Ik klik dan altijd een tijdje rond op websites als rateyourmusic of lastfm om wat onbekende en/of nieuwe namen te ontdekken die het proberen waard zijnquote:Op woensdag 19 april 2023 15:30 schreef Modus het volgende:
Ben beetje uitgekeken op mijn huidige muziek, zoek nieuw maar weet niet waar te beginnen - er is ZO VEEL. En ook zoveel kuts
quote:
quote:
quote:
Dankquote:
Ik krijg middelvingers terug als reactie in de familie-appquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik krijg middelvingers terug als reactie in de familie-app
Je mag ook niet tegen de kerk aan pissen en toch is hij groen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:30 schreef Modus het volgende:
Ik vind dit ERG geslaagd.
Mag zeker weer niet van de die hard fans
The Smiths staan wel in mijn persoonlijke top 10 maar ik vind dit prima gedaan van Rick.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:30 schreef Modus het volgende:
Ik vind dit ERG geslaagd.
Mag zeker weer niet van de die hard fans
Coldplay is gewoon een miskende geniale band, die het duurzaamheidsprincipe zo ver doorzet, dat zelfs hun eerste nummer eeuwig recyclebaar blijkt.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Coldplay is gewoon een miskende geniale band, die het duurzaamheidsprincipe zo ver doorzet, dat zelfs hun eerste nummer eeuwig recyclebaar blijkt.
quote:As the demand for physical music rises, artists like Taylor Swift, Beyoncé, and BTS have contributed to the popularity of the CD by releasing their recent albums on the format. This trend — along with limited-edition releases only available on CD — has opened up the format to a new generation of younger collectors.
Pfoeh geen idee wellicht in de metalheadsz reeks vragen (al is die geloof ik niet meer actief)quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:59 schreef Modus het volgende:
Gaat vast lastig worden maar toch maar vragen, omdat hier ook wel wat metalheads lurken:
zag op YT wel eens een zeer jong US metalbandje, 3 jochies van toen echt maar een jaar of 13-15. Zanger/gitarist, bassist en drummer. Speelden oldschool thrash (stijl 1e Death Angel plaat), en retestrak gespeeld. Veel clipjes dat ze buiten in de zon eigen nummers stonden te spelen, op een oprit voor een open garage. Meen dat ze uiteindelijk ook iets hebben kunnen opnemen zelf (EP of hele CD ofzo).
Echt geen idee hoe ze heetten en hoe ik dit terug zou moeten zoeken.
Ik hou m'n hart vast inderdaad. Amerikaanse praktijken, rigoureus mensen op straat zetten alsof het niets isquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
Pitchfork - Is Bandcamp as We Know It Over?
Moet zeggen dat ik het maar sporadisch gebruik maar ik zei afgelopen week nog "Als het zo door gaat met dat adblockergedoe op YouTube ga ik verhuizen naar Bandcamp."quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik hou m'n hart vast inderdaad. Amerikaanse praktijken, rigoureus mensen op straat zetten alsof het niets isbah en grote kans dat dit het begin van het einde is van een tof platform en een flinke deuk op de scene's gaat zijn
Ads op youtube? Daar hebben we NewPipe voor(op Android)quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het maar sporadisch gebruik maar ik zei afgelopen week nog "Als het zo door gaat met dat adblockergedoe op YouTube ga ik verhuizen naar Bandcamp."
Nee, adblockers & YouTube. Ik ben een desktopgebruiker, gebruik al jaren "AdBlock" in Chrome maar YouTube heeft er werk van gemaakt dat die blockers niet meer werken en sinds deze week krijg ik (en iedereen) steeds een melding om het uit te schakelen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 06:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ads op youtube? Daar hebben we NewPipe voor(op Android)
En via https://invidious.io/ of https://freetubeapp.io/ dan? Die gebruik ik op de dekstop, maar dat doe ik niet vaak, dus kan niet beloven dat het nog steeds zonder ads is (dat was het altijd wel).quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, adblockers & YouTube. Ik ben een desktopgebruiker, gebruik al jaren "AdBlock" in Chrome maar YouTube heeft er werk van gemaakt dat die blockers niet meer werken en sinds deze week krijg ik (en iedereen) steeds een melding om het uit te schakelen.
https://www.forbes.com/si(...)at-you-need-to-know/
Daar zijn ze op musicmeter nog wel fanatiek mee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:04 schreef Modus het volgende:
Waren er niet ooit van die 'verkiezings'-topics op Fok?
Beste album van X, of van genre Y, etc. Iedereen wat opties aandragen en dan rondes en punten geven?
Klopt, tijdje terug dat ik zulke topics heb gezien. Zelf ook wel een aantal gestart.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:04 schreef Modus het volgende:
Beste album van X, of van genre Y, etc. Iedereen wat opties aandragen en dan rondes en punten geven?
Dat laatste heb ik gemist maar blijkbaar is dat alweer zes jaar geleden. Heb daar Stoned Jesus nog gezien in 2015.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kwam ook geregeld in OCCII, net als Winston Kingdom. Maar da's allemaal wel minstens 20 jaar geleden.
En al is die laatste tent ook oveleden, niet echt het topic om daar herinneringen aan op te halen.
Het tellen is best een werkje, ik heb redelijk recent nog beste niet nederlands of engelstalige nummer gedaan, alleen ik had wel wat issues met speciale tekensquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:14 schreef Modus het volgende:
Had een ideetje maar weet eik niet precies hoe op te zetten verder. Hoe 'loot' je?
Bedoel je deze reeks? Topicreeks: Top 5 van de dagquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:04 schreef Modus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |