Ding ding, even lezenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat doe je als ik vragen mag? ik tag @:kyran ook even misschien voor hem ook interessant morgenochtend.
Plunderen zo leuk zijn. Keer gratis winkelen bij CoolBlue die hebben toch geld zatquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat Nederlanders gewoon een light variant van de Fransen zijn ipv Duitsers.
Banken kunnen helemaal niet lachen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Banken lachen zich rot. Die vinden dit totaal niet kut. Voor ons is dit wel kut ja.
Wel een slappe reactie, ik ben beter van jou gewend. En die conspiracy-theorie waar jij volgens mij naar doelt is gebaseerd op die TED talk. Heb je die überhaupt gekeken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je niet even een Googeltje wil wagen, maar wel wil meepraten daar trappen wij niet in allen. Google Bill Gates Coronavirus. Succes komende half uur.
Het ging al veel eerder mis.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
Knoopsgod. Achteraf was carnaval door laten gaan enorme blunder.twitter:gjknoops twitterde op zondag 15-03-2020 om 11:42:46Medische microbiologen: 'Informatie RIVM loopt achter en is incompleet' - https://t.co/81uS4aXjJF
Er komt moment dat Nederlandse staat aansprakelijk zal zijn voor de gevolgen ogv art 2 Europees mensenrechtenverdrag dat plicht Staat inhoudt bescherming leven burgers
#coronavirus reageer retweet
Er gaan elke dag duizenden mensen dood ouwe reus. Niet druk om maken. Dat is de leef.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Banken kunnen helemaal niet lachen.
Mensen werkzaam bij een bank kunnen nog steeds dierbaren verliezen aan corona.
#leukeopendeuren
Correct. Echter gaat dit specifiek over Nederland.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het ging al veel eerder mis.
Toen westerse landen hun ingezetenen terughaalden uit China en verdomden om het luchtruim naar China te sluiten ging het al mis.
Wie weet. Vooralsnog hebben we deze lockdown-light met thuiswerken en gesloten scholen en horeca etc. Komt al aardig in de buurt en ik hoop dat het al voldoende blijkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:03 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En die vertraging hebben we nodig om de piek te verlagen.
Het doel van het huidige pakket maatregelen is precies dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:02 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
lossen wel de overbelaste ziekenhuizen op.
NEWSFLASH : we hebben het virus al lang binnen onze grenzen. Ws sinds begin februari. Dus wat verandert er als je de grenzen dichtgooitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer mensen die zogenaamd niet in de kwetsbare groep passen, slachtoffer worden van dit virus.
Dat past niet in het plaatje en waarom moeten wij nu als kleiin landje de klappen gaan opvangen door een doorgang te zijn voor de andere landen. Blijf erbij, speel op save zolang wij niet weten wat het virus precies inhoud, gooi niet zomaar even de grenzen open als je als enige zo instaat
Precies wat je aangeeft. Geld en plus dat de ontwikkeling van nieuwe vaccins en antibiotica commercieel niet interessant is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:58 schreef vosss het volgende:
Wat ik niet snap he, wanneer maakte china dat virus bekend aan de wereld zodat wetenschappers aan de slag konden, dat was in januari toch?
We zijn dik 2 maanden verder. Waarom is er nog niks geregeld man. HALLO WETENSCHAPPERS??? JULLIE OPAS EN OMAS ZETTEN EEN RAKET MET MENSEN OP DE MAAN MET DE REKENKRACHT VAN EEN TEXAS INSTRUMENTS REKENMACHIENTJE WAAR BLIJFT ONS VACCIN GA WERKEN VOOR JE GELD!!!!!
Waarom zou je naar zenders kijken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:06 schreef DaniqueV het volgende:
Misschien goed nieuws voor de binnenblijvers![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tijdens-coronacrisis
Jensen is rechts. Populist is die Klaver die vandeweek stemde TEGEN sluiting scholen, halve dag later op tv met zijn harses SCHOLEN DICHT.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef riazop het volgende:
Er is ook en rechts populist die tegen een lockdown is ...
Ja, met een papiertje dat dat ook daadwerkelijk is waar je heen gaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vraag mij af bij een lockdown moeten we dan gewoon doorwerken?
Deze man is helemaal doorgedraaid, zag net een fragment op Twitter.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef riazop het volgende:
Xhamstergenotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar zenders kijken?
NetflixGenot
nieuwe seizoen Westworld makkerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar zenders kijken?
NetflixGenot
alle andere landen met lockdowns ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Gelukkig weten zolderkamerfokkertjes het altijd beter
Dat gaan ze in de toekomst zeker anders aanpakken, maar voor deze pandemie is het al te laat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het ging al veel eerder mis.
Toen westerse landen hun ingezetenen terughaalden uit China en verdomden om het luchtruim naar China te sluiten ging het al mis.
Jensen is rechts?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:07 schreef riazop het volgende:
Lockdown moet NU ingezet worden om de eerste golven aan te kunnen. Je krijgt dan wat tijd om even de koppen bijelkaar te steken en onder minder druk wat maatregelen te treffen en een plan van aanpak te maken. Daarnaast zorg je er voor dat je zorg niet overbelast raakt en zich kan voorbereiden om de komende maanden. Nu moet alles snel snel snel snel want de vloedgolf die komt er al aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zijn allerlei middelen om te vertragen. Een totale lockdown is een van de meest drastische. Wie weet gaat dat paardenmiddel nog ingezet worden de komende weken, we zijn er niet ver vanaf.
Maar een flink aantal posters hier lijkt te denken dat als je dat maar even een paar weken doet dat het daarna klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |