Dan gaat het nog sneller op 😬quote:Op zondag 15 maart 2020 11:28 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
De Lidl heeft deze week de toiletpapier in de reclame. 24 rollen xl voor weinig.

Klopt.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:30 schreef Xenorium het volgende:
[..]
In Italië liggen de supermarkten vol, in China ook maar Nederland moet weer eens eigenwijs zijn om alles leeg te trekken. Kansloos volk ook. Dit is echt het nadeel van Nederland, de ik-mentaliteit en schijt aan de rest. Zo gaan we natuurlijk het virus niet verslaan. Wij kunnen echt leren van de mentaliteit in Aziatische landen.

Serieus?quote:Op zondag 15 maart 2020 11:30 schreef Xenorium het volgende:
[..]
In Italië liggen de supermarkten vol, in China ook maar Nederland moet weer eens eigenwijs zijn om alles leeg te trekken. Kansloos volk ook. Dit is echt het nadeel van Nederland, de ik-mentaliteit en schijt aan de rest. Zo gaan we natuurlijk het virus niet verslaan. Wij kunnen echt leren van de mentaliteit in Aziatische landen.

Niet handig met Coronaquote:Op zondag 15 maart 2020 11:01 schreef -Straw- het volgende:
We krijgen nu de periode dat mensen die het hamsteren allemaal maar onzin vonden, toch ook bang worden en denken 'misschien moet ik ook maar'. Hoor het van de meest nuchtere personen om me heen. Iedereen steekt elkaar aan.
Denk dat het nog wel een weekje duurt.

Het erge is dat dit reactie geeft bij mensen die niet hamsteren. Die zien lege schappen en hebben de Telegraaf niet in huis. Die raken in paniek dus gaan ook ongewild inslaanquote:Op zondag 15 maart 2020 11:30 schreef Xenorium het volgende:
[..]

Ja, over ik-mentaliteit gesproken inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2020 11:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Serieus?Als er een volk een kutmentaliteit heeft zijn het de Chinezen wel.

In België en Duitsland ging het ook goed los.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:30 schreef Xenorium het volgende:
[..]

Je moet hier wel een IK mentaliteit hebben anders kom je nergens.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:30 schreef Xenorium het volgende:
[..]

Precies . in Italië mag je per persoon de winkel in. Er staan honderden in een rij buiten te hoesten.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:41 schreef glashalfvol het volgende:
Ik snap de mensen ook wel, ik heb ook geen zin om straks met honderden mensen in een rij buiten de supermarkt te moeten wachten tot je naar binnen mag. Dan maar alvast een voorraadje thuis hebben liggen.

Als de stroom uitvaltquote:Op zondag 15 maart 2020 11:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
in de supermarkt hoorde ik een brede, gespierde, kale man tegen zijn vrouw zeggen dat ze nog het een en ander nodig hebben "voor als de stroom uit valt". wanneer is de bodem bereikt bij dit soort mensen?

Hier in mijn omgeving liggen alleen de grote ketens Jumbo, AH en de Lidl. Niks anders.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net hier even naar de buurtsuper geweest (MCD), dochter besloot dat ze vanmiddag cake wil bakken. Ze hadden daar alles nog. Misschien dat het wc papier op was, daar had ik niet naar gekeken. Het lijkt erop dat mensen eerst de grotere ketens/winkels nemen. Waarschijnlijk omdat ze denken dat die meer hebben?

Jij wel zeker.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:41 schreef quirina het volgende:
[..]
Je moet hier wel een IK mentaliteit hebben anders kom je nergens.
Trouwens we zijn 1 Europa maar elk land doet wat anders dus die samenhorigheid is er ook niet.
IK zorg er voor dat mijn familie hierdoorheen komt en wat de rest vind heb IK schijt aan en niets mee te maken.
De regering weet niet eens wat ze aan het doen zijn

Dan moet ie er zelf weer eens op klimmen.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
in de supermarkt hoorde ik een brede, gespierde, kale man tegen zijn vrouw zeggen dat ze nog het een en ander nodig hebben "voor als de stroom uit valt". ....

Bij ons wel. Zondag wel wat minder. Maar nog steeds van alles wat normaal gezien.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:37 schreef Gehrman het volgende:
Worden de supermarkten ook in het weekend bevoorraad?

Yes. Meer veel meer op een zaterdag hier.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:37 schreef Gehrman het volgende:
Worden de supermarkten ook in het weekend bevoorraad?

Liep om 11:45 langs de AH hier. Stonden al mensen voor de deur met tassen in de aanslag. Openingstijd AH vandaag: 12 uur.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
voordat de LIDL vanmorgen open ging stonden er 40 mensen met een karretje al klaar. met hoog tempo naar de toiletrollen.
als je 't mij vraagt hebben deze mensen Fear of missing out (FOMO)

Meid doe niet zo beledigd, natuurlijk bedoel ik met kutvolk de mensen die hun karretje volladen zodat een ander niks meer heeft.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nou ik lees dit toch heel anders:
[..]

Hier alles op zoals eieren brood en melk.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:49 schreef Xenorium het volgende:
Zijn er nog eieren te krijgen? Mijn eieren zijn op.. Gisteren, eergisteren waren er geen eieren..
*verhongert

[b]Op

Oef. Dat is niet goed.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:23 schreef Rabieluh het volgende:
Nou m'n versvracht is net geleverd, ik heb bijna niks gekregen.

Voor welke bedrijven leveren jullie?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:23 schreef Rabieluh het volgende:
Nou m'n versvracht is net geleverd, ik heb bijna niks gekregen.

quote:Op zondag 15 maart 2020 18:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
een figuur in de rij bij de kassa met een gasmasker en rubberen handschoenen aan.

Rustaghquote:Op zondag 15 maart 2020 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Hamsteren 2.0: Coffeeshops sluiten vanwege corona, meterslange rijen in Groningen
https://www.dvhn.nl/groni(...)ningen-25464695.html
Smerige kut stink zombies.

Gratis handgel.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in de supermarkt moet je bij de ingang je handen ontsmetten.

Ja, dat is wel sympathiek.quote:

Als bij een Turkse supermarkt geweest?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:42 schreef madeliefff het volgende:
De supermarkt hier was gister weer bijgevuld Maar bloem, gist ,afbakbroodjes en wcpapier zijn nog steeds uitverkocht vandaag. Wc papier zag ik wel weer bij de Lidl gisterochtend . Maar ik ben voor bloem naar meerdere winkels geweest zonder positief resultaat![]()

Nee, kan ik ook nog proberen iddquote:Op maandag 16 maart 2020 00:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als bij een Turkse supermarkt geweest?

Misschien bij de huisarts wel een positief resultaat?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:42 schreef madeliefff het volgende:
De supermarkt hier was gister weer bijgevuld Maar bloem, gist ,afbakbroodjes en wcpapier zijn nog steeds uitverkocht vandaag. Wc papier zag ik wel weer bij de Lidl gisterochtend . Maar ik ben voor bloem naar meerdere winkels geweest zonder positief resultaat![]()

Met 1,5 meter ruimte op je voorganger in de rij, net zoals in Italië:quote:Op zondag 15 maart 2020 23:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Supermarkten zouden zelf ook eens hun verantwoordelijkheid moeten nemen door max. aantal mensen elke keer binnen te laten. Ik snap dat het kassa is, maar deze drukte is gevaarlijk. Voor klanten, maar ook voor het personeel.
twitter:3bubek1r_ twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:14:17Mensen die in de rij staan voor de supermarkt in Italië..🤯 https://t.co/2uURVAXrXd reageer retweet

Leuk die 1,5 meter maar niezen komt tot 15m ofzoquote:Op maandag 16 maart 2020 00:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met 1,5 meter ruimte op je voorganger in de rij, net zoals in Italië:twitter:3bubek1r_ twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:14:17Mensen die in de rij staan voor de supermarkt in Italië..🤯 https://t.co/2uURVAXrXd reageer retweet

Je elleboog ervoorquote:Op maandag 16 maart 2020 01:01 schreef SoS87 het volgende:
Leuk die 1,5 meter maar niezen komt tot 15m ofzo

Ik nies zeker nu altijd met de wind mee. Ik ben 1 van de weinige corona lijers en heb geleerd om te delen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je elleboog ervoor![]()
Hangt van de windrichting af, maar bij windstil is dat c.a. 3 meter. Het zijn relatief grote druppels hè, dus niet dat fijne zoals bij deospray.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |