Klopt, maar die hebben tenminste elkaar nog. Ik woon alleen (single), enig kind en mijn ouders zijn de "kwetsbare groep" (midden 70). Heb wel vrienden met wie ik zou kunnen afspreken (als dat nog kan/mag tenminste) maar in combinatie met niet meer naar m'n werk kunnen (iedereen werkt verplicht thuis sinds vrijdag) begin ik me langzaam toch zorgen te maken of ik dat mentaal maanden ga volhouden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:11 schreef skrn het volgende:
Dit wordt ook een uitputtingsslag voor veel gezinnen, lekker met zijn allen op elkaar thuis in een hokje.
In dat opzicht is het goed om nog te kunnen bewegen.
Zijn ze ook niet meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zodra je de lockdown opheft gaat het verder. Je kan niet eeuwig in lockdown zijn.
Weinig ''Laughing out loud'' aan, vind ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:41 schreef crystal_meth het volgende:
Lol, de VS lijkt niet in staat om hun aantallen dagelijks aan de WHO door te geven, al drie dagen dezelfde stand in de situation reports: 1678 gevallen en 41 doden, enkel het aantal "days since last reported case" gaat omhoog.
https://www.who.int/emerg(...)9/situation-reports/
10.000 testen per dag. Op TV en internet laten zien in welke bussen besmette bijvoorbeeld hebben gereden zodat mensen in diezelfde bus zichzelf kunnen isoleren (en dat doen ze ook). Dat soort zaken. Echt openheid van zaken.quote:
In een middelgrote stad in Toscane, geen achteraf gebied dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:38 schreef Coppi het volgende:
[..]
Nee dus, misschien ben je in Sicilie geweest, maar de zorg in Lombardije van een hoger niveau dan in Nederland.
Ahw dat is ook niet leuk nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben tenminste elkaar nog. Ik woon alleen (single), enig kind en mijn ouders zijn de "kwetsbare groep" (midden 70). Heb wel vrienden met wie ik zou kunnen afspreken (als dat nog kan/mag tenminste) maar in combinatie met niet meer naar m'n werk kunnen (iedereen werkt verplicht thuis sinds vrijdag) begin ik me langzaam toch zorgen te maken of ik dat mentaal maanden ga volhouden.
Is niet gek.Is photoshop (ik heb het boek gedownload om te checken)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zitten waar ze moeten zitten. Je kan gewoon binnenlopen bij Goldman Sachs hoor, alleen zul je de hoge piefen niet ontmoeten.
Dit is ook gek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boekje van tijd geleden. Zo zijn er heel veel voorbeelden die al aangeven dat corona in 2020 eraan zit te komen. Stinkt.
Singapore doet dat ook niet in het weekend, misschien the states ook niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:41 schreef crystal_meth het volgende:
Lol, de VS lijkt niet in staat om hun aantallen dagelijks aan de WHO door te geven, al drie dagen dezelfde stand in de situation reports: 1678 gevallen en 41 doden, enkel het aantal "days since last reported case" gaat omhoog.
https://www.who.int/emerg(...)9/situation-reports/
Je komt er nooit achter wat het precies is, maar het zou vele, onder andere mijzelf niet verbazen als blijkt dat het een test is om te zien hoe een dergelijk virus de wereld over kan razen.. uiteindelijk zal de wereld gewoonweg te vol zijn waardoor men dus moet gaan beginnen met reduceren. Een virusje de wereld inhelpen is dan ook de meest voor de hand liggende methode als het gaat om indammen van de wereldbevolking.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer - en verklaar mij maar voor gek - te geloven dat dit hele virus expres de wereld in is gelanceerd. Bill Gates was er vorig jaar al mee bezig. Dat is geen BNW, Google er even op. Er klopt iets niet in ieder geval en ik hoop dat het met een sisser af gaat lopen.
Je weet dat Wuhan-400 eerst een heel andere naam had maar het pas in latere druk is aangepast naar Wuhan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zitten waar ze moeten zitten. Je kan gewoon binnenlopen bij Goldman Sachs hoor, alleen zul je de hoge piefen niet ontmoeten.
Dit is ook gek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boekje van tijd geleden. Zo zijn er heel veel voorbeelden die al aangeven dat corona in 2020 eraan zit te komen. Stinkt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je weet dat Wuhan-400 eerst een heel andere naam had maar het pas in latere druk is aangepast naar Wuhan?
Zeker waar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:30 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de mondkapjes. Ze weten nog heel goed hoe die andere SARS uitbraak was en daar hebben ze nu profijt van
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:14 schreef liesje1979 het volgende:
Nou topshowtje hoor. Kinderdagverblijf 2 kinderen, dit waren kinderen van eigen personeel. De collega's moesten allemaal blijven want zo was bepaald. BSO geen kinderen, collega's moesten allemaal blijven en we hebben ouders gebeld om te inventariseren, Morgenochtend draaien we gewoon VSO maar verwachten 0 kinderen en in de middag verwachten we 1 kind. Alle collega's moeten komen.
Dussss.
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hoeveel kinderen hebben jullie waarvan de ouders vitale beroepen hebben?
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel veel maar mensen regelen zelf opvang.
Ik had wel 1 moeder telefoon die vandaag thuis mocht werken maar dat vond ze niet helemaal ideaal dus ze gaat proberen haar functie vitaal te laten worden. Succes.
quote:
Ik ben zo blij dat zelfs ouders met vitale functies zelf oplossingen zoeken wanneer ze kunnen. En ja ik zie ook volle speeltuintjes maar er is dus ook een tegengeluid, mensen die het wel serieus nemen. Nou moet ik ook wel zeggen dat wij in een redelijk goede wijk zitten met hoogopgeleide ouders.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. De collega's die al vanaf vanochtend aan het werk waren zijn bijna met z'n allen naar huis gegaan maar dat zou dan als werkweigering worden gezien. Ze mochten wel verlof of compensatie uren inleveren dus ze zijn gebleven
Opvallend dat iemand die miljarden besteed aan het bestrijden van ziektes tijdens een pandemie besluit om dat full-time te gaan doen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Opvallend dat Gates ook INEENS is vertrokken bij Microsoft. Net nadat het naar buiten kwam dat hij in 2019 al bezig was met het coronavirus.
?quote:
Tja lekker belangrijk als je vriendin de enige niet zwakzinnige is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:44 schreef Rijst het volgende:
Ook helaas een paar keer mensen die het grappig vinden om corona te roepen.
Ik begin een beetje corona nieuws moe te worden, maar je kunt het bijna niet meer ontwijken in de media.... naja of je moet alleen netflixen of zoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:27 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb echt de neiging om een tentje op te zetten in het bos en daar even twee weken te verblijven zonder internet en nieuws. En dan twee weken later wel zien wat er gaande is. Bah, wat komen er nare tijden aan.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Opvallend dat iemand die miljarden besteed aan het bestrijden van ziektes tijdens een pandemie besluit om dat full-time te gaan doen?
Billgod zal wel met een vaccin komen en doodgaan als de redder van aardequote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk nu eens verder dan je neus lang is. Aanvullende info heb ik voor je per pb anders teveel offtopic misschien.
Dat hoge percentage ongeinformeerden zorgt hier helaas voor de razendsnelle verspreiding.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zeker waar.
Mijn partner komt uit Hong Kong maar woonr sinds een paar jaar hier. Ze heeft SARS van dichtbij meegemaakt. De omgang met dit virus van Nederlanders begrijpt ze niet. Wanneer ze moet reizen voor werk en er veel hoestende mensen om haar heen zitten draagt ze een mondkapje. Ze is een paar keer nageroepen door medepasagiers dat ze overdrijft met haar mondkapje. Ook helaas een paar keer mensen die het grappig vinden om corona te roepen.
Laat het TOEVAL nu zijn dat Gates daarmee bezig is!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Billgod zal wel met een vaccin komen en doodgaan als de redder van aarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |