SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Mensen die in Rotterdam wonenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou tegenwoordig moet je nog uitkijken dat je niet met een mes gestoken wordt als je er wat van zegt. Heb je misschien geen corona maar zit je daar weer mee.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Welk onderdeel zit hij?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
Update kameraad (werkt voor het leger): Iedereen wordt opgeroepen 24/7 paraat te staan. Meer info krijg ik niet logisch ook.![]()
Gek, de buurman van de zoon van een oudtante van mij beweert net heel iets anders.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
Update kameraad (werkt voor het leger): Iedereen wordt opgeroepen 24/7 paraat te staan. Meer info krijg ik niet logisch ook.![]()
Is wel vaker hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wat doet een Belgische F-16 op ons grondgebied?![]()
Nu geland op Eindhoven![]()
![]()
Ik neem aan dat elke post van weetjewel5 hieronder valt toch mods?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:54 schreef weetjewel5 het volgende:
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Dan geloof je mij niet. Ik woon naast vliegbasis Woensdrecht en hij is Kapitein voor de luchtmacht. Doe ermee wat je wilt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Komen deze onnodige domme posts weer. Net zoals gisteren al zou gebeuren😂😂![]()
Volgens mij gaan er een heleboel mensen voorbij aan het feit dat ondanks dat we nu nog redelijk voldoende Intensive Care bedden hebben er toch flink veel mensen doodgaan.
Hoe gaat dat als de bedden vol zijn denk je?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Fiinland, 0 doden, gaat toch direct in lockdown tot 13 april
https://valtioneuvosto.fi(...)irustilanteen-vuoksi![]()
Onderdeel van de QRF die Belgie en Nederland samen uitvoeren voor Luchtruim Beneluxquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wat doet een Belgische F-16 op ons grondgebied?![]()
😂😂😂en het nog geloven ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan geloof je mij niet. Ik woon naast vliegbasis Woensdrecht en hij is Kapitein voor de luchtmacht. Doe ermee wat je wilt.![]()
Je wilt niet dat je gammele F16's corona krijgen dus snap wel dat ze paraat moeten staanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan geloof je mij niet. Ik woon naast vliegbasis Woensdrecht en hij is Kapitein voor de luchtmacht. Doe ermee wat je wilt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ben wel benieuwd naar de agenda van deze mensen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ga er niet op in. Werd ook gisteren de hele dag gepost. Allemaal hoax.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
verstandig.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:55 schreef riazop het volgende:
Fiinland, 0 doden, gaat toch direct in lockdown tot 13 april
https://valtioneuvosto.fi(...)irustilanteen-vuoksi![]()
We moeten zo snel mogelijk de methodes van Duitsland kopiëren. Minister van VWS moet nu aan de lijn hangen met de collega in Duitsland.![]()
Dit kan ik verifiëren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan geloof je mij niet. Ik woon naast vliegbasis Woensdrecht en hij is Kapitein voor de luchtmacht. Doe ermee wat je wilt.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij gaan er een heleboel mensen voorbij aan het feit dat ondanks dat we nu nog redelijk voldoende Intensive Care bedden hebben er toch flink veel mensen doodgaan.
Hoe gaat dat als de bedden vol zijn denk je?Narf!![]()
twitter:destandaard twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 14:16:04Brussels Airlines schrapt vanaf vrijdag alle vluchten https://t.co/2RtH8YG2Y3 https://t.co/ImAwkwNNfc reageer retweet
![]()
Luchtmacht... daar heb je ook geen reet aanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan geloof je mij niet. Ik woon naast vliegbasis Woensdrecht en hij is Kapitein voor de luchtmacht. Doe ermee wat je wilt.![]()
![]()
Zal per onderdeel verschillen gok ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gek, de buurman van de zoon van een oudtante van mij beweert net heel iets anders.![]()
En hoe weet jij dat hun methode allerbeste methode is?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:56 schreef polderturk het volgende:
We moeten zo snel mogelijk de methodes van Duitsland kopiëren. Minister van VWS moet nu aan de lijn hangen met de collega in Duitsland.![]()
Hier in Utrecht is het rustig. Maar mensen staan wel gezellig in de rij voor broodje Mario en broodje Ben.![]()
Glazen bolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat hun methode allerbeste methode is?![]()
Gaan veel ontslagen vallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:56 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:destandaard twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 14:16:04Brussels Airlines schrapt vanaf vrijdag alle vluchten https://t.co/2RtH8YG2Y3 https://t.co/ImAwkwNNfc reageer retweet
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Waarom maakt iedereen zo druk of je wel of niet getest wordt? Je wordt ziek, je hebt of de griep of corona. Als het heel ernstig is wordt je in beide gevallen opgenomen in het ziekenhuis en in beide gevallen is de kans groot dat je huisgenoten hebt besmet.![]()
Eigenlijk zou je elk woon adres in Nederland, per week een paar kaarten sturen waarmee ze 2 keer per week ofzo 1 supermarkt in mogen. Nu gaan mensen daar een beetje hangen omdat ze zich vervelen en een groepje dat aast wanneer de WC rollen weer binnen komen zodat ze zelf straks 40 pakken in plaats van 30 pakken hebben.![]()
Hoax. Alleen een schip heeft een kapitein.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
hij is Kapitein voor de luchtmacht. Doe ermee wat je wilt.
Of is het een vliegdekschip?![]()
Voor wat het waard is, het aantal nieuwe officieel gemelde besmettingen in Brabant daalt wel naar 80 terwijl er landelijk een kleine stijging is. Wellicht de eerste resultaten van de social distancing, thuiswerken en de overige maatregelen die vorige week al in Brabant zijn ingegaan. Daar zou je nu heel voorzichtig wellicht de eerste resultaten van moeten gaan zien.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Mensen geilen op die cijfers iedere dag om 14:00.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef magrec het volgende:
Waarom maakt iedereen zo druk of je wel of niet getest wordt? Je wordt ziek, je hebt of de griep of corona. Als het heel ernstig is wordt je in beide gevallen opgenomen in het ziekenhuis en in beide gevallen is de kans groot dat je huisgenoten hebt besmet.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zeg ook geen nee tegen een broodje Mario om eerlijk te zijn..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:56 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht is het rustig. Maar mensen staan wel gezellig in de rij voor broodje Mario en broodje Ben.I see peas of green, red roses too....![]()
mensen snappen het hier niet, laat ze maar gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef magrec het volgende:
Waarom maakt iedereen zo druk of je wel of niet getest wordt? Je wordt ziek, je hebt of de griep of corona. Als het heel ernstig is wordt je in beide gevallen opgenomen in het ziekenhuis en in beide gevallen is de kans groot dat je huisgenoten hebt besmet.![]()
In Belgie gaat ondanks alles de politieke crisis gewoon verdertwitter:FranckenTheo twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:58:53. @Bart_DeWever en ik hebben meer stemmen gehaald dan deze hele regering samen.
Democratische hold-up. https://t.co/0RH0WYfRaO reageer retweet![]()
Belgie vervroegt de nationale veiligheidsraad haar vergadering van morgen naar vanavond.
Mijn gok:
Complete lockdown en grenzen dicht met Nederland
https://www.hln.be/nieuws(...)-in-belgie~a0e0eb98/![]()
Hoeveel euro wil je wedden dat hij kapitein is? 5.000?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoax. Alleen een schip heeft een kapitein.
Voedselbonnenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk zou je elk woon adres in Nederland, per week een paar kaarten sturen waarmee ze 2 keer per week ofzo 1 supermarkt in mogen. Nu gaan mensen daar een beetje hangen omdat ze zich vervelen en een groepje dat aast wanneer de WC rollen weer binnen komen zodat ze zelf straks 40 pakken in plaats van 30 pakken hebben.. Met gele ster in de bovenhoek voor de besmette onder ons.
Omdat het essentieel is voor de gekozen strategie om veel te testen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef magrec het volgende:
Normaal staan ze niet paraatquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
Update kameraad (werkt voor het leger): Iedereen wordt opgeroepen 24/7 paraat te staan. Meer info krijg ik niet logisch ook.? Bijzonder.
![]()
Kan alsnog paraat staan in de zin van opgeroepen worden indien nodig uiteraard.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef Doublepain het volgende:
Mattie van mij zit nog steeds in Duitsland, dus lijkt me sterk dat ze paraat staan![]()
Hier waren de supermarkt schappen gewoon weer vol, het lijkt erop dat de toespraak van Rutte op dat gebied zeker nut heeft gehad.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
En de schooljeugd buiten laten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk zou je elk woon adres in Nederland, per week een paar kaarten sturen waarmee ze 2 keer per week ofzo 1 supermarkt in mogen. Nu gaan mensen daar een beetje hangen omdat ze zich vervelen en een groepje dat aast wanneer de WC rollen weer binnen komen zodat ze zelf straks 40 pakken in plaats van 30 pakken hebben.![]()
eerder een bewijs van het tekort aan testenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Voor wat het waard is, het aantal nieuwe officieel gemelde besmettingen in Brabant daalt wel naar 80 terwijl er landelijk een kleine stijging is. Wellicht de eerste resultaten van de social distancing, thuiswerken en de overige maatregelen die vorige week al in Brabant zijn ingegaan. Daar zou je nu heel voorzichtig wellicht de eerste resultaten van moeten gaan zien.![]()
Luchtmacht heeft gewoon de rang Kapitein, waar jij op doelt heeft die niet zover ik weetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoax. Alleen een schip heeft een kapitein.
Dan is alleen de Nederlands-Duitse grens nog open toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:58 schreef riazop het volgende:
Belgie vervroegt de nationale veiligheidsraad haar vergadering van morgen naar vanavond.
Mijn gok:
Complete lockdown en grenzen dicht met Nederland
https://www.hln.be/nieuws(...)-in-belgie~a0e0eb98/![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef iBenny het volgende:
In Belgie gaat ondanks alles de politieke crisis gewoon verdertwitter:FranckenTheo twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:58:53. @:Bart_DeWever en ik hebben meer stemmen gehaald dan deze hele regering samen.
Democratische hold-up. https://t.co/0RH0WYfRaO reageer retweettwitter:LiesVerlindenVL twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 14:13:16Stemmen 26/5/19:
De Wever:242.386
Francken:122.738
=365.124
Nieuwe regering:
Wilmes:16.180
Geens:46.802
De Croo:80.283
Clarinval:18.221
De Crem:36.118
De Block:40.819
Bacquelaine:27.220
Marghem:14.079
Bellot:13.864
Ducarme:24.959
Goffin:17.717
Muylle:23.067
De Backer:0
=359.329 reageer retweetIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ah, dat verzonnen jaar van Ruttequote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:59 schreef butz0rs het volgende:
[..]
En dan? Een jaar wachten op een vaccin?![]()
![]()
Oh ja, thanksquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:59 schreef hollandia02 het volgende:
[..]twitter:LiesVerlindenVL twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 14:13:16Stemmen 26/5/19:
De Wever:242.386
Francken:122.738
=365.124
Nieuwe regering:
Wilmes:16.180
Geens:46.802
De Croo:80.283
Clarinval:18.221
De Crem:36.118
De Block:40.819
Bacquelaine:27.220
Marghem:14.079
Bellot:13.864
Ducarme:24.959
Goffin:17.717
Muylle:23.067
De Backer:0
=359.329 reageer retweet![]()
En als ze testen, communiceren ze daar niet meer over?!
https://www.alkmaarcentra(...)land-noord-niet-meer![]()
Lekker boeiend die Belgische verkiezingen
iedereen papegaait het vrolijk na.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, dat verzonnen jaar van Rutte![]()
bron?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:00 schreef Jano9 het volgende:
WHO wil dat alle landen in Europa drastische maatregelen gaan nemen.![]()
bronquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:00 schreef Jano9 het volgende:
WHO wil dat alle landen in Europa drastische maatregelen gaan nemen.![]()
Nee, regels mbt vaccin ontwikkeling.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, dat verzonnen jaar van Rutte![]()
Pauperquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan Belgische pauperpolitiek hier achterwege blijven?Ondernemers 4K geven en 160 euro per dag, wie is hier nu de pauper die de halve nederlandse ondenemers om zeep gaat helpen man man man
![]()
Wordt gewoon genote en verwijderd. Als het te veel is, gaat de user naar achter.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik neem aan dat elke post van weetjewel5 hieronder valt toch mods?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nee zo werkt dat niet! We moeten in lockdown, want ik heb geen idee wat ik nu moet doen!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik ben één van die mensen die zichzelf geen zorgen maakt t.a.v. besmetting, echter ik hou mij wel aan de gewenste contactregels door anderen niet op te gaan zoeken en mogelijk zo bij te dragen aan het besmetten.
Dat IK/wij zelf wordt besmet zie ik als gegeven en neem daarvoor binnenshuis geen maatregelen. Ik ga bv thuis niet 10x binnenshuis mijn handen wassen noch als ik thuis kom.
Handen wassen cq met spiritus afwrijven doe ik wel voordat ik wegga, neem zakdoekjes mee en ben voorzichtig of voorkom het contact buiten naar anderen toe.
of dat helpt, weet ik niet zeker. Ik wil sws niet verantwoordelijk zijn dat IK anderen zal/ga besmetten. Mensen zijn bij mij meer dan welkom mits zij dat in volle bewustzijn betreden; omgekeerd zal ik idem doen.
Het is dus niet "of-of" maar meer van een genuanceerde "en-en". Ik zal besmet worden en hou mij wel aan de regels.Weisst![]()
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 14:20:07NEW: Sudden economic stop caused by measures to stop coronavirus "will lead to a global recession," S&P Global says - Reuters reageer retweet
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Omdat mensen fucking dom zijn en gewoon nog over straat wandelen alsof er niets aan de hand is, als ze een kuchje of loopneus hebben. Ga je nog naar buiten als je positief getest bent? Gevangenis / geld boete.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef magrec het volgende:
Waarom maakt iedereen zo druk of je wel of niet getest wordt? Je wordt ziek, je hebt of de griep of corona. Als het heel ernstig is wordt je in beide gevallen opgenomen in het ziekenhuis en in beide gevallen is de kans groot dat je huisgenoten hebt besmet."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Op zich was de uitleg van Rutte logisch maar als alle landen om ons heen in lockdown gaat hoe veilig is het dan om zelf bij de huidige maatregelen te blijven..quote:
En dan lopen we weer 2 stappen achter op de rest van EuropaOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
preciesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:01 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nee, regels mbt vaccin ontwikkeling.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Controle krijgen op de snelheid waarmee het virus zich verspreidt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:59 schreef butz0rs het volgende:
[..]
En dan? Een jaar wachten op een vaccin?![]()
Goh verrassendquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:01 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Liveblog Telegraaf
https://www.telegraaf.nl/(...)astische-maatregelen![]()
Gevangenis is ook niet alles. Daar kunnen ze ook weer mensen besmetten. In Iran hebben ze 85000 gevangenen losgelaten, juist door het virus. Beboeten zou wel kunnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat mensen fucking dom zijn en gewoon nog over straat wandelen alsof er niets aan de hand is, als ze een kuchje of loopneus hebben. Ga je nog naar buiten als je positief getest bent? Gevangenis / geld boete.![]()
Hier een manier om op een gecontrolleerde manier groepsimmuniteit te verkrijgen. Klik op de link om de hele reeks te lezen.
Zouden jullie deze tweets zoveel mogelijk willen retweeten om dit onder de aandacht van mensen te brengen?twitter:wilmavandenb1 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 12:08:101/ A possible way to achieve #herdimmunity for #COVID19 Corona virus in a controlled way
@NHSuk @MinVWS @rivm @markrutte @BorisJohnson @Conservatives @UKLabour @VVD @PvdA @telegraaf @NOS @BBCWorld @BBCNews reageer retweet![]()
Duitsers in het buitenland worden opgehaald uit slechte landen (Marokko, Egypte, Filipijnen etc..)
Bron radionieuws NOS op 3.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Als Rutte de adviezen van buitenlandse experts gaat opvolgen, kan hij net zo goed het RIVM opdoeken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Op zich was de uitleg van Rutte logisch maar als alle landen om ons heen in lockdown gaat hoe veilig is het dan om zelf bij de huidige maatregelen te blijven..
En dan lopen we weer 2 stappen achter op de rest van Europa“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:02 schreef polderturk het volgende:
Hier een manier om op een gecontrolleerde manier groepsimmuniteit te verkrijgen. Klik op de link om de hele reeks te lezen.
Zouden jullie deze tweets zoveel mogelijk willen retweeten om dit onder de aandacht van mensen te brengen?twitter:wilmavandenb1 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 12:08:101/ A possible way to achieve #herdimmunity for #COVID19 Corona virus in a controlled way
@:NHSuk @:MinVWS @:rivm @:markrutte @:BorisJohnson @:Conservatives @:UKLabour @:VVD @:PvdA @:telegraaf @:NOS @:BBCWorld @:BBCNews reageer retweetR.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
WHO tegen Europa: neem de meest drastische maatregelen
Wie nu nog durft te stellen dat wat Rutte zei plausibel klonk is echt knettergek. Dit virus is geen grapje.![]()
mensen willen t niet aan nemen en denken dat we een jaar op slot zitten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Controle krijgen op de snelheid waarmee het virus zich verspreidt.![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als Rutte de adviezen van buitenlandse experts gaat opvolgen, kan hij net zo goed het RIVM opdoeken.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Scholen gaan weer open voor eindexamenleerlingen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eindexamenleerlingen![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we de tests bewaren voor wanneer het echt relevant is. Dus om mensen te ontslaan uit het ziekenhuis en te constateren of de zwakkeren onder ons snel opgenomen moeten worden bij een positieve test.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat mensen fucking dom zijn en gewoon nog over straat wandelen alsof er niets aan de hand is, als ze een kuchje of loopneus hebben. Ga je nog naar buiten als je positief getest bent? Gevangenis / geld boete.Weisst![]()
WHO: neem drastische maatregelen, zo snel mogelijk!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Scholen gaan weer open voor eindexamenleerlingen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eindexamenleerlingen
Nederland: kom, laten we scholen weer deels opengooien.![]()
ja hoorrquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:04 schreef Sfancta het volgende:
RIVM/kabinet schuldig aan vele duizenden en duizenden onnodige doden.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Uitstekende betrouwbare bron echt waar polderturk. Fantastisch gevonden!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:02 schreef polderturk het volgende:
@:NHSuk @:MinVWS @:rivm @:markrutte @:BorisJohnson @:Conservatives @:UKLabour @:VVD @:PvdA @:telegraaf @:NOS @:BBCWorld @:BBCNews reageer retweet![]()
Raar land.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
WHO: neem drastische maatregelen, zo snel mogelijk!
Nederland: kom, laten we scholen weer deels opengooien.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Nee omdat t kansloos is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:02 schreef polderturk het volgende:
@:NHSuk @:MinVWS @:rivm @:markrutte @:BorisJohnson @:Conservatives @:UKLabour @:VVD @:PvdA @:telegraaf @:NOS @:BBCWorld @:BBCNews reageer retweet"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Kan vandaag nog weg. We kunnen zelf onze doden wel tellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als Rutte de adviezen van buitenlandse experts gaat opvolgen, kan hij net zo goed het RIVM opdoeken.![]()
Economy first! People second. Zo doen we het in Nederland. Bah.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
WHO: neem drastische maatregelen, zo snel mogelijk!
Nederland: kom, laten we scholen weer deels opengooien.![]()
Zou het niet mogelijk zijn om het land per provincie te immuniseren? Dat je bijvoorbeeld begint met Brabant, spreekwoordelijk hek er om en de rest in volledige lockdown.
De landelijke capaciteit van IC-bedden/overige zorg gebruiken om de klap in Brabant op te vangen en dan naar de volgende provincie.blablablabla![]()
Ik snap ook niet waarom de mening van een buitenlandse viroloog per definitie beter zou zijn dan die van het RIVM of andere binnenlandse virologen? Maar waarschijnlijk zoekt iedereen net zo lang naar een viroloog die zijn/haar eigen visie ondersteunt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als Rutte de adviezen van buitenlandse experts gaat opvolgen, kan hij net zo goed het RIVM opdoeken.
Nu ook Wilders weer, die wil hebben dat we die Italiaan volgen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
K'had nu liever in Belgie gewoond.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Prima plan. Probleem is alleen dat hier veel industrie is met tijdelijke contracten. Dat gaat om honderdduizenden mensen en wat gaat daarmee gebeuren? Maatschappij Fokker werken alleen al duizenden mensen met flexcontracten, wat daarmee te doen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:05 schreef Elan het volgende:
Zou het niet mogelijk zijn om het land per provincie te immuniseren? Dat je bijvoorbeeld begint met Brabant, spreekwoordelijk hek er om en de rest in volledige lockdown.
De landelijke capaciteit van IC-bedden/overige zorg gebruiken om de klap in Brabant op te vangen en dan naar de volgende provincie.![]()
https://www.elsevierweekb(...)-tweets-rivm-743404/quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de mening van een buitenlandse viroloog per definitie beter zou zijn dan die van het RIVM of andere binnenlandse virologen? Maar waarschijnlijk zoekt iedereen net zo lang naar een viroloog die zijn/haar eigen visie ondersteunt.
Nu ook Wilders weer, die wil hebben dat we die Italiaan volgen![]()
Ik zou zeggen. Grenzen op slot. Wachten totdat het virus is uitgeroeid binnen onze grenzen en dan langzaam aan 1 voor 1 de grenzen met je buurlanden openzetten (ook luchtgrenzen). Zodat toerisme etc binnen europa weer kan aantrekken. Virus kan je blijkbaar herleiden naar bepaalde groepen mensen en dus geef je buitenlanders levenslang als ze het virus in Nederland komen verspreiden
Was gister nog voor herd immunity maar om nou 50k Nederlanders (1~5 procent van de nederlands)te begraven om de economie optimaal te beschermen gaat me wat ver
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Het is paniekvoetbal van een (nofi) stel onzekere mensen die hoewel ergens begrijpelijk elkaar naast gek maken, anderen proberen mee te sleuren in die waanzin om zo hun enige gelijk tot waarheid te maken. Het verstand is ver te zoeken en de hang naar paniekzaaien is het doel geworden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:54 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Omdat ze liegen? Wie vertrouwt ze straks nog als er elke keer leugens worden verspreid. De burger wantrouwt ze nu helemaal en gaat dus zijn eigen plan trekken, supermarkten leegtrekken en alles wat erbij hoort om klaar te staan.
Kom je daar tegen in verweer zijn er altijd wel artikeltjes te vinden die als olie op het vuur worden getoond als bewijs met zie je wel want ... ....
Dat geldt ook om het RIVM tot nationale schuldige te maken. Echt pure onzin en als daar al wat fout gaat is dat die deskundigen, zoals het RIVM het kennisniveau van hun publiek schromelijk overschatten. Wetenschap is meestal een kwestie van de beste inschatting wat je niet moet zien als dom "gokken" maar onderbouwd afwegen van (on)mogelijkheden.
Een publiek dat alleen de cijfers ziet die het wil hanteren voor hun eigen gelijk en alle andere afwijkingen met uitzonderingen, totaal wil negeren.
Het is het gelijk van de achteraf orerende charlatan als bewijs dat iemand het verkeerd had. Hetzelfde volk, nofi, dat ziende blind carnaval ging wil vieren, nu hun kinderen in de speeltuin uitlaat en alles doet wat niet expliciet is verboden... dat publiek gaat straks zeggen dat het mocht omdat het niet "verboden" was en men opdracht moeten hebben om en hoe hun kont zelf af te vegen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
twitter:brabantsdagblad twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:06:02Forse toename van patiënten met corona in Brabantse ziekenhuizen https://t.co/9YUga8tDH9 reageer retweet
![]()
Mensen hier leven in een of andere illusie dat de wetenschap zwart wit is en dat er maar één goede aanpak is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de mening van een buitenlandse viroloog per definitie beter zou zijn dan die van het RIVM of andere binnenlandse virologen? Maar waarschijnlijk zoekt iedereen net zo lang naar een viroloog die zijn/haar eigen visie ondersteunt.
Nu ook Wilders weer, die wil hebben dat we die Italiaan volgen
Verzoek om bronnen te plaatsen bij je nieuws."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Op zich geen slecht idee. Alle ouderen in Brabant in quarantaine. Iedereen gaat met elkaar om. De rest van het land gaat op slot. Als in Brabant groepsimmuniteit is bereikt ga je naar de volgende provincie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:05 schreef Elan het volgende:
De landelijke capaciteit van IC-bedden/overige zorg gebruiken om de klap in Brabant op te vangen en dan naar de volgende provincie.![]()
Lekker in de stront laten zakken want volgens kwiebus is flexwerken en ZZPschap een bewuste keuze...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Prima plan. Probleem is alleen dat hier veel industrie is met tijdelijke contracten. Dat gaat om honderdduizenden mensen en wat gaat daarmee gebeuren? Maatschappij Fokker werken alleen al duizenden mensen met flexcontracten, wat daarmee te doen?![]()
![]()
Daar heb ik ook over gedacht, echter daar is het al te laat voor. Bovendien krijg je dan weer van de lakse lui die toch naar hun familie rijden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:05 schreef Elan het volgende:
De landelijke capaciteit van IC-bedden/overige zorg gebruiken om de klap in Brabant op te vangen en dan naar de volgende provincie.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Punt is en daar vallen mensen over is dat het RIVM al honderden keren heeft aangetoond uit de nek te lullen en gewoon zegt wat het kabinet wil dat men moet zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen hier leven in een of andere illusie dat de wetenschap zwart wit is en dat er maar één goede aanpak is.![]()
quote:Huisartsen hebben nieuwe instructies gekregen voor patiënten met luchtwegklachten die kunnen duiden op besmetting met het nieuwe coronavirus. Alleen mensen die er zo ernstig aan toe zijn dat een ziekenhuisopname dreigt, worden nog getest.Bijzonder spel speelt menquote:Alleen patiënten van boven de 70 jaar of met andere medische klachten mogen nog worden getest. Voorwaarde is wel dat ze minstens 38 graden koorts hebben en hoesten of benauwd zijn. Voor ouderen en mensen met een verslechterd immuunsysteem geldt de 38 graden-regel niet, bij deze groep volstaat een ‘koortsig gevoel’. ,,![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is paniekvoetbal van een (nofi) stel onzekere mensen die hoewel ergens begrijpelijk elkaar naast gek maken, anderen proberen mee te sleuren in die waanzin om zo hun enige gelijk tot waarheid te maken. Het verstand is ver te zoeken en de hang naar paniekzaaien is het doel geworden.
Kom je daar tegen in verweer zijn er altijd wel artikeltjes te vinden die als olie op het vuur worden getoond als bewijs met zie je wel want ... ....
Dat geldt ook om het RIVM tot nationale schuldige te maken. Echt pure onzin en als daar al wat fout gaat is dat die deskundigen, zoals het RIVM het kennisniveau van hun publiek schromelijk overschatten. Wetenschap is meestal een kwestie van de beste inschatting wat je niet moet zien als dom "gokken" maar onderbouwd afwegen van (on)mogelijkheden.
Een publiek dat alleen de cijfers ziet die het wil hanteren voor hun eigen gelijk en alle andere afwijkingen met uitzonderingen, totaal wil negeren.
Het is het gelijk van de achteraf orerende charlatan als bewijs dat iemand het verkeerd had. Hetzelfde volk, nofi, dat ziende blind carnaval ging wil vieren, nu hun kinderen in de speeltuin uitlaat en alles doet wat niet expliciet is verboden... dat publiek gaat straks zeggen dat het mocht omdat het niet "verboden" was en men opdracht moeten hebben om en hoe hun kont zelf af te vegen.hear hear
Weisst![]()
Je moet het dan strenger aanpakken, dus niet meer over de snelweg naar een andere provincie. Geen OV etc etcquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef polderturk het volgende:
[..]
Op zich geen slecht idee. Alle ouderen in Brabant in quarantaine. Iedereen gaat met elkaar om. De rest van het land gaat op slot. Als in Brabant groepsimmuniteit is bereikt ga je naar de volgende provincie.![]()
Tsjonge. Een rationale reactie in dit topic. Da's even geleden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is paniekvoetbal van een (nofi) stel onzekere mensen die hoewel ergens begrijpelijk elkaar naast gek maken, anderen proberen mee te sleuren in die waanzin om zo hun enige gelijk tot waarheid te maken. Het verstand is ver te zoeken en de hang naar paniekzaaien is het doel geworden.
Het is het gelijk van de achteraf orerende charlatan als bewijs dat iemand het verkeerd had. Hetzelfde volk, nofi, dat ziende blind carnaval ging wil vieren, nu hun kinderen in de speeltuin uitlaat en alles doet wat niet expliciet is verboden... dat publiek gaat straks zeggen dat het mocht omdat het niet "verboden" was en men opdracht moeten hebben om en hoe hun kont zelf af te vegen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vinden de ouders van die kinderen vast goed...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:02 schreef polderturk het volgende:
@:NHSuk @:MinVWS @:rivm @:markrutte @:BorisJohnson @:Conservatives @:UKLabour @:VVD @:PvdA @:telegraaf @:NOS @:BBCWorld @:BBCNews reageer retweet![]()
Noodtoestand afroepen, snelwegen dicht behalve voor medisch transport en desnoods gericht schieten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over gedacht, echter daar is het al te laat voor. Bovendien krijg je dan weer van de lakse lui die toch naar hun familie rijden.
Denk alleen wel dat het met 12 provincies een extreem lange zit gaat worden.blablablabla![]()
Ik woon nog in.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker verhuizenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Schandalig naïeve post.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is het gelijk van de achteraf orerende charlatan als bewijs dat iemand het verkeerd had. Hetzelfde volk, nofi, dat ziende blind carnaval ging wil vieren, nu hun kinderen in de speeltuin uitlaat en alles doet wat niet expliciet is verboden... dat publiek gaat straks zeggen dat het mocht omdat het niet "verboden" was en men opdracht moeten hebben om en hoe hun kont zelf af te vegen.![]()
Ja, dat klinkt wel leuk... Maar moet al het personeel daar dan ook niet in quarantaine met hun gezin, voordat ze het meenemen in een gesloten gemeenschap???quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef polderturk het volgende:
[..]
Op zich geen slecht idee. Alle ouderen in Brabant in quarantaine. Iedereen gaat met elkaar om. De rest van het land gaat op slot. Als in Brabant groepsimmuniteit is bereikt ga je naar de volgende provincie.![]()
Bijzonder slecht geïnformeerde post met wat ad-hominems.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is het gelijk van de achteraf orerende charlatan als bewijs dat iemand het verkeerd had. Hetzelfde volk, nofi, dat ziende blind carnaval ging wil vieren, nu hun kinderen in de speeltuin uitlaat en alles doet wat niet expliciet is verboden... dat publiek gaat straks zeggen dat het mocht omdat het niet "verboden" was en men opdracht moeten hebben om en hoe hun kont zelf af te vegen.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
uit het artikel: 55 op de IC in Brabant terwijl er 200 plekken zijn... er is naar eigen zeggen dus nog meer dan voldoende capaciteitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:brabantsdagblad twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:06:02Forse toename van patiënten met corona in Brabantse ziekenhuizen https://t.co/9YUga8tDH9 reageer retweet
Juistquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is het gelijk van de achteraf orerende charlatan als bewijs dat iemand het verkeerd had. Hetzelfde volk, nofi, dat ziende blind carnaval ging wil vieren, nu hun kinderen in de speeltuin uitlaat en alles doet wat niet expliciet is verboden... dat publiek gaat straks zeggen dat het mocht omdat het niet "verboden" was en men opdracht moeten hebben om en hoe hun kont zelf af te vegen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2020 15:11:49 ]![]()
Ik ga straks nog wat boodschappen extra halen. Als er nog wat is tenminste. Hoorde van zeggen dat de winkel hier half leeg moet zijn.![]()
Maar het kan zomaar in 4 dagen vol zitten nuquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
uit het artikel: 55 op de IC in Brabant terwijl er 200 plekken zijn... er is naar eigen zeggen dus nog meer dan voldoende capaciteit![]()
Wereldleiders schroeven coronamaatregelen op, maar Nederland houdt vast aan ’gedoseerde verspreiding’
https://www.telegraaf.nl/(...)astische-maatregelen![]()
Die kan je testen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel leuk... Maar moet al het personeel daar dan ook niet in quarantaine met hun gezin, voordat ze het meenemen in een gesloten gemeenschap???blablablabla![]()
Doden blijven niet op de IC liggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar het kan zomaar in 4 dagen vol zitten nuWhat can change the nature of a man?![]()
bron graag... en nee een vaccin - als dat al komt en kan - zal zeker nog 5-10 jaar duren of mensen moeten bereid zijn risico te nemen op allerlei onbekende bijwerkingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, dat verzonnen jaar van Rutte
Zo van het helpt maar patiënt ging alsnog dood aan zuurstoftekort omdat de celwand te sterk wordt/werd.
Als er al wat komt gok ik vooral op een medicijn die eventuele gevolgen van besmettingen wat kan beperken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 17-03-2020 15:29:06 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Alleen zijn er geen Corona vrije provincies meer, daarnaast verwacht ik dat de situatie in de andere provincies snel slechter zal worden omdat die slechts een paar dagen op Brabant achter lopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Noodtoestand afroepen, snelwegen dicht behalve voor medisch transport en desnoods gericht schieten.
Denk alleen wel dat het met 12 provincies een extreem lange zit gaat worden.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Waarom moet het enige doel van een lockdown wachten op een vaccin zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:11 schreef Vallon het volgende:
[..]
bron graag... en nee een vaccin - als dat al komt en kan - zal zeker nog 5-10 jaar duren of mensen moeten bereid zijn risico te nemen op allerlei onbekende bijwerkingen.
Zo van het help maar ging alsnog dood aan zuurstoftekort omdat de celwand te sterk wordt.
Als er al wat komt gok ik vooral op een medicijn die eventuele gevolgen van besmettingen wat kan beperken.![]()
Iets met een spijker en een kopquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu ook Wilders weer, die wil hebben dat we die Italiaan volgen![]()
![]()
Ik begrijp dat Texel nog corona-vrij is. er schijnen veel mensen juist om deze reden het eiland te bezoeken.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Maar de situatie in andere landen leert ons wel dat een extreme lockdown resulteert in minder nieuwe besmettingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alleen zijn er geen Corona vrije provincies meer, daarnaast verwacht ik dat de situatie in de andere provincies snel slechter zal worden omdat die slechts een paar dagen op Brabant achter lopen.
Dus in die zin zou het nog beheersbaar blijven. Als je nu in grijpt.blablablabla![]()
https://www.omroepbrabant(...)ch-gewoon-hooikoorts
Ik moest net ook al een aantal keer niezen na mijn rondje lopen... Gelukkig weet ik dat ik vatbaar ben voor de pollen vooral in de eerste maanden van het jaar, maar het staat niet op mijn voorhoofd
Yep, de inwoners brullen al dat toeristen weg moeten blijven!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp dat Texel nog corona-vrij is. er schijnen veel mensen juist om deze reden het eiland te bezoeken.![]()
Voor andere doeleinden heeft het geen nut.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom moet het enige doel van een lockdown wachten op een vaccin zijn?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah, die hebben we nog niet gezien.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:12 schreef Za het volgende:
Erg de moeite waard:
https://www.washingtonpos(...)ld/corona-simulator/
Maar wel vet inderdaad.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp dat Texel nog corona-vrij is. er schijnen veel mensen juist om deze reden het eiland te bezoeken.![]()
dom volk ookjust give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Er is anders geen enkele reden om een lockdown te doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom moet het enige doel van een lockdown wachten op een vaccin zijn?![]()
Inderdaad. Als we gaan, dan gaan we met z'n allen!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp dat Texel nog corona-vrij is. er schijnen veel mensen juist om deze reden het eiland te bezoeken.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: