Vind er niks handigs aan, het is dus totaal niet te onderscheiden van een normale griepquote:
Dat is geen antwoord op de vraag, ik vroeg mij meer af wat als wenselijk zou worden ervaren en of daar al daadwerkelijk een beslissing in was genomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Geef iedereen die een redelijke kans maakt een diploma aub.
Ernstig hoesten hoort niet bij normale griep chef.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vind er niks handigs aan, het is dus totaal niet te onderscheiden van een normale griep
Met andere woorden: op niezen na kunnen alle symptomen Corona zijn.quote:
Wat is egoïstisch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als je tot de risico groep behoort kan ik daar wel inkomen anders is het zeer egoïstisch imo.
Met zo'n functie komt een hoop verantwoordelijkheid. Ook in moeilijke tijden. Waarom niet het WHO volgen? Of nav carnaval, wetende dat heel veel mensen bij elkaar komen niet het zekere voor het onzekere kiezen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is makkelijk klagen als je niet in zijn schoenen staat natuurlijk. Ga er maar eens aanstaan, nu keuzes maken voor een hele bevolking met veel te weinig informatie.
Ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met andere woorden: op niezen na kunnen alle symptomen Corona zijn.
twitter:DeGelderlander twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:28:34Stormloop op kredietloket banken
https://t.co/OMsM9XQqOO reageer retweet
quote:Banken worden overspoeld met vragen van ondernemers die in de problemen raken door de coronacrisis. Ondernemers zoeken extra geld om toch de rekeningen te kunnen betalen.
We hebben het over dezelfde Baudet toch, die de buitenlandse wetenschap wel heilig verklaard bij de bestrijding van dit virus maar niet serieus neemt als het om klimaatopwarming en stikstofproblemen gaat? Handig zo'n flexibel standpunt als je de simpele zielen in deze samenleving tot je stempotentie moet rekenenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:27 schreef Maikuuul het volgende:
Hadden beter het advies van Baudet kunnen opvolgen vanaf het begin. Maar nee hoor, men luisterd niet naar populisten
twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:32:03De finale van de TOTO KNVB Beker tussen FC Utrecht en Feyenoord zal niet op 19 april plaatsvinden https://t.co/7u3Xb0GSSd reageer retweet
Alsof je door een trein bent overredenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:32 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe voelt koorts nu eigenlijk precies? Als ik verkouden ben voel ik me vermoeid, loopneus is ook evident, evenals niezen en hoesten. COVID is vaak vermoeidheid en droge hoest, maar hoe voelt koorts hebben erbij? Gewoon warme en koude rillingen? Ik kan het me niet zo goed terughalen uit m'n herinneringen.
Hebben zoveel ondernemers dan echt geen buffer?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:DeGelderlander twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:28:34Stormloop op kredietloket banken
https://t.co/OMsM9XQqOO reageer retweet
Dan heb ik nog nooit echt koorts gehad denk ik, behalve dan toen ik klein was, maar dat is al lang geleden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alsof je door een trein bent overreden
Baudet nam WHO serieus betreffende klimaat, want hij zegt dat klimaat wel veranderd alleen dat onze invloed daarop discutabel is. RIVM bestrijd hij en terecht, die kwamen met fakenews over klimaat. Zou maar paar miljoen gaan kostenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben het over dezelfde Baudet toch, die de buitenlandse wetenschap wel heilig verklaard bij de bestrijding van dit virus maar niet serieus neemt als het om klimaatopwarming en stikstofproblemen gaat? Handig zo'n flexibel standpunt als je de simpele zielen in deze samenleving tot je stempotentie moet rekenen
Januari is ook goed mogelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dacht het niet, maar zou ik moeten opzoeken.
Dat is het punt ook niet. Als iemand op 21-2 met luchtwegklachten op de IC terecht komt, niet wordt getest en eind februari opeens blijkt besmet te zijn is de kans groot dat hij dus al besmet was op 21-2.
Reken een week incubatietijd en hij is dus al op 14-2 besmet geraakt. Hij was ook niet in een risicogebied geweest.
Kans is dus aanwezig dat het virus al sinds minstens half februari aan het huishouden is.
Als je echt hoge koorts hebt weet je het wel hoor. Dan ril je je bed uitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:32 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe voelt koorts nu eigenlijk precies? Als ik verkouden ben voel ik me vermoeid, loopneus is ook evident, evenals niezen en hoesten. COVID is vaak vermoeidheid en droge hoest, maar hoe voelt koorts hebben erbij? Gewoon warme en koude rillingen? Ik kan het me niet zo goed terughalen uit m'n herinneringen.
Die post is ook weg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:33 schreef -0- het volgende:
Kunnen we normaal blijven doen hier
Discussies en verschillende meningen prima, maar RIVM e.d. moordenaars noemen gaat erg ver. Daar wordt ook gewoon keihard gewerkt onder hoge druk door veel mensen nu.
Laatste keer dat ik het had voelde heel mn smoel gewoon doods en dof aan ofzo, heel naar. Hoesten nooit gedaan bij griep.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je echt hoge koorts hebt weet je het wel hoor. Dan ril je je bed uit![]()
Ergens eind vorig jaar 39.5 koorts gehad en ik was echt een tijd ongecontroleerd aan het rillen en dag daarna had ik daar gewoon spierpijn van...
Natuurlijk is het bij iedereen anders, maar kan mij niet voorstellen dat je het mist, vooral niet bij 39+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |