iedereen papegaait het vrolijk na.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, dat verzonnen jaar van Rutte
bron?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:00 schreef Jano9 het volgende:
WHO wil dat alle landen in Europa drastische maatregelen gaan nemen.
bronquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:00 schreef Jano9 het volgende:
WHO wil dat alle landen in Europa drastische maatregelen gaan nemen.
Nee, regels mbt vaccin ontwikkeling.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, dat verzonnen jaar van Rutte
Pauperquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan Belgische pauperpolitiek hier achterwege blijven?
Wordt gewoon genote en verwijderd. Als het te veel is, gaat de user naar achter.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik neem aan dat elke post van weetjewel5 hieronder valt toch mods?
Nee zo werkt dat niet! We moeten in lockdown, want ik heb geen idee wat ik nu moet doen!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik ben één van die mensen die zichzelf geen zorgen maakt t.a.v. besmetting, echter ik hou mij wel aan de gewenste contactregels door anderen niet op te gaan zoeken en mogelijk zo bij te dragen aan het besmetten.
Dat IK/wij zelf wordt besmet zie ik als gegeven en neem daarvoor binnenshuis geen maatregelen. Ik ga bv thuis niet 10x binnenshuis mijn handen wassen noch als ik thuis kom.
Handen wassen cq met spiritus afwrijven doe ik wel voordat ik wegga, neem zakdoekjes mee en ben voorzichtig of voorkom het contact buiten naar anderen toe.
of dat helpt, weet ik niet zeker. Ik wil sws niet verantwoordelijk zijn dat IK anderen zal/ga besmetten. Mensen zijn bij mij meer dan welkom mits zij dat in volle bewustzijn betreden; omgekeerd zal ik idem doen.
Het is dus niet "of-of" maar meer van een genuanceerde "en-en". Ik zal besmet worden en hou mij wel aan de regels.
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 14:20:07NEW: Sudden economic stop caused by measures to stop coronavirus "will lead to a global recession," S&P Global says - Reuters reageer retweet
Omdat mensen fucking dom zijn en gewoon nog over straat wandelen alsof er niets aan de hand is, als ze een kuchje of loopneus hebben. Ga je nog naar buiten als je positief getest bent? Gevangenis / geld boete.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef magrec het volgende:
Waarom maakt iedereen zo druk of je wel of niet getest wordt? Je wordt ziek, je hebt of de griep of corona. Als het heel ernstig is wordt je in beide gevallen opgenomen in het ziekenhuis en in beide gevallen is de kans groot dat je huisgenoten hebt besmet.
Op zich was de uitleg van Rutte logisch maar als alle landen om ons heen in lockdown gaat hoe veilig is het dan om zelf bij de huidige maatregelen te blijven..quote:
preciesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:01 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nee, regels mbt vaccin ontwikkeling.
Controle krijgen op de snelheid waarmee het virus zich verspreidt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:59 schreef butz0rs het volgende:
[..]
En dan? Een jaar wachten op een vaccin?
Goh verrassendquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:01 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Liveblog Telegraaf
https://www.telegraaf.nl/(...)astische-maatregelen
Gevangenis is ook niet alles. Daar kunnen ze ook weer mensen besmetten. In Iran hebben ze 85000 gevangenen losgelaten, juist door het virus. Beboeten zou wel kunnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat mensen fucking dom zijn en gewoon nog over straat wandelen alsof er niets aan de hand is, als ze een kuchje of loopneus hebben. Ga je nog naar buiten als je positief getest bent? Gevangenis / geld boete.
twitter:wilmavandenb1 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 12:08:101/ A possible way to achieve #herdimmunity for #COVID19 Corona virus in a controlled way
@NHSuk @MinVWS @rivm @markrutte @BorisJohnson @Conservatives @UKLabour @VVD @PvdA @telegraaf @NOS @BBCWorld @BBCNews reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |