abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207523855
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:05 schreef Speedfight het volgende:
FOK! Theme Song!
humor dit :P Ik neig ernaar om dit nu eens in te voeren enzo met akkoorden om te kijken hoe het muzikaal klinkt.
Do what you love, love what you do!
pi_207523862
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:05 schreef kree het volgende:

[..]
humor dit :P Ik neig ernaar om dit nu eens in te voeren enzo met akkoorden om te kijken hoe het muzikaal klinkt.
ja ik ben heel benieuwd!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207524005
https://files.fm/u/pc9vfe9du

Ff snel zo op mobiel. Hahaha
wel het beetje meest standaard wat er is, maargoed bestaan de meeste liedjes uit.
pi_207524061
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:18 schreef kree het volgende:
https://files.fm/u/pc9vfe9du

Ff snel zo op mobiel. Hahaha
wel het beetje meest standaard wat er is, maargoed bestaan de meeste liedjes uit.
Dit is zo leuk hahaha. Waar vinden we muzikale FOK!kers? Bij MUZ zijn vooral kenners volgens mij. @pieterdegallier kan zingen maar die heb ik al een tijdje niet keer gezien :P
pi_207524095
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:23 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Dit is zo leuk hahaha. Waar vinden we muzikale FOK!kers? Bij MUZ zijn vooral kenners volgens mij. @:pieterdegallier kan zingen maar die heb ik al een tijdje niet keer gezien :P
Nou dat was altijd al de vraag, muzikaal kan ik van alles wel inspelen, maar aan zingen waag ik me niet.
Dit is maar ff een voorbeeldje op mobiel omdat dat dan zo even makkelijk gaat zonder van alles te moeten aansluiten. Maaaaaar als iemand er echt wat mee wil doen dan speel ik het wel ff pro in nog :P
pi_207524386
ff denken wat kan ik dat ding nog meer vragen :P
pi_207524428
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 12:26 schreef kree het volgende:

[..]
Nou dat was altijd al de vraag, muzikaal kan ik van alles wel inspelen, maar aan zingen waag ik me niet.
Dit is maar ff een voorbeeldje op mobiel omdat dat dan zo even makkelijk gaat zonder van alles te moeten aansluiten. Maaaaaar als iemand er echt wat mee wil doen dan speel ik het wel ff pro in nog :P
Moet altijd denken aan deze dan weer als ik het over een lied heb.

Wegmoduleren naar B :')

of dit als achtergrond en dan de intro als loop met rap tekst erover.

vindt t refrein hiervan niet helemaal leuk, maargoed het intro en verse heeft wel wat en een groove

maargoed ga teveel off-topic nu, mooi weer voor iets in MUZ denk.

Terug naar de chatbot maar weer ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door kree op 12-01-2023 13:09:11 ]
pi_207524839
vraag ik me af, zou ie ook de toonsoort van een nummer kunnen herkennen zo op basis van YouTube?
Ik weet dat dit niet in C staat nl. eens kijken.
pi_207524891
owh dat was gelijk error, zo te zien kan ie daar niet mee omgaan nog. :P
  Moderator donderdag 12 januari 2023 @ 13:20:35 #35
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_207524933
quote:
Kree, Kree,
Je post te veel,
Op het FOK! forum,
Danny is boos, hij roept heel hard "nee!"

Je wilde zo graag
Deel uitmaken van de groep,
Maar nu zijn de servers,
Overbelast, oh nee

Danny werkt hard,
Om het forum te runnen,
Maar jouw posts zijn te veel,
En nu staat alles stil

Kree, Kree,
We begrijpen dat je het leuk vindt,
Maar nu is het tijd,
Om even te stoppen met posten

Laten we hopen dat de servers snel weer werken
En dat Danny niet meer boos is
Dan kunnen we weer praten
En FOK! weer gebruiken

Kree, Kree,
Laten we samen werken,
Om het forum gezond te houden,
Dan kunnen we voor altijd lachen en praten.
pi_207524945
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:20 schreef noodgang het volgende:

[..]

hahaha _O-

Ok maar nu de vraag wat vroeg je hem? :P
  Moderator donderdag 12 januari 2023 @ 13:21:34 #37
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_207524947
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:21 schreef kree het volgende:

[..]
hahaha _O-

Ok maar nu de vraag wat vroeg je hem? :P
Maak een liedje over de user kree die door teveel te posten op het FOK! forum de servers overbelast en dat Danny, de maker van het forum hier heel boos over is :P
pi_207524961
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:21 schreef noodgang het volgende:

[..]
Maak een liedje over de user kree die door teveel te posten op het FOK! forum de servers overbelast en dat Danny, de maker van het forum hier heel boos over is :P
lekker suggestief wel weer, :').

naja alsnog is het wel grappig :P
Ik wilde nog wat vragen, maar dat ding is overbelast, creatief is het lig wel. tering :P
pi_207525110
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:21 schreef noodgang het volgende:

[..]
"Noodgang is een moderator op het Forum,
Altijd klaar om te helpen in elke situatie.
Onder leiding van Danny, houdt hij de boel in de gaten,
Met zijn scherpe ogen en snelle reacties.

Hij is een man van weinig woorden,
Maar zijn daden spreken voor zich.
Snel en efficiënt, hij houdt het Forum netjes,
En handhaaft de regels met precisie.

Zijn aanwezigheid is geruststellend,
Wetend dat hij er is om te helpen.
Noodgang is een waardevolle asset,
Voor het Forum en voor de gebruikers."

liedje over je schrijven kon ie niet aan helaas, maar een proza dan.
pi_207525886
Ik kan u helpen met het ontwerpen van een chatbot voor fok.forum.nl genaamd @kree, maar het daadwerkelijk implementeren van de chatbot zal waarschijnlijk door een ontwikkelaar of een team van ontwikkelaars moeten gebeuren die bekend zijn met de specifieke technologieën en systemen die worden gebruikt voor het forum.

Wat betreft de specifieke functies van de chatbot, zou ik u aanraden om te overwegen welke taken u wilt dat de bot uitvoert en hoe de bot gebruikers zou kunnen helpen. Bijvoorbeeld, de bot kan gebruikers helpen bij het navigeren door het forum, zoeken naar specifieke informatie of antwoorden op veelgestelde vragen, of het aanbieden van suggesties voor discussies.

Daarnaast is het belangrijk om te overwegen hoe de bot gebruikers zal communiceren, zoals welke taal de bot zal gebruiken en hoe de bot zal reageren op specifieke input van gebruikers.

Als je zeker weet wat je wilt, kan ik je helpen met een uitgewerkte specificatie of een technische oplossing op maat.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207525943
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 13:20 schreef noodgang het volgende:

[..]

Ik ga stuk _O- _O- _O-

*O* Kree, Kree *O*
pi_207525963
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 14:21 schreef eudaemonia het volgende:
Ik kan u helpen met het ontwerpen van een chatbot voor fok.forum.nl genaamd @:Kree, maar het daadwerkelijk implementeren van de chatbot zal waarschijnlijk door een ontwikkelaar of een team van ontwikkelaars moeten gebeuren die bekend zijn met de specifieke technologieën en systemen die worden gebruikt voor het forum.

Wat betreft de specifieke functies van de chatbot, zou ik u aanraden om te overwegen welke taken u wilt dat de bot uitvoert en hoe de bot gebruikers zou kunnen helpen. Bijvoorbeeld, de bot kan gebruikers helpen bij het navigeren door het forum, zoeken naar specifieke informatie of antwoorden op veelgestelde vragen, of het aanbieden van suggesties voor discussies.

Daarnaast is het belangrijk om te overwegen hoe de bot gebruikers zal communiceren, zoals welke taal de bot zal gebruiken en hoe de bot zal reageren op specifieke input van gebruikers.

Als je zeker weet wat je wilt, kan ik je helpen met een uitgewerkte specificatie of een technische oplossing op maat.
:') Ik denk dat ik te onlogisch ben om door AI te worden nagedaan wel :P

vraag is door btw als je het nog open hebt staan?
pi_207526083
Heb nog even gevraagd of Rob Jetten ook AI is, maar de bot komt daar niet echt helemaal uit. dus zal de tekst maar besparen.
pi_207540432
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2023 14:29 schreef kree het volgende:
vraag is door btw als je het nog open hebt staan?
ChatGPT viel gisteren uit :') Zal even kijken of ik hem nog terug kan vinden.

Ja, ik kan een script schrijven voor de Kree-bot. Hier is een voorbeeldscript voor een verkorte conversatie:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
USER: Hallo Kree!

KREE: Hallo! Hoe gaat het vandaag?

USER: Goed, dank je. Wat is het raarste dat je ooit gegeten hebt?

KREE: Hmm, ik denk dat de raarste dingen die ik ooit gegeten heb, insecten zijn geweest. Wat is het raarste dat jij ooit gegeten hebt?

USER: Oh, ik denk dat het octopus was.

KREE: Octopus! Dat klinkt wel een beetje raar. Maar lekker zeker?

USER: Ja, het was eigenlijk best lekker!

KREE: Dat is geweldig om te horen! Bedankt voor het delen. Is er iets waarmee ik je verder kan helpen vandaag?

Dit is slechts een kort voorbeeld script, u kunt het verder uitbreiden met meer vragen of opmerkingen, afhankelijk van de doelstelling van de chatbot. Het is ook belangrijk om de scripts te testen en te optimaliseren voor een goede gebruikerservaring. Laat me weten als ik verdere assistentie kan bieden bij het ontwikkelen van het script.
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207540475
Ja, ik kan een voorbeeldscript schrijven voor de Kree-bot over Danny. Hier is een voorbeeldscript voor een verkorte conversatie over Danny:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
USER: Hallo Kree, weet jij wie Danny is?

KREE: Hallo! Ja, ik weet wie Danny is. Hij is een populaire schrijver en filosoof, bekend om zijn boeken over persoonlijke groei en succes. Wat wil je weten over Danny?

USER: Heeft hij nog recente publicaties of is hij bezig met een nieuw boek?

KREE: Ja, Danny heeft recentelijk een nieuw boek uitgebracht genaamd 'De kracht van focus'. Het gaat over hoe je je doelen kunt bereiken door je te concentreren op wat echt belangrijk is. Hij is momenteel ook bezig met een nieuw boek waarvan de titel nog niet bekend is.

USER: Heeft hij nog geplande events of lezingen?

KREE: Ja, Danny heeft een aantal geplande lezingen en evenementen. U kunt informatie vinden over zijn komende events op zijn website of social media kanalen, zoals Twitter of Facebook.

USER: Bedankt voor de informatie, Kree!

KREE: Graag gedaan! Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om me te vragen.
Houd er rekening mee dat het een fictief voorbeeld is en in werkelijkheid kan ik geen informatie geven over specifieke personen of hun publicaties, events of lezingen. Dit voorbeeld script is gemaakt om een idee te geven hoe de conversatie kan verlopen. Laat me weten als ik verdere assistentie kan bieden bij het ontwikkelen van het script.

----

@Danny de filosoof _O-
pi_207540503
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
USER: Yo Kree, wat is het nieuws?

KREE: Yo, niets bijzonders man. Wat is er aan de hand?

USER: Niks, alleen maar chillen. Wat doe je zoal?

KREE: Gewoon wat rondhangen, niks speciaals. Wat doe jij vandaag?

USER: Eh niets echt, alleen maar chillen thuis.

KREE: Klinkt als een goede dag. Iets nodig?

USER: Nee, ik ben goed. Bedankt Kree.

KREE: Geen probleem, altijd klaar om te helpen.
pi_207540658
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 14:30 schreef eudaemonia het volgende:

[ code verwijderd ]

ik maak even een film script onderhand over jou en Danny

Danny: Hallo eudaemonia, hoe gaat het met je?
Eudaemonia: Hallo Danny, het gaat goed met me, dank je. En met jou?
Danny: Goed, dank je. Luister, ik vroeg me af of je tijd hebt om samen te werken aan een script voor een film?
Eudaemonia: Ja, dat lijkt me leuk. Waar gaat het script over?
Danny: Het gaat over een groep vrienden die een avontuur beleven. Ik dacht dat jij misschien een goede co-schrijver zou zijn.
Eudaemonia: Dat klinkt geweldig, laten we aan de slag gaan!
Danny: Geweldig, laten we vanavond afspreken om de details te bespreken.
Eudaemonia: Perfect, tot vanavond dan.
pi_207540801
Het zijn niet echt gesprekken hè? :')

Nog een hoop werk aan de winkel voor meneer of mevrouw AI.
pi_207540811
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 14:44 schreef kree het volgende:
Danny: Het gaat over een groep vrienden die een avontuur beleven. Ik dacht dat jij misschien een goede co-schrijver zou zijn.
Eudaemonia: Dat klinkt geweldig, laten we aan de slag gaan!
:@
pi_207540857
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 14:55 schreef eudaemonia het volgende:
Het zijn niet echt gesprekken hè? :')

Nog een hoop werk aan de winkel voor meneer of mevrouw AI.
het is het toch nog niet helemaal idd, maar toch blijft het grappig als je het ding een verhaaltje laat schrijven over iemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')