Topjaar ouwe reus. Ik heb net een huis gekochtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
2020 wordt een absoluut rampjaar, mensen moeten niet te lichtzinnig denken. We zijn er nog lang niet
Cancellen kan niet. Deze deelnemers hebben recht op deelname genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is sowieso in mei.
Lijkt me ook wel makkelijker te verplaatsen, gewoon dit jaar cancellen en dan volgend jaar die ongein.
eensquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is sowieso in mei.
Lijkt me ook wel makkelijker te verplaatsen, gewoon dit jaar cancellen en dan volgend jaar die ongein.
We moeten het positief in blijven zien Rens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
2020 wordt een absoluut rampjaar, mensen moeten niet te lichtzinnig denken. We zijn er nog lang niet
Zie ik elke week als mn schoonmoeder weer eens door de voordeur naar buiten loopt genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik voorspel walking dead taferelen
Over 3 weken is alles misschien weer goed. Aldus die butterflyhuppelmuts waarvan ik niet eens de moeite genomen heb om haar nick te onthouden.quote:
dus dit!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
Is het eindelijk in Holland, komt dat kut corona het verpestenquote:
Nee dat is niet aandoenlijk maar gevaarlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Over 3 weken is alles misschien weer goed. Aldus die butterflyhuppelmuts waarvan ik niet eens de moeite genomen heb om haar nick te onthouden.
De naïviteit is bijna aandoenlijk te noemen.
Daaein heb je zeker een punt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
De EU is wel een democratie wil je zeggen?
Ik heb net weer mijn penis gevonden. Ik ben onderweg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien kunnen we allemaal Buddha vinden en proberen onderweg te blijven.
Zal wel moeten dit jaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cancellen kan niet. Deze deelnemers hebben recht op deelname genot.
Werk wel in de zorg, maar ben blij dat ik nooit in dat soort situaties kan komen (hopelijk). Bah.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Amenik heb echt respect voor deze mensen, ik zou niet in hun schoenen willen staan
misschien zeg ik het verkeerd, ik denk niet dat ik dat zou kunnen staan, beslissingen nemen over wie helpen wij en wie niet, eigen leven ook op de weegschaal leggen, hulde, niets dan hulde.tijd dat deze mensen meer worden gewaardeerd
Je eigen flesje mee?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga woensdag terrasje pakken in het vondelpark met een goede vriendin. Ik vind het allemaal best hoor.
Europa en Europese Unie zijn niet hetzelfde genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daaein heb je zeker een punt.
Wel leef ik liever in een EU land dan in China waar je onderdrukt wordt door de CCP.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
‘UEFA eist 300 miljoen euro van clubs en bonden bij verplaatsen EK’
Er is een klein probleempje genot.
Dit jaar ook een tweede seizoen Wie is de MOL JAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel moeten dit jaar.
Al mogen ze van mij ook allemaal corona krijgen. Vooral die vrouw met die baard.
Me like youquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:29 schreef Kyran het volgende:
Typisch UEFA ook, tienduizenden doden straks, hele wereld op z'n gat, economie kapot en zij vragen om geld bij de doodbloedende clubs en bonden
maar wel straks mensen die je lief hebt de oven in, fuck dat huis, manquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Topjaar ouwe reus. Ik heb net een huis gekocht
Welja, zó slecht leef je tegenwoordig niet meer in China als Han als wat mensen in het westen denken. Dictatuur wilt niet zeggen dat je in een krot woont.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daaein heb je zeker een punt.
Wel leef ik liever in een EU land dan in China waar je onderdrukt wordt door de CCP.
Ik niet meer sinds dit weekendquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten het positief in blijven zien Rens.
Een gebrek aan entertainment voor veel mensen kan wel tot serieuze problemen leiden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat er meer serieuze wereldproblemen nu spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |