SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Niet slechts ongeinformeerd, door de onnozelaars van het rivm en de overheid hier expliciet onjuist geinformeerd, aangepraat dat het slechts een griepje zou betreffen waartegen je lekker je handen moet wassen en waarbij het dragen van mondneusmaskers verspreiding niet tegen zou gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat hoge percentage ongeinformeerden zorgt hier helaas voor de razendsnelle verspreiding.![]()
@Doublepainquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laat het TOEVAL nu zijn dat Gates daarmee bezig is!![]()
![]()
Er zijn er genoeg die dit tegenspreken, herd immunity is als er een vaccin ingezet wordt, is het geval van nu en de Nederlandse bevolking is het een kwestie van een virus lekker laten rondgaan op goed geluk. bij nu herd immunity gaat de helft ziek worden. 80% licht ziek, 5% ernstig ziek, praten wij even over 400.000 kritiek zieken! hoe in hemelsnaam kan dat in de ziekenhuizen opgevangen worden. waarom geen lockdown, wij weten nu nog veel te weinig over het virus, af en toe wat speling en zodra het weer ernstig is met de zieken de kraan dichtdraaien, opnieuw lockdown. Zolang wij niet weten wat het virus doet, er geen vaccin is, wij niet weten of je er wel immuun voor kan worden.is rust op de plaats gewenst.ik als leek zijnde nu aan het woordquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Heb jij een andere oplossing dan!? En sinds wanneer is het zijn idee!? Het is idee van de wetenschap. Van virologen, uitbraakexperts en artsen. Niet de fantasie van Rutte zelf ofzo.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Graag die BNW en TRU shit in een ander topic houden
Het is hier al chaotisch genoeg.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Waarom is dat BNW en wat we nu zien geen BNW? Omdat het een minister is is dat de waarheid? Graag even een argument wat dan BNW is en wat niet, dan weten we dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is hier al chaotisch genoeg.![]()
Gatesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:48 schreef Doublepain het volgende:
Bill Gates of Hopp
Wie gaat winnen denk je??
@:poepz0r![]()
![]()
Is daar al een topic van???quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oops, je hebt gelijk. Was me niet eerder opgevallen, toen waren hun getallen nog niet interessant.. .quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Singapore doet dat ook niet in het weekend, misschien the states ook niet?
are we infinite or am I alone![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat gaat op termijn ook niet werken. een samenleving die solitair wordt, gaat sws ten onder.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben tenminste elkaar nog. Ik woon alleen (single), enig kind en mijn ouders zijn de "kwetsbare groep" (midden 70). Heb wel vrienden met wie ik zou kunnen afspreken (als dat nog kan/mag tenminste) maar in combinatie met niet meer naar m'n werk kunnen (iedereen werkt verplicht thuis sinds vrijdag) begin ik me langzaam toch zorgen te maken of ik dat mentaal maanden ga volhouden.
Een beetje goed nieuws is, dat wanneer JIJ zelf ziek bent en beter bent geworden... je ouders (zo de informatie nu strekt) niet meer ziek kunt maken. Dit mits je zelf natuurlijk niet iets "kwetsbaar" onder de leden hebt.
Zelf ben ik meer en meer geneigd om zsm ziek te worden zodat ik a) kan overwinnen of b) het loodje leg. De optie om de komende jaren cq. te rest van het leven angstig in een holletje te gaan zitten is voor mij onacceptabel. Een paar weken, hooguit een maand prima maar niet veel langer.
Voor het evolutionaire voortbestaan zal dit een rimpel gaan zijn en ik wil niet meegezogen worden in de draaikolk van eenzame onzekerheid."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Geen idee, anders maken ze er daar maar 1.quote:
Er gaan al sinds het begin de meest vage tweets en photoshops van tweets de ronde.
Zonder bron en bewijs is dat allemaal BNW en TRU.
Is eerder ook al weggehaald door mods maar rond dit uur hebben die wel wat anders te doen.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom is dat BNW en wat we nu zien geen BNW? Omdat het een minister is is dat de waarheid? Graag even een argument wat dan BNW is en wat niet, dan weten we dat.![]()
Racistische opmerkingen zijn te verwachten in deze tijden. Maak me alleen soms zorgen dat mensen overgaan naar fysiek geweld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tja lekker belangrijk als je vriendin de enige niet zwakzinnige is.
Las laatst dit stuk. De dingen die hier staan zijn opmerkelijk
https://www.volkskrant.nl(...)ben-corona~b563944c/![]()
Vind dat altijd wel leuk om te lezen, hoe creatief mensen kunnen zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geen idee, anders maken ze er daar maar 1.
Er gaan al sinds het begin de meest vage tweets en photoshops van tweets de ronde.
Zonder bron en bewijs is dat allemaal BNW en TRU.![]()
Heb je bronnen en bewijs dat wat nu gaande is ook echt zo is? Dus dat het aantal doden klopt? Ik kan ook wat opschrijven. Hopelijk snap je wat ik bedoel. Beide kanten kan waar zijn. Weten we niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geen idee, anders maken ze er daar maar 1.
Zonder bron en bewijs is dat allemaal BNW en TRU.![]()
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Dat zal in Aziatische landen niet anders zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Racistische opmerkingen zijn te verwachten in deze tijden. Maak me alleen soms zorgen dat mensen overgaan naar fysiek geweld.
https://www.volkskrant.nl(...)ben-corona~b563944c/
We zijn tenslotte allemaal mensen![]()
Creatief mwa. Geschiedenisboekjes liegen toch niet. Bepaalde dingen bestaan echt en bepaalde elementen uit de geschiedenis herhalen zich ook verdacht vaak.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel leuk om te lezen, hoe creatief mensen kunnen zijn![]()
Alles ligt al bijna stil hè. De handrem is al bijna helemaal aangetrokken. Hopelijk is dit genoeg om de snelle groei in te tomen en iedereen ervan te doordringen dat het menens is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
..is rust op de plaats gewenst.ik als leek zijnde nu aan het woord
De komende maanden zal het een balans worden tussen remmen en de rem een beetje loslaten.And what rough beast, its hour come round at last,
Geschiedenisboekjes liegen niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Creatief mwa. Geschiedenisboekjes liegen toch niet. Bepaalde dingen bestaan echt en bepaalde elementen uit de geschiedenis herhalen zich ook verdacht vaak.![]()
De grote banken wrijven nu al in hun handenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alles ligt al bijna stil hè. De handrem is al bijna helemaal aangetrokken. Hopelijk is dit genoeg om de snelle groei in te tomen en iedereen ervan te doordringen dat het menens is.
De komende maanden zal het een balans worden tussen remmen en de rem een beetje loslaten.![]()
![]()
Geschiedenisboeken zijn toch meestal leugens in de ogen van de winnaar?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Creatief mwa. Geschiedenisboekjes liegen toch niet. Bepaalde dingen bestaan echt en bepaalde elementen uit de geschiedenis herhalen zich ook verdacht vaak.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Nog een paar voorbeelden van onze geweldige experts
24-01: https://www.telegraaf.nl/(...)tie-over-coronavirus27-01: https://www.rtvnoord.nl/n(...)virus-waait-wel-overquote:Minister Bruno Bruins (Medische Zorg) stelt dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Goede informatie moet ziekenhuizen, GGD’s en huisartsen helpen zich voor te bereiden voor het geval de ziekte hier opduikt, aldus Bruins.
,,Het is mogelijk dat het in Nederland opduikt’’, zegt RIVM-woordvoerder Harald Wychgel. ,,Maar het risico is heel klein. Het virus komt vooral voor in Wuhan en er is relatief weinig reisverkeer tussen die plaats en Nederland.’’24-02: https://nos.nl/artikel/23(...)ier-maatregelen.htmlquote:Ook in Nederland moeten we er rekening mee houden dat we te maken krijgen met het coronavirus. Dat stelt het RIVM in De Telegraaf. Volgens het RIVM is de kans aanwezig dat ook in Nederland mensen ziek zullen worden. Toch zegt Jaap van Dissel van het RIVM in De Telegraaf dat we niet bang hoeven te zijn voor een grote uitbraak. 'We weten door eerdere ziektes, zoals de Mexicaanse griep, precies welke maatregelen en protocollen we moeten volgen om verspreiding te voorkomen. Als de ziekte in ons land opduikt, zal het waarschijnlijk beperkt blijven tot enkele besmettingen.12-03: https://www.nu.nl/coronav(...)toe-niet-werken.htmlquote:Volgens Jaap van Dissel van het RIVM begint de ontwikkeling van het virus alleen nog maar meer te lijken op die van de griep. Het grootste deel van de patiënten heeft milde klachten aan de bovenste luchtwegen. En met name kwetsbare ouderen overlijden aan het virus. Het sterftecijfer voor de gehele corona-uitbraak ligt nu op ruim 3 procent. Dat is hoger dan de 0,5 tot 1 procent bij griep. Maar je moet er volgens Van Dissel rekening mee houden dat een belangrijk deel van de patiënten met milde klachten niet zijn getest, dus ook niet meegenomen in dat aantal bevestigde gevalleInteressant stuk om te lezen: https://www.linkedin.com/(...)vm-roland-spoormakerquote:"De reactie van Italië is heel erg dom en over de top", zegt Ira Helsloot, hoogleraar besturen van veiligheid aan de Radboud Universiteit Nijmegen, in gesprek met NU.nl. "Ze leggen nu hun totale economie plat en kunnen hun gezondheidszorg niet op peil houden, wat alleen maar meer crisis zal veroorzaken." Ook Helsloot vindt dat Nederland "verstandige" maatregelen heeft genomen. "In tegenstelling tot Italië zijn wij een rijk land met een heel goede gezondheidszorg en met een regering die luistert naar het RIVM."![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die dit tegenspreken, herd immunity is als er een vaccin ingezet wordt, is het geval van nu en de Nederlandse bevolking is het een kwestie van een virus lekker laten rondgaan op goed geluk. bij nu herd immunity gaat de helft ziek worden. 80% licht ziek, 5% ernstig ziek, praten wij even over 400.000 kritiek zieken! hoe in hemelsnaam kan dat in de ziekenhuizen opgevangen worden. waarom geen lockdown, wij weten nu nog veel te weinig over het virus, af en toe wat speling en zodra het weer ernstig is met de zieken de kraan dichtdraaien, opnieuw lockdown. Zolang wij niet weten wat het virus doet, er geen vaccin is, wij niet weten of je er wel immuun voor kan worden.is rust op de plaats gewenst.ik als leek zijnde nu aan het woord![]()
![]()
Nederland moet niet naar de VS, Italië of China kijken, maar naar Zuid-Korea. Volg hun adviezen op. Wees niet te koppig. Zelfs de experts in NL zijn nooit in deze situatie terechtgekomen, waarom informatie niet opvragen bij de Zuid-Koreaanse collega's? die zijn al een fase verder.graag op anoniem![]()
De oorspronkelijke boekjes niet nee. Ik bedoel niet wat de laatste jaren gedrukt is ouwe reus. Ik heb ooit 1 boek gelezen en dat boek is 250 jaar oud ofzo van een vader van een vriend van mij. De beste man is dejaker of hoe dat heet in de kerk. Gaat over de elite van de banken, speelde toen al. Zeer interessant leesvoer, maar nooit meer kunnen vinden op bol.com ofzo.quote:![]()
Hoe is het racistisch wanneer zij een masker draagt ter bescherming tegen Corona/SARS-CoV-2? Nouja, ik kan me voorstellen dat mensen het mogelijk zo bedoelen.. maar als ik iemand met een mondkapje zou zien zou Corona/SARS-CoV-2 ook het eerste zijn waaraan ik denk, zonder welke racistische bedoeling dan ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Racistische opmerkingen zijn te verwachten in deze tijden. Maak me alleen soms zorgen dat mensen overgaan naar fysiek geweld.
https://www.volkskrant.nl(...)ben-corona~b563944c/![]()
![]()
Wat bedoel je daar elke keer mee?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Opvallend dat Gates ook INEENS is vertrokken bij Microsoft. Net nadat het naar buiten kwam dat hij in 2019 al bezig was met het coronavirus."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Niet dat ik weet. Ik vindt geschiedenis sowieso erg interessant en ben regelmatig in het archief te vinden en probeer wel naar waarheidsgetrouw dingen te bepalen. Willem v Oranje heeft echt bestaan maak je niet drukquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geschiedenisboeken zijn toch meestal leugens in de ogen van de winnaar?![]()
![]()
Dit is stukje BNWquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Opvallend dat Gates ook INEENS is vertrokken bij Microsoft. Net nadat het naar buiten kwam dat hij in 2019 al bezig was met het coronavirus.graag op anoniem![]()
Goede post.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:53 schreef Kyran het volgende:
Nog een paar voorbeelden van onze geweldige experts
24-01: https://www.telegraaf.nl/(...)tie-over-coronavirus
[..]
27-01: https://www.rtvnoord.nl/n(...)virus-waait-wel-over
[..]
24-02: https://nos.nl/artikel/23(...)ier-maatregelen.html
[..]
12-03: https://www.nu.nl/coronav(...)toe-niet-werken.html
[..]
Interessant stuk om te lezen: https://www.linkedin.com/(...)vm-roland-spoormakerMinder goede 'experts'
![]()
![]()
![]()
Nee, herd immunity staat los van een vaccin. Mensen worden namelijk ook van zichzelf immuun voor bijna alle virussen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die dit tegenspreken, herd immunity is als er een vaccin ingezet wordt, is het geval van nu en de Nederlandse bevolking is het een kwestie van een virus lekker laten rondgaan op goed geluk. bij nu herd immunity gaat de helft ziek worden. 80% licht ziek, 5% ernstig ziek, praten wij even over 400.000 kritiek zieken! hoe in hemelsnaam kan dat in de ziekenhuizen opgevangen worden. waarom geen lockdown, wij weten nu nog veel te weinig over het virus, af en toe wat speling en zodra het weer ernstig is met de zieken de kraan dichtdraaien, opnieuw lockdown. Zolang wij niet weten wat het virus doet, er geen vaccin is, wij niet weten of je er wel immuun voor kan worden.is rust op de plaats gewenst.ik als leek zijnde nu aan het woord
En tevens is de lock down al vrijwel volledig in grote delen van Europa. Tenzij je wil dat we deuren van mensen gaan dichtlassen.
En ja, we zullen er doorheen moeten omdat het virus niet gestopt kan worden.
En al zouden we het in Nederland gestopt krijgen, dan nog zullen we gelijk weer besmet worden vanuit andere delen van de wereld, na opening van de lock down. Omdat driekwart van de wereld is zo chaotisch dat een lock down volstrekt onhaalbaar is en het virus daar dus zal blijven rondwaren.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Ik ben toch blij als dit hele topic opgeheven kan worden![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Evenstar
![]()
Dit is hoe het zou moeten gaan ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die dit tegenspreken, herd immunity is als er een vaccin ingezet wordt, is het geval van nu en de Nederlandse bevolking is het een kwestie van een virus lekker laten rondgaan op goed geluk. bij nu herd immunity gaat de helft ziek worden. 80% licht ziek, 5% ernstig ziek, praten wij even over 400.000 kritiek zieken! hoe in hemelsnaam kan dat in de ziekenhuizen opgevangen worden. waarom geen lockdown, wij weten nu nog veel te weinig over het virus, af en toe wat speling en zodra het weer ernstig is met de zieken de kraan dichtdraaien, opnieuw lockdown. Zolang wij niet weten wat het virus doet, er geen vaccin is, wij niet weten of je er wel immuun voor kan worden.is rust op de plaats gewenst.ik als leek zijnde nu aan het woord![]()
Misschien wel het hele forum. JeSuisCoronaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:56 schreef TLC het volgende:
Ik ben toch blij als dit hele topic opgeheven kan worden![]()
![]()
![]()
Bovenal: daar werkt de bevolking mee ipv dat een veel te groot deel het allemaal niet zo serieus neemt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:53 schreef KingRoland het volgende:
Nederland moet niet naar de VS, Italië of China kijken, maar naar Zuid-Korea. Volg hun adviezen op. Wees niet te koppig. Zelfs de experts in NL zijn nooit in deze situatie terechtgekomen, waarom informatie niet opvragen bij de Zuid-Koreaanse collega's? die zijn al een fase verder.
Zelfs met de beste experts is er dan geen houden aan.And what rough beast, its hour come round at last,
Gewoon van Elsevier gekopiëerd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Goede post.Minder goede 'experts'
![]()
https://www.elsevierweekb(...)-tweets-rivm-743404/|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Japan heeft toch zat van bejaarden? Dodenaantal daar zal waarschijnlijk misschien China overtreffen.graag op anoniem![]()
Japangoden. Die mensen worden allemaal 185 genotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:57 schreef KingRoland het volgende:
Japan heeft toch zat van bejaarden? Dodenaantal daar zal waarschijnlijk misschien China overtreffen.![]()
![]()
Ben zelf niet bang om ziek te worden en heb grote kans op overleven, al werd ik niet vrolijk van de gedetailleerde beschrijving van het ziekteproces bij Jinek vanavond. Maargoed, duimen dan maar dat je bij de 80% zit die er amper klachten van heeft. Dus ja, ik zou mezelf wellicht best willen laten besmetten op een "Coronafeestje".quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat gaat op termijn ook niet werken. een samenleving die solitair wordt, gaat sws ten onder.
Een beetje goed nieuws is, dat wanneer JIJ zelf ziek bent en beter bent geworden... je ouders (zo de informatie nu strekt) niet meer ziek kunt maken. Dit mits je zelf natuurlijk niet iets "kwetsbaar" onder de leden hebt.
Zelf ben ik meer een meer geneigd om zsm ziek te worden zodat ik a) kan overwinnen of b) het loodje leg. De optie om de komende jaren cq. te rest van het leven angstig in een holletje te gaan zitten is voor mij onacceptabel. Een paar weken, hooguit een maand prima maar niet vele langer.
Voor het evolutionaire voortbestaan zal dit een rimpel gaan zijn en ik wil niet meegezogen worden in de draaikolk.
Wat ik een moeilijk punt vind is het wellicht toch (via via) overbrengen op een zwakkere in de keten die er wel aan onderdoor gaat.![]()
Hopelijk komt er snel meer zekere info over het opbouwen van immuniteit.![]()
Gezondheidssysteem van Zuid-Korea is ook vele malen beter, een van de beste ter wereld. Dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bovenal: daar werkt de bevolking mee ipv dat een veel te groot deel het allemaal niet zo serieus neemt.
Zelfs met de beste experts is er dan geen houden aan.graag op anoniem![]()
Lekker nog drie generaties na de dood van moeders uitkering trekken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Japangoden. Die mensen worden allemaal 185 genot|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je hebt het hier wel tegen een Masterstudent Geschiedenis, dus je hoeft mij niks wijs te maken. Naïef om te denken dat oude historiografie per definitie betrouwbaarder is, vaak is dat juist absoluut niet zo. Daarnaast wordt er natuurlijk altijd misbruik gemaakt van geschiedenis, ook in moderne boeken. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De oorspronkelijke boekjes niet nee. Ik bedoel niet wat de laatste jaren gedrukt is ouwe reus. Ik heb ooit 1 boek gelezen en dat boek is 250 jaar oud ofzo van een vader van een vriend van mij. De beste man is dejaker of hoe dat heet in de kerk. Gaat over de elite van de banken, speelde toen al. Zeer interessant leesvoer, maar nooit meer kunnen vinden op bol.com ofzo.![]()
Dat is wel een krassse uitspraak, ik dacht dat 10% tot 20% van de wereldbevolking besmet raakte in 2009-10. ..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:53 schreef Kyran het volgende:
'We weten door eerdere ziektes, zoals de Mexicaanse griep, precies welke maatregelen en protocollen we moeten volgen om verspreiding te voorkomen. Als de ziekte in ons land opduikt, zal het waarschijnlijk beperkt blijven tot enkele besmettingen."are we infinite or am I alone![]()
Precies. Lockdowns lossen niks op en vertragen slechts het onvermijdelijke.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, herd immunity staat los van een vaccin. Mensen worden namelijk ook van zichzelf immuun voor bijna alle virussen.
En tevens is de lock down al vrijwel volledig in grote delen van Europa. Tenzij je wil dat we deuren van mensen gaan dichtlassen.
En al zouden we het in Nederland gestopt krijgen, dan nog zullen we gelijk weer besmet worden vanuit andere delen van de wereld, na opening van de lock down. Omdat driekwart van de wereld is zo chaotisch dat een lock down volstrekt onhaalbaar is en het virus daar dus zal blijven rondwaren.And what rough beast, its hour come round at last,
Hele dagen in die tempeltjes op badslippertjes een beetje rijst in de mik gooien, lekker man niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker nog drie generaties na de dood van moeders uitkering trekken.![]()
Ik heb het na vanavond nog meer te doen met het medisch personeel. Ze krijgen het niet alleen heel zwaar, ze krijgen het ook nog heel lang heel zwaar.![]()
![]()
Wat ik niet snap he, wanneer maakte china dat virus bekend aan de wereld zodat wetenschappers aan de slag konden, dat was in januari toch?
We zijn dik 2 maanden verder. Waarom is er nog niks geregeld man. HALLO WETENSCHAPPERS??? JULLIE OPAS EN OMAS ZETTEN EEN RAKET MET MENSEN OP DE MAAN MET DE REKENKRACHT VAN EEN TEXAS INSTRUMENTS REKENMACHIENTJE WAAR BLIJFT ONS VACCIN GA WERKEN VOOR JE GELD!!!!!De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Bill Gates waarschuwt al jaren voor het gevaar van een pandemie. Volgens hem is dat namelijk het grootste gevaar voor onze mensheid. Zie bijvoorbeeld zijn TED-talk uit 2015.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Hij is namelijk echt vertrokken.
Wat insinueer jij nu eigenlijk?"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
I hope so.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alles ligt al bijna stil hè. De handrem is al bijna helemaal aangetrokken. Hopelijk is dit genoeg om de snelle groei in te tomen en iedereen ervan te doordringen dat het menens is.
De komende maanden zal het een balans worden tussen remmen en de rem een beetje loslaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door DaniqueV op 17-03-2020 01:07:51 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Evenstar
![]()
That is the freaking point .....quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Precies. Lockdowns lossen niks op en vertragen slechts het onvermijdelijke.![]()
Dat je MASTERstudent bent interesseert weinigen allen. Krijg je ook zoveel linkse onzin voorgeschoteld? En al verplicht Engels spreken die onzin?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:58 schreef 2562 het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel tegen een Masterstudent Geschiedenis, dus je hoeft mij niks wijs te maken. Naïef om te denken dat oude historiografie per definitie betrouwbaarder is, vaak is dat juist absoluut niet zo. Daarnaast wordt er natuurlijk altijd misbruik gemaakt van geschiedenis, ook in moderne boeken. Wat een onzin.![]()
![]()
Trouwens een goede vriend van mij @Lenny_Leonard , ik mention hem even, heeft soms wel wat hulp nodig betreft geschiedenis. Kan hij een beroep op jou doen als hij een vraag heeft betreft geschiedenis? Ik ben zelf marketingstudent dus voor marketingkennis kan hij altijd naar mij komen (jij ook trouwens)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:58 schreef 2562 het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel tegen een Masterstudent Geschiedenis, dus je hoeft mij niks wijs te maken. Naïef om te denken dat oude historiografie per definitie betrouwbaarder is, vaak is dat juist absoluut niet zo. Daarnaast wordt er natuurlijk altijd misbruik gemaakt van geschiedenis, ook in moderne boeken. Wat een onzin.graag op anoniem![]()
jeeeeezusquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Precies. Lockdowns lossen niks op en vertragen slechts het onvermijdelijke.hahahaah
![]()
Mensen die vertrouwen in het RIVM hebben zijn niet goed wijs.
Ja onnodig bashen heeft geen zin, ja ze doen absoluut hun uiterste best, ja ze hebben tot nu toe iedere keer fout gehad.AFCA!![]()
Als je niet even een Googeltje wil wagen, maar wel wil meepraten daar trappen wij niet in allen. Google Bill Gates Coronavirus. Succes komende half uur.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:58 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Bill Gates waarschuwt al jaren voor het gevaar van een pandemie. Volgens hem is dat namelijk het grootste gevaar voor onze mensheid. Zie bijvoorbeeld zijn TED-talk uit 2015.
Wat insinueer jij nu eigenlijk?![]()
juist wel debiel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat je MASTERstudent bent interesseert weinigen allen. Krijg je ook zoveel linkse onzin voorgeschoteld? En al verplicht Engels spreken die onzin?
sorry @modsgraag op anoniem![]()
Uiterste best om de factuurtjes op tijd te laten betalen door de regeringquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ja onnodig bashen heeft geen zin, ja ze doen absoluut hun uiterste best, ja ze hebben tot nu toe iedere keer fout gehad.![]()
![]()
Gelukkig weten zolderkamerfokkertjes het altijd beterquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ja onnodig bashen heeft geen zin, ja ze doen absoluut hun uiterste best, ja ze hebben tot nu toe iedere keer fout gehad.
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Dat zeg ik toch niet? Virologen gelukkig welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Gelukkig weten zolderkamerfokkertjes het altijd beterAFCA!![]()
Idd, hoe lang duurde het nou om de common cold te genezen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:58 schreef vosss het volgende:
Wat ik niet snap he, wanneer maakte china dat virus bekend aan de wereld zodat wetenschappers aan de slag konden, dat was in januari toch?
We zijn dik 2 maanden verder. Waarom is er nog niks geregeld man. HALLO WETENSCHAPPERS??? JULLIE OPAS EN OMAS ZETTEN EEN RAKET MET MENSEN OP DE MAAN MET DE REKENKRACHT VAN EEN TEXAS INSTRUMENTS REKENMACHIENTJE WAAR BLIJFT ONS VACCIN GA WERKEN VOOR JE GELD!!!!!
Oh wait.......
Ik gok dat dit vaccin in een recordtijd komt, maar of ze alle normale tests doen...........A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Lijkt mij wel. Als RIVM zelf al niet kan berekenen wat de klimaatplannen moeten kosten en hier op het forum al snel duidelijk was dat het veeeeeeeeeel meer zou gaan kosten, dan geloof ik de Fokkers eerder ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Gelukkig weten zolderkamerfokkertjes het altijd beter![]()
![]()
Nou Een keer riep iemand: Pas op zij heeft corona hahahah!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hoe is het racistisch wanneer zij een masker draagt ter bescherming tegen Corona/SARS-CoV-2? Nouja, ik kan me voorstellen dat mensen het mogelijk zo bedoelen.. maar als ik iemand met een mondkapje zou zien zou Corona/SARS-CoV-2 ook het eerste zijn waaraan ik denk, zonder welke racistische bedoeling dan ook.
En dan wordt ze de hele tijd nageroepen. Je zou denken dat dit pubers zijn maar zijn gewoon volwassen mensen.![]()
Geen immuniteit?
Geen idee of dit hier al geplaatst is en of dit een serieuze bron is. Had een late dienst en pas net thuis.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.![]()
Ken alleen gynaecologen ouwe reus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Virologen gelukkig wel![]()
Opzich snap ik sommige dingen wel als je ziet hoe dom dit volk gedraagt bij lichte maatregelen, stel je voor als het meteen een lock down was. Dan vielen er meer doden dan het virus zelf :’)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ja onnodig bashen heeft geen zin, ja ze doen absoluut hun uiterste best, ja ze hebben tot nu toe iedere keer fout gehad.![]()
wat doe je als ik vragen mag? ik tag @Kyran ook even misschien voor hem ook interessant morgenochtend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:01 schreef LaCatastrophe het volgende:
Geen immuniteit?
Geen idee of dit hier al geplaatst is en of dit een serieuze bron is. Had een late dienst en pas net thuis.graag op anoniem![]()
Nu ja, hier in ditzelfde topic werd op 2 Februari al geroepen dat alle vluchten naar China stilgelegd moesten worden. Achteraf gezien was toen allemaal nog wel te voorkomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Gelukkig weten zolderkamerfokkertjes het altijd beterCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Het gaat niet alleen om de maatregelen maar ook om de communicatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Opzich snap ik sommige dingen wel als je ziet hoe dom dit volk gedraagt bij lichte maatregelen, stel je voor als het meteen een lock down was. Dan vielen er meer doden dan het virus zelf :’)AFCA!![]()
lossen wel de overbelaste ziekenhuizen op.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Precies. Lockdowns lossen niks op en vertragen slechts het onvermijdelijke.![]()
Was rond dezelfde tijd dat Baudet de kamer opriep om erover te babbelen. Men lachte, deed een poep en een plas en alles bleef zoals het was.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nu ja, hier in ditzelfde topic werd op 2 Februari al geroepen dat alle vluchten naar China stilgelegd moesten worden. Achteraf gezien was toen allemaal nog wel te voorkomen.![]()
Tuurlijk komt er een lockdown. Maar dat moet stapsgewijs want een mens in een vrij land laat zich geen dingen opleggen van de 1 op andere dag.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Medium care pleegquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat doe je als ik vragen mag? ik tag @:kyran ook even misschien voor hem ook interessant morgenochtend.Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.![]()
server is rustig nu vriend. COR ook trouwens. alleen poepz0r maakt een masterstudent geschiedenis belachelijk, dat wel jammer nu hij de experts hier wegjaagt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de maatregelen maar ook om de communicatie.graag op anoniem![]()
Ik zie steeds meer mensen die zogenaamd niet in de kwetsbare groep passen, slachtoffer worden van dit virus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, herd immunity staat los van een vaccin. Mensen worden namelijk ook van zichzelf immuun voor bijna alle virussen.
En al zouden we het in Nederland gestopt krijgen, dan nog zullen we gelijk weer besmet worden vanuit andere delen van de wereld, na opening van de lock down. Omdat driekwart van de wereld is zo chaotisch dat een lock down volstrekt onhaalbaar is en het virus daar dus zal blijven rondwaren.
Dat past niet in het plaatje en waarom moeten wij nu als kleiin landje de klappen gaan opvangen door een doorgang te zijn voor de andere landen. Blijf erbij, speel op save zolang wij niet weten wat het virus precies inhoud, gooi niet zomaar even de grenzen open als je er als enige zo instaatLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ja, maar die doden zijn de mensen die er om vragen om te gaan rellen en plunderen. Die kunnen we prima missenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Opzich snap ik sommige dingen wel als je ziet hoe dom dit volk gedraagt bij lichte maatregelen, stel je voor als het meteen een lock down was. Dan vielen er meer doden dan het virus zelf :’).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Frankrijk kan dat prima genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:02 schreef DonDruiper het volgende:
Tuurlijk komt er een lockdown. Maar dat moet stapsgewijs want een mens in een vrij land laat zich geen dingen opleggen van de 1 op andere dag.![]()
En die vertraging hebben we nodig om de piek te verlagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Precies. Lockdowns lossen niks op en vertragen slechts het onvermijdelijke.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Er zijn allerlei middelen om te vertragen. Een totale lockdown is een van de meest drastische. Wie weet gaat dat paardenmiddel nog ingezet worden de komende weken, we zijn er niet ver vanaf.quote:
Maar een flink aantal posters hier lijkt te denken dat als je dat maar even een paar weken doet dat het daarna klaar is.And what rough beast, its hour come round at last,
Het eerste gok ik ook en het tweede gok ik ook van nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok dat dit vaccin in een recordtijd komt, maar of ze alle normale tests doen...........
Maar onder de streep is het dus gewoon mooi kut. Dat is eigenlijk wel een goeie samenvatting van de speech van Rutte en de toestand waarin de wereld zich nu bevindt. Ronduit kut.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Evenstar
![]()
Als die FOK!ertjes met wetenschappelijke bronnen komen dan kan het best zijn dat zij wel gelijk hebben ja en het RIVM niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Gelukkig weten zolderkamerfokkertjes het altijd beter
WHO: Je bent nog besmettelijk nadat je geen klachten meer hebt. Hou mensen nog twee weken in quarantaine.
RIVM: Je kan 24h na je laatste klachten uit quarantaine.
Onderzoek: Kinderen spelen een grote rol bij het verspreiden van het virus
RIVM: Kinderen spelen een minimale rol bij het verspreiden van het virus
WHO/onderzoek: Je bent al besmettelijk voordat je symptomen vertoont
RIVM: Je bent nauwelijks besmettelijk als je geen symptomen vertoont![]()
Banken lachen zich rot. Die vinden dit totaal niet kut. Voor ons is dit wel kut ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Het eerste gok ik ook en het tweede gok ik ook van niet
Maar onder de streep is het dus gewoon mooi kut. Dat is eigenlijk wel een goeie samenvatting van de speech van Rutte en de toestand waarin de wereld zich nu bevindt. Ronduit kut.![]()
Daarvoor zelfs nog. Men vreesde toendertijd de economische schade voor de luchtmaatschappijen en toeristenindustriequote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was rond dezelfde tijd dat Baudet de kamer opriep om erover te babbelen. Men lachte, deed een poep en een plas en alles bleef zoals het was.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Knoopsgod. Achteraf was carnaval door laten gaan enorme blunder.twitter:gjknoops twitterde op zondag 15-03-2020 om 11:42:46Medische microbiologen: 'Informatie RIVM loopt achter en is incompleet' - https://t.co/81uS4aXjJF
Er komt moment dat Nederlandse staat aansprakelijk zal zijn voor de gevolgen ogv art 2 Europees mensenrechtenverdrag dat plicht Staat inhoudt bescherming leven burgers
#coronavirus reageer retweetAFCA!![]()
https://twitter.com/chrislu44/status/1239690156791169029?s=21quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Banken lachen zich rot. Die vinden dit totaal niet kut. Voor ons is dit wel kut ja.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik heb echt het gevoel dat Nederlanders gewoon een light variant van de Fransen zijn ipv Duitsers.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar die doden zijn de mensen die er om vragen om te gaan rellen en plunderen. Die kunnen we prima missen.
![]()
Wie weet. Vooralsnog hebben we deze lockdown-light met thuiswerken en gesloten scholen en horeca etc. Komt al aardig in de buurt en ik hoop dat het al voldoende blijkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:03 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En die vertraging hebben we nodig om de piek te verlagen.And what rough beast, its hour come round at last,
Evenstar
![]()
Ding ding, even lezenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat doe je als ik vragen mag? ik tag @:kyran ook even misschien voor hem ook interessant morgenochtend.![]()
![]()
Plunderen zo leuk zijn. Keer gratis winkelen bij CoolBlue die hebben toch geld zatquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat Nederlanders gewoon een light variant van de Fransen zijn ipv Duitsers.![]()
![]()
Banken kunnen helemaal niet lachen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Banken lachen zich rot. Die vinden dit totaal niet kut. Voor ons is dit wel kut ja.
Mensen werkzaam bij een bank kunnen nog steeds dierbaren verliezen aan corona.
#leukeopendeurenOh.![]()
Wel een slappe reactie, ik ben beter van jou gewend. En die conspiracy-theorie waar jij volgens mij naar doelt is gebaseerd op die TED talk. Heb je die überhaupt gekeken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je niet even een Googeltje wil wagen, maar wel wil meepraten daar trappen wij niet in allen. Google Bill Gates Coronavirus. Succes komende half uur."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Het ging al veel eerder mis.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
Knoopsgod. Achteraf was carnaval door laten gaan enorme blunder.twitter:gjknoops twitterde op zondag 15-03-2020 om 11:42:46Medische microbiologen: 'Informatie RIVM loopt achter en is incompleet' - https://t.co/81uS4aXjJF
Er komt moment dat Nederlandse staat aansprakelijk zal zijn voor de gevolgen ogv art 2 Europees mensenrechtenverdrag dat plicht Staat inhoudt bescherming leven burgers
#coronavirus reageer retweet
Toen westerse landen hun ingezetenen terughaalden uit China en verdomden om het luchtruim naar China te sluiten ging het al mis.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Er gaan elke dag duizenden mensen dood ouwe reus. Niet druk om maken. Dat is de leef.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Banken kunnen helemaal niet lachen.
Mensen werkzaam bij een bank kunnen nog steeds dierbaren verliezen aan corona.
#leukeopendeuren![]()
Correct. Echter gaat dit specifiek over Nederland.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het ging al veel eerder mis.
Toen westerse landen hun ingezetenen terughaalden uit China en verdomden om het luchtruim naar China te sluiten ging het al mis.AFCA!![]()
Wie weet. Vooralsnog hebben we deze lockdown-light met thuiswerken en gesloten scholen en horeca etc. Komt al aardig in de buurt en ik hoop dat het al voldoende blijkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:03 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En die vertraging hebben we nodig om de piek te verlagen.Het doel van het huidige pakket maatregelen is precies dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:02 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
lossen wel de overbelaste ziekenhuizen op.And what rough beast, its hour come round at last,
NEWSFLASH : we hebben het virus al lang binnen onze grenzen. Ws sinds begin februari. Dus wat verandert er als je de grenzen dichtgooitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer mensen die zogenaamd niet in de kwetsbare groep passen, slachtoffer worden van dit virus.
Dat past niet in het plaatje en waarom moeten wij nu als kleiin landje de klappen gaan opvangen door een doorgang te zijn voor de andere landen. Blijf erbij, speel op save zolang wij niet weten wat het virus precies inhoud, gooi niet zomaar even de grenzen open als je als enige zo instaat
En ja, ook een klein deel van de gezonde mensen zal er aan sterven. Is nou eenmaal niet anders. Een klein deel van de mensen komt om in het verkeer. Is kut, moet je proberen maar te minimaliseren, maar uitbannen gaat niet lukken.
Wat jij niet helemaal lijkt te begrijpen is dat een virus besmettelijk is. Met als gevolg dat vrijwel iedereen er mee in aanraking gaat komen. Of je nu hoog of laag springt (en schreeuwt om lock downs die niet werken en dat het Rutte's eigen ideetje is)
[ Bericht 3% gewijzigd door Puntenjager op 17-03-2020 01:13:21 ]I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Precies wat je aangeeft. Geld en plus dat de ontwikkeling van nieuwe vaccins en antibiotica commercieel niet interessant is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:58 schreef vosss het volgende:
We zijn dik 2 maanden verder. Waarom is er nog niks geregeld man. HALLO WETENSCHAPPERS??? JULLIE OPAS EN OMAS ZETTEN EEN RAKET MET MENSEN OP DE MAAN MET DE REKENKRACHT VAN EEN TEXAS INSTRUMENTS REKENMACHIENTJE WAAR BLIJFT ONS VACCIN GA WERKEN VOOR JE GELD!!!!!Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Waarom zou je naar zenders kijken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:06 schreef DaniqueV het volgende:
Misschien goed nieuws voor de binnenblijvers![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tijdens-coronacrisis
NetflixGenotOh.![]()
Jensen is rechts. Populist is die Klaver die vandeweek stemde TEGEN sluiting scholen, halve dag later op tv met zijn harses SCHOLEN DICHT.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef riazop het volgende:
Er is ook en rechts populist die tegen een lockdown is ...![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, met een papiertje dat dat ook daadwerkelijk is waar je heen gaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vraag mij af bij een lockdown moeten we dan gewoon doorwerken?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Deze man is helemaal doorgedraaid, zag net een fragment op Twitter.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef riazop het volgende:
Er is ook en rechts populist die tegen een lockdown is ...AFCA!![]()
Xhamstergenotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar zenders kijken?
NetflixGenot![]()
![]()
nieuwe seizoen Westworld makkerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NetflixGenotgraag op anoniem![]()
alle andere landen met lockdowns ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Gelukkig weten zolderkamerfokkertjes het altijd beter![]()
Dat gaan ze in de toekomst zeker anders aanpakken, maar voor deze pandemie is het al te laat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het ging al veel eerder mis.
Toen westerse landen hun ingezetenen terughaalden uit China en verdomden om het luchtruim naar China te sluiten ging het al mis.![]()
Jensen is rechts?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef riazop het volgende:
Er is ook en rechts populist die tegen een lockdown is ...Oh.![]()
Evenstar
![]()
Lockdown moet NU ingezet worden om de eerste golven aan te kunnen. Je krijgt dan wat tijd om even de koppen bijelkaar te steken en onder minder druk wat maatregelen te treffen en een plan van aanpak te maken. Daarnaast zorg je er voor dat je zorg niet overbelast raakt en zich kan voorbereiden om de komende maanden. Nu moet alles snel snel snel snel want de vloedgolf die komt er al aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zijn allerlei middelen om te vertragen. Een totale lockdown is een van de meest drastische. Wie weet gaat dat paardenmiddel nog ingezet worden de komende weken, we zijn er niet ver vanaf.
Maar een flink aantal posters hier lijkt te denken dat als je dat maar even een paar weken doet dat het daarna klaar is.
Waarom niet gewoon even vol op de rem trappen en daarna weer alles rustig op gang laten komen? De users hier vragen niet om een lockdown van een jaar. De meeste zien echt wel in dat dat niet haalbaar en niet effectief is. Alleen moeten wij nu op de rem trappen om te voorkomen dat wij straks niet eens meer een rem hebben ....![]()
mwoa betreft zuid-korea heb ik wel de meeste ervaring in dit topicquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Gelukkig weten zolderkamerfokkertjes het altijd betergraag op anoniem![]()
Het tweede seizoen vond ik niet zo heel denderend, dus S3 wacht ik eerst de reviews wel af.quote:Oh.![]()
Reviews lezenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het tweede seizoen vond ik niet zo heel denderend, dus S3 wacht ik eerst de reviews wel af.Vaak betaalde reviews ook nog eens
![]()
![]()
Betaalde reviews? Weet niet wat jij allemaal leest.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Reviews lezenVaak betaalde reviews ook nog eens
Oh.![]()
Dat ik door moet werken lijkt me evident. Maar kan of mag ik in de nabije toekomst op die spaarzame vrije dagen nog met mijn ereader ergens buiten op een bankje zitten lezen?Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Het pakket maatregelen dat nu getroffen is zit daar niet ver vandaan. Welke delen van het openbare even zou je graag nog verder plat willen leggen dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lockdown moet NU ingezet worden om de eerste golven aan te kunnen. Je krijgt dan wat tijd om even de koppen bijelkaar te steken en onder minder druk wat maatregelen te treffen en een plan van aanpak te maken. Daarnaast zorg je er voor dat je zorg niet overbelast raakt en zich kan voorbereiden om de komende maanden. Nu moet alles snel snel snel snel want de vloedgolf die komt er al aan.
Waarom niet gewoon even vol op de rem trappen en daarna weer alles rustig op gang laten komen? De users hier vragen niet om een lockdown van een jaar. De meeste zien echt wel in dat dat niet haalbaar en niet effectief is. Alleen moeten wij nu op de rem trappen om te voorkomen dat wij straks niet eens meer een rem hebben ....And what rough beast, its hour come round at last,
90% van de omzet van farma gaat naar marketing niet naar onderzoek. Dat is al jaren een reeel probleem jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De artsen en wetenschappers werken zich helemaal kapot. Vanaf dag 1 van dit verhaal.![]()
Dat virus was er eerder. Eind december luidde een dokter de noodklok dat er een virus was en de overheid nam dat niet serieus. Die is door Xi en zijn bende op zijn vingers getikt. Dit heeft op sociale media in china (wechat, weibo) een hoop kritiek gezorgd richting de regering.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:58 schreef vosss het volgende:
We zijn dik 2 maanden verder. Waarom is er nog niks geregeld man. HALLO WETENSCHAPPERS??? JULLIE OPAS EN OMAS ZETTEN EEN RAKET MET MENSEN OP DE MAAN MET DE REKENKRACHT VAN EEN TEXAS INSTRUMENTS REKENMACHIENTJE WAAR BLIJFT ONS VACCIN GA WERKEN VOOR JE GELD!!!!!
deze gozer.
Edit: hij is trouwens nu dood vanwege coronagraag op anoniem![]()
Je weet dat ik filmverzamelaar ben en een van de grootste posters ben op blu-ray.com? Universal en dergelijke betalen met enige regelmaat reviewers voor een leuke review, vaak aanvullend met merch en media zoals de 4K release etc. Ik heb hier inmiddels 2.000 fysieke films staan ouwe reus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Betaalde reviews? Weet niet wat jij allemaal leest.![]()
Als er niemand naast je in je nek hoest..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:10 schreef LaCatastrophe het volgende:
Dat ik door moet werken lijkt me evident. Maar kan of mag ik in de nabije toekomst op die spaarzame vrije dagen nog met mijn ereader ergens buiten op een bankje zitten lezen?And what rough beast, its hour come round at last,
Zie Hubei , 23 januariquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke delen van het openbare even zou je graag nog verder plat willen leggen dan?![]()
Maar wie en of wat zorgt er dan voor voedsel en dergelijke? Bij een lockdown waar dan inderdaad alles gesloten is? En je niet meer naar buiten mag? Geef dan daar ook een uitleg van in dit plan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lockdown moet NU ingezet worden om de eerste golven aan te kunnen. Je krijgt dan wat tijd om even de koppen bijelkaar te steken en onder minder druk wat maatregelen te treffen en een plan van aanpak te maken. Daarnaast zorg je er voor dat je zorg niet overbelast raakt en zich kan voorbereiden om de komende maanden. Nu moet alles snel snel snel snel want de vloedgolf die komt er al aan.
Waarom niet gewoon even vol op de rem trappen en daarna weer alles rustig op gang laten komen? De users hier vragen niet om een lockdown van een jaar. De meeste zien echt wel in dat dat niet haalbaar en niet effectief is. Alleen moeten wij nu op de rem trappen om te voorkomen dat wij straks niet eens meer een rem hebben ....Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Wat schuift het per review??quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je weet dat ik filmverzamelaar ben en een van de grootste posters ben op blu-ray.com? Universal en dergelijke betalen met enige regelmaat reviewers voor een leuke review, vaak aanvullend met merch en media zoals de 4K release etc. Ik heb hier inmiddels 2.000 fysieke films staan ouwe reus.![]()
Picnic, Jumbo, Appie etcquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar wie en of wat zorgt er dan voor voedsel en dergelijke? Bij een lockdown waar dan inderdaad alles gesloten is? En je niet meer naar buiten mag? Geef dan daar ook een uitleg van in dit plan.![]()
Klaver stemde niet tegen "sluiting scholen", hij stemde tegen een motie die niet voldoende was.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jensen is rechts. Populist is die Klaver die vandeweek stemde TEGEN sluiting scholen, halve dag later op tv met zijn harses SCHOLEN DICHT.![]()
![]()
Er was nog een andere motie waar hij overigens wel vóór stemde.
Het is negatief gespind maar tijdens het debat was Klaver continu vóór sluiting scholen maar dan wel met opvang voor kinderen van personeel én geld om scholen te desinfecteren.
Tegen een motie stemmen betekent niet dat je tegen het sluiten bent, het betekent dat je tegen de motie bent.![]()
Roadblocks, straatverboden, ontsmetten van straten, verbieden van autorijden en platleggen van het OV.. dat soort maatregelen?quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Afhankelijk van de userbase van de reviewer. Iemand als Geek! (jou onbekend denk ik) zal misschien 100 piek krijgen en iemand als Coolduder (zie youtube) 500. Niks van te zeggen. Vaak zie je die incelhoofden ook op rode lopers.quote:![]()
Grote bouwmarkten etc als Karwei en IKEAquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het pakket maatregelen dat nu getroffen is zit daar niet ver vandaan. Welke delen van het openbare even zou je graag nog verder plat willen leggen dan?
- kapperzaken, schoonheidsspecialisten etc
- openbaar vervoer
- elektronicazaken
- kledingwinkels
- speelgoedwinkels
- buurthuizen
Kan het rijtje wel afmaken maar eigenlijk alle niet-noodzakelijke dingen dicht.AFCA!![]()
Evenstar
![]()
Eigenlijk is dit al een soort van mini-lockdown, maar ik snap niet waarom ze net niet één stap verder gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vraag mij af bij een lockdown moeten we dan gewoon doorwerken?
Gooi de niet essentiële winkels dicht (IKEA, tuincentra, kledingwinkels, meubelzaken etc), verbied om met meer dan 5 man bijelkaar te komen, laat de winkels die openblijven er voor zorgen dat er maar X man naar binnen mag.
Verder gewoon doorwerken, zowel thuis als op kantoor, met nooit meer dan 5 man in een ruimte. Wel gewoon naar buiten mogen, maar nooit met meer dan 5 man bijelkaar.
Gewoon even een paar weken om wat rust te pakken, alles te laten bezinken, ziekenhuizen de tijd te geven om voor te bereiden, maskers te regelen, beademingsapparatuur klaar te zetten, testen in te slaan, meer GGD medewerkers te werven etc etc.
Daarna kan je het een stapje voor stapje weer open gooien. GGD/RIVM moet er dan wel bovenop zitten, iedere casus testen, isoleren, in kaart brengen etc. Zodat je volledige controle hebt en zo lang mogelijk houdt. Raak je de controle kwijt > lockdown > repeat.![]()
Tikt lekker aan maatquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Afhankelijk van de userbase van de reviewer. Iemand als Geek! (jou onbekend denk ik) zal misschien 100 piek krijgen en iemand als Coolduder (zie youtube) 500. Niks van te zeggen. Vaak zie je die incelhoofden ook op rode lopers.![]()
OV is toch wel noodzakelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Grote bouwmarkten etc als Karwei en IKEA
- openbaar vervoer
- elektronicazaken
- kledingwinkels
- speelgoedwinkels
- buurthuizen
Kan het rijtje wel afmaken maar eigenlijk alle niet-noodzakelijke dingen dicht.graag op anoniem![]()
Raar dat je er vanuit gaat dat ik dat soort reviews lees.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je weet dat ik filmverzamelaar ben en een van de grootste posters ben op blu-ray.com? Universal en dergelijke betalen met enige regelmaat reviewers voor een leuke review, vaak aanvullend met merch en media zoals de 4K release etc. Ik heb hier inmiddels 2.000 fysieke films staan ouwe reus.Oh.![]()
Ik ben mij terdege wel bewust dat het virus besmettelijk is, ben mij ook terdege bewust dat het meer mensen pakt dan ze doen uitkomen, ook jonge mensen, ook mensen die niet oud en kwetsbaar zijn. Juist dat zorgt ervoor dat ik verontrust ben onder deze aanpak die ze nu aangeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
NEWSFLASH : we hebben het virus al lang binnen onze grenzen. Ws sinds begin februari. Dus wat verandert er als je de grenzen dichtgooit
En ja, ook een klein deel van de gezonde mensen zal er aan sterven. Is nou eenmaal niet anders. Een klein deel van de mensen komt om in het verkeer. Is kut, moet je proberen maar te minimaliseren, maar uitbannen gaat niet lukken.
Wat jij niet helemaal lijkt te begrijpen dat een virus besmettelijk is. Met als gevolg dat vrijwel iedereen er mee in aanraking gaat komen. Of je nu hoog of laag springt (en schreeuwt om lock downs die niet werken en dat het Rutte's eigen ideetje is)
Je krijgt zo taferelen dat de zorg het niet meer aankan..... ik hoop echt geen 2de Italie gevallen. In mijn ogen is een lockdown beter, zodat je het kan doseren, ik weet dat er nog vele zullen lijden of doodgaan onder dit corona virus.....maar dat doe het met mate, probeer het een beetje in te dammen zodat de zorg het beter aan kanLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Frankrijk en Spanje zitten nu ongeveer op dat niveau jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Roadblocks, straatverboden, ontsmetten van straten, verbieden van autorijden dat soort maatregelen?![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NetflixGenot
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Evenstar
![]()
Op dak?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:10 schreef LaCatastrophe het volgende:
Dat ik door moet werken lijkt me evident. Maar kan of mag ik in de nabije toekomst op die spaarzame vrije dagen nog met mijn ereader ergens buiten op een bankje zitten lezen?![]()
![]()
Walgelijke stem.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Afhankelijk van de userbase van de reviewer. Iemand als Geek! (jou onbekend denk ik) zal misschien 100 piek krijgen en iemand als Coolduder (zie youtube) 500. Niks van te zeggen. Vaak zie je die incelhoofden ook op rode lopers.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hij stemde tegen 2 moties kijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klaver stemde niet tegen "sluiting scholen", hij stemde tegen een motie die niet voldoende was.
Er was nog een andere motie waar hij overigens wel vóór stemde.
Het is negatief gespind maar tijdens het debat was Klaver continu vóór sluiting scholen maar dan wel met opvang voor kinderen van personeel én geld om scholen te desinfecteren.
Tegen een motie stemmen betekent niet dat je tegen het sluiten bent.![]()
![]()
Wellicht regeling voor mensen die in zorg, politie, brandweer, onderwijs werken en geen auto hebben.quote:AFCA!![]()
Tipje niet lezenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat je er vanuit gaat dat ik dat soort reviews lees.Soms is het heerlijk om een film te kijken met een score van 1, PUUR GENOT.
![]()
![]()
Nee alles gesloten en iedereen blijft binnen anders is het geen lockdown.quote:Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Evenstar
![]()
Zie 1 post hiervoor, sorry geen zin om nog een keer te typenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het pakket maatregelen dat nu getroffen is zit daar niet ver vandaan. Welke delen van het openbare even zou je graag nog verder plat willen leggen dan?Vooral de niet essentiële winkels moeten dicht, niet meer dan 5 man bijelkaar en niet met 100 man tegelijk in supermarkt. Dat zou al heel veel schelen.
![]()
ik ga woensdag terrasje pakken in het vondelpark met een goede vriendin. Ik vind het allemaal best hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:10 schreef LaCatastrophe het volgende:
Dat ik door moet werken lijkt me evident. Maar kan of mag ik in de nabije toekomst op die spaarzame vrije dagen nog met mijn ereader ergens buiten op een bankje zitten lezen?graag op anoniem![]()
Zoiets zie ik de komende weken nog wel gebeuren ja, vooral omdat veel dwangmatig shopaholics zich niet in kunnen houden en toch richting dat soort plekken zwermen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Grote bouwmarkten etc als Karwei en IKEA
- openbaar vervoer
- elektronicazaken
- kledingwinkels
- speelgoedwinkels
- buurthuizen
Kan het rijtje wel afmaken maar eigenlijk alle niet-noodzakelijke dingen dicht.And what rough beast, its hour come round at last,
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa betreft zuid-korea heb ik wel de meeste ervaring in dit topic
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
pf gaat het hier snel zeg. na 1en en als je reageert moet je weer flink terug scrollen ahahahLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Wetenschap wordt doorgaans op een universiteit bedreven. En dat bedrijven commercieel zijn is ook niet bepaald een nieuw gegeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:10 schreef riazop het volgende:
[..]
90% van de omzet van farma gaat naar marketing niet naar onderzoek. Dat is al jaren een reeel probleem jaI've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Eigenlijk wat ik ook reageerde dusquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zie 1 post hiervoor, sorry geen zin om nog een keer te typenVooral de niet essentiële winkels moeten dicht, niet meer dan 5 man bijelkaar en niet met 100 man tegelijk in supermarkt. Dat zou al heel veel schelen.
AFCA!![]()
Bezorgen doet men wel. Contactloos betalen, aan de voordeur afzetten geen probleem.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee alles gesloten en iedereen blijft binnen anders is het geen lockdown.![]()
Anders schijnen we "in paniek" te rakenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit al een soort van mini-lockdown, maar ik snap niet waarom ze net niet één stap verder gaan.
...
Maar goed. Woensdag, hooguit donderdag komt er in NL ook een complete lockdown en moet Rutte zijn groepsbesmettingsstrategie laten vallen![]()
hahahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:16 schreef DaniqueV het volgende:
pf gaat het hier snel zeg. na 1en en als je reageert moet je weer flinmk terug scrollen ahahahgraag op anoniem![]()
Veel plezier met Home Alone 4 of Star Wars dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tipje niet lezenSoms is het heerlijk om een film te kijken met een score van 1, PUUR GENOT.
Oh.![]()
Ok, daar kan ik me ook wel in vinden. Laten we dat dan een lockdown noemen, iedereen blij.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zie 1 post hiervoor, sorry geen zin om nog een keer te typenVooral de niet essentiële winkels moeten dicht, niet meer dan 5 man bijelkaar en niet met 100 man tegelijk in supermarkt. Dat zou al heel veel schelen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Ja, er waren meer moties.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij stemde tegen 2 moties kijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogmaals, het is gelul, hij was niet tegen de sluiting maar wel tegen de manier waarop.
Als je het debat had gevolgd had je dat ook geweten.![]()
Vriend werkt bij Karwei en daar hebben ze het ontzettend druk omdat iedereen nu gaat klussen. Heb je alsnog mensen op elkaar. Bizar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zoiets zie ik de komende weken nog wel gebeuren ja, vooral omdat veel dwangmatig shopaholics zich niet in kunnen houden en toch richting dat soort plekken zwermen.AFCA!![]()
Dan is het dus geen lockdown dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bezorgen doet men wel. Contactloos betalen, aan de voordeur afzetten geen probleem.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Ik kijk vooral hele oude films. Jaren 20-30-40 ouwe reus en nog wel meer trouwens maar goed. Vandeweek de originele Scarface eens kijken uit 1932 GENOT.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel plezier met Home Alone 4 of Star Wars dan.![]()
![]()
Evenstar
![]()
Dat zeg ik toch niet? Supermarkten moeten open, mensen mogen best de straat op en het hoeft echt niet zo streng als in andere landen, maar gewoon niet met >5 bijelkaar komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar wie en of wat zorgt er dan voor voedsel en dergelijke? Bij een lockdown waar dan inderdaad alles gesloten is? En je niet meer naar buiten mag? Geef dan daar ook een uitleg van in dit plan.
Dus niet op een maandagmiddag lekker alle kinderen van de buurt samen laten spelen en zelf met de ouders een theekransje houden. Niet met 2 ouders en 3 kinderen naar een supermarkt. Geen familieuitje naar IKEA etc.
Dat zijn nog de dingen die nu foutgaan.![]()
Zin krijgen om te klussen, dat zal ik nooit begrijpen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend werkt bij Karwei en daar hebben ze het ontzettend druk omdat iedereen nu gaat klussen. Heb je alsnog mensen op elkaar. Bizar.Oh.![]()
Hij was wel tegen. Ik heb het gezien.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, er waren meer moties.
Nogmaals, het is gelul, hij was niet tegen de sluiting maar wel tegen de manier waarop.
Als je het debat had gevolgd had je dat ook geweten.![]()
NEWSFLASH : We ZIJN in lock down. Vrijwel alle samenkomst van mensen is verboden. Vrijwel alles is dicht. Mensen gaan niet meer naar hun werk, niets.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik ben mij terdege wel bewust dat het virus besmettelijk is, ben mij ook terdege bewust dat het meer mensen pakt dan ze doen uitkomen, ook jonge mensen, ook mensen die niet oud en kwetsbaar zijn. Juist dat zorgt ervoor dat ik verontrust ben onder deze aanpak die ze nu aangeven.
Je krijgt zo taferelen dat de zorg het niet meer aankan..... ik hoop echt geen 2de Italie gevallen. In mijn ogen is een lockdown beter, zodat je het kan doseren, ik weet dat er nog vele zullen lijden of doodgaan onder dit corona virus.....maar dat doe het met mate, probeer het een beetje in te dammen zodat de zorg het beter aan kanI've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij was wel tegen. Ik heb het gezien.![]()
Dat komt wel als je ooit een vrouw krijgtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zin krijgen om te klussen, dat zal ik nooit begrijpen.![]()
Ik ook niet. Heb net huis gekocht helemaal kant en klaar. De tering ermee ik doe niets joe joe.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zin krijgen om te klussen, dat zal ik nooit begrijpen.![]()
Mensen zijn ZO ONVERANTWOORD. Daarom hebben wij een Aziatische semi-dictatuur nodig. Mensen luisteren hier niet, denken alleen aan zichzelf en geen verantwoordelijkheidsbesef.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zin krijgen om te klussen, dat zal ik nooit begrijpen.AFCA!![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zin krijgen om te klussen, dat zal ik nooit begrijpen.graag op anoniem![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen zijn ZO ONVERANTWOORD. Daarom hebben wij een Aziatische semi-dictatuur nodig. Mensen luisteren hier niet, denken alleen aan zichzelf en geen verantwoordelijkheidsbesef.graag op anoniem![]()
Ik gehuurd, nieuwbouw, hoefde alleen de meubels in te schuivenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb net huis gekocht helemaal kant en klaar. De tering ermee ik doe niets joe joe.
Genot![]()
Daar zijn die Aziaten toch een stuk beter in dan wij. Ze hebben wel meer ervaring met dit soort uitbraken misschien. Maar iets minder koppige dommigheid hier in ons stuk van de wereld zou wel handig zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend werkt bij Karwei en daar hebben ze het ontzettend druk omdat iedereen nu gaat klussen. Heb je alsnog mensen op elkaar. Bizar.And what rough beast, its hour come round at last,
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat komt wel als je ooit een vrouw krijgtOh.![]()
Dat ben ik met je eens. Echter het is hier geen China mensen opsluiten of neerschieten is namelijk hier niet mogelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Supermarkten moeten open, mensen mogen best de straat op en het hoeft echt niet zo streng als in andere landen, maar gewoon niet met >5 bijelkaar komen.
Dus niet op een maandagmiddag lekker alle kinderen van de buurt samen laten spelen en zelf met de ouders een theekransje houden. Niet met 2 ouders en 3 kinderen naar een supermarkt. Geen familieuitje naar IKEA etc.
Dat zijn nog de dingen die nu foutgaan.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Evenstar
![]()
Ja, al ben ik er nog niet over uit of OV ook op de strafbank moet. Nu al -85%, maar het moet niet gebruikt worden voor iets anders dan werk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eigenlijk wat ik ook reageerde dus![]()
Waar liggen de grenzen dan, volgens jou? Hoeveel kinderen op hoeveel plekken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Supermarkten moeten open, mensen mogen best de straat op en het hoeft echt niet zo streng als in andere landen, maar gewoon niet met >5 bijelkaar komen.
Dat zijn nog de dingen die nu foutgaan.![]()
mwoa ik kook zij mag klussenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat komt wel als je ooit een vrouw krijgtgraag op anoniem![]()
Ik heb nu nieuwbouw huur genot. Ik laat zelfs verhuisbedrijf komenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gehuurd, nieuwbouw, hoefde alleen de meubels in te schuiven
GenotNieuwe huis is om de hoek. Ik ben zon TAMZAK.
![]()
![]()
Ja dan zou je uitzondering voor vitale beroepen kunnen maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, al ben ik er nog niet over uit of OV ook op de strafbank moet. Nu al -85%, maar het moet niet gebruikt worden voor iets anders dan werk.AFCA!![]()
Er moeten spoedig meer handjes aan het bed komen. Ze kunnen hiervoor allereerst een beroep doen op studenten geneeskunde en gepensioneerde artsen. Als de stront echt de ventilator raakt, dan kunnen ze zelfs de opkomstplicht van de militaire dienstplicht voor deze specifieke groep instellen. Wat dat betreft is het erg handig dat sinds 1 januari 2020 de dienstplicht ook voor vrouwen geldt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:58 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb het na vanavond nog meer te doen met het medisch personeel. Ze krijgen het niet alleen heel zwaar, ze krijgen het ook nog heel lang heel zwaar.![]()
Ach elke cultuur heeft zijn voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen zijn ZO ONVERANTWOORD. Daarom hebben wij een Aziatische semi-dictatuur nodig. Mensen luisteren hier niet, denken alleen aan zichzelf en geen verantwoordelijkheidsbesef.
Nu is het even kut, maar normaliter is onze vrije en eigenwijze cultuur wel beter dan die onzin in Azië.Oh.![]()
Ik bedoel ook tijdens een crisisquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach elke cultuur heeft zijn voor- en nadelen.
Nu is het even kut, maar normaliter is onze vrije en eigenwijze cultuur wel beter dan die onzin in Azië.AFCA!![]()
Aziegoden lopen mijlen voor op ons. Ben er 2 x geweest Hong Kong en Indonesie allen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is het even kut, maar normaliter is onze vrije en eigenwijze cultuur wel beter dan die onzin in Azië.![]()
![]()
Evenstar
![]()
Waarom leg je nou weer woorden in mijn mond? Waar in godsnaam heb ik het over mensen opsluiten of neerschieten? Wat is dit toch voor een onzin steeds in dit topic...... Kan er niet gewoon een discussie gevoerd te worden zonder dat je dit soort dingen roept?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Echter het is hier geen China mensen opsluiten of neerschieten is namelijk hier niet mogelijk.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
NEWSFLASH : We ZIJN in lock down. Vrijwel alle samenkomst van mensen is verboden. Vrijwel alles is dicht. Mensen gaan niet meer naar hun werk, niets.ik moet nog steeds werken zoals nog vele. Dit is geen lockdown, dit is een gedeeltelijke lockdown. Je hebt nu nog van die maloten die denken dat het een griepje is en de ernst niet inzien.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
onze cultuur en leefwijze gaat ophouden te bestaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is het even kut, maar normaliter is onze vrije en eigenwijze cultuur wel beter dan die onzin in Azië.![]()
Voor mensen die nog wat TV willen kijken op de BBC2 is er een docu over de spaanse griep.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Nee op de lange termijn niet. Nu krijg je een hoop gezeik met dat vrouwen in de top horen te werken. Nu lachen we erom, maar als we niet uitkijken wordt je beoordeeld of je een vrouw bent en geef dat de doorslag, niet hoe goed je bent in een functie. Daarom is de Aziatische op de lange termijn een goede keuze.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is het even kut, maar normaliter is onze vrije en eigenwijze cultuur wel beter dan die onzin in Azië.graag op anoniem![]()
Kyran is een goddelijke mod moet ik zeggen. Mijn complimenten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarom leg je nou weer woorden in mijn mond? Waar in godsnaam heb ik het over mensen opsluiten of neerschieten? Wat is dit toch voor een onzin steeds in dit topic...... Kan er niet gewoon een discussie gevoerd te worden zonder dat je dit soort dingen roept?![]()
Ja maar hoe vaak hebben we zo'n crisis?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik bedoel ook tijdens een crisis
Het is even wennen voor veel Nederlanders, maar uiteindelijk weet de mens zich eigenlijk altijd wel snel aan te passen aan nieuwe situaties.Oh.![]()
Er is geen CRISIS waar onze DRIES ISquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak hebben we zo'n crisis?
Het is even wennen voor veel Nederlanders, maar uiteindelijk weet de mens zich eigenlijk altijd wel snel aan te passen aan nieuwe situaties.![]()
Dries Roelvink god![]()
Meer evolueren, zoals elke cultuur doet. En daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
onze cultuur en leefwijze gaat ophouden te bestaanOh.![]()
Heet jij Gijs(bert) irl of heb ik iemand anders voor me?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is even wennen voor veel Nederlanders, maar uiteindelijk weet de mens zich eigenlijk altijd wel snel aan te passen aan nieuwe situaties.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Uit betrouwbare bron kan ik melden dat alle militairen die op buitenlandse oefening zijn (dus geen missie) nu naar huis worden gestuurd. Argument is dat ze niet weten hoe het met reizen gaat, maar de soldaten zelf gokken dat ze gewoon stand by moeten staan.AFCA!![]()
Ik zou niet teveel 60+ers oproepen eerlijkgezegd, tenzij je graag van ze af wil.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Er moeten spoedig meer handjes aan het bed komen. Ze kunnen hiervoor allereerst een beroep doen op studenten geneeskunde en gepensioneerde artsen. Als de stront echt de ventilator raakt, dan kunnen ze zelfs de opkomstplicht van de militaire dienstplicht voor deze specifieke groep instellen. Wat dat betreft is het erg handig dat sinds 1 januari 2020 de dienstplicht ook voor vrouwen geldt.And what rough beast, its hour come round at last,
1 keer per 100 jaar gemiddeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is even wennen voor veel Nederlanders, maar uiteindelijk weet de mens zich eigenlijk altijd wel snel aan te passen aan nieuwe situaties.graag op anoniem![]()
Hee, das een maat van mij. Heb wel eens een belletje met 'm.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is geen CRISIS waar onze DRIES IS![]()
Dries Roelvink godIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ah dan zal ik morgen ook wel wat horen. Maat van mij is kapitein bij defensie vliegbasis Woensdrecht.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
Uit betrouwbare bron kan ik melden dat alle militairen die op buitenlandse oefening zijn (dus geen missie) nu naar huis worden gestuurd. Argument is dat ze niet weten hoe het met reizen gaat, maar de soldaten zelf gokken dat ze gewoon stand by moeten staan.![]()
Ja waar mensen massaal zelfmoord plegen omdat de werkdruk zo gigantisch hoog is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee op de lange termijn niet. Nu krijg je een hoop gezeik met dat vrouwen in de top horen te werken. Nu lachen we erom, maar als we niet uitkijken wordt je beoordeeld of je een vrouw bent en geef dat de doorslag, niet hoe goed je bent in een functie. Daarom is de Aziatische op de lange termijn een goede keuze.
En lekker vleermuizen eten waardoor de hele wereldeconomie naar de tyfus gaat. Lekker hoor die Aziaatjes, gewoon kort houden.Oh.![]()
Koning kan nog altijd het reserveleger inzetten he. Alles tot 45 dacht ik uit mn hoofd. Beter wacht die lamzak daar nog 2 jaar mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
Uit betrouwbare bron kan ik melden dat alle militairen die op buitenlandse oefening zijn (dus geen missie) nu naar huis worden gestuurd. Argument is dat ze niet weten hoe het met reizen gaat, maar de soldaten zelf gokken dat ze gewoon stand by moeten staan.
vosss is de naam,
Vleermuisje niks mis mee ouwe reus. Krokante vleugeltjes genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja waar mensen massaal zelfmoord plegen omdat de werkdruk zo gigantisch hoog is.
En lekker vleermuizen eten waardoor de hele wereldeconomie naar de tyfus gaat. Lekker hoor die Aziaatjes, gewoon kort houden.![]()
Ah dat is de lidl onder de vliegbasissenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah dan zal ik morgen ook wel wat horen. Maat van mij is kapitein bij defensie vliegbasis Woensdrecht.graag op anoniem![]()
Evenstar
![]()
Ik zou zeggen 3 max maar het is ook een beetje lullig om tegen 1 van je 3 kinderen te zeggen dat die maar 5 meter achter je moet lopenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waar liggen de grenzen dan, volgens jou? Hoeveel kinderen op hoeveel plekken?5 misschien? Getal maakt niet uit, als het maar duidelijk is.
Gewoon duidelijke regels / dwingend advies, niet zo'n slappe hap. Mensen zitten met 50+ man tegelijk in een supermarkt. Bouwmarkten hebben het tyfus druk. IKEA parkeerplaatsen zijn vol. Zelfs freaking MonkeyTowns zijn niet gesloten.
Als je maar een beperkt aantal plekken openhoudt dan gaan de mensen zich daar concentreren.![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef KingRoland het volgende:
Lekker bezuinigen op de zorg he Mark![]()
en dan nu mensen die hem ophemelen
Zorg, leraren, politie etc maar beknibbelen erop en nu ineens omhoog prijzen.
Hoop dat als wij straks dat corona achter ons kunnen laten, het werk van deze mensen gewaardeerd blijft wordenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Kyran heerst over dit topic met strenge maar rechtvaardige hand.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kyran is een goddelijke mod moet ik zeggen. Mijn complimenten.And what rough beast, its hour come round at last,
Werkt bij mij niet. Nou ja, hooguit dat ik haar soms wel wil verbouwen als zij weer eens vrouwenkuren vertoont.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat komt wel als je ooit een vrouw krijgt"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Wtfquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Heet jij Gijs(bert) irl of heb ik iemand anders voor me?Oh.![]()
Spreading COVID-19 for herd immunity would lead to 'catastrophic scenario'
https://www.smh.com.au/po(...)20200316-p54anv.html![]()
Ik heb geen idee ouwe dibbes. Heel dat kut leger kan kapot vallen genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ah dat is de lidl onder de vliegbasissen![]()
Evenstar
![]()
Zoveel ziekenhuizen beginnen nu al om hulp te roepen. Bijna eng.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Er moeten spoedig meer handjes aan het bed komen. Ze kunnen hiervoor allereerst een beroep doen op studenten geneeskunde en gepensioneerde artsen. Als de stront echt de ventilator raakt, dan kunnen ze zelfs de opkomstplicht van de militaire dienstplicht voor deze specifieke groep instellen. Wat dat betreft is het erg handig dat sinds 1 januari 2020 de dienstplicht ook voor vrouwen geldt.![]()
Vriend moet morgen terug van oefening Amerika. Deel gaat naar Aruba, deel naar Nederland.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah dan zal ik morgen ook wel wat horen. Maat van mij is kapitein bij defensie vliegbasis Woensdrecht.AFCA!![]()
Soort Stalin genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kyran heerst over dit topic met strenge maar rechtvaardige hand.![]()
lekker kapot bezuinigen genotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ouwe dibbes. Heel dat kut leger kan kapot vallen genot.graag op anoniem![]()
Kan die wat meenemen van Wendy's Burgers?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend moet morgen terug van oefening Amerika. Deel gaat naar Aruba, deel naar Nederland.![]()
De stalin op FOK!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kyran heerst over dit topic met strenge maar rechtvaardige hand.
prima.graag op anoniem![]()
Ik denk dat alle zorgprofessionals de komende maanden heel wat meer gewaardeerd gaan worden. En terecht. Hopelijk vertaald zich dat ook in een hoger salaris. Over de hele breedte van alle facetten van de zorg. Ze verdienen het.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef DaniqueV het volgende:
Hoop dat als wij straks dat corona achter ons kunnen laten, het werk van deze mensen gewaardeerd blijft wordenDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan die wat meenemen van Wendy's Burgers?
AFCA!![]()
Evenstar
![]()
True en nuquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 3 max maar het is ook een beetje lullig om tegen 1 van je 3 kinderen te zeggen dat die maar 5 meter achter je moet lopen5 misschien? Getal maakt niet uit, als het maar duidelijk is.
Gewoon duidelijke regels / dwingend advies, niet zo'n slappe hap. Mensen zitten met 50+ man tegelijk in een supermarkt. Bouwmarkten hebben het tyfus druk. IKEA parkeerplaatsen zijn vol. Zelfs freaking MonkeyTowns zijn niet gesloten.
Als je maar een beperkt aantal plekken openhoudt dan gaan de mensen zich daar concentreren.![]()
Oh, dat was toch maar een griepje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef Megumi het volgende:
Voor mensen die nog wat TV willen kijken op de BBC2 is er een docu over de spaanse griep.
Thx voor de tip."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
In welk opzicht lopen ze voor op ons?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aziegoden lopen mijlen voor op ons. Ben er 2 x geweest Hong Kong en Indonesie allen.
Hong Kong heeft geen echte democratie. En heel Indonesie is corrupt![]()
‘UEFA eist 300 miljoen euro van clubs en bonden bij verplaatsen EK’
Er is een klein probleempje genot.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even mijn geboorteakte checken brb.
vosss is de naam,
Ja nu al en het ergste moet nog komenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zoveel ziekenhuizen beginnen nu al om hulp te roepen. Bijna eng.![]()
2% van de bevolking zal in kritieke fase komen met dit beleid van nu.400.000 mensen
En nee niet alleen maar oud en ziekLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
EU is een en al corruptiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
In welk opzicht lopen ze voor op ons?
Hong Kong heeft geen echte democratie. En heel Indonesie is corrupt
je punt?graag op anoniem![]()
Van wie gaan ze dat eisen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Er is een klein probleempje genot.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Technologie. Omgang met elkaar ook. Iedereen is gelijk. Scholen allemaal in uniform. Pesten? Stokslagen kun je krijgen. Heel Indo corrupt valt mee hoor, rondom Bali heel veel. Dorpjes etc vrij rustaagh.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hong Kong heeft geen echte democratie. En heel Indonesie is corrupt![]()
clubs hebben dat niet besloten waarom lolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Er is een klein probleempje genot.graag op anoniem![]()
Kan je al inzetten welke clubs er failliet gaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Er is een klein probleempje genot.Oh.![]()
De EU is wel een democratie wil je zeggen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hong Kong heeft geen echte democratie. En heel Indonesie is corruptIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
@RipCityquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je al inzetten welke clubs er failliet gaan?graag op anoniem![]()
Gaat niet gebeuren omdat clubs moeten instemmen, wel bizar dat ze het überhaupt bedenken. Je verwacht van een bedrijf met 15 miljard omzet (en enorme winsten) juist een financiële noodplan voor clubs, maar ze willen juist geld zien. Ik wil ze van alles toewensen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Er is een klein probleempje genot.
UEFA MAFFIAAFCA!![]()
die tering rutte bewaart alles voor de banken enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat alle zorgprofessionals de komende maanden heel wat meer gewaardeerd gaan worden. En terecht. Hopelijk vertaald zich dat ook in een hoger salaris. Over de hele breedte van alle facetten van de zorg. Ze verdienen het.![]()
Clubs als Cambuur, RKC komen wel in de problemen genot. Volgend jaar Eredivisie met Ajax en PSV. Feyenoord niet, die hebben nooit geld HAHAHAHquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
clubs hebben dat niet besloten waarom lol![]()
ook corona?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren omdat clubs moeten instemmen, wel bizar dat ze het überhaupt bedenken. Je verwacht van een bedrijf met 15 miljard omzet (en enorme winsten) juist een financiële noodplan voor clubs, maar ze willen juist geld zien. Ik wil ze van alles toewensen.
UEFA MAFFIAgraag op anoniem![]()
Evenstar
![]()
Typisch UEFA ook, tienduizenden doden straks, hele wereld op z'n gat, economie kapot en zij vragen om geld bij de doodbloedende clubs en bonden![]()
![]()
Omdat onze 'Vrienden" een beetje alle voorspoed in de weg liggen. PSV=Gemeente Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Clubs als Cambuur, RKC komen wel in de problemen genot. Volgend jaar Eredivisie met Ajax en PSV. Feyenoord niet, die hebben nooit geld HAHAHAHIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Op zijn minst dan meer waardering dan nu van "de mensen".quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die tering rutte bewaart alles voor de banken enzoDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Amenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat alle zorgprofessionals de komende maanden heel wat meer gewaardeerd gaan worden. En terecht. Hopelijk vertaald zich dat ook in een hoger salaris. Over de hele breedte van alle facetten van de zorg. Ze verdienen het.ik heb echt respect voor deze mensen, ik zou niet in hun schoenen willen staan
misschien zeg ik het verkeerd, ik denk niet dat ik dat zou kunnen staan, beslissingen nemen over wie helpen wij en wie niet, eigen leven ook op de weegschaal leggen, hulde, niets dan hulde.tijd dat deze mensen meer worden gewaardeerd
En de FIFA gaat zo nog dwarsliggen volgend jaar dat het EK dan niet gespeeld kan worden omdat het WK voor clubs dan moet komen waar niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:29 schreef Kyran het volgende:
Typisch UEFA ook, tienduizenden doden straks, hele wereld op z'n gat, economie kapot en zij vragen om geld bij de doodbloedende clubs en bondenOh.![]()
De zorg had het al krap
kun je nagaan als iedereen corona krijgt in 1 keer bam
dit land gaat dan (sorry kyran) naar de teringgraag op anoniem![]()
http://www.soccernews.nl/(...)-schulden-van-europaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:29 schreef Kyran het volgende:
Typisch UEFA ook, tienduizenden doden straks, hele wereld op z'n gat, economie kapot en zij vragen om geld bij de doodbloedende clubs en bonden
Als die clubs maar mee mogen doen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Songfestivalletje moeten ze ook nog verplaatsen he, kost ook 50 miljoen genot. Kan niet tegelijk met EK/WK.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de FIFA gaat zo nog dwarsliggen volgend jaar dat het EK dan niet gespeeld kan worden omdat het WK voor clubs dan moet komen waar niemand op zit te wachten.![]()
Dat is correct en tevens juist. Wel rustig op straat. Hopelijk veel aanbiedingen dan in de winkels.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:31 schreef KingRoland het volgende:
De zorg had het al krap
kun je nagaan als iedereen corona krijgt in 1 keer bam
dit land gaat dan (sorry kyran) naar de tering![]()
2020 wordt een absoluut rampjaar, mensen moeten niet te lichtzinnig denken. We zijn er nog lang nietAFCA!![]()
Ja maar dat is sowieso in mei.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Songfestivalletje moeten ze ook nog verplaatsen he, kost ook 50 miljoen genot. Kan niet tegelijk met EK/WK.
Lijkt me ook wel makkelijker te verplaatsen, gewoon dit jaar cancellen en dan volgend jaar die ongein.Oh.![]()
Ik voorspel walking dead taferelenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist. Wel rustig op straat. Hopelijk veel aanbiedingen dan in de winkels.graag op anoniem![]()
Topjaar ouwe reus. Ik heb net een huis gekochtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
2020 wordt een absoluut rampjaar, mensen moeten niet te lichtzinnig denken. We zijn er nog lang niet![]()
![]()
Evenstar
![]()
@KingRoland Artikel wat je gaf komt ook overeen met wat de WHO vandaag aangaf.
Je kan tot twee weken na je laatste klachten nog positief testen en dus waarschijnlijk ook anderen besmetten. Onze RIVM goden die houden 24 uur aan. Scheelt maar een dagje op 13, close enough ....![]()
Cancellen kan niet. Deze deelnemers hebben recht op deelname genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is sowieso in mei.
Lijkt me ook wel makkelijker te verplaatsen, gewoon dit jaar cancellen en dan volgend jaar die ongein.![]()
eensquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is sowieso in mei.
Lijkt me ook wel makkelijker te verplaatsen, gewoon dit jaar cancellen en dan volgend jaar die ongein.
wel in RotterdamGODgraag op anoniem![]()
We moeten het positief in blijven zien Rens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
2020 wordt een absoluut rampjaar, mensen moeten niet te lichtzinnig denken. We zijn er nog lang nietOh.![]()
Zie ik elke week als mn schoonmoeder weer eens door de voordeur naar buiten loopt genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik voorspel walking dead taferelen![]()
Over 3 weken is alles misschien weer goed. Aldus die butterflyhuppelmuts waarvan ik niet eens de moeite genomen heb om haar nick te onthouden.quote:
De naïviteit is bijna aandoenlijk te noemen.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
dus dit!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
2020 wordt een absoluut rampjaar, mensen moeten niet te lichtzinnig denken. We zijn er nog lang nietgraag op anoniem![]()
Is het eindelijk in Holland, komt dat kut corona het verpestenquote:
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Nee dat is niet aandoenlijk maar gevaarlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Over 3 weken is alles misschien weer goed. Aldus die butterflyhuppelmuts waarvan ik niet eens de moeite genomen heb om haar nick te onthouden.
De naïviteit is bijna aandoenlijk te noemen.AFCA!![]()
Daaein heb je zeker een punt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
De EU is wel een democratie wil je zeggen?
Wel leef ik liever in een EU land dan in China waar je onderdrukt wordt door de CCP.![]()
Ik heb net weer mijn penis gevonden. Ik ben onderweg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien kunnen we allemaal Buddha vinden en proberen onderweg te blijven.![]()
Zal wel moeten dit jaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cancellen kan niet. Deze deelnemers hebben recht op deelname genot.
Al mogen ze van mij ook allemaal corona krijgen. Vooral die vrouw met die baard.Oh.![]()
Evenstar
![]()
Werk wel in de zorg, maar ben blij dat ik nooit in dat soort situaties kan komen (hopelijk). Bah.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Amenik heb echt respect voor deze mensen, ik zou niet in hun schoenen willen staan
misschien zeg ik het verkeerd, ik denk niet dat ik dat zou kunnen staan, beslissingen nemen over wie helpen wij en wie niet, eigen leven ook op de weegschaal leggen, hulde, niets dan hulde.tijd dat deze mensen meer worden gewaardeerd
![]()
Je eigen flesje mee?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga woensdag terrasje pakken in het vondelpark met een goede vriendin. Ik vind het allemaal best hoor..![]()
Europa en Europese Unie zijn niet hetzelfde genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daaein heb je zeker een punt.
Wel leef ik liever in een EU land dan in China waar je onderdrukt wordt door de CCP.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Er is een klein probleempje genot.
En dan te bedenken dat er meer serieuze wereldproblemen nu spelen
Dit jaar ook een tweede seizoen Wie is de MOL JAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel moeten dit jaar.
Al mogen ze van mij ook allemaal corona krijgen. Vooral die vrouw met die baard.![]()
![]()
![]()
Me like youquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:29 schreef Kyran het volgende:
Typisch UEFA ook, tienduizenden doden straks, hele wereld op z'n gat, economie kapot en zij vragen om geld bij de doodbloedende clubs en bonden
maar wel straks mensen die je lief hebt de oven in, fuck dat huis, manquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Topjaar ouwe reus. Ik heb net een huis gekocht![]()
Welja, zó slecht leef je tegenwoordig niet meer in China als Han als wat mensen in het westen denken. Dictatuur wilt niet zeggen dat je in een krot woont.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daaein heb je zeker een punt.
Wel leef ik liever in een EU land dan in China waar je onderdrukt wordt door de CCP.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik niet meer sinds dit weekendquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten het positief in blijven zien Rens.AFCA!![]()
Een gebrek aan entertainment voor veel mensen kan wel tot serieuze problemen leiden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat er meer serieuze wereldproblemen nu spelenOh.![]()
Je zal Mercedes heten en 48 MILJOEN salaris aan Hamilton over moeten maken zonder dat hij hoeft te racen KOEKOEK.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat er meer serieuze wereldproblemen nu spelen![]()
Evenstar
![]()
Die gaat toch ook niet komen denk ik? Wanneer en waar moeten ze die opnemen? Zelfs freaking Groenland is besmetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit jaar ook een tweede seizoen Wie is de MOL JAAAAAAAAA![]()
Antarctica?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: