abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192069051
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:00 schreef Momo het volgende:
Mijn moeder moet boodschappen doen voor mijn grootouders, is er nergens meer brood of boter, bij 5 supermarkten niet en het is 12 uur nu :( Soms kan ik zo boos worden op mensen.
En bij de bakkers?
pi_192069133
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

En bij de bakkers?
Die zouden nog wel wat moeten hebben. Al heb je dan weinig keuze en zal het wel vrij donker brood worden.

Supermarkten hebben nog wel afbakbroodjes toch? Die zijn ook niet geweldig, maar ja, als er geen keuze is...
  maandag 16 maart 2020 @ 12:10:31 #103
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192069140
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:10 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Die zouden nog wel wat moeten hebben. Al heb je dan weinig keuze en zal het wel vrij donker brood worden.
Ach, is toch beter voor je ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 12:10:39 #104
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192069143
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

En bij de bakkers?
Mijn moeder neemt nu een brood bij ons uit de vriezer mee. Maar misschien dat daar nog wel wat is ja. Mensen hamsteren wel alleen goedkoopste spul.
  maandag 16 maart 2020 @ 12:11:17 #105
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192069157
Crackers en zo kunnen ook nog als vervanging van brood natuurlijk.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 12:11:32 #106
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192069161
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:10 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Die zouden nog wel wat moeten hebben. Al heb je dan weinig keuze en zal het wel vrij donker brood worden.

Supermarkten hebben nog wel afbakbroodjes toch? Die zijn ook niet geweldig, maar ja, als er geen keuze is...
Afbak was ook bijna alles op :{
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 16 maart 2020 @ 12:12:15 #107
39237 crew  H_T
2733
pi_192069174
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:10 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Die zouden nog wel wat moeten hebben. Al heb je dan weinig keuze en zal het wel vrij donker brood worden.

Supermarkten hebben nog wel afbakbroodjes toch? Die zijn ook niet geweldig, maar ja, als er geen keuze is...
Afgelopen vrijdag was het droevenis bij de supermarkt waar ik toen was. Kaas-uibollen waren er nog wel voldoende, dus die heb ik het hele weekend gegeten. Je kan het minder treffen, maar ik wil straks toch weer wat gewoon brood als dat even kan
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_192069212
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Afgelopen vrijdag was het droevenis bij de supermarkt waar ik toen was. Kaas-uibollen waren er nog wel voldoende, dus die heb ik het hele weekend gegeten. Je kan het minder treffen, maar ik wil straks toch weer wat gewoon brood als dat even kan
Er komt een moment dat men meer heeft gehamsterd dan dat er gegeten kan worden, lijkt me ;)
pi_192069264
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er komt een moment dat men meer heeft gehamsterd dan dat er gegeten kan worden, lijkt me ;)
Dan begint het grote weggooifeest. :{
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_192069265
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er komt een moment dat men meer heeft gehamsterd dan dat er gegeten kan worden, lijkt me ;)
Zal wel verschrikkelijk veel eten weggegooid gaan worden :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 16 maart 2020 @ 12:17:10 #111
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192069277
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er komt een moment dat men meer heeft gehamsterd dan dat er gegeten kan worden, lijkt me ;)
En dan gaan ze dingen weggooien om verse spullen te kunnen kopen. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 16 maart 2020 @ 12:17:30 #112
39237 crew  H_T
2733
pi_192069287
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er komt een moment dat men meer heeft gehamsterd dan dat er gegeten kan worden, lijkt me ;)
Zeker, en ik hoop snel :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 16 maart 2020 @ 12:19:07 #113
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192069328
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Die hele slogan van het ESF #OpenUp had beter #LockDown kunnen zijn...
Of #openup2metersapart.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_192069403
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:19 schreef Redefine het volgende:

[..]

Of #openup2metersapart.
Ja, of iets in die trant... :P
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 12:41:36 #115
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192069852
Gers Pardoel en Sélina uit elkaar: ‘De man van mijn leven, maar het was op’

Gers Pardoel (38) en Sélina gaan niet langer als man en vrouw door het leven. De twee blijven vrienden en zakenpartners, maar Sélina kiest voor een toekomst met een nieuwe partner. ,,Gers was de man mijn leven, maar het was op tussen ons. Onze kinderen zijn nu onze grootste prioriteit.”

Zij was de stille kracht achter zijn succesverhaal in Nederland en Vlaanderen. Zijn manager en grote liefde, de moeder van zijn twee kindjes. Gers in de schijnwerpers. Sélina in de schaduw. Maar de barst in hun relatie uit 2016, die ze later weer wisten te lijmen, is nu een scheur geworden. Gers Pardoel en Sélina van Gool zetten een punt achter hun relatie. De twee wonen al maanden niet meer samen en plaatsen nu het geluk van hun kinderen voorop. ,,We hebben een goede regeling getroffen en Gerwin (Gers' officiële naam, red.) ziet hen dagelijks”, zegt Sélina tegen Het Laatste Nieuws. ,,Vanaf nu zullen ze ook op maandag en dinsdag bij hem verblijven. Gers en ik gaan nog liefdevol met elkaar om. We willen onze kinderen gelukkig zien en alle spanningen vermijden.

Andere mensen ontmoeten

Sinds 2007 leken ze het perfecte stel. Partners in leven en werk. Dat laatste blijft. ,,Luister. Gers zit voor altijd diep in mijn hart, maar niet langer op liefdesgebied. We koesteren nog steeds groots respect tegenover mekaar en zakelijk blijven we partners. Dat is ook logisch. We hebben samen een label en een zaak opgericht en vertrouwen elkaar blindelings. Ik blijf de producer van zijn shows en de motor achter zijn carrière. Hij weet dat ik op dat gebied altijd voor hem zal vechten en we willen dat de zaak blijft groeien, maar persoonlijk hebben we beslist elkaar los te laten en ruimte te geven. Ook om andere mensen te ontmoeten.”

Dat laatste is inmiddels ook gebeurd. ,,Ik heb iemand leren kennen, ja",aldus Sélina. ,,We kenden elkaar al langer, maar onlangs heeft hij me uitgevraagd. Gers heeft weet van die nieuwe situatie en is eigenlijk heel blij voor mij. 'Jij bent mijn droomvrouw', zei hij me. 'Ik had er altijd van gedroomd oud en grijs met je te worden. Maar ik wil vooral dat jij gelukkig bent.' Dat was voor mij een groot gebaar van liefde."

Nieuwe plaat

Die liefde mag ook duidelijk blijken uit het nieuwe album van Gers. Daags voor hun breuk de wereld werd ingestuurd, verklaarde hij Sélina nog gulzig zijn liefde bij de promo rond zijn nieuwe album 2020 dat op 10 april in de rekken ligt. 'Je bent m'n wifey en m'n beste vriend', klinkt het in die songs. 'Ik kan je niet genoeg vertellen hoeveel ik van je hou. Zolang ik met jou ben, zijn we forever rich.'

,,Heel veel van mijn liedjes zijn inderdaad gebaseerd op Sélina", zei Gers onlangs nog. ,,Zij is de moeder van mijn kinderen. Ik hou erg veel van haar." Nachttrein, zijn nieuwe single met Sean Dhondt, schreef hij zelfs in het bijzijn van haar. ,,Ik heb best een mooie studio, maar toen ik dat lied ging schrijven, had ik het gevoel dat ik dicht in de buurt van Sélina wilde zijn. Ik had haar schuur in de tuin pas laten isoleren om er een soort studioruimte van te maken. En daar zijn we gaan zitten om het nummer te schrijven." '2020' vindt Gers zijn persoonlijkste album tot nog toe. "Al mijn albums zijn persoonlijk, maar nu geef ik mijzelf écht bloot. Veel van mijn liedjes gaan over de liefde, maar dat is wat de wereld doet draaien en het enige wat telt. Veel geld op de bank of een dure auto niet."
pi_192069946
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:41 schreef Momo het volgende:
Gers Pardoel en Sélina uit elkaar: ‘De man van mijn leven, maar het was op’

Gers Pardoel (38) en Sélina gaan niet langer als man en vrouw door het leven. De twee blijven vrienden en zakenpartners, maar Sélina kiest voor een toekomst met een nieuwe partner. ,,Gers was de man mijn leven, maar het was op tussen ons. Onze kinderen zijn nu onze grootste prioriteit.”

Zij was de stille kracht achter zijn succesverhaal in Nederland en Vlaanderen. Zijn manager en grote liefde, de moeder van zijn twee kindjes. Gers in de schijnwerpers. Sélina in de schaduw. Maar de barst in hun relatie uit 2016, die ze later weer wisten te lijmen, is nu een scheur geworden. Gers Pardoel en Sélina van Gool zetten een punt achter hun relatie. De twee wonen al maanden niet meer samen en plaatsen nu het geluk van hun kinderen voorop. ,,We hebben een goede regeling getroffen en Gerwin (Gers' officiële naam, red.) ziet hen dagelijks”, zegt Sélina tegen Het Laatste Nieuws. ,,Vanaf nu zullen ze ook op maandag en dinsdag bij hem verblijven. Gers en ik gaan nog liefdevol met elkaar om. We willen onze kinderen gelukkig zien en alle spanningen vermijden.

Andere mensen ontmoeten

Sinds 2007 leken ze het perfecte stel. Partners in leven en werk. Dat laatste blijft. ,,Luister. Gers zit voor altijd diep in mijn hart, maar niet langer op liefdesgebied. We koesteren nog steeds groots respect tegenover mekaar en zakelijk blijven we partners. Dat is ook logisch. We hebben samen een label en een zaak opgericht en vertrouwen elkaar blindelings. Ik blijf de producer van zijn shows en de motor achter zijn carrière. Hij weet dat ik op dat gebied altijd voor hem zal vechten en we willen dat de zaak blijft groeien, maar persoonlijk hebben we beslist elkaar los te laten en ruimte te geven. Ook om andere mensen te ontmoeten.”

Dat laatste is inmiddels ook gebeurd. ,,Ik heb iemand leren kennen, ja",aldus Sélina. ,,We kenden elkaar al langer, maar onlangs heeft hij me uitgevraagd. Gers heeft weet van die nieuwe situatie en is eigenlijk heel blij voor mij. 'Jij bent mijn droomvrouw', zei hij me. 'Ik had er altijd van gedroomd oud en grijs met je te worden. Maar ik wil vooral dat jij gelukkig bent.' Dat was voor mij een groot gebaar van liefde."

Nieuwe plaat

Die liefde mag ook duidelijk blijken uit het nieuwe album van Gers. Daags voor hun breuk de wereld werd ingestuurd, verklaarde hij Sélina nog gulzig zijn liefde bij de promo rond zijn nieuwe album 2020 dat op 10 april in de rekken ligt. 'Je bent m'n wifey en m'n beste vriend', klinkt het in die songs. 'Ik kan je niet genoeg vertellen hoeveel ik van je hou. Zolang ik met jou ben, zijn we forever rich.'

,,Heel veel van mijn liedjes zijn inderdaad gebaseerd op Sélina", zei Gers onlangs nog. ,,Zij is de moeder van mijn kinderen. Ik hou erg veel van haar." Nachttrein, zijn nieuwe single met Sean Dhondt, schreef hij zelfs in het bijzijn van haar. ,,Ik heb best een mooie studio, maar toen ik dat lied ging schrijven, had ik het gevoel dat ik dicht in de buurt van Sélina wilde zijn. Ik had haar schuur in de tuin pas laten isoleren om er een soort studioruimte van te maken. En daar zijn we gaan zitten om het nummer te schrijven." '2020' vindt Gers zijn persoonlijkste album tot nog toe. "Al mijn albums zijn persoonlijk, maar nu geef ik mijzelf écht bloot. Veel van mijn liedjes gaan over de liefde, maar dat is wat de wereld doet draaien en het enige wat telt. Veel geld op de bank of een dure auto niet."
  maandag 16 maart 2020 @ 12:58:49 #117
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192070242
Dan moeten we er maar van uitgaan dat Gers straalbezopen was toen hij dat bericht plaatste :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2020 @ 13:00:32 #118
368283 ato
pi_192070286
Goedemorgen, ik heb prima geslapen.
Zwembad is afgesloten, toch mogen wij er wel liggen. Maar wel 4 meter van elkaar.
Straten zijn verlaten ziet er echt raar uit.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 13:01:57 #119
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 13:02:25 #120
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192070327
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:00 schreef ato het volgende:
Goedemorgen, ik heb prima geslapen.
Zwembad is afgesloten, toch mogen wij er wel liggen. Maar wel 4 meter van elkaar.
Straten zijn verlaten ziet er echt raar uit.
Raar situatie he, heb je inmiddels al een vlucht naar huis?
  maandag 16 maart 2020 @ 13:02:25 #121
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192070328
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:00 schreef ato het volgende:
Goedemorgen, ik heb prima geslapen.
Zwembad is afgesloten, toch mogen wij er wel liggen. Maar wel 4 meter van elkaar.
Straten zijn verlaten ziet er echt raar uit.
Moeten jij en je vriend eigenlijk ook vier meter van elkaar af liggen of dat dan weer niet?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 13:05:05 #122
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192070373
quote:
Deelnemers Duitse Big Brother zijn niet op de hoogte van de coronacrisis

Het is nauwelijks voor te stellen dat er nog mensen zijn die niets afweten van de coronapandemie, maar ze bestaan wel. De veertien deelnemers van de Duitse versie van reallifesoap Big Brother hebben totaal geen idee van wat zich op dit moment afspeelt in hun land en elders op de wereld.

Ze krijgen geen enkele informatie over de ontwikkelingen in de wereld sinds hun vrijwillige opsluiting op 6 februari, verklaarde de commerciële tv-zender Sat1 tegenover Duitse media.

Op het moment dat ze zich lieten opsluiten, waren in Duitsland alleen enkele coronabesmettingen bekend van werknemers van autotoeleverancier Webasto bij München. Deelnemers die later hun intrek in de woningen namen, waren verplicht hun mond erover te houden tegen de andere bewoners. Alle nieuwkomers werden vooraf getest op het virus en testten negatief, aldus de Duitse commerciële zender van de Europese mediagroep ProSiebenSat1.

Ethisch verantwoord

De zender zegt het ethisch verantwoord te vinden de deelnemers aan de reallifesoap onwetend te houden over de coronacrisis. Slechts in bepaalde omstandigheden wordt het ‘informatie-embargo’ doorbroken, zoals bij ziekte van een familielid. ,,In overleg met de familie wordt bepaald welke informatie de bewoners van buitenaf krijgen’’, verklaarde een woordvoerster tegenover de Süddeutsche Zeitung.

De deelnemers aan de Duitse Big Brother zitten opgesloten in twee woningen in de wijk Ossendorf in Keulen; een glazen huis en een blokhut. De stad ligt in de deelstaat Noordrijn-Westfalen; met 2100 besmettingen en zes doden de zwaarst getroffen regio in Duitsland.

Volgens Sat1 gelden er strikte regels en hanteert producent EndemolShineGermany speciale hygiënemaatregelen om de Big Brother-bewoners te beschermen tegen besmetting. De zender maakt niet bekend om wat voor maatregelen het gaat.

Overlijden

De discussie over de vraag welke informatie de Big Brother-deelnemers in Duitsland moeten krijgen, is niet nieuw. Vorig jaar was er ophef toen actrice Janine Pink tijdens haar opsluiting onwetend bleef over het verongelukken van een oud-collega.

Sat1 rechtvaardigde dat toen door te stellen dat de bewoners alleen op de hoogte zouden worden gebracht bij ‘sterfgevallen en ziekte van de naaste verwanten’. Pink verklaarde achteraf dat ze niet boos was en zei zelfs enigszins blij te zijn dat ze pas na afloop van het programma op de hoogte was gesteld. Dit omdat ze toen de tijd kon nemen voor het verwerken van het slechte nieuws.
Bijzonder
  maandag 16 maart 2020 @ 13:09:28 #123
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192070458
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:05 schreef Momo het volgende:

[..]

Bijzonder
Absurd :N
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2020 @ 13:13:40 #124
368283 ato
pi_192070517
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:02 schreef Momo het volgende:

[..]

Raar situatie he, heb je inmiddels al een vlucht naar huis?
Ja as woensdag gaan wij terug met een Portugese vliegmaatschappij.
Met een tussenstop in Lissabon. Wordt ook weer spannend, omdat Portugal een aantal vliegtuigreizen geschrapt heeft met eigen luchtvaartmaatschappij.

Vanavond gaan wij bier drinken en ESF liedjes luisteren. Normaal is de vriend niet zo van ESF.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 13:14:45 #125
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192070535
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:13 schreef ato het volgende:

[..]

Ja as woensdag gaan wij terug met een Portugese vliegmaatschappij.
Met een tussenstop in Lissabon. Wordt ook weer spannend, omdat Portugal een aantal vliegtuigreizen geschrapt heeft met eigen luchtvaartmaatschappij.

Vanavond gaan wij bier drinken en ESF liedjes luisteren. Normaal is de vriend niet zo van ESF.
Fijn, geniet toch maar even vanavond en morgenavond van het mooie weer en drankjes. :)
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2020 @ 13:15:08 #126
368283 ato
pi_192070541
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Moeten jij en je vriend eigenlijk ook vier meter van elkaar af liggen of dat dan weer niet?
Nee dat niet, wel met de andere mensen. Er zijn ook maar een aantal ligbedden.
Zwembad s met linten afgesloten. Zon schijnt wel gelukkig.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 16 maart 2020 @ 13:15:47 #127
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192070551
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:15 schreef ato het volgende:

[..]

Nee dat niet, wel met de andere mensen. Er zijn ook maar een aantal ligbedden.
Zwembad s met linten afgesloten. Zon schijnt wel gelukkig.
Dat is tenminste iets. Hier ook geen zon meer voor de komende week :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  ESF Reporter maandag 16 maart 2020 @ 13:16:46 #128
87554 Cee
Welluk?
pi_192070561
Dacht even een rondje rustig te lunchwandelen, frisse neus halen. Staan midden op het pad twee paupers met een scootertje hardop te rochelen, hoesten, neus leeg te snuiten en spugen. Ze stoppen even als we voorbij lopen, zeggen hallo en gaan daarna weer lachend verder. Provocerend kutvolk.
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2020 @ 13:17:03 #129
368283 ato
pi_192070567
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:15 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat is tenminste iets. Hier ook geen zon meer voor de komende week :D
Dat is minder. Gelukkig komt je vrouw snel thuis.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 16 maart 2020 @ 13:18:05 #130
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192070582
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:05 schreef Momo het volgende:

[..]

Bijzonder
F*ing hell. Wij zien de zaak nog stapje voor stapje evolueren en de maatregelen steeds strenger worden.
Ik weet niet of er daar ook af en toe iemand wordt weggestemd, maar stel je dat voor. Dan krijg je alles in een keer op je schouders gedumpt van wat er eigenlijk gaande is.

Maar goed, alles voor de kijkcijfers, blijkt maar weer eens.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_192070633
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:41 schreef Momo het volgende:
Gers Pardoel en Sélina uit elkaar: ‘De man van mijn leven, maar het was op’

Wifey :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192070650
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:05 schreef Momo het volgende:

[..]

Bijzonder
Straks is het "Ja jongens, Big Brother duurt nog 4 maand langer, niemand mag eruit, we hebben een luikje gemaakt en daar schuiven we af en toe wat eetbaars naar binnen. Gebruik de ontsmettingsdoekjes die erbij liggen."
pi_192070689
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:05 schreef Momo het volgende:

[..]

Bijzonder
Ja wel bizar :o In feite zitten die ook gewoon in lockdown nu
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 13:24:17 #134
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192070700
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:16 schreef Cee het volgende:
Dacht even een rondje rustig te lunchwandelen, frisse neus halen. Staan midden op het pad twee paupers met een scootertje hardop te rochelen, hoesten, neus leeg te snuiten en spugen. Ze stoppen even als we voorbij lopen, zeggen hallo en gaan daarna weer lachend verder. Provocerend kutvolk.
Ik gun dat soort mensen 24 uur in een kamer opgesloten met Gers Pardoel muziek
  maandag 16 maart 2020 @ 13:24:45 #135
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192070712
Telegraaf nieuws, maar goed:
quote:
DEN HAAG - De Haagse politie heeft zondagavond een eind gemaakt aan een Turkse bruiloft waar 500 man aanwezig waren.

Eigenaar Akyol van zalencentrum Opera zegt tegen het AD dat hij de gasten had verdeeld in vier zalen met elk 96 stoelen en dacht dat het dan wel mocht.

Hij had het bruidspaar voorgesteld het feest uit te stellen, maar dat wilden ze niet. Een van de aanwezigen zegt tegen de krant dat ze absoluut van plan waren door te vieren. Ook toen ze hoorden dat een van de aanwezigen mogelijk besmet was met het coronavirus.

De gemeente Den Haag had vrijdag al bepaald dat er geen grote feesten meer mochten worden gehouden in de stad. Zondag 18 uur kwam daar het landelijke verbod van de regering bij.

Rond een uur of negen ’s avonds waren de zalen leeggeruimd. De gemeente wil alleen zeggen dat er ’gehandhaafd’ is.
:o)
pi_192070716
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:16 schreef Cee het volgende:
Dacht even een rondje rustig te lunchwandelen, frisse neus halen. Staan midden op het pad twee paupers met een scootertje hardop te rochelen, hoesten, neus leeg te snuiten en spugen. Ze stoppen even als we voorbij lopen, zeggen hallo en gaan daarna weer lachend verder. Provocerend kutvolk.
Eikels :(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 16 maart 2020 @ 13:25:13 #137
39237 crew  H_T
2733
pi_192070718
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 16 maart 2020 @ 13:27:09 #138
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192070754
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Straks is het "Ja jongens, Big Brother duurt nog 4 maand langer, niemand mag eruit, we hebben een luikje gemaakt en daar schuiven we af en toe wat eetbaars naar binnen. Gebruik de ontsmettingsdoekjes die erbij liggen."
Dat doet me een beetje denken aan deze show:
quote:
This Reality Show Was Canceled But No One Bothered to Tell the Contestants Living in the Wild

What if you were a contestant on a year-long season of Survivor, except the season was canceled and no one told you? That's what happened to contestants on the Scottish reality show Eden. They spent a year in the wilderness as survivalists even though the show stopped airing in August 2016 after only four episodes. [...]
https://www.esquire.com/e(...)ality-show-canceled/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 16 maart 2020 @ 13:27:42 #139
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192070764
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:16 schreef Cee het volgende:
Dacht even een rondje rustig te lunchwandelen, frisse neus halen. Staan midden op het pad twee paupers met een scootertje hardop te rochelen, hoesten, neus leeg te snuiten en spugen. Ze stoppen even als we voorbij lopen, zeggen hallo en gaan daarna weer lachend verder. Provocerend kutvolk.
Hadden wij gisteren met een wandeling: groep van zo’n 40 jonge motor/scooter crossers. Wel op een afgelegen plek, niet meteen op het pad, maar toch. (Ook niet aan het rochelen overigens)
:o)
  maandag 16 maart 2020 @ 13:29:42 #140
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192070803
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:17 schreef ato het volgende:

[..]

Dat is minder. Gelukkig komt je vrouw snel thuis.
Ja :Y
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 16 maart 2020 @ 13:29:47 #141
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192070805
quote:
Vrede *O*

Dat gaat hem worden hier, niet dat stomme happy birthday 2x of whatever. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 16 maart 2020 @ 13:31:45 #142
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192070847
Ik ben even de stad in gewandeld om een kadootje voor mijn moeder te kopen.
(En zilvershampoo, mocht er een lockdown komen, dan wil ik die niet met geel haar moeten doorstaan ;( )
Iedereen hield netjes afstand van elkaar, behalve wat oudere mensen, die wisten het niet of boeide het niet. Gewoon over je heen leunen om in het schap te kijken in plaats van even te wachten tot de andere kijker weg was :')
En ik zag iemand met een mondkapje :o
Nog nooit eerder gezien in mijn woonplaats.

@ato, geniet van de zon en van het bier :)
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:24 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik gun dat soort mensen 24 uur in een kamer opgesloten met Gers Pardoel muziek
Of een knuffel van Gers :( Eikels.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_192070970
quote:
Take Me to Your Heaven heeft wel een beetje een aparte betekenis nu :X
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 16 maart 2020 @ 13:38:25 #144
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192070975
Nou, ook maar eens even naar de winkels.
Kijken wat er voor me overgelaten is voor vanavond. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_192071005
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 16 maart 2020 @ 13:40:46 #146
39237 crew  H_T
2733
pi_192071021
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Take Me to Your Heaven heeft wel een beetje een aparte betekenis nu :X
Hands Clean van Alanis mag ook :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 16 maart 2020 @ 13:42:59 #147
39237 crew  H_T
2733
pi_192071055
Ik krijg net een mail van m'n tandarts. De komende drie weken doen ze alleen nog spoedgevallen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 16 maart 2020 @ 13:44:38 #148
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192071077
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
_O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 16 maart 2020 @ 13:45:22 #149
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192071092
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:44 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

_O-
Van Sha-la-lie zouden we toch de esf-rickroll van moeten kunnnen maken.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 16 maart 2020 @ 14:01:52 #150
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192071401
Patiënten overleden, 278 nieuwe patiënten, in totaal 1413 positief geteste personen
Sinds de laatste update zijn 278 mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal aantal positief geteste mensen op 1413.

Sinds gisteren zijn 4 patiënten overleden aan COVID-19. In totaal zijn er nu 24 mensen gestorven aan de ziekte. De gemiddelde leeftijd van de overledenen is 79 jaar (jongste 59- oudste 94). In totaal zijn 205 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.

In de provincie Noord Brabant zijn 108 nieuwe positief geteste personen. In totaal zijn in 554 positief geteste personen in Noord Brabant. Daarna zijn in de provincie Limburg (149), de provincie Utrecht (140) en Zuid Holland (136) de meeste positief geteste personen gemeld.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 14:08:19 #151
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192071523
Het RIVM stopt voorlopig met de bevolkingsonderzoeken naar baarmoederhalskanker, borstkanker en darmkanker. Daardoor moeten de ziekenhuizen meer ruimte krijgen om voor coronapatiënten te zorgen. De maatregel duurt in elk geval tot en met 6 april.

:{
  maandag 16 maart 2020 @ 14:46:03 #152
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192072325
Nou, de Catalaanse regiopresident heeft ook corona. Daar zal Spanje dan ook wel de schuld van krijgen _O-
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 16 maart 2020 @ 14:51:37 #153
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192072438
Zo, dat viel alles mee.
Niet overdreven druk in de Lidl, ook niet stil. Schappen waren normaal gevuld, niet supervol net aangevuld maar ook zeker niet leeg. Eigenlijk alsof er helemaal niks aan de hand was in de wereld.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 16 maart 2020 @ 14:51:37 #154
478909 molloot200
alles muziek.
pi_192072439
Zo, net bericht gehad over mijn eerste tentamen van de tentamenperiode eind maart. Had er eigenlijk vier deze periode. Over drie tentamens moet nog beslist worden, maar één ervan is al wel over vergaderd en wordt verplaatst naar komende zomer, de laatste tentamenweek waar er toch al vier staan. Had ik liever tijdens een "normale" schoolweek in april gehad eerlijk gezegd :{ Nu kan ik er gewoon voor leren namelijk. Die andere drie krijgen we uiterlijk morgen bericht over, maar ik vrees voor acht toetsen in plaats van vier in de laatste tentamenweek voor de zomervakantie.
  maandag 16 maart 2020 @ 14:52:05 #155
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192072449
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2020 14:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, dat viel alles mee.
Niet overdreven druk in de Lidl, ook niet stil. Schappen waren normaal gevuld, niet supervol net aangevuld maar ook zeker niet leeg. Eigenlijk alsof er helemaal niks aan de hand was in de wereld.
Mooi zo!

Mensen: Allemaal naar Leiden!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 16 maart 2020 @ 14:53:35 #156
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192072475
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 14:52 schreef Strani het volgende:

[..]

Mooi zo!

Mensen: Allemaal naar Leiden!
Oh ja, dat was ik nog vergeten. We hebben de poorten van de oude stadsmuren maar weer dicht gedaan. Om de Belgen buiten te houden natuurlijk, maar tegen ander buitenvolk zal het ook wel helpen. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 16 maart 2020 @ 14:55:27 #157
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192072505
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 14:53 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh ja, dat was ik nog vergeten. We hebben de poorten van de oude stadsmuren maar weer dicht gedaan. Om de Belgen buiten te houden natuurlijk, maar tegen ander buitenvolk zal het ook wel helpen. 8-)
:o

*stuurt een stel Spanjaarden naar Leiden om te helpen met het ontzet.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 16 maart 2020 @ 14:57:14 #158
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192072552
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef Strani het volgende:

[..]

:o

*stuurt een stel Spanjaarden naar Leiden om te helpen met het ontzet.
*Steekt meteen een paar dijken lek. :(

Hielp de vorige keer ook tegen een stel Spanjaarden. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 16 maart 2020 @ 14:57:55 #159
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192072577
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

*Steekt meteen een paar dijken lek. :(

Hielp de vorige keer ook tegen een stel Spanjaarden. 8-)
Haaaa ja maar ze hebben nu leren zwemmen hè!!

Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192072636
Hier in het noorden even naar de AH in Surhuisterveen geweest, had nog een blok kaas nodig en nog wat dingetjes.

Ongeveer de helft van de parkeerruimte was nog vrij.

Meeste schappen genoeg te krijgen, ook nog voldoende keuze uit brood (ook afbakbrood).
Bruine bonen wel op, dat is dan wel weer bijzonder. Maar andere groenten in pot en blik nog ruim voorradig.
  maandag 16 maart 2020 @ 15:01:00 #161
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192072649
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef Strani het volgende:

[..]

Haaaa ja maar ze hebben nu leren zwemmen hè!!

[ afbeelding ]
*Opent de vriezer om het water te bevriezen en een ijsmeer te creëren. Ook dat heeft vaker geholpen tegen Spanjaarden. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_192072710
Mijn moeder is gister 59 geworden.

Heeft ze toch mooi maar gehaald. :)
pi_192072716
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:01 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

*Opent de vriezer om het water te bevriezen en een ijsmeer te creëren. Ook dat heeft vaker geholpen tegen Spanjaarden. 8-)
Hier wordt in Zutphen niet om gelachen. :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 16 maart 2020 @ 15:04:29 #164
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192072720
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hier in het noorden even naar de AH in Surhuisterveen geweest, had nog een blok kaas nodig en nog wat dingetjes.

Ongeveer de helft van de parkeerruimte was nog vrij.

Meeste schappen genoeg te krijgen, ook nog voldoende keuze uit brood (ook afbakbrood).
Bruine bonen wel op, dat is dan wel weer bijzonder. Maar andere groenten in pot en blik nog ruim voorradig.
Er is niet binnenkort een chili festival in de buurt binnenkort?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 16 maart 2020 @ 15:05:10 #165
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192072734
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hier in het noorden even naar de AH in Surhuisterveen geweest, had nog een blok kaas nodig en nog wat dingetjes.

Ongeveer de helft van de parkeerruimte was nog vrij.

Meeste schappen genoeg te krijgen, ook nog voldoende keuze uit brood (ook afbakbrood).
Bruine bonen wel op, dat is dan wel weer bijzonder. Maar andere groenten in pot en blik nog ruim voorradig.
Ik heb van hier in het dorp inmiddels wel een filmpje gezien van een rij voor de supermarkt maar alles heel georganiseerd, puur en alleen maar om het aantal mensen binnen in de supermarkt beperkt te houden.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 16 maart 2020 @ 15:06:00 #166
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192072749
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:04 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hier wordt in Zutphen niet om gelachen. :P
Eh nee. Daar ging het idd allemaal wat minder destijds. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_192072752
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:04 schreef Mandy040986 het volgende:
Mijn moeder is gister 59 geworden.

Heeft ze toch mooi maar gehaald. :)
Gefeliciteerd! :) Dat ze nog veel vaker jarig mag zijn.
  maandag 16 maart 2020 @ 15:07:07 #168
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192072768
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:01 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

*Opent de vriezer om het water te bevriezen en een ijsmeer te creëren. Ook dat heeft vaker geholpen tegen Spanjaarden. 8-)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 16 maart 2020 @ 15:07:39 #169
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192072776
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:04 schreef Mandy040986 het volgende:
Mijn moeder is gister 59 geworden.

Heeft ze toch mooi maar gehaald. :)
*O*

Heb je nog taart over voor ons?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192072783
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:06 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :) Dat ze nog veel vaker jarig mag zijn.
Thanks! Ze had het zelf vooral heel leuk gisteren. Zo mooi.

Ze heeft de afgelopen zes jaar steeds geroepen dat haar verjaardag de laatste is. Ze voelde zich ook goed nu, dus dat doet ook een boel.
pi_192072795
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:04 schreef Mandy040986 het volgende:
Mijn moeder is gister 59 geworden.

Heeft ze toch mooi maar gehaald. :)
Fijn! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 16 maart 2020 @ 15:08:48 #172
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192072800
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:04 schreef Mandy040986 het volgende:
Mijn moeder is gister 59 geworden.

Heeft ze toch mooi maar gehaald. :)
Gefeliciteerd! Hier een virtuele taart voor haar. *O*

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_192072801
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:07 schreef Strani het volgende:

[..]

*O*

Heb je nog taart over voor ons?
Tuurlijk. Appeltaart. *O*
pi_192072816
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 14:51 schreef molloot200 het volgende:
Zo, net bericht gehad over mijn eerste tentamen van de tentamenperiode eind maart. Had er eigenlijk vier deze periode. Over drie tentamens moet nog beslist worden, maar één ervan is al wel over vergaderd en wordt verplaatst naar komende zomer, de laatste tentamenweek waar er toch al vier staan. Had ik liever tijdens een "normale" schoolweek in april gehad eerlijk gezegd :{ Nu kan ik er gewoon voor leren namelijk. Die andere drie krijgen we uiterlijk morgen bericht over, maar ik vrees voor acht toetsen in plaats van vier in de laatste tentamenweek voor de zomervakantie.
Pff ja dan baal je wel ja :{ En tuurlijk heb je dan een tijd om te leren, maar het is toch echt veel fijner voor je gemoedsrust en stress om het gewoon wat meer verspreid te hebben allemaal.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192072818
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:08 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Fijn! *O*
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:08 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Hier een virtuele taart voor haar. *O*

[ afbeelding ]
Dank u. *O* *O*
  maandag 16 maart 2020 @ 15:09:42 #176
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192072820
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:08 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Appeltaart. *O*
Kan ik het komen ophalen, of stuur je het deze kant op? Of hoe doen we het?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192072835
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:08 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Appeltaart. *O*
Lekker :9
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192072838
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:09 schreef Strani het volgende:

[..]

Kan ik het komen ophalen, of stuur je het deze kant op? Of hoe doen we het?
Ik denk dat het een virtuele appeltaart wordt. Is makkelijker. :P
pi_192072855
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:05 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik heb van hier in het dorp inmiddels wel een filmpje gezien van een rij voor de supermarkt maar alles heel georganiseerd, puur en alleen maar om het aantal mensen binnen in de supermarkt beperkt te houden.
Je ziet hier vooral dat de meeste mensen ruim om elkaar heen lopen, vooral niet proberen te kuchen, elkaar voorrang geven in het pad.

Ik verbeelde het me niet ;)
pi_192072858
*geeft iedereen een stuk zelfgemaakte, virtuele appeltaart*
  maandag 16 maart 2020 @ 15:11:58 #181
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192072861
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:10 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ik denk dat het een virtuele appeltaart wordt. Is makkelijker. :P
Wel iets minder lekker -O-

Wel beter voor de lijn! *O*
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 16 maart 2020 @ 15:12:01 #182
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192072862
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:07 schreef Strani het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:(

*gaat meteen een paar stieren leren schaatsen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 16 maart 2020 @ 15:12:14 #183
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192072868
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je ziet hier vooral dat de meeste mensen ruim om elkaar heen lopen, vooral niet proberen te kuchen, elkaar voorrang geven in het pad.

Ik verbeelde het me niet ;)
Goed om te horen! Laat ze dat overal doen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192072872
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Wel iets minder lekker -O-

Wel beter voor de lijn! *O*
*O* *O*
pi_192072875
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:07 schreef Strani het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een stier loslaten maakt het wel interessanter.
  maandag 16 maart 2020 @ 15:12:38 #186
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192072878
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

:(

*gaat meteen een paar stieren leren schaatsen.
Haha :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192072890
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Goed om te horen! Laat ze dat overal doen.
GMTA / spuit 11

Ga steeds meer op Aoibhin lijken qua reactiesnelheid.
pi_192072920
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Goed om te horen! Laat ze dat overal doen.
Ja!

Janny heeft ondertussen m'n beneden verdieping even schoongemaakt, kreeg bij de kassa al bericht dat ze terugreed naar haar dock.
pi_192072927
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:08 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Thanks! Ze had het zelf vooral heel leuk gisteren. Zo mooi.

Ze heeft de afgelopen zes jaar steeds geroepen dat haar verjaardag de laatste is. Ze voelde zich ook goed nu, dus dat doet ook een boel.
Dat doet je wel wat, als een van je ouders elke keer zegt dat het haar laatste verjaardag is.
Hopelijk vieren jullie het dan ook elke keer goed, alsof het echt haar laatste verjaardag zou zijn.
pi_192072967
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef Mandy040986 het volgende:
*geeft iedereen een stuk zelfgemaakte, virtuele appeltaart*
Smaakt goed! Bedank je moeder van me :)

(ook als jij het gebakken hebt)
pi_192072981
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

GMTA / spuit 11

Ga steeds meer op Aoibhin lijken qua reactiesnelheid.
Ik beïnvloed anderen en zet trends :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192073024
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:16 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik beïnvloed anderen en zet trends :+
Ik krijg altijd een beetje dit idee bij je maar volgens mij praat je dan wel weer veel sneller:

pi_192073035
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Dat doet je wel wat, als een van je ouders elke keer zegt dat het haar laatste verjaardag is.
Hopelijk vieren jullie het dan ook elke keer goed, alsof het echt haar laatste verjaardag zou zijn.
:Y. Heel gek is dat, ja. Ik snap ook wel waarom ze dat zegt. Het is natuurlijk niet niks allemaal. En er komt eigenlijk steeds iets bij.

We vieren dat elk jaar goed sinds ze ziek is.
En volgend jaar weer, als dat zo mag zijn. We zien wel hoe het komt, maar het doet je natuurlijk wel wat. :)
  maandag 16 maart 2020 @ 15:19:04 #194
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192073037
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:16 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik beïnvloed anderen en zet trends :+
Of traag reageren op internetfora is ook een COVID symptoom en je besmet vooral anderen. :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_192073063
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Smaakt goed! Bedank je moeder van me :)

(ook als jij het gebakken hebt)
Doe ik. *O*

‘Mam. The Fresh Prince bedankt je voor de taart’

‘Jij kent Will Smith?’

Ik kijk nu al uit naar dat gesprek. _O-
pi_192073071
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:20 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Doe ik. *O*

‘Mam. The Fresh Prince bedankt je voor de taart’

‘Jij kent Will Smith?’

Ik kijk nu al uit naar dat gesprek. _O-
:D
  maandag 16 maart 2020 @ 15:24:41 #197
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_192073160
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hier in het noorden even naar de AH in Surhuisterveen geweest, had nog een blok kaas nodig en nog wat dingetjes.

Ongeveer de helft van de parkeerruimte was nog vrij.

Meeste schappen genoeg te krijgen, ook nog voldoende keuze uit brood (ook afbakbrood).
Bruine bonen wel op, dat is dan wel weer bijzonder. Maar andere groenten in pot en blik nog ruim voorradig.
Dat betekend voorlopig dus niet naar Surhuisterveen. Met al die bruine bonen zal het er flink gaan stinken :X
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_192073202
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:24 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat betekend voorlopig dus niet naar Surhuisterveen. Met al die bruine bonen zal het er flink gaan stinken :X
Gelukkig genoeg toiletpapier en luchtverfrisser op voorraad.
pi_192073203
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik krijg altijd een beetje dit idee bij je maar volgens mij praat je dan wel weer veel sneller:

:D _O- _O- _O-

Zoiets, maar inderdaad dan met de spraaksnelheid van dat konijn
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192073238
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Of traag reageren op internetfora is ook een COVID symptoom en je besmet vooral anderen. :o
In dat geval had ik het ook niet kunnen weten. Bij die post ben ik nog niet.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')