Als mensen dan toch naar buiten gaan, beter buiten dan in een volle kroeg!quote:Op zondag 15 maart 2020 13:11 schreef Kyran het volgende:
Het mooie weer gaat ook niet helpen om mensen binnen te houden.
Snap serieus niet dat ze nog steeds Brabant vs. rest van Nederland hanteren. Doe niet zo moeilijk man, je bent in 3-4 uur van noord naar zuid gereisd ..... Als je niks te doen hebt in Den Bosch ben je in 30 minuten in Utrecht .....
Dit kabinet en eerlijk zijn? Ha, dat is een utopie.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar het zou ze sieren als ze dat dan gewoon eerlijk vertellen. En dat doen ze niet. En dat is een kwalijke zaak.
Ik vind het wel nog altijd anders als het een eigen keuze is en je alsnog weg kan wanneer je wil, of dat het opgelegd wordt.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik bedoel de Corona quarantaine is hoe ik in de zomer leef. Niet dat het nu warm is.
Die staat ook in de OP.quote:
Met alleen naar buiten gaan is ook niet zo veel mis. Als jij gewoon een stuk gaat wandelen waarbij je niemand tegenkomt en niets aanraakt is er niet zo heel veel aan de hand lijkt me.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:14 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Als mensen dan toch naar buiten gaan, beter buiten dan in een volle kroeg!
Ja dat is zo, dat zei m'n vriendin ook al gisteren.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel nog altijd anders als het een eigen keuze is en je alsnog weg kan wanneer je wil, of dat het opgelegd wordt.
Dat hoor ik meer geroepen worden. Helaas komt er daarna steevast een complottheorie.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:10 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Of het kabinet stuurt achter de schermen aan op herd immunity
Die snotneuzen zijn niet welkom.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Yep ik hoorde het. Ze reageren wel adequaat. Als je op vakantie bent geweest of een snotneus hebt ben je niet welkom de komende twee weken. Die studenten zijn dat ook niet.
stel je niet zo aan.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
FInanciele solidariteit met Italie? Wat een idioot. Ons land staat aan de vooravond van een catastrofe.
Wow, Groningen gisteren op "officieel" 4 besmettingen en nu 6 ziekenhuismedewerkers in 1 keer. Kun je nagaan hoe wijd het al verspreid is onder de bevolking.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:06 schreef Jano9 het volgende:
6 medewerkers UMCG besmet:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)smet-met-coronavirus
Deze kende ik nog niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:15 schreef -Chakotay- het volgende:
Interessant grafiekje wat maatregelen betekent voor het verspreiden van een virus
[ afbeelding ]
Bedankt, hadden we nog niet gezien.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:15 schreef -Chakotay- het volgende:
Interessant grafiekje wat maatregelen betekent voor het verspreiden van een virus
[ afbeelding ]
Staat in de OP?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:15 schreef -Chakotay- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom maken burgemeesters dit kenbaar en niet Rutte?quote:om 14.15 uur zal er in Tilburg een persconferentie plaats gaan vinden waar de burgemeesters van de grote gemeenten in Brabant nieuwe maatregelen zullen aankondigen.
Dit komt ook van een tsjech en dat binnenblijven is overal een advies.. Maar verder heb je niets buiten te zoeken toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:07 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
volgens mij klopt dat niet hoor.
er wordt nergens gezegd dat je perse binnen moet blijven.
zit zelf nog in praag.
komende dagen nog de medewerkers helpen met laptops en VPN opzetten zodat dat klaar s, en dan ga ik proberen terug te komen met de auto.
gewoon terecht......dat krijg je als mensen stront eigenwijs zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 13:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Koekoek.twitter:czhuijgen twitterde op zondag 15-03-2020 om 12:56:42In China is het klaar met zelfquarantaine. Vanaf morgen moet iedereen die China binnenreist 14 dagen naar een quarantaine faciliteit. Mensen moeten zelf voor de accomodatie betalen. China heeft tot nu toe 111 geïmporteerde ziektegevallen gemeld https://t.co/FXwf4Tjoye reageer retweet
Lijkt me ook, buiten dat is frisse lucht slecht voor een virus (kan het niet goed hechten buiten het lichaam) dus een frisse neus halen, solitair, is juist goed.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met alleen naar buiten gaan is ook niet zo veel mis. Als jij gewoon een stuk gaat wandelen waarbij je niemand tegenkomt en niets aanraakt is er niet zo heel veel aan de hand lijkt me.
Pas 43 keer, maar toch bedankt.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:17 schreef Kyran het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost was, maar wel een hele fijne uitleg
https://www.washingtonpos(...)ld/corona-simulator/
Als ze halsstarrig de scholen open houden weten we genoeg toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat hoor ik meer geroepen worden. Helaas komt er daarna steevast een complottheorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |