SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
twitter:ADPolitiek twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:32:10De steun voor premier Rutte is enorm gestegen na zijn toespraak van gisteravond. Ook steunt driekwart van de mensen de aanpak om Nederlanders gecontroleerd te besmetten met het coronavirus. https://t.co/bZQlwlRa6l reageer retweet
![]()
Lijkt me wel heel erg sterk. Vergeet niet dat de poep de ventiator raakte in Europa rond 21 februari. Daarvoor was men al heel goed op de hoogte van wat er gebeurde.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dacht het niet, maar zou ik moeten opzoeken.
Dat is het punt ook niet. Als iemand op 21-2 met luchtwegklachten op de IC terecht komt, niet wordt getest en eind februari opeens blijkt besmet te zijn is de kans groot dat hij dus al besmet was op 21-2.
Reken een week incubatietijd en hij is dus al op 14-2 besmet geraakt. Hij was ook niet in een risicogebied geweest.
Kans is dus aanwezig dat het virus al sinds minstens half februari aan het huishouden is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Corona bij 10 miljoen Nederlanders hoeft niet te leiden tot duizenden doden
https://www.rtlnieuws.nl/(...)irus-covid-19-corona![]()
A 21-year-old Spanish soccer coach was killed by the coronavirus while also battling leukemia, according to a report.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
https://nypost.com/2020/0(...)ronavirus-at-age-21/
^Geen geheel onbelangrijk detail...![]()
Heeft iemand feitelijke bronnen over het sluiten van alle winkels in Duitsland met ingang van morgen?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Sukkels.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:35 schreef butz0rs het volgende:
twitter:ADPolitiek twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:32:10De steun voor premier Rutte is enorm gestegen na zijn toespraak van gisteravond. Ook steunt driekwart van de mensen de aanpak om Nederlanders gecontroleerd te besmetten met het coronavirus. https://t.co/bZQlwlRa6l reageer retweet
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
hoe weet je of je het gehad hebt, als de meeste mensen alleen maar lichte of zelfs geen klachten hebben? lijkt me toch wel handig als je dat op gegeven moment weet. want dan kan je weer gewoon je ding doen, toch..![]()
De zorg en de bedrijven hebben die kapjes harder nodig dan jij als je geen risico groep bent. Als je daartoe behoort kan ik er inkomen dat je jezelf wil beschermen. Zo niet ben je onderdeel van het probleem dat daar strak tekorten komen.quote:![]()
Nee, twee weken moet je sowieso zo min mogelijk naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:36 schreef pokkerdepok het volgende:
hoe weet je of je het gehad hebt, als de meeste mensen alleen maar lichte of zelfs geen klachten hebben? lijkt me toch wel handig als je dat op gegeven moment weet. want dan kan je weer gewoon je ding doen, toch..![]()
Dan heb ik denk ik nog nooit koorts gehad muv toen ik klein was, maar das al heel lang geleden. Ik kan me er niks bij voorstellen namelijk. Of nou ja, wel icm met klachten zoals spierpijn en hoesten, das een beetje het totale paatje, maar niet even los daarvan als je alleen een droge hoest hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef Kyran het volgende:
Natuurlijk is het bij iedereen anders, maar kan mij niet voorstellen dat je het mist, vooral niet bij 39+A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Vreemd genoeg zijn de kiezers van de PVV FvD en SP minder enthousiast, je verwacht het nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:35 schreef butz0rs het volgende:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Kan je alleen via een test te weten komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:36 schreef pokkerdepok het volgende:
'Om Nederlanders gecontroleerd te besmetten' is wel wat cru uitgedrukt door het ADquote:.
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
3/4, dat verklaart dat iedereen buiten is en in winkelcentra, die gaan elkaar lekker besmettenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:35 schreef butz0rs het volgende:
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Mijn vader VVDer walgde van zijn speech, just saying.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn de kiezers van de PVV FvD en SP minder enthousiast, je verwacht het niet![]()
is eigenlijk te testen of je het virus doorgemaakt hebt?
Zou wel interessant zijn om een grote groep totaal willekeurige mensen te gaan testen. Pas dan kan je een goed beeld krijgen van de verspreiding en de mate van opname op IC e.d..
Als al veel meer mensen besmet zijn kan dat op zich goed nieuws zijn.![]()
zo min mogelijk onder de mensen. je mag best naar buiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, twee weken moet je sowieso zo min mogelijk naar buiten gaan.
maar als je het gehad hebt en imuum hebt opgebouwd, ben je toch niet meer besmettelijk?![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Wat lijkt je sterk?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel erg sterk. Vergeet niet dat de poep de ventiator raakte in Europa rond 21 februari. Daarvoor was men al heel goed op de hoogte van wat er gebeurde.
Hij lag sinds 21-2 op een IC met luchtwegproblemen. Werd niet getest, want niet in buitenland geweest, eind februari werd hij toch getest en positief bevonden.
Hoe is hij dan besmet geraakt?
Dat rond 21-2 nog alles goed in beeld was is een aanname wat nergens op gebaseerd is.![]()
Je wordt er zo moe van inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig weet FOK alles beter inderdaad!
Zo'n 13 miljoen Nederlanders zijn het eens met Rutte maar alleen FOK! Is reëel en de rest naief. Wat een forum is dit ook af en toe“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
niemand die t weet. leuk experiment.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)irus-covid-19-corona![]()
Dit is wel bemoedigend:quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)irus-covid-19-coronaBen heel erg benieuwd naar uitkomsten daarvanquote:Tests om de immuniteit aan te tonen zijn volgens Rijkers volop in de maak.![]()
![]()
Het was hier ook verrassend druk in het winkelcentrum. Ook allemaal mensen die in groepjes bij elkaar stonden te praten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:38 schreef Fukushima het volgende:
[..]
3/4, dat verklaart dat iedereen buiten is en in winkelcentra, die gaan elkaar lekker besmetten![]()
Nu je het zegt, ahahahah.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'Om Nederlanders gecontroleerd te besmetten' is wel wat cru uitgedrukt door het AD.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Overdreven natuurlijk gezien kinderen vast niet om hun mening is gevraagdvoor ik me moet rectificeren
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Doe even normaal zeg. Dus iedereen moet zijn mondkapjes gaan inleveren? Echt van de gekken dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De zorg en de bedrijven hebben die kapjes harder nodig dan jij als je geen risico groep bent. Als je daartoe behoort kan ik er inkomen dat je jezelf wil beschermen. Zo niet ben je onderdeel van het probleem dat daar strak tekorten komen.
Jij spoort echt niet! Jezus![]()
![]()
Ik geef het op met de ongekende domheid van velen hier. RutteGroepsimmuniteit
en verder dan andere FOK'ers afzeiken komt men niet.
![]()
de meeste mensen is niks gevraagd! geloof niet alles wat je in de krant leest. de reacties op twitter geven een heel ander beeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt er zo moe van inderdaad
Zo'n 13 miljoen Nederlanders zijn het eens met Rutte maar alleen FOK! Is reëel en de rest naief. Wat een forum is dit ook af en toe![]()
Hele land in lockdown Italië Spanjeuhhh!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ok.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Hamsteraars zijn ook Nederlanders.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt er zo moe van inderdaad
Zo'n 13 miljoen Nederlanders zijn het eens met Rutte maar alleen FOK! Is reëel en de rest naief. Wat een forum is dit ook af en toeIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
twitter:SkyNews twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:39:47UK coronavirus cases reach 1,950 - up 407 in 24 hours https://t.co/wcWWT6ZbZs reageer retweet
![]()
klopt, dat is precies wat zijn speech teweeg gebracht heeft, alleen het idee was om rond begin april te evalueren, nu gaan we waarschijnlijk meer maatregelen moeten nemen aangezien de piek nu weer hoger gaat zijn dan gepland.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Het was hier ook verrassend druk in het winkelcentrum. Ook allemaal mensen die in groepjes bij elkaar stonden te praten.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Dan lees je niet goed, er wordt hier best veel zinnigs gedeeld en besproken. Momenteel heerst er gewoon veel onduidelijkheid en angst, waar doen we goed aan en hoe lang gaat het allemaal duren?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Zonder echte verplichte maartregelen van zoals niet met zn allen naar Ikea ofzo heeft deze halve lockdown geen enkel effect..lekker met heel de familie naar de woonboulevard. Goed man. Wij zijn geen land van disipline zoals Korea wel is.![]()
ik heb al een bron gepost in een van de vorige delen dat je na genezing van de ziekte nog 37 dagen besmettelijk bent, ook als je overlijdt ben je nog besmettelijk vandaar dat je gecremeerd wordtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:38 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
zo min mogelijk onder de mensen. je mag best naar buiten.
maar als je het gehad hebt en imuum hebt opgebouwd, ben je toch niet meer besmettelijk?![]()
Deden die ook niet aan groepsimmuniteit?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SkyNews twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:39:47UK coronavirus cases reach 1,950 - up 407 in 24 hours https://t.co/wcWWT6ZbZs reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee, die doen aan hoe sneller hoe beter.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Deden die ook niet aan groepsimmuniteit?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De angst regeert en mensen geloven alleen nog maar de berichten die hun angstgevoel bevestigen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed, er wordt hier best veel zinnigs gedeeld en besproken. Momenteel heerst er gewoon veel onduidelijkheid en angst, waar doen we goed aan en hoe lang gaat het allemaal duren?Alpha kenny one![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:35 schreef butz0rs het volgende:
twitter:ADPolitiek twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:32:10De steun voor premier Rutte is enorm gestegen na zijn toespraak van gisteravond. Ook steunt 63% van de mensen de aanpak om Nederlanders gecontroleerd te besmetten met het Ebola virus. Het zou een gunstig effect hebben op de stikstofcrisis, de meest heftige crisis sinds de oliecrisis. https://t.co/bZQlwlRa6l reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Deden die ook niet aan groepsimmuniteit?![]()
![]()
En vergeet FB niet he... waar de experts zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
de meeste mensen is niks gevraagd! geloof niet alles wat je in de krant leest. de reacties op twitter geven een heel ander beeld.
ja tot afgelopen weekend volgens mijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Deden die ook niet aan groepsimmuniteit?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
kom op, je werkt toch niet voor het RIVMquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef Markesh het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. Dus iedereen moet zijn mondkapjes gaan inleveren?![]()
Ja die hadden nog even een inhaalslag te maken met hun domheid van afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
John McAfee denkt er het zijne van..twitter:officialmcafee twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 09:47:51In 5 months
The Coronavirus has killed
7,000 people
Word-wide
Out of 5 Billion people.
That's 46 people a day.
Worldwide.
The flu kills 1,800 people a day.
Why are we not locking down for the flu every year??
See the idiocy people. https://t.co/7CuZziJaFm reageer retweet![]()
Nee, reacties op Twitter, dat is betrouwbaar..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
de meeste mensen is niks gevraagd! geloof niet alles wat je in de krant leest. de reacties op twitter geven een heel ander beeld.![]()
![]()
Zag afgelopen weekend nog een marathon in engeland, tsjaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die doen aan hoe sneller hoe beter.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:35 schreef Netflixed het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)irus-covid-19-coronaAls je weet dat mensen van 30-50 vooral last hebben van een overactief afweersysteem en een cytokinestorm krijgen, is het misschien niet een heel slim idee om bepaalde groepen "het te geven".quote:Worden jongeren dan niet ziek?
Het is wel degelijk mogelijk dat onder de gezonde groep, bijvoorbeeld jongeren, toch kwetsbare mensen blijken te zitten, zegt Rijkers. "Gezonde mensen kunnen een heel goed afweersysteem hebben om zich te verdedigen tegen een virus, maar bij dit virus kan dat net even anders zijn. Je weet bij voorbaat nooit hoe iemand zal reageren op het coronavirus."quote:artkel in Nature
What is probably of some significance is that in this mild case there were low levels of pro-inflammatory cytokines in the patient's bloodstream, underscoring what we already know: severe disease is marked and probably caused by massive release of pro-inflammatory cytokines. Also, an early adaptive immune response is linked to a favorable outcome: in easy words, the sooner the immune systems starts specifically targeting the virus through antibodies and killer cells, the better for the patient. This is happens in literally any acute, self-limiting infectious disease so this is hardly a surprise.![]()
Ja, dat gebeurt in bijv. Spanje al.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef Markesh het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. Dus iedereen moet zijn mondkapjes gaan inleveren? Echt van de gekken dit.
Jij spoort echt niet! JezusOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
-nee-+
[ Bericht 99% gewijzigd door capricia op 17-03-2020 15:45:41 ]In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik hoop dat dit ietwat sarcastisch was bedoeld van hemquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, reacties op Twitter, dat is betrouwbaar..“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Over een tijdje kunnen ze zien wie er antilichamen heeft. Geen idee wanneer ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:36 schreef pokkerdepok het volgende:
alle winkels heb ik nog niet gehood...wel bepaalde winkels zoals IKEA en autobedrijvenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Heeft iemand feitelijke bronnen over het sluiten van alle winkels in Duitsland met ingang van morgen?![]()
Heel Nederland besmetten zal wel een afstudeeropdracht zijn van een RIVM stagaire.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:39 schreef THEFXR het volgende:
bron voor het keihard falen van het RIVM
COR / De amateurs van het RIVM 2![]()
![]()
Had niet anders verwacht. Hij bracht het ook zeer overtuigend. Gevaarlijke toespraak.quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
JohnGod, zit die niet ergens veilig in de jungles van Afrika?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
John McAfee denkt er het zijne van..twitter:officialmcafee twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 09:47:51In 5 months
7,000 people
Word-wide
Out of 5 Billion people.
That's 46 people a day.
Worldwide.
See the idiocy people. https://t.co/7CuZziJaFm reageer retweetOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Echt he!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
![]()
Mensen hier vergeten hoe veel vase Tweets uit China ze voor zoete koek hebben geslikt.. ze gaan gewoon verder met het geloven van Twitter.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En vergeet FB niet he... waar de experts zittenAlpha kenny one![]()
Waar haalt men het vandaan dat 'groepsimmuniteit' het verdelgingsmiddel zou zijn?
Daar is toch veel te weinig van bekend met betrekking tot COVID-19?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Hoor hier op de werkvloer dus andere verhalen (en dat zou rampzalig zijn).quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
alle winkels heb ik nog niet gehood...wel bepaalde winkels zoals IKEA en autobedrijven“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
nee maar dat wordt dan ook niet in de krant geschreven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, reacties op Twitter, dat is betrouwbaar..![]()
Dat principe speelt in elk land een rol.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Deden die ook niet aan groepsimmuniteit?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:42 schreef Maver24 het volgende:
Zonder echte verplichte maartregelen van zoals niet met zn allen naar Ikea ofzo heeft deze halve lockdown geen enkel effect..lekker met heel de familie naar de woonboulevard. Goed man. Wij zijn geen land van disipline zoals Korea wel is.![]()
Nee,quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Deden die ook niet aan groepsimmuniteit?![]()
Ik was gisteren nog in de UK, komt wel erg dichtbij zoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Engeland had dit gebaseerd op een studie wat achteraf niet juist bleek te zijn. Die zijn sindskort de boel aan het om gooien.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar haalt men het vandaan dat 'groepsimmuniteit' het verdelgingsmiddel zou zijn?
Daar is toch veel te weinig van bekend met betrekking tot COVID-19?![]()
Doe zelf even normaal. Ik maak hieruit op dat je niet tot de risico groep behoort. Lekker mondkapjes wegkapen van de markt die op het moment al onder druk staat. Terwijl je hoogstwaarschijnlijk slechts wat milde klachten te wachten staat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef Markesh het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. Dus iedereen moet zijn mondkapjes gaan inleveren? Echt van de gekken dit.
Jij spoort echt niet! Jezus![]()
Zijn er überhaupt andere virussen waarbij dit kan of uitgetest is naast influenza?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Daar is toch veel te weinig van bekend met betrekking tot COVID-19?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja klopt. Maar wij gaan er gewoon weer head first in of niet. En dan straks huilen als de IC's overbelast raken. Oh dat hadden we niet kunnen zien aankomen (Italie).quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat principe speelt in elk land een rol.![]()
Evenstar
![]()
Iemand die heeft verloren met Plague Inc en niet tegen zijn verlies kan. Nu revenge in real-life.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heel Nederland besmetten zal wel een afstudeeropdracht zijn van een RIVM stagaire.
Nu denk ik nog steeds dat immuniteit beste oplossing is, maar de rem moet er echt op.![]()
Hij was toch zo goed in antivirusprogramma's?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
7,000 people
Word-wide
Out of 5 Billion people.
That's 46 people a day.
Worldwide.
RIP aan de nabestaanden..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in de UK, komt wel erg dichtbij zo“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Die gozer is sowieso KOE KOEKquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
7,000 people
Word-wide
Out of 5 Billion people.
That's 46 people a day.
Worldwide.
ik vind dat rutte het voortouw met nemen, de VOC mentaliteit moet tonen en zichzelf dan lekker moet laten besmetten, als voorbeeld voor het volk!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heel Nederland besmetten zal wel een afstudeeropdracht zijn van een RIVM stagaire.![]()
In Belgie roept men mensen al op thuis mondkapjes te gaan naaien voor de zorg.quote:
https://www.lc.nl/buitenl(...)naaien-25468266.html![]()
Omdat het testen niet automatisch verminderd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef Jano9 het volgende:
Waarom volgen we WHO beleid niet? Testen en nog eens testen?![]()
goeie vraag.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef Jano9 het volgende:
De griep bestaat ook al iets langer als Covid-19.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hij was toch zo goed in antivirusprogramma's?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Die is toch helemaal koekoek?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
7,000 people
Word-wide
Out of 5 Billion people.
That's 46 people a day.
Worldwide.
See the idiocy people. https://t.co/7CuZziJaFm reageer retweetAnd so is the past![]()
Gaat niet als je te weinig tests hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef Jano9 het volgende:
![]()
Macron heeft om dit soort gedrag iedereen naar hun kamer gestuurd voor 3 weken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:42 schreef Maver24 het volgende:
Zonder echte verplichte maartregelen van zoals niet met zn allen naar Ikea ofzo heeft deze halve lockdown geen enkel effect..lekker met heel de familie naar de woonboulevard. Goed man. Wij zijn geen land van disipline zoals Korea wel is.
Wel op een manier gezegd ook dat het leek op wraak ofso.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Wat gelukkig niet? Beetje disipline hebben is nu wel aan de orde. Wij als Nederlanders zijn zo eigenwijs als wat kijk maar naar Ruttequote:![]()
Evenstar
![]()
Omdat wij geen directe verbinding met Wuhan hadden, dus niet voorbereid hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef Jano9 het volgende:
Het is niet MIJN verantwoording dat er geen mondkapjes genoeg zijn.quote:
Toen iedereen nog in de ontkenningsfase zat heb ik ze aangeschaft.
En dan zou ik ze nu moeten gaan inleveren?
En dan straks besmet zijn en er geen plek is in het ziekenhuis?
Wie houd er dan rekening met mij?
Precies, Niemand.
Ik ga mijn mondkapjes niet aan een ziekenhuis schenken. Hadden ze hier hun verstand maar moeten gebruiken.![]()
Hier in de NextDoor app ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
In Belgie roept men mensen al op thuis mondkapjes te gaan naaien voor de zorg.
https://www.lc.nl/buitenl(...)naaien-25468266.html
Hele discussies en ruzies in de reacties dat dat niet werkt etc.![]()
![]()
Waarom kan het in andere Europese landen wel?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Gaat niet als je te weinig tests hebt.![]()
RIVM zijn gierige Hollanders en hadden te weinig gekochtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef Jano9 het volgende:
Waar heb jij gelezen dat die wel iedereen testen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:49 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Waarom kan het in andere Europese landen wel?![]()
Joh. Met genoeg testcapaciteit was dat dan ook allang gedaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef Jano9 het volgende:
Waarom volgen we WHO beleid niet? Testen en nog eens testen?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Geen testen, geen capaciteit en dat werkt bij een uitbraak, niet 7 weken later en bij > 5000 gevallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef Jano9 het volgende:
Macron heeft dit denk ik ook wel een tikkeltje aangegrepen om als een krachtig staatsman over te kunnen komen, die kon wel een populariteitsboostje gebruiken natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Macron heeft om dit soort gedrag iedereen naar hun kamer gestuurd voor 3 weken.
Wel op een manier gezegd ook dat het leek op wraak ofso.
Nederland is straks Italië en Wuhan 2.0 bij elkaar. Wat een pauper beleid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
RIVM zijn gierige Hollanders en hadden te weinig gekocht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: