SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 15-03-2020 09:58:03 ]Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Definitief??????quote:Op zondag 15 maart 2020 09:38 schreef HulkHeld het volgende:
Morgen zullen de scholen wel definitief dichtgaan..
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Vast niet definitief. Wel voor een periode.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:38 schreef HulkHeld het volgende:
Morgen zullen de scholen wel definitief dichtgaan..![]()
Weg met de kennis economie!quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Onderwijs stopt definitief
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2020 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Interessant, maar werkt natuurlijk alleen als mensen liever te voorzichtig zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het verschil is de bevolking. Niet alleen qua instelling en moraal. Het gaat dieper, er is dara een ontzag voor ziekten als SARS omdat ze vaker met dit vuur te maken gehad hebben.
Zie je bij ons plastic schotjes bij de mac-donalds?
Al zou je het doen, na een vrijdagavond ligt alles aan puin door baldadigheid
Misschien moet inderdaad deze ramp over de bevolking heen voor je hen aan hun botte verstand brengt dat SARS geen griepje is maar serieus ontwrichtend kan werken.![]()
Iedereen hield keurig 2 meter twerk afstand.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoorde juist dat veel uitgaansgelegenheden het aantal mensen binnen echt laag hielden. Waardoor je niet zo'n mensenmassa hebt, maar echt vrij veel ruimte.Go hard or go home![]()
Nederlanders zijn zeker wel conformistisch, ze zitten met hun kop in t zand. Daarom zal hier snel de paniek uitbreken als t uit de hand loopt. Terwijl in Hong Kong mensen de realiteit accepteren, vooral ook omdat ze ervaring hebben met dit soort situaties.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:35 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Probleem is dat zoiets in NL nooit zal werken. Het is hier toch meer ieder voor zich en god voor ons allen, en ik moet 80 rollen toiletpapier hebben dus het zal mijn reet roesten of de rest daar last van heeft.
Juist om die reden werkt het in NL alleen om dingen te verbieden. Niet om mensen ''vriendelijk te vragen'' om dingen te doen of zich van dingen te onthouden.
De situatie in HK is wat mij betreft alleen nog maar meer een reden om hier het openbare leven twee weken volledig stil te leggen. Nederlanders zijn niet zo conformistisch.![]()
Ik post deze nog maar eens waarom we binnen zouden moeten blijven.
https://www.washingtonpos(...)ld/corona-simulator/[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Genoeg bouwvakkers, loodgieters etc over een paar jaarquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
quote:Haha ja voor een bepaalde periode maar wel definitief in de zin van: er heerst nu nog onzekerheid. Bij de school waar mijn vriendin les geeft overwegen ze dan nog wel om examenklassen les te blijven geven.. dan ben je ook echt niet fris..quote:Op zondag 15 maart 2020 09:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vast niet definitief. Wel voor een periode.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 09:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Genoeg bouwvakkers, loodgieters etc over een paar jaarwant dat is zo simpel, dat doe je zonder opleiding
![]()
Zoveel kennis zal er nu ook weer niet verloren gaan.quote:
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ik denk dat je de bevolking daar overschat en de Nederlanders onderschat. Je hebt overal excessen met mensen die as we speak nog in de kroeg staan, maar wat ik vooral in overgrote mate zie is voorzichtigheid, rust op straat en zoveel mogelijk afstand houden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je was me voorquote:Op zondag 15 maart 2020 09:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]want dat is zo simpel, dat doe je zonder opleiding
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zie dat nergens/quote:Op zondag 15 maart 2020 09:41 schreef Zeroku het volgende:
maar wat ik vooral in overgrote mate zie is voorzichtigheid, rust op straat en zoveel mogelijk afstand houden.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Is dit al voorbij gekomen?
Anders sorry...gaat zo snel hier
Zolang dit open blijft gaan de jongeren gewoon naar de kroeg!
https://www.nhnieuws.nl/n(...)dbad-in-onze-branche![]()
Heeft de VVD zijn zinquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar als Rotterdammert houd ik mijn hart vast... zeker in bepaalde wijken zijn ze niet zo heel meegaandquote:Op zondag 15 maart 2020 09:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat je de bevolking daar overschat en de Nederlanders onderschat. Je hebt overal excessen met mensen die as we speak nog in de kroeg staan, maar wat ik vooral in overgrote mate zie is voorzichtigheid, rust op straat en zoveel mogelijk afstand houden.![]()
ik had ook zo iets van ..... wat ? maar goed veel Nederlanders weten het toch beter en zijn overal professioneel in , dus schlen hebben we eigenlijk niet meer nodig , we halen het met z'n lle toch van Feesbook of Whatap de kennisquote:"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Het was echt druk gistermiddag op het strand trouwens.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hahaha niet alleen met dit geval inderdaad😜quote:Op zondag 15 maart 2020 09:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar als Rotterdammert houd ik mijn hart vast... zeker in bepaalde wijken zijn ze niet zo heel meegaand![]()
ADquote:Het wintersportseizoen in Frankrijk is per direct voorbij. Alle ski-resorts sluiten vandaag hun deuren wegens het coronavirus, meldt persbureau Reuters.
De meeste resorts sluiten normaal gesproken hun wintersportseizoen eind april - begin mei. De huidige sluiting komt slechts drie weken voor de Franse en Engelse vakanties in april, een van de drukste periodes voor de toeristische sector in de getroffen regio.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is toch geen probleem? Daar zal die 2 m afstand wel gehaald worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
Het was echt druk gistermiddag op het strand trouwens.![]()
Misschien helpt het voor ze als het journaal in meerdere talen wordt uitgezonden.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar als Rotterdammert houd ik mijn hart vast... zeker in bepaalde wijken zijn ze niet zo heel meegaandOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat, ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik haat dat neerkijken op ambachten
echt iets kunnen lijkt me fantastisch....
De gemiddelde loodgieter verdient tegenwoordig ook gewoon een heel stuk beter dan iemand die de uni heeft afgerond.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat, ja.
De gemiddelde loodgieter verdient tegenwoordig ook gewoon een heel stuk beter dan iemand die de uni heeft afgerond.
Bron?![]()
Hele weekend niemand over de vloer is trouwens wel lekker.
Gisteren beetje in tuin klooien. Kan er wel een moestuin van maken.
Administratie ook al aardig op orde.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Op zich wel mooi als er inderdaad een lockdown komt en ze hun kids de hele dag binnen moeten houden.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien helpt het voor ze als het journaal in meerdere talen wordt uitgezonden.![]()
het kan door de lucht vliegen dus mondkapje voor.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Is toch geen probleem? Daar zal die 2 m afstand wel gehaald worden.![]()
Die is gaaf ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:40 schreef D_A het volgende:
https://www.washingtonpos(...)ld/corona-simulator/![]()
![]()
dat maakt niet uit zo lang er mensen zijn die nog blijven geloven dat dat God hun zal beschermen , ik heb er nu ook al twee geblocked , die steeds maar weer over het geloof begonnen dat je moet bidden , dan zal het wel goed komenquote:Op zondag 15 maart 2020 09:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien helpt het voor ze als het journaal in meerdere talen wordt uitgezonden.
Kom op zeg .... de hele wereld ligt nu zo wat in puin en nog blijven ze zeggen dat je in god moet vertrouwen dat het goed komt ... nee lekker aan je keukentafel zitten met je bijbel en wachten tot er geen mens meer over is"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Algemeen bekend en dat wordt alleen maar erger. Enorm tekort aan technisch personeel in Nederland.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet te fanatiek hè.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jaquote:Op zondag 15 maart 2020 09:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaan er nu niet echt 100.000 ZZP'ers/kleine bedrijven failliet?❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Dat is een simpele maar uiterst duidelijke uitlegquote:Op zondag 15 maart 2020 09:40 schreef D_A het volgende:
https://www.washingtonpos(...)ld/corona-simulator/
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Als ze een buffer hebben dan niet, als ze daar niet aan gedacht hebben dan wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaan er nu niet echt 100.000 ZZP'ers/kleine bedrijven failliet?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Heb ik niet (ik ben ook niet gekwoot) maar ik moest laatst een tuiman hebben voor het scheren van wat kolossale cypressen. En toen keek ik op streetview natuurlijk naar zijn adres, want ik ben een stalker.quote:
En toen dacht ik "jezus christus... wat een huis"
Ik denk dat die gasten zeker zo in het weekeind heerlijk bijverdienen
Ik heb zelden dat men vraagt, joh FDL, doe jij eens een kutrapportje typen![]()
Zit er wel in ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaan er nu niet echt 100.000 ZZP'ers/kleine bedrijven failliet?![]()
Rutte heeft 90 miljard om ze te helpen #whateverittakesquote:Op zondag 15 maart 2020 09:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Het failliet van het nieuwe flexwerk kwam sneller dan verwachtquote:Op zondag 15 maart 2020 09:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Ken wat ‘simpele’ stucertjes, hoveniers, schilders. Komen met gemak aan 3-4 netto en dat is nog exclusief de sloot aan zwartgeld per maand.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:48 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Heb ik niet (ik ben ook niet gekwoot) maar ik moest laatst een tuiman hebben voor het scheren van wat kolossale cypressen. En toen keek ik op streetview natuurlijk naar zijn adres, want ik ben een stalker.
En toen dacht ik "jezus christus... wat een huis"
Ik denk dat die gasten zeker zo in het weekeind heerlijk bijverdienen
Ik heb zelden dat men vraagt, joh FDL, doe jij eens een kutrapportje typen
Je ziet dat inderdaad het beste terug in de woningmarkt.
Sorry, offtopic.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is zo op als naast KLM nog wat andere grote bedrijven werktijdverkorting aanvragen.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rutte heeft 90 miljard om ze te helpen #whateverittakes
Of het moet maximaal een maandje duren.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Kende deze nog niet. Erg goed ja. Misschien iets voor in de OP?quote:Op zondag 15 maart 2020 09:40 schreef D_A het volgende:
https://www.washingtonpos(...)ld/corona-simulator/
@Greys @Tjacka @trein2000![]()
Ben toch wel blij dat ik morgen niet meer via een uitzendbureau werkquote:Op zondag 15 maart 2020 09:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het failliet van het nieuwe flexwerk kwam sneller dan verwacht
Ook al zit ik in de techniek
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dat zal wel naar Shell gaanquote:Op zondag 15 maart 2020 09:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rutte heeft 90 miljard om ze te helpen #whateverittakes
En altijd het laatste woord.![]()
Die zijn harder de lul dan de ZZP'ers inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het failliet van het nieuwe flexwerk kwam sneller dan verwachtOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik zo vele Facebook reacties lees dan zijn ze echt al 40 jaar geleden er mee gestoptquote:N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Kenniseconomie is alleen voor de elite. Al dat mbo-tuig heeft geen recht van spreken.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ik zo vele Facebook reacties lees dan zijn ze echt al 40 jaar geleden er mee gestoptOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lekker toch. Weer tijd voor belangrijke dingen.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon alles.
Vanaf nu gaat niks meer door. Nooit.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
met Nederlands te onderwijzen, die Belgen pissen in hun broek er vanquote:Op zondag 15 maart 2020 09:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ik zo vele Facebook reacties lees dan zijn ze echt al 40 jaar geleden er mee gestopt![]()
Wat verdient een Loodgieter in loondienst? Startsalaris zonder ervaring ongeveer ¤ 2.000 bruto per maand. Gemiddeld salaris ongeveer ¤ 2.300 bruto per maand. Salaris met meer dan tien jaar ervaring ongeveer ¤ 2.600 bruto per maand.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Algemeen bekend en dat wordt alleen maar erger. Enorm tekort aan technisch personeel in Nederland.
BOH WAT EEN VETPOT!!!!"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
en daar gaat het fout .... mijn uitspraak is ook altijd naar die geleerde mensen: jullie hebben geleerd en ik heb ervaring , ervaring haal je niet uit boeken , maar door te doenquote:Op zondag 15 maart 2020 09:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kenniseconomie is alleen voor de elite. Al dat mbo-tuig heeft geen recht van spreken.![]()
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Ja, grote kans als je ze niet steunt.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaan er nu niet echt 100.000 ZZP'ers/kleine bedrijven failliet?
Veel van die ZZP'ers zijn in verkapte loondienst tegen minimumloon en hebben geen geld om een potje op te bouwen. De VVD vond dit systeem prachtig.
Er zou een regeling moeten komen waarbij ze (bijvoorbeeld) tot 6 maand lang tot ¤1500 per maand kunnen aanvragen waarbij ¤750 een lening is en ¤750 een gift.
En dat moet eenvoudig en snel online kunnen met je DigID.
Dat geldt ook voor mensen die op een andere manier in de problemen komen, zoals met 0-uren contracten, etc.
Terugbetalen zien we later wel weer, desnoods verspreid je dat over de belastingaangiften de komende 5 jaar.![]()
twitter:NHNieuws twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:53:28Vechtpartij om wc-papier bij supermarkt in Amstelveen https://t.co/3ENowCfDxu https://t.co/jZ89mH32Ly reageer retweet
![]()
Goed man Hier ook doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:32 schreef Zeroku het volgende: [..] https://www.volkskrant.nl(...)reep-houdt~b8cf1979/ Geen Lockdown. Niet zoals in China iig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ja, dat is de theorie.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:53 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Wat verdient een Loodgieter in loondienst? Startsalaris zonder ervaring ongeveer ¤ 2.000 bruto per maand. Gemiddeld salaris ongeveer ¤ 2.300 bruto per maand. Salaris met meer dan tien jaar ervaring ongeveer ¤ 2.600 bruto per maand.
BOH WAT EEN VETPOT!!!!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja maar je kan hem wel elke dag in een andere milf duwen als ik de media moet geloven. Dat is ook iets waard.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:53 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Wat verdient een Loodgieter in loondienst? Startsalaris zonder ervaring ongeveer ¤ 2.000 bruto per maand. Gemiddeld salaris ongeveer ¤ 2.300 bruto per maand. Salaris met meer dan tien jaar ervaring ongeveer ¤ 2.600 bruto per maand.
BOH WAT EEN VETPOT!!!!![]()
Helemaal gek, sommige mensenquote:Op zondag 15 maart 2020 09:54 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NHNieuws twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:53:28Vechtpartij om wc-papier bij supermarkt in Amstelveen https://t.co/3ENowCfDxu https://t.co/jZ89mH32Ly reageer retweet
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Wat een idiotenquote:Op zondag 15 maart 2020 09:54 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
![]()
pornhub is geen betrouwbare nieuwsbron, helaasquote:Op zondag 15 maart 2020 09:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar je kan hem wel elke dag in een andere milf duwen als ik de media moet geloven. Dat is ook iets waard.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2020 09:55:53 ]![]()
Ik schat in dat het gemiddelde bijbeunen niet aan wordt gegeven bij de belastingdienst.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:53 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
BOH WAT EEN VETPOT!!!!Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nederlandquote:Op zondag 15 maart 2020 09:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Poep is aan daar, gaat binnen een week helemaal uit de klauwen lopen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
zonder dat "MBO tuig" stort de wereld van de elite als een kaartenhuis in eenquote:Op zondag 15 maart 2020 09:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kenniseconomie is alleen voor de elite. Al dat mbo-tuig heeft geen recht van spreken.![]()
![]()
Tijd voor een maximum instellen.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Gaat echt nergens meer over deze uitbraak van paniek.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: