abonnement Unibet Coolblue
pi_192043650
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Dit inderdaad, kutvolk dat lekker thuis kan werken en alle tijd heeft om 3 keer de winkel af te graaien. Ik kan straks als zorgmedewerker niet eens meer een broodje eten voor lunch.
Dusssss omdat mensen een baan hebben waar ze de mogelijkheid hebben om thuis te werken, is dat opeens kutvolk? Bijzonder...

Tevens zeer bijzonder dat er dus mensen zijn die niet gewoon standaard rijst, pasta, diepvries/blik/potgroenten, vlees en brood in de vriezer etc in huis hebben en nu na 2 dagen hamsteren van anderen al beginnen te janken dat ze niks te eten hebben.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192043662
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 09:53 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hij werkt daar. Is pas 40-45x voorbijgekomen hier.
Sunshine is een vrouw ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192043684
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 09:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dusssss omdat mensen een baan hebben waar ze de mogelijkheid hebben om thuis te werken, is dat opeens kutvolk? Bijzonder...

Tevens zeer bijzonder dat er dus mensen zijn die niet gewoon standaard rijst, pasta, diepvries/blik/potgroenten, vlees en brood in de vriezer etc in huis hebben en nu na 2 dagen hamsteren van anderen al beginnen te janken dat ze niks te eten hebben.
Als iedereen gewoon 'normaal' doet, is er niks aan de hand :P
pi_192043689
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 09:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dusssss omdat mensen een baan hebben waar ze de mogelijkheid hebben om thuis te werken, is dat opeens kutvolk? Bijzonder...

Tevens zeer bijzonder dat er dus mensen zijn die niet gewoon standaard rijst, pasta, diepvries/blik/potgroenten, vlees en brood in de vriezer etc in huis hebben en nu na 2 dagen hamsteren van anderen al beginnen te janken dat ze niks te eten hebben.
Is ook kansloos om supermarkten leeg te halen. Er zijn inderdaad mensen die wel werken.
  zondag 15 maart 2020 @ 10:00:49 #205
442544 schoonmams
2 stuks fruit per dag
pi_192043767
hier was alles nog prima verkrijgbaar. dit soort topics bundelt alle plekken waar gehamsterd wordt en doet het voorkomen alsof de grote hamster-apocalyps is uitgebroken. get real.
pi_192043768
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 09:56 schreef Magica het volgende:

[..]

Als iedereen gewoon 'normaal' doet, is er niks aan de hand :P
Ik heb niet gehamsterd, ben vorige week vrijdag voor het laatst in de supermarkt geweest, ik kan nog zeker 3 weken fatsoenlijk en gevarieerd eten van mijn standaard voorraad.

Nu zijn mijn koekjes op, dikke boehoe, die ga ik dus straks gewoon maar zelf bakken :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192043806
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 09:56 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Is ook kansloos om supermarkten leeg te halen. Er zijn inderdaad mensen die wel werken.
Lees even de post die ik quote. Hij noemt mensen die wel de mogelijkheid hebben om thuis te werken, kutvolk.

En lees even mijn laatste reactie op Magica.

En mensen die zo extreem zijn gaan hamsteren nu is idd kutvolk.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192043836
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 10:04 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Lees even de post die ik quote. Hij noemt mensen die wel de mogelijkheid hebben om thuis te werken, kutvolk.

En lees even mijn laatste reactie op Magica.

En mensen die zo extreem zijn gaan hamsteren nu is idd kutvolk.
Volgens mij doelt ie op de hamsteraars. Dat vind ik ook wel kut volk.
pi_192043878
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 10:06 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Volgens mij doelt ie op de hamsteraars. Dat vind ik ook wel kut volk.
Nou ik lees dit toch heel anders:
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Dit inderdaad, kutvolk dat lekker thuis kan werken en alle tijd heeft om 3 keer de winkel af te graaien. Ik kan straks als zorgmedewerker niet eens meer een broodje eten voor lunch.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192043918
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 10:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Nou ik lees dit toch heel anders:
[..]

Mensen die 3 keer de winkel af graaien zijn dan ook gewoon kutvolk.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_192044242
Ik moest om brood en kwark, geen hamsters en lege schappen gezien bij onze Lidl. Ook de Action was rustig, in elk gangpad stond een pallet met wcpapier :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 15 maart 2020 @ 10:58:15 #212
24329 KNAK
ff w88,......
pi_192044645
Zendt AH nog wel dat “Haaaaamsteren” -spotje uit? Zou wel ergens grappig zijn als ze dat doen :’)
Mai pben rai~!
pi_192044706
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Dit inderdaad, kutvolk dat lekker thuis kan werken en alle tijd heeft om 3 keer de winkel af te graaien. Ik kan straks als zorgmedewerker niet eens meer een broodje eten voor lunch.
Aangezien de horeca leveranciers geen reet te doen hebben in deze bizarre tijden, kan je werkgever uitstekend de lunch voor het hardwerkende personeel verzorgen. Brood/broodjes in overvloed en de vaste kantine-cateraar zal blij zijn om aan jullie zorginstelling een extra grote berg belegde broodjes te mogen leveren.

Dat kan eventueel gewoon per stuk of 'per lunchpakketje' kant en klaar aangeleverd worden, zodat er geen extra besmettingsrisico's zijn. Binnen de instelling kunnen de broodjes dan over de afdelingen verdeeld worden, zodat niet al het personeel hun broodje in de personeelskantine moet komen halen. Want samenkomst is besmettingsrisico.
pi_192044711
We krijgen nu de periode dat mensen die het hamsteren allemaal maar onzin vonden, toch ook bang worden en denken 'misschien moet ik ook maar'. Hoor het van de meest nuchtere personen om me heen. Iedereen steekt elkaar aan.

Denk dat het nog wel een weekje duurt.
  zondag 15 maart 2020 @ 11:05:33 #215
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192044772
Hamstervirus heeft hier nu ook toegeslagen. Had toevallig eens trek in rookworst : lege schappen alle rookworsten op. 8)7
En ook aardappels, wc papier, pasta, zelfs meel was bijna op. Hoe wanhopig kun je zijn ???? :D
Wel volop fruit en groente te krijgen. Dat viel dan wel weer mee, zeker geen populair artikel bij de familie tokkie. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 15 maart 2020 @ 11:06:09 #216
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_192044779
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:05 schreef deedeetee het volgende:
Hamstervirus heeft hier nu ook toegeslagen. Had toevallig eens trek in rookworst : lege schappen alle rookworsten op. 8)7
En ook aardappels, wc papier, pasta, zelfs meel was bijna op. Hoe wanhopig kun je zijn ???? :D
Wel volop fruit en groente te krijgen. Dat viel dan wel weer mee, zeker geen populair artikel bij de familie tokkie. :P
Fruit is niet houdbaar ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 15 maart 2020 @ 11:07:20 #217
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192044794
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:06 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Fruit is niet houdbaar ;)
Ja dat begrijp ik ook wel maar dat is juist nu erg goed om veel van te eten toch ? Daar haal je dan toch ook wat extra van in huis ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_192044976
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:06 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Fruit is niet houdbaar ;)
Of is net aangevuld met een andere levering..
dag
pi_192045001
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:01 schreef -Straw- het volgende:
We krijgen nu de periode dat mensen die het hamsteren allemaal maar onzin vonden, toch ook bang worden en denken 'misschien moet ik ook maar'. Hoor het van de meest nuchtere personen om me heen. Iedereen steekt elkaar aan.

Denk dat het nog wel een weekje duurt.
Logisch als je nu je avondeten wilt kopen grijp je mis doordat idioten al het eten weg hebben gehaald.
pi_192045027
Hier was mijn ma al naar de supermarkt gegaan vanmorgen.

Al het brood en wc papier was al op. Na 1 uur opening.
pi_192045037
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:01 schreef -Straw- het volgende:
We krijgen nu de periode dat mensen die het hamsteren allemaal maar onzin vonden, toch ook bang worden en denken 'misschien moet ik ook maar'. Hoor het van de meest nuchtere personen om me heen. Iedereen steekt elkaar aan.

Denk dat het nog wel een weekje duurt.
Zeker weten komende weken.
pi_192045108
Vraag me af of supermarkten nog wel aan acties en kortingen gaan doen, want ze verkopen toch wel ook al gooien ze de prijs omhoog..
pi_192045118
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:27 schreef Xenorium het volgende:
Vraag me af of supermarkten nog wel aan acties en kortingen gaan doen, want ze verkopen toch wel ook al gooien ze de prijs omhoog..
Zou ik ook doen.
pi_192045135
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:27 schreef Xenorium het volgende:
Vraag me af of supermarkten nog wel aan acties en kortingen gaan doen, want ze verkopen toch wel ook al gooien ze de prijs omhoog..
De Lidl heeft deze week de toiletpapier in de reclame. 24 rollen xl voor weinig.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192045164
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:28 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

De Lidl heeft deze week de toiletpapier in de reclame. 24 rollen xl voor weinig.
In Italië liggen de supermarkten vol, in China ook maar Nederland moet weer eens eigenwijs zijn om alles leeg te trekken. Kansloos volk ook. Dit is echt het nadeel van Nederland, de ik-mentaliteit en schijt aan de rest. Zo gaan we natuurlijk het virus niet verslaan. Wij kunnen echt leren van de mentaliteit in Aziatische landen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')