SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
twitter:ADPolitiek twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:32:10De steun voor premier Rutte is enorm gestegen na zijn toespraak van gisteravond. Ook steunt driekwart van de mensen de aanpak om Nederlanders gecontroleerd te besmetten met het coronavirus. https://t.co/bZQlwlRa6l reageer retweet
![]()
Lijkt me wel heel erg sterk. Vergeet niet dat de poep de ventiator raakte in Europa rond 21 februari. Daarvoor was men al heel goed op de hoogte van wat er gebeurde.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dacht het niet, maar zou ik moeten opzoeken.
Dat is het punt ook niet. Als iemand op 21-2 met luchtwegklachten op de IC terecht komt, niet wordt getest en eind februari opeens blijkt besmet te zijn is de kans groot dat hij dus al besmet was op 21-2.
Reken een week incubatietijd en hij is dus al op 14-2 besmet geraakt. Hij was ook niet in een risicogebied geweest.
Kans is dus aanwezig dat het virus al sinds minstens half februari aan het huishouden is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Corona bij 10 miljoen Nederlanders hoeft niet te leiden tot duizenden doden
https://www.rtlnieuws.nl/(...)irus-covid-19-corona![]()
A 21-year-old Spanish soccer coach was killed by the coronavirus while also battling leukemia, according to a report.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
https://nypost.com/2020/0(...)ronavirus-at-age-21/
^Geen geheel onbelangrijk detail...![]()
Heeft iemand feitelijke bronnen over het sluiten van alle winkels in Duitsland met ingang van morgen?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Sukkels.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:35 schreef butz0rs het volgende:
twitter:ADPolitiek twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:32:10De steun voor premier Rutte is enorm gestegen na zijn toespraak van gisteravond. Ook steunt driekwart van de mensen de aanpak om Nederlanders gecontroleerd te besmetten met het coronavirus. https://t.co/bZQlwlRa6l reageer retweet
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
hoe weet je of je het gehad hebt, als de meeste mensen alleen maar lichte of zelfs geen klachten hebben? lijkt me toch wel handig als je dat op gegeven moment weet. want dan kan je weer gewoon je ding doen, toch..![]()
De zorg en de bedrijven hebben die kapjes harder nodig dan jij als je geen risico groep bent. Als je daartoe behoort kan ik er inkomen dat je jezelf wil beschermen. Zo niet ben je onderdeel van het probleem dat daar strak tekorten komen.quote:![]()
Nee, twee weken moet je sowieso zo min mogelijk naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:36 schreef pokkerdepok het volgende:
hoe weet je of je het gehad hebt, als de meeste mensen alleen maar lichte of zelfs geen klachten hebben? lijkt me toch wel handig als je dat op gegeven moment weet. want dan kan je weer gewoon je ding doen, toch..![]()
Dan heb ik denk ik nog nooit koorts gehad muv toen ik klein was, maar das al heel lang geleden. Ik kan me er niks bij voorstellen namelijk. Of nou ja, wel icm met klachten zoals spierpijn en hoesten, das een beetje het totale paatje, maar niet even los daarvan als je alleen een droge hoest hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef Kyran het volgende:
Natuurlijk is het bij iedereen anders, maar kan mij niet voorstellen dat je het mist, vooral niet bij 39+A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Vreemd genoeg zijn de kiezers van de PVV FvD en SP minder enthousiast, je verwacht het nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:35 schreef butz0rs het volgende:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Kan je alleen via een test te weten komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:36 schreef pokkerdepok het volgende:
'Om Nederlanders gecontroleerd te besmetten' is wel wat cru uitgedrukt door het ADquote:.
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
3/4, dat verklaart dat iedereen buiten is en in winkelcentra, die gaan elkaar lekker besmettenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:35 schreef butz0rs het volgende:
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Mijn vader VVDer walgde van zijn speech, just saying.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn de kiezers van de PVV FvD en SP minder enthousiast, je verwacht het niet![]()
is eigenlijk te testen of je het virus doorgemaakt hebt?
Zou wel interessant zijn om een grote groep totaal willekeurige mensen te gaan testen. Pas dan kan je een goed beeld krijgen van de verspreiding en de mate van opname op IC e.d..
Als al veel meer mensen besmet zijn kan dat op zich goed nieuws zijn.![]()
zo min mogelijk onder de mensen. je mag best naar buiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, twee weken moet je sowieso zo min mogelijk naar buiten gaan.
maar als je het gehad hebt en imuum hebt opgebouwd, ben je toch niet meer besmettelijk?![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Wat lijkt je sterk?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel erg sterk. Vergeet niet dat de poep de ventiator raakte in Europa rond 21 februari. Daarvoor was men al heel goed op de hoogte van wat er gebeurde.
Hij lag sinds 21-2 op een IC met luchtwegproblemen. Werd niet getest, want niet in buitenland geweest, eind februari werd hij toch getest en positief bevonden.
Hoe is hij dan besmet geraakt?
Dat rond 21-2 nog alles goed in beeld was is een aanname wat nergens op gebaseerd is.![]()
Je wordt er zo moe van inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig weet FOK alles beter inderdaad!
Zo'n 13 miljoen Nederlanders zijn het eens met Rutte maar alleen FOK! Is reëel en de rest naief. Wat een forum is dit ook af en toe“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
niemand die t weet. leuk experiment.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)irus-covid-19-corona![]()
Dit is wel bemoedigend:quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)irus-covid-19-coronaBen heel erg benieuwd naar uitkomsten daarvanquote:Tests om de immuniteit aan te tonen zijn volgens Rijkers volop in de maak.![]()
![]()
Het was hier ook verrassend druk in het winkelcentrum. Ook allemaal mensen die in groepjes bij elkaar stonden te praten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:38 schreef Fukushima het volgende:
[..]
3/4, dat verklaart dat iedereen buiten is en in winkelcentra, die gaan elkaar lekker besmetten![]()
Nu je het zegt, ahahahah.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'Om Nederlanders gecontroleerd te besmetten' is wel wat cru uitgedrukt door het AD.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Overdreven natuurlijk gezien kinderen vast niet om hun mening is gevraagdvoor ik me moet rectificeren
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Doe even normaal zeg. Dus iedereen moet zijn mondkapjes gaan inleveren? Echt van de gekken dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De zorg en de bedrijven hebben die kapjes harder nodig dan jij als je geen risico groep bent. Als je daartoe behoort kan ik er inkomen dat je jezelf wil beschermen. Zo niet ben je onderdeel van het probleem dat daar strak tekorten komen.
Jij spoort echt niet! Jezus![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: