Irritant hè. Morgen waarschijnlijk weer zo'n dag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
Leeg, en ik wil gewoon iets kopen om avondeten te maken. Heel irritant dat mensen zich zo misdragen.

Zeker weten. Dit zal de komende weken nog wel blijven. Bron: Kassa netquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Irritant hè. Morgen waarschijnlijk weer zo'n dag.

Ik kreeg nog wel zegels. Was het gisteren vergeten, wegens de zelfscan moet je naar de servicebalie om ze te vragen. Lijkt me dat veel mensen dat vergeten als ze wegens de maatregelen gaan zelfscannen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:45 schreef kilon het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat ik bij de appie helemaal geen zegels heb gekregen voor de spaaractie voor die vershoudbakjes. En dat is nou net een actie waar ik wel wat aan heb.
Waarschijnlijk waren ze allang op. Als je per 10 euro een zegel krijgt en je koopt voor 1000 euro gaat het hard.

De online versie van dit bakjesspaarsysteem was gisteren ook stuk, dus niemand kreeg z'n digitale zegeltjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:45 schreef kilon het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat ik bij de appie helemaal geen zegels heb gekregen voor de spaaractie voor die vershoudbakjes. En dat is nou net een actie waar ik wel wat aan heb.
Waarschijnlijk waren ze allang op. Als je per 10 euro een zegel krijgt en je koopt voor 1000 euro gaat het hard.

De verse melk was in mijn winkel dus ook compleet op, niet verwacht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Vandaag niet in de winkel geweest want mag niet naar buiten van de overheid.
Hoorde wel van m'n moeder dat vrijwel alle pasta en rijst op waren en veel aardappels ook. Houdbare melk was ook vrijwel leeg. Verse melk was er vreemdgenoeg nog maximaal. En dat blijft ook gewoon een week houdbaar in de koelkast.

Het zal de echte hamsteraars een worst wezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:25 schreef wieksel het volgende:
Voor alle mensen die al hun gehamsterd (verse) eten niet opkrijgen... De voedselbanken komen niet echt rond las ik. Ook zijn er genoeg mensen die het budget niet hebben om iets extra's te kopen en misgrijpen... Denk ook aan hen!

Ja daar dacht ik dus ook aan toen ik een maand geleden al inkopen deed.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:25 schreef wieksel het volgende:
Voor alle mensen die al hun gehamsterd (verse) eten niet opkrijgen... De voedselbanken komen niet echt rond las ik. Ook zijn er genoeg mensen die het budget niet hebben om iets extra's te kopen en misgrijpen... Denk ook aan hen!

En je bent natuurlijk niet te beroerd wat te delen met mensen die misgrijpen in de schappen of in de portomonnee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik dus ook aan toen ik een maand geleden al inkopen deed.
Voor 300 euro aan spul gehaald, want ik kan het best missen naast de normale boodschappen. Maarja als je met 70 euro per week rond moet komen dan zet je niet zo even 300 opzij. Voelde me wel een beetje schuldig dat ik zo maar even een voorraad aan kan leggen.
Maarja mijn excuus is dan maar dat ik het weken geleden al heb gedaan en nu die mensen niks meer voor de neus wegkoop.

Klopt. Kijk ik ga niet iedere buurvrouw uitnodigen want dan heb ik zelf na drie dagen niks meer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:23 schreef danos het volgende:
[..]
En je bent natuurlijk niet te beroerd wat te delen met mensen die misgrijpen in de schappen of in de portomonnee.

Dit inderdaad, kutvolk dat lekker thuis kan werken en alle tijd heeft om 3 keer de winkel af te graaien. Ik kan straks als zorgmedewerker niet eens meer een broodje eten voor lunch.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hardwerkend Nederland moet nu ook gaan hamsteren door het uitschot/boomers die als een debiel zijn gaan inslaan. Thanks, nu al zin om enkele dagen op rij geen brood, groente en pasta te kunnen kooen

Ja, dat is het ook. Maar je wordt er in meegenomen. Kan je nog zo nuchter zijn, als alles op is heb jij straks niks te eten.quote:

Slaat nergens op want die supermarkt blijft wel leveren en die hamsteraars krijgen hun voorraad zo snel toch niet op. Paar dagen is dit weer bijgetrokken wss.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Maar je wordt er in meegenomen. Kan je nog zo nuchter zijn, als alles op is heb jij straks niks te eten.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |