SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat JaapGOD hier stiekem meeleest.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
dat duurde lang,
maar die vergelijking met huren en kopen is mij even niet duidelijkEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ik heb een hekel aan mensen die informatie zo lelijk verdraaien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:32 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet meer dan een griepje. Ouderen en mensen die al slechte gezondheid hebben gaan dood.
😀👍👍👌![]()
Wow die curves, gedurft. Ben benieuwd hoe Jaap die verdedigt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
je bent samen en je hebt kinderen,dan is het idd moeilijk, twee verdienen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
nou, als mijn man thuis is dan kan ik wel de hele dag werken,maar dat is maar 2dagen pw. Mijn manheeft hetzelfde probleem dus! ook niet de uren kunnen draaien. Hele volksstammen zullen dit probleem nu hebben. Familie heb ik maar woont ver weg, buren en vrienden hebben we maar die hebben a. ook dit probleem en b. je moet niet gaan samenhokken in deze tijd. Dan hebben alle maatregelen geen zin.
you can'y have it all, nu de oppascentrale dicht is![]()
Die lijn zal ook wel arbitrair zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:36 schreef Arts-assistent het volgende:
Kan ik dit straks ergens terugkijken? Nu aan het werk...
Deze link kun je later terugkijken.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar hij zit er in ieder geval niet onder. Detail, maar wel belangrijk!quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die lijn zal ook wel arbitrair zijn.![]()
Jaap van Dissel zou de perfecte minister van volksgezondheid zijn. Bruno Bruins kan nog flink wat leren van zijn presentatieskills.![]()
RIVM beweert dus eigenlijk dat lock-down niets uitmaakt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Prima verhaal vooralsnog. Dat rare geframe alsof groepsimmuniteit een doel op zich zou zijn de afgelopen dagen was nogal vreemd om te zien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:35 schreef Zeroku het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat JaapGOD hier stiekem meeleest.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Hij heeft het letterlijk een paar kaar gezegd. Ouderen zijn risicogroep en mensen die al slechte gezondheid hebben. Ik ga de straat weer op😀😀😀quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die informatie zo lelijk verdraaien.![]()
dat zie jij .. begrijp jijquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef _I het volgende:
[..]
Maar hij zit er in ieder geval niet onder. Detail, maar wel belangrijk!
99 % niet![]()
Precies.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef SamCooke het volgende:
RIVM beweert dus eigenlijk dat lock-down niets uitmaakt.![]()
Dat het heel erg korte termijn denken is kon je zelf toch ook wel bedenken?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef SamCooke het volgende:
RIVM beweert dus eigenlijk dat lock-down niets uitmaakt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Geen lockdown.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef SunZomer het volgende:
Hoogtepunten van wat er gezegd is, iemand? ik ben aan het werk tussendoorOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben de eerste die zegt dat er in de afgelopen weken onvolledige informatie is gegeven en er dingen gezegd zijn die totaal de plank mis sloegen, maar deze presentatie is erg strak en helder!![]()
Nee, hij zegt dat het geen nut heeft om een virus te bestrijden. Aangezien een lockdown per definitie eindig is en dat je dan weer opnieuw kunt beginnen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef SamCooke het volgende:
RIVM beweert dus eigenlijk dat lock-down niets uitmaakt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: