Heb een kaartje voor DRI gekocht op zondagquote:Op maandag 5 december 2022 15:28 schreef bartrid het volgende:
New Orleans is wel tof jaJaren geleden ook voor een congres geweest. Erg leuk, zo'n beetje elk kroegje heeft live muziek en allemaal erg goed.
quote:Op maandag 5 december 2022 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb een kaartje voor DRI gekocht op zondag
Jawel, en dat ligt gewoon aan de verkoper zelf. Bij dat soort kosten kijk ik een deur verder. De prijzen op discogs zijn sowieso belachelijk ...quote:Op woensdag 7 december 2022 13:53 schreef laforest het volgende:
Hoi mensen. Kopen jullie wel eens bij Discogs?
Wtf is er mis met die verzendenkosten? 35 euro vanaf Frankrijk en soms wel tot 100 euro shipping voor 1 LP.
De platen zijn wel redelijk vind ik, maar een cd voor 5 euro met 60 euro verzendkosten binnen de EU lijkt me gewoon afzetterij.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jawel, en dat ligt gewoon aan de verkoper zelf. Bij dat soort kosten kijk ik een deur verder. De prijzen op discogs zijn sowieso belachelijk ...
Tweedehands is lastig... Heb geen ander adres voor CDs. Naast discogs koop ik platen en CDs via de band zelf of bandcamp. Of tijdens een concert.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:05 schreef laforest het volgende:
[..]
De platen zijn wel redelijk vind ik, maar een cd voor 5 euro met 60 euro verzendkosten binnen de EU lijkt me gewoon afzetterij.
Ik kom bijna nooit redelijke verzendkosten bij Discogs tegen. Mja, maar een andere site zoeken.
Nog aanbevelingen toevallig?
Wel veel gedaan, maar laatste tijd wat minder mede om die prijzen..quote:Op woensdag 7 december 2022 13:53 schreef laforest het volgende:
Hoi mensen. Kopen jullie wel eens bij Discogs?
Wtf is er mis met die verzendenkosten? 35 euro vanaf Frankrijk en soms wel tot 100 euro shipping voor 1 LP.
Markplaats staat eigenlijk ook best veel voor een gruipstuiver vaak. Maar dan is het wel iets meer geluk of geduld hebbenquote:Op woensdag 7 december 2022 18:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tweedehands is lastig... Heb geen ander adres voor CDs. Naast discogs koop ik platen en CDs via de band zelf of bandcamp. Of tijdens een concert.
Dat lijkt me een rare gewaarwording. Laatste keer dat ik een kapje heb gedragen was toen ik afgelopen zomer op interrail was met mijn vrouw, o.a. naar Italië. Daar waren ze toen nog best streng in de treinen.quote:Op maandag 5 december 2022 15:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Van mij mag dit topic wel een keer vol, ben wel klaar met deze TT. Ik moet van het weekend naar een congres waar ik weer vier dagen met een mondkapje op mag lopen... Op één of andere manier helemaal geen zin in. Het is wel in new orleans dat is dan wel weer leukerOok weer jammer dat ze het congres over het weekend doen
Kak dri is gecanceld, gelukkig is er genoeg te doen in New Orleansquote:
Breek je nek niet over de plastic kettinkjes.quote:Op maandag 12 december 2022 03:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kak dri is gecanceld, gelukkig is er genoeg te doen in New Orleans
Het was verplicht maar men kon er maar moeilijk aan mee doen, de helft was bemaskert ondanks het vele aandringen door staff met bordjes please mask up!quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat lijkt me een rare gewaarwording. Laatste keer dat ik een kapje heb gedragen was toen ik afgelopen zomer op interrail was met mijn vrouw, o.a. naar Italië. Daar waren ze toen nog best streng in de treinen.
Afgelopen oktober in Spanje ook nog.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat lijkt me een rare gewaarwording. Laatste keer dat ik een kapje heb gedragen was toen ik afgelopen zomer op interrail was met mijn vrouw, o.a. naar Italië. Daar waren ze toen nog best streng in de treinen.
Ik heb nu weer eens Corona, dus het bestaat nog wel! Op congressen zijn ze wel heel voorzichtig inderdaad, maar voor de rest wordt er veel minder getest.quote:Op maandag 5 december 2022 15:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Van mij mag dit topic wel een keer vol, ben wel klaar met deze TT. Ik moet van het weekend naar een congres waar ik weer vier dagen met een mondkapje op mag lopen... Op één of andere manier helemaal geen zin in. Het is wel in new orleans dat is dan wel weer leukerOok weer jammer dat ze het congres over het weekend doen
Beterschap. Je smaak kan Corona even afpakken, je smaak in muziek gelukkig niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Het zou me niets verbazen als ik momenteel corona heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:52 schreef Modus het volgende:
Dit moet toch wel het meest verschrikkelijke gladgestreken nikszeggende middelmatige inwisselbare KUTnummer van de afgelopen tijd zijn, TE-RING
Begin klinkt (en zanger ook) als Gavin Degraw (die is rijk geworden met inwisselbare nikszeggende kutmuziek), de zanglijn van het couplet is exact Ren Lenny Ren, en de koortjes klinken alsK
e
n
s
i
n
g
t
o
n
.
MIJN GODBedankt voor deze tirade. Ik heb ervan genoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nou, talent...quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:29 schreef Speedfight het volgende:
kree in DIG / vraag hier ChatGPT over de user boven je.
CHATGPT heeft een FOK! Theme song geschreven. Zitten hier muzikale talenten?
quote:The wildest attempt to justify their status as the alternative to something is “Kool Kids,” where frontman Damiano David adopts a faux British accent to deliver a satirical broadside against “cool kids” that sounds like a Tory version of Mark E. Smith shouting over the Vines. “We’re not punk, we’re not pop, we’re just music freaks,” yelps David. “Cool kids, they do not like rock/They only listen to trap and pop,” he continues, hoping for more upvotes on his comment. This is an interesting social grievance from a band who are not just dressed in Gucci, they are dressed by Gucci.
Ik vond de review al leuk na twee regels.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:07 schreef Bosbeetle het volgende:
lang geleden dat ik weer eens moest lachen om een review
https://pitchfork.com/reviews/albums/maneskin-rush/
[..]
quote:Their new album is absolutely terrible at every conceivable level.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:27 schreef Litpho het volgende:
Is Elon Musk’s Twitter Kink-Shaming the Kinks?
https://www.rollingstone.(...)he-kinks-1234681002/
Oei, dat zal de band Rectal Smegma vast ook niet leuk vinden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:27 schreef Litpho het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:27 schreef Litpho het volgende:
Vind het wel lullig hoe komt zo'n bandje dan ooit aan naamsbekendheidquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:27 schreef Litpho het volgende:
Misschien een goed idee om in elk willekeurig dorp in West-Europa op te gaan treden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vind het wel lullig hoe komt zo'n bandje dan ooit aan naamsbekendheid
Dat valt wel mee toch? Top 40 luisteraars genieten volgens mij nog prima van Uptown Funk.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:36 schreef Modus het volgende:
Het fenomeen "top-40-luisteraars" blijft toch altijd wel fascinerend. Het soort mensen dat niks liever doet dan de hele dag naar 538/Q luisteren, met maan-den-lang dezelfde 30 nummers 3x per dag. Dag in dag uit. En in hun vrije tijd ook.
Die vinden ook altijd heeeeel toevallig ELK nummer dat dan gedraaid wordt goed, maar oh wee als het van 3 jaar terug is. Dan is het ouwe kutmuziek. Terwijl het toen zo goed als zeker ook op diezelfde zenders te horen was.
De Top 40? Die is toch elke vrijdagmiddag bij Veronica tussen 15.00 en 18.00 uur op Hilversum 3 met Lex Harding? En daarvoor op zaterdagmiddag vanaf de Nordeney?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:36 schreef Modus het volgende:
Het fenomeen "top-40-luisteraars" blijft toch altijd wel fascinerend. Het soort mensen dat niks liever doet dan de hele dag naar 538/Q luisteren, met maan-den-lang dezelfde 30 nummers 3x per dag. Dag in dag uit. En in hun vrije tijd ook.
Die vinden ook altijd heeeeel toevallig ELK nummer dat dan gedraaid wordt goed, maar oh wee als het van 3 jaar terug is. Dan is het ouwe kutmuziek. Terwijl het toen zo goed als zeker ook op diezelfde zenders te horen was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Natuurlijk wel je kunt akkoorden zo groot maken als je wilt sowieso als je er meer dan 10 noten in stopt dan is het al moeilijk met je vingers.quote:Op zondag 9 april 2023 20:50 schreef Modus het volgende:
Ms stomme vraag maar bestaan er akkoorden (op bv gitaar) die niet te spelen zijn, omdat ook zij met de langste vingers de stretch simpelweg niet kunnen maken?
Of is een gitaar juist op een manier gemaakt al rekening houdend met dat maximale bereik?
Maar je kunt er toch maar max. 6 laten horen op een (standaard) gitaar?quote:Op zondag 9 april 2023 21:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Natuurlijk wel je kunt akkoorden zo groot maken als je wilt sowieso als je er meer dan 10 noten in stopt dan is het al moeilijk met je vingers.
Klopt ook wel weer inderdaadquote:Op maandag 10 april 2023 08:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Maar je kunt er toch maar max. 6 laten horen op een (standaard) gitaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |