![]()
Daarom. Weer lekker naar buiten gaan allemaal. Behalve de oudjes👍👌quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:39 schreef Remco het volgende:
[ afbeelding ]
Ofterwel 4 patienten opgenomen onder de 45. De horrorverhalen kunnen iets worden genuanceerd.![]()
De experts en geleerden van het RIVM wisten al die tijd waar ze mee bezig waren. Wie had dat gedacht?Put these foolish ambitions to rest.![]()
twitter:YesimCandan twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 22:22:43Alleen in Turkije. De man vertelt: we geven nu brood op een hygiënische manier aan mensen. Kijk dan wat zijn collega doet 🙈🙈🙈 https://t.co/mNIyOXI9yd reageer retweet
![]()
Alleen bij alternatief 1 heb je de curve eenmalig, bij 3 blijft die terugkomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:40 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee, de curves tussen alternatief 1 en 3 waren nagenoeg gelijk.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: