Uitstekende keuze pik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:25 schreef hollandia02 het volgende:
Maar eens even de eerste sigaret in 2 weken opsteken, wat moet je anders als je 3 weken thuis zit.
Wonen veel Turken in Duitsland.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat hun methode allerbeste methode is?
In ieder geval 55 in Brabant vandaag... maar daar geven ze aan het nog te kunnen handelenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Fukushima het volgende:
gisteravond lagen er 96 personen op de IC, is hier al een update van?
Als Duitsland en Belgie de grens dicht doen, dan hoeven wij geen actie meer te ondernemenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ik een gokje mag doen gaat dit voor de grensbewaking gelden en niet voor de ziekenhuizen. EU wil immers in heel Europa de grenzen dicht
Ik zou 30/3 aan de Reservisten AMO beginnen, maar is uitgesteld. Had verdorie een jaar eerder moeten solliciteren dan had ik straks misschien wat nuttigs kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ik een gokje mag doen gaat dit voor de grensbewaking gelden en niet voor de ziekenhuizen. EU wil immers in heel Europa de grenzen dicht
Uiteraard, want al die wijze internetgebruikers zagen dit al van mijlenver aankomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alsof we het allemaal heel begrijpelijk en verstandig hadden gevonden om in januari al het hele land in een economische crisis te storten zonder een daadwerkelijke besmetting...
Want mensen kunnen niet via zee ofzo binnen komen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Duitsland en Belgie de grens dicht doen, dan hoeven wij geen actie meer te ondernemen
Bewustmaking dat flexible lockdown niet gaat werken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:26 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wat wil je nu met het posten deze video bereiken als ik vragen mag?
RIVM volgde niet het WHOquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is paniekvoetbal van een (nofi) stel onzekere mensen die hoewel ergens begrijpelijk elkaar naast gek maken, anderen proberen mee te sleuren in die waanzin om zo hun enige gelijk tot waarheid te maken. Het verstand is ver te zoeken en de hang naar paniekzaaien is het doel geworden.
Kom je daar tegen in verweer zijn er altijd wel artikeltjes te vinden die als olie op het vuur worden getoond als bewijs met zie je wel want ... ....
Dat geldt ook om het RIVM tot nationale schuldige te maken. Echt pure onzin en als daar al wat fout gaat is dat die deskundigen, zoals het RIVM het kennisniveau van hun publiek schromelijk overschatten. Wetenschap is meestal een kwestie van de beste inschatting wat je niet moet zien als dom "gokken" maar onderbouwd afwegen van (on)mogelijkheden.
Een publiek dat alleen de cijfers ziet die het wil hanteren voor hun eigen gelijk en alle andere afwijkingen met uitzonderingen, totaal wil negeren.
Het is het gelijk van de achteraf orerende charlatan als bewijs dat iemand het verkeerd had. Hetzelfde volk, nofi, dat ziende blind carnaval ging wil vieren, nu hun kinderen in de speeltuin uitlaat en alles doet wat niet expliciet is verboden... dat publiek gaat straks zeggen dat het mocht omdat het niet "verboden" was en men opdracht moeten hebben om en hoe hun kont zelf af te vegen.
18:00.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef Frutsel het volgende:
hoe laat komt de update voor Italië eigenlijk?
ADquote:De KNVB heeft besloten de bekerfinale FC Utrecht-Feyenoord uit te stellen. De huidige datum (19 april in de Kuip in Rotterdam) komt gezien het advies om niet collectief te trainen tot en met 6 april en de periode die nodig is om de selecties weer fit te krijgen te dichtbij, aldus de voetbalbond.
Altijd rond 18u.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef Frutsel het volgende:
Ook gelijk even wat voedsel- en pleepapierbonnen erbij?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk zou je elk woon adres in Nederland, per week een paar kaarten sturen waarmee ze 2 keer per week ofzo 1 supermarkt in mogen. Nu gaan mensen daar een beetje hangen omdat ze zich vervelen en een groepje dat aast wanneer de WC rollen weer binnen komen zodat ze zelf straks 40 pakken in plaats van 30 pakken hebben.
18.10quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:04 schreef Sfancta het volgende:
RIVM/kabinet schuldig aan vele duizenden en duizenden onnodige doden.
Je beschuldigt het kabinet ervan schuldig te zijn aan duizenden en duizenden doden maar durft zelf geen voorzorgsmaatregelen te nemen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Sfancta het volgende:
Zal ik worden uitgelachen als ik zo boodscappen ga doen met van die blauwe medische handschoenen?
Is makkelijk klagen als je niet in zijn schoenen staat natuurlijk. Ga er maar eens aanstaan, nu keuzes maken voor een hele bevolking met veel te weinig informatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:27 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die vinden dat Rutte een held isis toch gewoon een aanfluiting deze aanpak.
Zou me niks verbazen als hij straks nog herkozen wordt ook. Achja elk volk krijgt de leider die zij verdient
Dacht het niet, maar zou ik moeten opzoeken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
is het sowieso niet het geval dat zieke mensen veel vatbaarder zijn als gezonde mensen. Waarbij bij 1 virusje in de lucht een ziek persoon dit oploopt en bij een gezond persoon normaal er een hogere concentratie moet zijn om besmet te worden?
RIVM denkt alle deskundigheid zelf in huis te hebben. Ze weten wel veel maar als ze samen zouden werken zou het meer helpen.quote:
Geef iedereen die een redelijke kans maakt een diploma aub.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
Scholen gaan dus open voor leerlingen die examen gaan doen. Gezien het feit dat mijn vriendin een docent is, ben ik benieuwd of er daadwerkelijk les gaat worden gegeven in de zin van examentrainingen of dat de school alleen opengaat om de examens af te nemen en er van de leerlingen wordt verwacht dat ze zich thuis hierop gaan voorbereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |