Ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Sfancta het volgende:
Zal ik worden uitgelachen als ik zo boodscappen ga doen met van die blauwe medische handschoenen?
Moet je gewoon schijt aan hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Sfancta het volgende:
Zal ik worden uitgelachen als ik zo boodscappen ga doen met van die blauwe medische handschoenen?
Ja en nee. Enerzijds ga je natuurlijk niet heel veel tijd en middelen spenderen aan iets wat zeer onwaarschijnlijk lijkt, anderzijds is het wel verstandig om op zijn minst een beetje voorbereid te zijn. Wat ook niet mee hielp is dat China het een maand achter gesloten deuren heeft gehouden, een maand waarin zooo veel had kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eens, maar je had in Januari al voorzorgsmaatregelen kunnen treffen met testen, grenzen etc etc Daar ben je het toch wel met mij over eens of niet.
waaruit blijkt dat je door herd immunity je het onder controle kan houden?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zelf ben ik blij dat er nu een koers is waar je op kunt focussen. En nee, het is geen gok met de dood maar vooral één van onderbouwd beleid.
Hier dragen alle cashiers ook die handschoenen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Sfancta het volgende:
Waarom wel een minimale celstraf maar een maximale geldboete?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onze patient zero woont in Noord-Italië of is misschien zelfs een Chinees, dat maakt het niet erg makkelijk natuurlijk.
En wachtte ook maanden om het als pandemie te gaan bestempelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:05 schreef Noek het volgende:
[..]
True story wel!
The WHO roept dat al weken.
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan geloof je mij niet. Ik woon naast vliegbasis Woensdrecht en hij is Kapitein voor de luchtmacht. Doe ermee wat je wilt.
Ja een van de ergste gevolgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef polderturk het volgende:
EK verplaatst naar 2021. Kan het iemand wat schelen?
Onwaarschijnlijk wie zegt dat? Dat maffe RIVM zeker?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja en nee. Enerzijds ga je natuurlijk niet heel veel tijd en middelen spenderen aan iets wat zeer onwaarschijnlijk lijkt, anderzijds is het wel verstandig om op zijn minst een beetje voorbereid te zijn. Wat ook niet mee hielp is dat China het een maand achter gesloten deuren heeft gehouden, een maand waarin zooo veel had kunnen gebeuren.
En wat je niet weet, deert niet, ofzo...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooi he. Niet testen, geen patient zero hebben, meerdere brandhaarden hebben, maar wel roepen dat het onder controle is.
ja maar daar moet je schijt aan hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben dan ook zeer benieuwd wat we nu straks in China gaan zien, daar komt Wuhan en omgeving langzaam uit de lockdown. Ik zou het bijzonder vinden als het aantal besmettingen dan blijft afnemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef iBenny het volgende:
En dan gaan straks de grenzen open, besmetten we heel Europa en zitten ze straks alsnog in hetzelfde schuitje
Leger is opgeroepen paraat te staan 24/7. Werkzaamheden gaan gewoon door. Rest is mij niet medegedeeld ivm geheimhouding.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Kan het bericht niet meer terugvinden..
Google is je beste vriend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus jij weet exact welke maatregelen ieder land heeft genomen en wanneer
Ja, onze hele sportzomer gaat compleet naar de klote en er is al niks meer te doen de komende maandenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef polderturk het volgende:
EK verplaatst naar 2021. Kan het iemand wat schelen?
Ik heb het al vaker gezegd, maar je doet net alsof wij in Nederland helemaal niets doen. Het sociale leven ligt plat, de scholen zijn vrijwel helemaal dicht, heel veel andere winkels en ketens hebben de deuren gesloten en we werken zoveel mogelijk thuis.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de mening van 1 buitenlandse viroloog. Je ziet toch godverdorie dat in 90% van de landen ander beleid is dan hier. Waarom denken wij ineens de slimste van de klas te zijn? Een klein landje dat het beter zal weten dan de rest van de wereld.
Mij lachten ze ook uit een zondag bij de Jumbo met mijn mondkapje.quote:
tweet om door te sturen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
WHO tegen Europa: neem de meest drastische maatregelen
Wie nu nog durft te stellen dat wat Rutte zei plausibel klonk is echt knettergek. Dit virus is geen grapje.
dit, ook mensen die jij kentquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:04 schreef Sfancta het volgende:
RIVM/kabinet schuldig aan vele duizenden en duizenden onnodige doden.
Echt bijna alle gevallen in de eerste week/dagen waren familieleden van mensen die uit Italië kwamen, of die mensen zelf. Pas daarna werd pijnlijk duidelijk welk effect Carnaval heeft gehad.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee.
Wij hadden een patiënt in Nederland die sinds 21-2 op een IC lag en uiteindelijk positief is bevonden. Door wie is die besmet?
Daarnaast was eerste golf terug te herleiden naar carnaval.
Dan pas komen de vakantiegangers uit Italië aan de beurt.
Dus onzin.
Gewoon doen, je gezondheid is belangrijker dan wat andere mensen vinden, echt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Sfancta het volgende:
Slowakije, Belgie, Scandinavie mag je ook toevoegen. Belgie nog niet officieel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd, maar je doet net alsof wij in Nederland helemaal niets doen. Het sociale leven ligt plat, de scholen zijn vrijwel helemaal dicht, heel veel andere winkels en ketens hebben de deuren gesloten en we werken zoveel mogelijk thuis.
Het belangrijkste verschil is nog dat je in Spanje, Frankrijk en Italie helemaal je huis niet meer uit mag en de reden daarvoor is dat hun zorgsysteem op tilt is geslagen... dat is bij ons nog helemaal niet het geval.
Ja logisch toch.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leger is opgeroepen paraat te staan 24/7. Werkzaamheden gaan gewoon door. Rest is mij niet medegedeeld ivm geheimhouding.
quote:Als patiënten niet tot een ernstige ademhalingscrisis komen, komen ze niet in het ziekenhuis en worden ze ook nooit geregistreerd. Maar ze hebben coronavirus, dat is zeker ', legt een arts uit. 'Ze blijven thuis, bij hun familie die ze besmetten. We zullen het ware aantal nooit weten ', zegt een ander. We horen ze aan de telefoon, er zijn er veel ”.
Niets vreemds aan, stel je voor dat het straks druk wordt bij de ziekenhuizen, dan kun je er mensen neerzetten om het in goede banen te houden. Daarnaast kunnen ze wat taken van de Politie overnemen zodat die meer tijd heeft voor belangrijke taken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leger is opgeroepen paraat te staan 24/7. Werkzaamheden gaan gewoon door. Rest is mij niet medegedeeld ivm geheimhouding.
is het sowieso niet het geval dat zieke mensen veel vatbaarder zijn als gezonde mensen. Waarbij bij 1 virusje in de lucht een ziek persoon dit oploopt en bij een gezond persoon normaal er een hogere concentratie moet zijn om besmet te worden?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee.
Wij hadden een patiënt in Nederland die sinds 21-2 op een IC lag en uiteindelijk positief is bevonden. Door wie is die besmet?
Als je tot de risico groep behoort kan ik daar wel inkomen anders is het zeer egoïstisch imo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:24 schreef Markesh het volgende:
[..]
Mij lachten ze ook uit een zondag bij de Jumbo met mijn mondkapje.
Lekker belangerijk.
Gewoon doen. Je eigen veiligheid is belangerijker dan dat stomme volk wat het niet serieus neemt
Alsof we het allemaal heel begrijpelijk en verstandig hadden gevonden om in januari al het hele land in een economische crisis te storten zonder een daadwerkelijke besmetting...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gozer, dit was allemaal niet gebeurd als patient 1 in Italië niet zo veel mensen had besmet. Zo goed als alle besmettingen zijn terug te herleiden naar Noord-Italië. Dit is gewoon heel veel pech geweest. Als iedereen naar de wijze Poepz0r had geluisterd, waren we ook vol in de kramp gevlogen voor SARS, de Mexciaanse Griep en Ebola.
Nog nooit gehoord van deze man.quote:
Wat wil je nu met het posten deze video bereiken als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:23 schreef quirina het volgende:
Kijk deze video goed want dit staat ons land ook te wachten.
Als ik een gokje mag doen gaat dit voor de grensbewaking gelden en niet voor de ziekenhuizen. EU wil immers in heel Europa de grenzen dichtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niets vreemds aan, stel je voor dat het straks druk wordt bij de ziekenhuizen, dan kun je er mensen neerzetten om het in goede banen te houden. Daarnaast kunnen ze wat taken van de Politie overnemen zodat die meer tijd heeft voor belangrijke taken.
En dan heb je weer dat patient zero verhaal in Noord-Italië. Europa deed alles prima, mensen uit China moesten geïsoleerd blijven, hartstikke logisch. Dat er vervolgens toch iemand alles en iedereen heeft kunnen besmetten is gewoon heel veel pech geweest, zoiets verwacht je ook niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk wie zegt dat? Dat maffe RIVM zeker?WHO was er toen al mee bezig he.
Nogmaals het linkje:quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:22 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
waaruit blijkt dat je door herd immunity je het onder controle kan houden?
Bedankt voor deze bijzonder nuttige mededeling Hans.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:25 schreef hollandia02 het volgende:
Maar eens even de eerste sigaret in 2 weken opsteken, wat moet je anders als je 3 weken thuis zit.
Aerosol over Brabant uitsproeien.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Luchtmacht... daar heb je ook geen reet aan
idd als we net als Hong Kong eensgezind zijn kunnen we ons eigen plan trekken en in lockdown gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:25 schreef Maver24 het volgende:
We doen net of Rutte onze grote almachtige is. Het is gewoon een snotaap die het weer beter denkt dan ds rest van de wereld. Kloot viool
Uitstekende keuze pik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:25 schreef hollandia02 het volgende:
Maar eens even de eerste sigaret in 2 weken opsteken, wat moet je anders als je 3 weken thuis zit.
Wonen veel Turken in Duitsland.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat hun methode allerbeste methode is?
In ieder geval 55 in Brabant vandaag... maar daar geven ze aan het nog te kunnen handelenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Fukushima het volgende:
gisteravond lagen er 96 personen op de IC, is hier al een update van?
Als Duitsland en Belgie de grens dicht doen, dan hoeven wij geen actie meer te ondernemenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ik een gokje mag doen gaat dit voor de grensbewaking gelden en niet voor de ziekenhuizen. EU wil immers in heel Europa de grenzen dicht
Ik zou 30/3 aan de Reservisten AMO beginnen, maar is uitgesteld. Had verdorie een jaar eerder moeten solliciteren dan had ik straks misschien wat nuttigs kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ik een gokje mag doen gaat dit voor de grensbewaking gelden en niet voor de ziekenhuizen. EU wil immers in heel Europa de grenzen dicht
Uiteraard, want al die wijze internetgebruikers zagen dit al van mijlenver aankomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alsof we het allemaal heel begrijpelijk en verstandig hadden gevonden om in januari al het hele land in een economische crisis te storten zonder een daadwerkelijke besmetting...
Want mensen kunnen niet via zee ofzo binnen komen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Duitsland en Belgie de grens dicht doen, dan hoeven wij geen actie meer te ondernemen
Bewustmaking dat flexible lockdown niet gaat werken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:26 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wat wil je nu met het posten deze video bereiken als ik vragen mag?
RIVM volgde niet het WHOquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is paniekvoetbal van een (nofi) stel onzekere mensen die hoewel ergens begrijpelijk elkaar naast gek maken, anderen proberen mee te sleuren in die waanzin om zo hun enige gelijk tot waarheid te maken. Het verstand is ver te zoeken en de hang naar paniekzaaien is het doel geworden.
Kom je daar tegen in verweer zijn er altijd wel artikeltjes te vinden die als olie op het vuur worden getoond als bewijs met zie je wel want ... ....
Dat geldt ook om het RIVM tot nationale schuldige te maken. Echt pure onzin en als daar al wat fout gaat is dat die deskundigen, zoals het RIVM het kennisniveau van hun publiek schromelijk overschatten. Wetenschap is meestal een kwestie van de beste inschatting wat je niet moet zien als dom "gokken" maar onderbouwd afwegen van (on)mogelijkheden.
Een publiek dat alleen de cijfers ziet die het wil hanteren voor hun eigen gelijk en alle andere afwijkingen met uitzonderingen, totaal wil negeren.
Het is het gelijk van de achteraf orerende charlatan als bewijs dat iemand het verkeerd had. Hetzelfde volk, nofi, dat ziende blind carnaval ging wil vieren, nu hun kinderen in de speeltuin uitlaat en alles doet wat niet expliciet is verboden... dat publiek gaat straks zeggen dat het mocht omdat het niet "verboden" was en men opdracht moeten hebben om en hoe hun kont zelf af te vegen.
18:00.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef Frutsel het volgende:
hoe laat komt de update voor Italië eigenlijk?
ADquote:De KNVB heeft besloten de bekerfinale FC Utrecht-Feyenoord uit te stellen. De huidige datum (19 april in de Kuip in Rotterdam) komt gezien het advies om niet collectief te trainen tot en met 6 april en de periode die nodig is om de selecties weer fit te krijgen te dichtbij, aldus de voetbalbond.
Altijd rond 18u.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef Frutsel het volgende:
Ook gelijk even wat voedsel- en pleepapierbonnen erbij?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk zou je elk woon adres in Nederland, per week een paar kaarten sturen waarmee ze 2 keer per week ofzo 1 supermarkt in mogen. Nu gaan mensen daar een beetje hangen omdat ze zich vervelen en een groepje dat aast wanneer de WC rollen weer binnen komen zodat ze zelf straks 40 pakken in plaats van 30 pakken hebben.
18.10quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:04 schreef Sfancta het volgende:
RIVM/kabinet schuldig aan vele duizenden en duizenden onnodige doden.
Je beschuldigt het kabinet ervan schuldig te zijn aan duizenden en duizenden doden maar durft zelf geen voorzorgsmaatregelen te nemen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Sfancta het volgende:
Is makkelijk klagen als je niet in zijn schoenen staat natuurlijk. Ga er maar eens aanstaan, nu keuzes maken voor een hele bevolking met veel te weinig informatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:27 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die vinden dat Rutte een held isis toch gewoon een aanfluiting deze aanpak.
Zou me niks verbazen als hij straks nog herkozen wordt ook. Achja elk volk krijgt de leider die zij verdient
Dacht het niet, maar zou ik moeten opzoeken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
is het sowieso niet het geval dat zieke mensen veel vatbaarder zijn als gezonde mensen. Waarbij bij 1 virusje in de lucht een ziek persoon dit oploopt en bij een gezond persoon normaal er een hogere concentratie moet zijn om besmet te worden?
RIVM denkt alle deskundigheid zelf in huis te hebben. Ze weten wel veel maar als ze samen zouden werken zou het meer helpen.quote:
Geef iedereen die een redelijke kans maakt een diploma aub.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
Scholen gaan dus open voor leerlingen die examen gaan doen. Gezien het feit dat mijn vriendin een docent is, ben ik benieuwd of er daadwerkelijk les gaat worden gegeven in de zin van examentrainingen of dat de school alleen opengaat om de examens af te nemen en er van de leerlingen wordt verwacht dat ze zich thuis hierop gaan voorbereiden.
Vind er niks handigs aan, het is dus totaal niet te onderscheiden van een normale griepquote:
Dat is geen antwoord op de vraag, ik vroeg mij meer af wat als wenselijk zou worden ervaren en of daar al daadwerkelijk een beslissing in was genomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Geef iedereen die een redelijke kans maakt een diploma aub.
Ernstig hoesten hoort niet bij normale griep chef.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vind er niks handigs aan, het is dus totaal niet te onderscheiden van een normale griep
Met andere woorden: op niezen na kunnen alle symptomen Corona zijn.quote:
Wat is egoïstisch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als je tot de risico groep behoort kan ik daar wel inkomen anders is het zeer egoïstisch imo.
Met zo'n functie komt een hoop verantwoordelijkheid. Ook in moeilijke tijden. Waarom niet het WHO volgen? Of nav carnaval, wetende dat heel veel mensen bij elkaar komen niet het zekere voor het onzekere kiezen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is makkelijk klagen als je niet in zijn schoenen staat natuurlijk. Ga er maar eens aanstaan, nu keuzes maken voor een hele bevolking met veel te weinig informatie.
Ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met andere woorden: op niezen na kunnen alle symptomen Corona zijn.
twitter:DeGelderlander twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:28:34Stormloop op kredietloket banken
https://t.co/OMsM9XQqOO reageer retweet
quote:Banken worden overspoeld met vragen van ondernemers die in de problemen raken door de coronacrisis. Ondernemers zoeken extra geld om toch de rekeningen te kunnen betalen.
We hebben het over dezelfde Baudet toch, die de buitenlandse wetenschap wel heilig verklaard bij de bestrijding van dit virus maar niet serieus neemt als het om klimaatopwarming en stikstofproblemen gaat? Handig zo'n flexibel standpunt als je de simpele zielen in deze samenleving tot je stempotentie moet rekenenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:27 schreef Maikuuul het volgende:
Hadden beter het advies van Baudet kunnen opvolgen vanaf het begin. Maar nee hoor, men luisterd niet naar populisten
twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:32:03De finale van de TOTO KNVB Beker tussen FC Utrecht en Feyenoord zal niet op 19 april plaatsvinden https://t.co/7u3Xb0GSSd reageer retweet
Alsof je door een trein bent overredenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:32 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe voelt koorts nu eigenlijk precies? Als ik verkouden ben voel ik me vermoeid, loopneus is ook evident, evenals niezen en hoesten. COVID is vaak vermoeidheid en droge hoest, maar hoe voelt koorts hebben erbij? Gewoon warme en koude rillingen? Ik kan het me niet zo goed terughalen uit m'n herinneringen.
Hebben zoveel ondernemers dan echt geen buffer?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:DeGelderlander twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:28:34Stormloop op kredietloket banken
https://t.co/OMsM9XQqOO reageer retweet
Dan heb ik nog nooit echt koorts gehad denk ik, behalve dan toen ik klein was, maar dat is al lang geleden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alsof je door een trein bent overreden
Baudet nam WHO serieus betreffende klimaat, want hij zegt dat klimaat wel veranderd alleen dat onze invloed daarop discutabel is. RIVM bestrijd hij en terecht, die kwamen met fakenews over klimaat. Zou maar paar miljoen gaan kostenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben het over dezelfde Baudet toch, die de buitenlandse wetenschap wel heilig verklaard bij de bestrijding van dit virus maar niet serieus neemt als het om klimaatopwarming en stikstofproblemen gaat? Handig zo'n flexibel standpunt als je de simpele zielen in deze samenleving tot je stempotentie moet rekenen
Januari is ook goed mogelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dacht het niet, maar zou ik moeten opzoeken.
Dat is het punt ook niet. Als iemand op 21-2 met luchtwegklachten op de IC terecht komt, niet wordt getest en eind februari opeens blijkt besmet te zijn is de kans groot dat hij dus al besmet was op 21-2.
Reken een week incubatietijd en hij is dus al op 14-2 besmet geraakt. Hij was ook niet in een risicogebied geweest.
Kans is dus aanwezig dat het virus al sinds minstens half februari aan het huishouden is.
Als je echt hoge koorts hebt weet je het wel hoor. Dan ril je je bed uitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:32 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe voelt koorts nu eigenlijk precies? Als ik verkouden ben voel ik me vermoeid, loopneus is ook evident, evenals niezen en hoesten. COVID is vaak vermoeidheid en droge hoest, maar hoe voelt koorts hebben erbij? Gewoon warme en koude rillingen? Ik kan het me niet zo goed terughalen uit m'n herinneringen.
Die post is ook weg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:33 schreef -0- het volgende:
Kunnen we normaal blijven doen hier
Discussies en verschillende meningen prima, maar RIVM e.d. moordenaars noemen gaat erg ver. Daar wordt ook gewoon keihard gewerkt onder hoge druk door veel mensen nu.
Laatste keer dat ik het had voelde heel mn smoel gewoon doods en dof aan ofzo, heel naar. Hoesten nooit gedaan bij griep.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je echt hoge koorts hebt weet je het wel hoor. Dan ril je je bed uit![]()
Ergens eind vorig jaar 39.5 koorts gehad en ik was echt een tijd ongecontroleerd aan het rillen en dag daarna had ik daar gewoon spierpijn van...
Natuurlijk is het bij iedereen anders, maar kan mij niet voorstellen dat je het mist, vooral niet bij 39+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |