Ik kijk vooral hele oude films. Jaren 20-30-40 ouwe reus en nog wel meer trouwens maar goed. Vandeweek de originele Scarface eens kijken uit 1932 GENOT.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel plezier met Home Alone 4 of Star Wars dan.
Dat zeg ik toch niet? Supermarkten moeten open, mensen mogen best de straat op en het hoeft echt niet zo streng als in andere landen, maar gewoon niet met >5 bijelkaar komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar wie en of wat zorgt er dan voor voedsel en dergelijke? Bij een lockdown waar dan inderdaad alles gesloten is? En je niet meer naar buiten mag? Geef dan daar ook een uitleg van in dit plan.
Zin krijgen om te klussen, dat zal ik nooit begrijpen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend werkt bij Karwei en daar hebben ze het ontzettend druk omdat iedereen nu gaat klussen. Heb je alsnog mensen op elkaar. Bizar.
Hij was wel tegen. Ik heb het gezien.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, er waren meer moties.
Nogmaals, het is gelul, hij was niet tegen de sluiting maar wel tegen de manier waarop.
Als je het debat had gevolgd had je dat ook geweten.
NEWSFLASH : We ZIJN in lock down. Vrijwel alle samenkomst van mensen is verboden. Vrijwel alles is dicht. Mensen gaan niet meer naar hun werk, niets.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik ben mij terdege wel bewust dat het virus besmettelijk is, ben mij ook terdege bewust dat het meer mensen pakt dan ze doen uitkomen, ook jonge mensen, ook mensen die niet oud en kwetsbaar zijn. Juist dat zorgt ervoor dat ik verontrust ben onder deze aanpak die ze nu aangeven.
Je krijgt zo taferelen dat de zorg het niet meer aankan..... ik hoop echt geen 2de Italie gevallen. In mijn ogen is een lockdown beter, zodat je het kan doseren, ik weet dat er nog vele zullen lijden of doodgaan onder dit corona virus.....maar dat doe het met mate, probeer het een beetje in te dammen zodat de zorg het beter aan kan
Nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij was wel tegen. Ik heb het gezien.
Dat komt wel als je ooit een vrouw krijgtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zin krijgen om te klussen, dat zal ik nooit begrijpen.
Ik ook niet. Heb net huis gekocht helemaal kant en klaar. De tering ermee ik doe niets joe joe.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen zijn ZO ONVERANTWOORD. Daarom hebben wij een Aziatische semi-dictatuur nodig. Mensen luisteren hier niet, denken alleen aan zichzelf en geen verantwoordelijkheidsbesef.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen zijn ZO ONVERANTWOORD. Daarom hebben wij een Aziatische semi-dictatuur nodig. Mensen luisteren hier niet, denken alleen aan zichzelf en geen verantwoordelijkheidsbesef.
Ik gehuurd, nieuwbouw, hoefde alleen de meubels in te schuivenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb net huis gekocht helemaal kant en klaar. De tering ermee ik doe niets joe joe.
Daar zijn die Aziaten toch een stuk beter in dan wij. Ze hebben wel meer ervaring met dit soort uitbraken misschien. Maar iets minder koppige dommigheid hier in ons stuk van de wereld zou wel handig zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend werkt bij Karwei en daar hebben ze het ontzettend druk omdat iedereen nu gaat klussen. Heb je alsnog mensen op elkaar. Bizar.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat komt wel als je ooit een vrouw krijgt
Dat ben ik met je eens. Echter het is hier geen China mensen opsluiten of neerschieten is namelijk hier niet mogelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Supermarkten moeten open, mensen mogen best de straat op en het hoeft echt niet zo streng als in andere landen, maar gewoon niet met >5 bijelkaar komen.
Dus niet op een maandagmiddag lekker alle kinderen van de buurt samen laten spelen en zelf met de ouders een theekransje houden. Niet met 2 ouders en 3 kinderen naar een supermarkt. Geen familieuitje naar IKEA etc.
Dat zijn nog de dingen die nu foutgaan.
Ja, al ben ik er nog niet over uit of OV ook op de strafbank moet. Nu al -85%, maar het moet niet gebruikt worden voor iets anders dan werk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eigenlijk wat ik ook reageerde dus
Waar liggen de grenzen dan, volgens jou? Hoeveel kinderen op hoeveel plekken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Supermarkten moeten open, mensen mogen best de straat op en het hoeft echt niet zo streng als in andere landen, maar gewoon niet met >5 bijelkaar komen.
Dus niet op een maandagmiddag lekker alle kinderen van de buurt samen laten spelen en zelf met de ouders een theekransje houden. Niet met 2 ouders en 3 kinderen naar een supermarkt. Geen familieuitje naar IKEA etc.
Dat zijn nog de dingen die nu foutgaan.
mwoa ik kook zij mag klussenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat komt wel als je ooit een vrouw krijgt
Ik heb nu nieuwbouw huur genot. Ik laat zelfs verhuisbedrijf komenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gehuurd, nieuwbouw, hoefde alleen de meubels in te schuiven
Genot
Ja dan zou je uitzondering voor vitale beroepen kunnen maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, al ben ik er nog niet over uit of OV ook op de strafbank moet. Nu al -85%, maar het moet niet gebruikt worden voor iets anders dan werk.
Er moeten spoedig meer handjes aan het bed komen. Ze kunnen hiervoor allereerst een beroep doen op studenten geneeskunde en gepensioneerde artsen. Als de stront echt de ventilator raakt, dan kunnen ze zelfs de opkomstplicht van de militaire dienstplicht voor deze specifieke groep instellen. Wat dat betreft is het erg handig dat sinds 1 januari 2020 de dienstplicht ook voor vrouwen geldt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:58 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb het na vanavond nog meer te doen met het medisch personeel. Ze krijgen het niet alleen heel zwaar, ze krijgen het ook nog heel lang heel zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |