humor ditquote:
ja ik ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:05 schreef kree het volgende:
[..]
humor ditIk neig ernaar om dit nu eens in te voeren enzo met akkoorden om te kijken hoe het muzikaal klinkt.
Dit is zo leuk hahaha. Waar vinden we muzikale FOK!kers? Bij MUZ zijn vooral kenners volgens mij. @pieterdegallier kan zingen maar die heb ik al een tijdje niet keer gezienquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:18 schreef kree het volgende:
https://files.fm/u/pc9vfe9du
Ff snel zo op mobiel. Hahaha
wel het beetje meest standaard wat er is, maargoed bestaan de meeste liedjes uit.
Nou dat was altijd al de vraag, muzikaal kan ik van alles wel inspelen, maar aan zingen waag ik me niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dit is zo leuk hahaha. Waar vinden we muzikale FOK!kers? Bij MUZ zijn vooral kenners volgens mij. @:pieterdegallier kan zingen maar die heb ik al een tijdje niet keer gezien
Moet altijd denken aan deze dan weer als ik het over een lied heb.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat was altijd al de vraag, muzikaal kan ik van alles wel inspelen, maar aan zingen waag ik me niet.
Dit is maar ff een voorbeeldje op mobiel omdat dat dan zo even makkelijk gaat zonder van alles te moeten aansluiten. Maaaaaar als iemand er echt wat mee wil doen dan speel ik het wel ff pro in nog
quote:Kree, Kree,
Je post te veel,
Op het FOK! forum,
Danny is boos, hij roept heel hard "nee!"
Je wilde zo graag
Deel uitmaken van de groep,
Maar nu zijn de servers,
Overbelast, oh nee
Danny werkt hard,
Om het forum te runnen,
Maar jouw posts zijn te veel,
En nu staat alles stil
Kree, Kree,
We begrijpen dat je het leuk vindt,
Maar nu is het tijd,
Om even te stoppen met posten
Laten we hopen dat de servers snel weer werken
En dat Danny niet meer boos is
Dan kunnen we weer praten
En FOK! weer gebruiken
Kree, Kree,
Laten we samen werken,
Om het forum gezond te houden,
Dan kunnen we voor altijd lachen en praten.
Maak een liedje over de user kree die door teveel te posten op het FOK! forum de servers overbelast en dat Danny, de maker van het forum hier heel boos over isquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha![]()
Ok maar nu de vraag wat vroeg je hem?
lekker suggestief wel weer,quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maak een liedje over de user kree die door teveel te posten op het FOK! forum de servers overbelast en dat Danny, de maker van het forum hier heel boos over is
"Noodgang is een moderator op het Forum,quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maak een liedje over de user kree die door teveel te posten op het FOK! forum de servers overbelast en dat Danny, de maker van het forum hier heel boos over is
quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:21 schreef eudaemonia het volgende:
Ik kan u helpen met het ontwerpen van een chatbot voor fok.forum.nl genaamd @:Kree, maar het daadwerkelijk implementeren van de chatbot zal waarschijnlijk door een ontwikkelaar of een team van ontwikkelaars moeten gebeuren die bekend zijn met de specifieke technologieën en systemen die worden gebruikt voor het forum.
Wat betreft de specifieke functies van de chatbot, zou ik u aanraden om te overwegen welke taken u wilt dat de bot uitvoert en hoe de bot gebruikers zou kunnen helpen. Bijvoorbeeld, de bot kan gebruikers helpen bij het navigeren door het forum, zoeken naar specifieke informatie of antwoorden op veelgestelde vragen, of het aanbieden van suggesties voor discussies.
Daarnaast is het belangrijk om te overwegen hoe de bot gebruikers zal communiceren, zoals welke taal de bot zal gebruiken en hoe de bot zal reageren op specifieke input van gebruikers.
Als je zeker weet wat je wilt, kan ik je helpen met een uitgewerkte specificatie of een technische oplossing op maat.
ChatGPT viel gisteren uitquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:29 schreef kree het volgende:
vraag is door btw als je het nog open hebt staan?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | USER: Hallo Kree! KREE: Hallo! Hoe gaat het vandaag? USER: Goed, dank je. Wat is het raarste dat je ooit gegeten hebt? KREE: Hmm, ik denk dat de raarste dingen die ik ooit gegeten heb, insecten zijn geweest. Wat is het raarste dat jij ooit gegeten hebt? USER: Oh, ik denk dat het octopus was. KREE: Octopus! Dat klinkt wel een beetje raar. Maar lekker zeker? USER: Ja, het was eigenlijk best lekker! KREE: Dat is geweldig om te horen! Bedankt voor het delen. Is er iets waarmee ik je verder kan helpen vandaag? |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | USER: Hallo Kree, weet jij wie Danny is? KREE: Hallo! Ja, ik weet wie Danny is. Hij is een populaire schrijver en filosoof, bekend om zijn boeken over persoonlijke groei en succes. Wat wil je weten over Danny? USER: Heeft hij nog recente publicaties of is hij bezig met een nieuw boek? KREE: Ja, Danny heeft recentelijk een nieuw boek uitgebracht genaamd 'De kracht van focus'. Het gaat over hoe je je doelen kunt bereiken door je te concentreren op wat echt belangrijk is. Hij is momenteel ook bezig met een nieuw boek waarvan de titel nog niet bekend is. USER: Heeft hij nog geplande events of lezingen? KREE: Ja, Danny heeft een aantal geplande lezingen en evenementen. U kunt informatie vinden over zijn komende events op zijn website of social media kanalen, zoals Twitter of Facebook. USER: Bedankt voor de informatie, Kree! KREE: Graag gedaan! Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om me te vragen. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | USER: Yo Kree, wat is het nieuws? KREE: Yo, niets bijzonders man. Wat is er aan de hand? USER: Niks, alleen maar chillen. Wat doe je zoal? KREE: Gewoon wat rondhangen, niks speciaals. Wat doe jij vandaag? USER: Eh niets echt, alleen maar chillen thuis. KREE: Klinkt als een goede dag. Iets nodig? USER: Nee, ik ben goed. Bedankt Kree. KREE: Geen probleem, altijd klaar om te helpen. |
ik maak even een film script onderhand over jou en Dannyquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:44 schreef kree het volgende:
Danny: Het gaat over een groep vrienden die een avontuur beleven. Ik dacht dat jij misschien een goede co-schrijver zou zijn.
Eudaemonia: Dat klinkt geweldig, laten we aan de slag gaan!
het is het toch nog niet helemaal idd, maar toch blijft het grappig als je het ding een verhaaltje laat schrijven over iemand.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:55 schreef eudaemonia het volgende:
Het zijn niet echt gesprekken hè?![]()
Nog een hoop werk aan de winkel voor meneer of mevrouw AI.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |